Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 34 części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-11-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-28
  • Numer ogłoszenia615330-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615330-N-2019 z dnia 2019-10-28 r.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie: Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 34 części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 18960000000000, ul. ul. Akademicka  13 , 20-950  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 4456603, 4456073, e-mail zamowienia@up.lublin.pl, faks 81 4456730.
Adres strony internetowej (URL): https://up.lublin.pl/zamowienia
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://up.lublin.pl/zamowienia

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://up.lublin.pl/zamowienia

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, pokój 54

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 34 części.
Numer referencyjny: EZ-p/PNO/49/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 34 części: Część 1 – Wyposażenie laboratorium (w skład wyposażenia wchodzą: wirówka z chłodzeniem – szt. 1, licznik komórek – szt. 1; system przygotowania płynów hodowlanych – szt. 1; system dozowania pożywki i czynników hodowlanych – szt. 1; chłodziarko-zamrażarka – szt. 2; system oczyszczania wody – szt. 1; blok grzejny – szt.1; komora laminarna – szt.1; przepływowa lampa UV – szt. 1) dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych Zwierząt, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 38000000-5; Część 2 – Mikrotom rotacyjny manualny dla Katedry Biofizyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 38500000-0; Część 3 – System transportu skrawków z łaźnią wodną do mikrotomu dla Katedry Biofizyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 38500000-0; Część 4 – Płyta grzejna do suszenia preparatów mikroskopowych dla Katedry Biofizyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 38500000-0; Część 5 – Termocykler (Cykler termiczny) dla Katedry Zoologii i Ekologii Zwierząt, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 38951000-6; Część 6 – Wirówka laboratoryjna mini z wymiennymi rotorami w komplecie dla Katedry Zoologii i Ekologii Zwierząt, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, 42931100-2; Część 7 – Suchy blok grzejny dla Katedry Zoologii i Ekologii Zwierząt, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, 38436310-6; Część 8 – System do analizy i rejestracji badań dla Katedry Hydrobiologii i Ochrony Ekosystemów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, 38651600-9, 38519300-9; Część 9 – Urządzenie do pomiaru przepływu wody w ciekach dla Katedry Hydrobiologii i Ochrony Ekosystemów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, 38421000-2; Część 10 – Nóż diamentowy do ultramikrotomu dla Katedry Botaniki i Fizjologii Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, 39241130-3; Część 11 – Szafa bezpieczeństwa na odczynniki chemiczne - 6 szt. dla Katedry Botaniki i Fizjologii Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, 39180000-7; Część 12 – Mikroskop optyczny trinokularowy dla Katedry Botaniki i Fizjologii Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, 38510000-3; Część 13 – Mikroskop optyczny laboratoryjny - 2 szt. dla Katedry Botaniki i Fizjologii Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ, 38510000-3; Część 14 – Suszarka laboratoryjna dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ, 38540000-2; Część 15 – Refraktometr do oznaczania koncentracji cukru odwróconego dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ, 38410000-2; Część 16 – Refraktometr do oznaczania koncentracji sacharozy dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ, 38410000-2; Część 17 – Młynek laboratoryjny dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ, 38000000-5; Część 18 – Łaźnia termostatyczna z pokrywą dla Katedry Biochemii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ, 42943000-8; Część 19 – Rotator z wyposażeniem dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 19 do SIWZ, 38540000-2; Część 20 – Waga precyzyjna dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 20 do SIWZ, 38310000-1; Część 21 – Mieszadło magnetyczne z podgrzewaniem dla Katedry Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 21 do SIWZ, 38436500-5; Część 22 – Cieplarka laboratoryjna dla Katedry Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 22 do SIWZ, 38540000-2; Część 23 – Mikroskop stereoskopowy - 3 szt. dla Katedry Ochrony Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 23 do SIWZ, 38510000-3; Część 24 – Wytrząsarka do płytek Elisa z inkubatorem dla Katedry Biochemii i Toksykologii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 24 do SIWZ, 38436000-0; Część 25 – Homogenizator – zestaw dla Katedry Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 25 do SIWZ, 38436800-8; Część 26 - Aparat fotograficzny z adapterem do mikroskopu dla Katedry Hydrobiologii i Ochrony Ekosystemów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 26 do SIWZ, 38651000-3, 38519300-9; Część 27 - Kolorowa kamera cyfrowa do mikroskopu, kompatybilna z mikroskopem Motic B2 dla Katedry Ochrony Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 27 do SIWZ, 38519300-9; Część 28 – Mikroskop biologiczny dla Katedry Ochrony Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 28 do SIWZ, 38510000-3; Część 29 – Mieszadło magnetyczne 4 szt. dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 29 do SIWZ, 38436500-5; Część 30 – pH-metr 4 szt. dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 30 do SIWZ, 38416000-4; Część 31 – Zamrażarka niskotemperaturowa dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 31 do SIWZ, 39711100-0; Część 32 – Stołowy licznik kolonii bakterii dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 32 do SIWZ, 38540000-2; Część 33 – Frezer do lodów dla Katedry Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 33 do SIWZ, 42513000-5; Część 34 – Pojemnik do przechowywania próbek w czystym azocie (dewar) dla Katedry Fizjologii Zwierząt, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 34 do SIWZ, 44610000-9; Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu:1. Dostawę, montaż, uruchomienie przedmiotu zamówienia o wymogach i parametrach technicznych opisanych w załącznikach nr 1-34 do SIWZ, oraz przeszkolenie w zakresie obsługi urządzenia.2. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na przedmiot zamówienia, 3. Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia, która liczona będzie od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Wymagana przez Zamawiającego minimalna długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi:- w części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 minimum 24 miesiące,- w części 17 i 24 minimum 12 miesiące,4. Przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm prawnych bezpieczeństwa Unii Europejskiej. 5. Dostarczenie przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt do jednostki organizacyjnej UP wskazanej w załączniku dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, dotyczy to również napraw jakie mogą wystąpić w okresie trwania gwarancji.6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.7. Wyrażenie zgody na 30 dniowy termin płatności od dnia otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 23.12.2019 r.

II.5) Główny kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38500000-0
38951000-6
42931100-2
38436310-6
38651600-9
38519300-9
38421000-2
39241130-3
39180000-7
38510000-3
38540000-2
38540000-2
42943000-8
38310000-1
38436500-5
38436000-0
38436800-8
38651000-3
38519300-9
38416000-4
39711100-0
42513000-5
44610000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 435991,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-23

II.9) Informacje dodatkowe: Klauzula informacyjna zgodna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie jest Pani Anna Buchlińska - Brzozowska, tel. 81 445-60-12, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie dostawy drobnego sprzętu i wyposarzenia laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 34 części, znak sprawy: EZ-p/PNO/49/2019, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Zarządzeniem Rektora Nr 32 z dnia 27 sierpnia 2012 roku, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku zawartej umowy przez okres 10 lat (jednakże nie krócej niż okres udzielonej gwarancji i rękojmi); 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: W każdej części 1-34 - Foldera lub prospektu lub karty katalogowej ( w części 1 do każdego urządzenia) zawierających fotografie i szczegółowy opis oferowanego urządzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 35 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy i do zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 3. Wypełniony formularz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub 13 i/lub 14 i/lub 15 i/lub 16 i/lub 17 i/lub 18 i/lub 19 i/lub 20 i/lub 21 i/lub 22 i/lub 23 i/lub 24i/lub 25i/lub 26i/lub 27i/lub 28i/lub 29i/lub 30i/lub 31i/lub 32i/lub 33i/lub 34 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z załącznikiem nr 38 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się nieistotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty oraz zmiany , które zostały przewidziane w umowie w następującym zakresie i w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:: 1/ wartości umowy brutto, o której mowa § 4 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek. 2/ zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego), 3/ zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy, 4/ zmiany parametrów sprzętu zaproponowanego w ofercie na elementy równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji. Parametry nowego sprzętu wymagają uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego, 5/ zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 2 ust. 2 umowy. 2. W przypadku zmiany wartości umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 1 nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-08, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wyposażenie laboratorium (w skład wyposażenia wchodzą: wirówka z chłodzeniem – szt. 1, licznik komórek – szt. 1; system przygotowania płynów hodowlanych – szt. 1; system dozowania pożywki i czynników hodowlanych – szt. 1; chłodziarko-zamrażarka – szt. 2; system oczyszczania wody – szt. 1; blok grzejny – szt.1; komora laminarna – szt.1; przepływowa lampa UV – szt. 1) dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych Zwierząt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyposażenie laboratorium (w skład wyposażenia wchodzą: wirówka z chłodzeniem – szt. 1, licznik komórek – szt. 1; system przygotowania płynów hodowlanych – szt. 1; system dozowania pożywki i czynników hodowlanych – szt. 1; chłodziarko-zamrażarka – szt. 2; system oczyszczania wody – szt. 1; blok grzejny – szt.1; komora laminarna – szt.1; przepływowa lampa UV – szt. 1) dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych Zwierząt, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 185451,22
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Mikrotom rotacyjny manualny dla Katedry Biofizyki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mikrotom rotacyjny manualny dla Katedry Biofizyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38500000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27777,78
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: System transportu skrawków z łaźnią wodną do mikrotomu dla Katedry Biofizyki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:System transportu skrawków z łaźnią wodną do mikrotomu dla Katedry Biofizyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38500000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27777,78
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Płyta grzejna do suszenia preparatów mikroskopowych dla Katedry Biofizyki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Płyta grzejna do suszenia preparatów mikroskopowych dla Katedry Biofizyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38500000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2870,37
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Termocykler (Cykler termiczny) dla Katedry Zoologii i Ekologii Zwierząt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termocykler (Cykler termiczny) dla Katedry Zoologii i Ekologii Zwierząt, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38951000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21219,51
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Wirówka laboratoryjna mini z wymiennymi rotorami w komplecie dla Katedry Zoologii i Ekologii Zwierząt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wirówka laboratoryjna mini z wymiennymi rotorami w komplecie dla Katedry Zoologii i Ekologii Zwierząt, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42931100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 894,30
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Suchy blok grzejny dla Katedry Zoologii i Ekologii Zwierząt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Suchy blok grzejny dla Katedry Zoologii i Ekologii Zwierząt, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38436310-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2357,72
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: System do analizy i rejestracji badań dla Katedry Hydrobiologii i Ochrony Ekosystemów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:System do analizy i rejestracji badań dla Katedry Hydrobiologii i Ochrony Ekosystemów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38651600-9, 38519300-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14512,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Urządzenie do pomiaru przepływu wody w ciekach dla Katedry Hydrobiologii i Ochrony Ekosystemów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenie do pomiaru przepływu wody w ciekach dla Katedry Hydrobiologii i Ochrony Ekosystemów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38421000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14227,64
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Nóż diamentowy do ultramikrotomu dla Katedry Botaniki i Fizjologii Roślin.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nóż diamentowy do ultramikrotomu dla Katedry Botaniki i Fizjologii Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39241130-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15447,15
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Szafa bezpieczeństwa na odczynniki chemiczne - 6 szt. dla Katedry Botaniki i Fizjologii Roślin.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szafa bezpieczeństwa na odczynniki chemiczne - 6 szt. dla Katedry Botaniki i Fizjologii Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39180000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14634,15
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Mikroskop optyczny trinokularowy dla Katedry Botaniki i Fizjologii Roślin.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mikroskop optyczny trinokularowy dla Katedry Botaniki i Fizjologii Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38510000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Mikroskop optyczny laboratoryjny - 2 szt. dla Katedry Botaniki i Fizjologii Roślin.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mikroskop optyczny laboratoryjny - 2 szt. dla Katedry Botaniki i Fizjologii Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38510000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6666,67
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Suszarka laboratoryjna dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Suszarka laboratoryjna dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8536,59
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Refraktometr do oznaczania koncentracji cukru odwróconego dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Refraktometr do oznaczania koncentracji cukru odwróconego dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38410000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 975,61
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Refraktometr do oznaczania koncentracji sacharozy dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Refraktometr do oznaczania koncentracji sacharozy dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38410000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 975,61
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Młynek laboratoryjny dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Młynek laboratoryjny dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6910,57
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Łaźnia termostatyczna z pokrywą dla Katedry Biochemii.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Łaźnia termostatyczna z pokrywą dla Katedry Biochemii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42943000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2850,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Rotator z wyposażeniem dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rotator z wyposażeniem dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 19 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3252,03
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Waga precyzyjna dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Waga precyzyjna dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 20 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38310000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1626,02
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Mieszadło magnetyczne z podgrzewaniem dla Katedry Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mieszadło magnetyczne z podgrzewaniem dla Katedry Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 21 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38436500-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1057,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Cieplarka laboratoryjna dla Katedry Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cieplarka laboratoryjna dla Katedry Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 22 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4472,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Mikroskop stereoskopowy - 3 szt. dla Katedry Ochrony Roślin.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mikroskop stereoskopowy - 3 szt. dla Katedry Ochrony Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 23 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38510000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4390,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Wytrząsarka do płytek Elisa z inkubatorem dla Katedry Biochemii i Toksykologii.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wytrząsarka do płytek Elisa z inkubatorem dla Katedry Biochemii i Toksykologii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 24 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38436000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6910,60
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Homogenizator – zestaw dla Katedry Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Homogenizator – zestaw dla Katedry Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 25 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38436800-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5285,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Aparat fotograficzny z adapterem do mikroskopu dla Katedry Hydrobiologii i Ochrony Ekosystemów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Aparat fotograficzny z adapterem do mikroskopu dla Katedry Hydrobiologii i Ochrony Ekosystemów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 26 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38651000-3, 38519300-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1544,72
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: Kolorowa kamera cyfrowa do mikroskopu, kompatybilna z mikroskopem Motic B2 dla Katedry Ochrony Roślin.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kolorowa kamera cyfrowa do mikroskopu, kompatybilna z mikroskopem Motic B2 dla Katedry Ochrony Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 27 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38519300-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 894,30
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28 Nazwa: Mikroskop biologiczny dla Katedry Ochrony Roślin.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mikroskop biologiczny dla Katedry Ochrony Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 28 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38510000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1300,81
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29 Nazwa: Mieszadło magnetyczne 4 szt. dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mieszadło magnetyczne 4 szt. dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 29 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38436500-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 747,97
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30 Nazwa: pH-metr 4 szt. dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:pH-metr 4 szt. dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 30 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38416000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1430,89
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31 Nazwa: Zamrażarka niskotemperaturowa dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamrażarka niskotemperaturowa dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 31 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39711100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 24390,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32 Nazwa: Stołowy licznik kolonii bakterii dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stołowy licznik kolonii bakterii dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 32 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3252,03
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33 Nazwa: Frezer do lodów dla Katedry Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Frezer do lodów dla Katedry Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 33 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42513000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3658,54
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34 Nazwa: Pojemnik do przechowywania próbek w czystym azocie (dewar) dla Katedry Fizjologii Zwierząt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemnik do przechowywania próbek w czystym azocie (dewar) dla Katedry Fizjologii Zwierząt, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 34 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44610000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12195,12
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Długośc terminu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zmywarki BEKO - Dęblin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę zmywarki firmy BEKO. Podczas eksploatacji pojawił się dym w okolicach panelu włączenia urządzenia. Posiadam zdjęcia obrazujące problem, które mogę przesłać do oceny. Proszę o kontakt wyłącznie firmy, które nie pobierają opłat za sam przyjazd. Czekam na oferty i z góry dziękuję. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI