Dostawa do siedziby Zamawiającego stanowisk laboratoryjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa do siedziby Zamawiającego stanowisk laboratoryjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-11-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAkademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-31
  • Numer ogłoszenia617406-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 617406-N-2019 z dnia 2019-10-31 r.

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte: Dostawa do siedziby Zamawiającego stanowisk laboratoryjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, krajowy numer identyfikacyjny 19006413600000, ul. ul. Śmidowicza  69 , 81-127  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 262 537, e-mail a.parasinska@amw.gdynia.pl, faks 261 262 963.
Adres strony internetowej (URL): www.amw.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy: www.amw.gdynia.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.amw.gdynia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.amw.gdynia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę w formie papierowej należy złożyć: bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna AMW
Adres:
AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10:00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego stanowisk laboratoryjnych
Numer referencyjny: 151/ZP/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 6 do SIWZ część I: Stanowisko laboratoryjne do badania zasady zachowania energii - wahadło Maxwella część II: Stanowisko laboratoryjne do badania doświadczenia z tarciem statycznym i dynamicznym część III: Stanowisko laboratoryjne do badania ruchu jednostajnie przyspieszonego - tor powietrzny część IV: Prawa obrazowania - stanowisko laboratoryjne do badania ogniskowej soczewki oraz układu soczewek część V: Stanowisko laboratoryjne do badania dyfrakcji i interferencji światła - doświadczenie Younga część VI: Stanowisko laboratoryjne do wyznaczania stałej Plancka i badania efektu fotoelektrycznego część VII: Stanowisko laboratoryjne do wyznaczania siły wyporu w cieczach - prawo Archimedesa część VIII: Stanowisko laboratoryjne do badania zjawisk falowych - wyznaczanie prędkości dźwięków w powietrzu w funkcji temperatury część IX: Stanowisko laboratoryjne służące badaniu zmian prędkości światła - interferometr Mah-Zehnder część X: Stanowisko laboratoryjne do badania pojemności kondensatora płaskiego i dielektryków część XI: Stanowisko laboratoryjne do badania rozszerzalności cieplnej cieczy

II.5) Główny kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-09
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-09

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz wypełnione tabelki z załącznika nr 6 Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 7) Oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin realizacji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w przypadku gdy wystąpią uzasadnione okoliczności powodujące konieczność zmiany zaoferowanego produktu np.: z powodu wycofania go z produkcji, lub zaprzestania produkcji danego produktu (zakończenia cyklu produkcyjnego danego modelu). Zaistnienie takiej sytuacji musi być udokumentowane – poparte stosownym oświadczeniem producenta. Produkt zamienny nie może cechować się gorszymi parametrami technicznymi, musi być kompatybilny z pozostałymi elementami przedmiotu umowy oraz nie może powodować podwyższenia ceny umowy wynikającej z oferty przetargowej (paragraf 10 pkt 4 projektu umowy).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Jeżeli Wykonawca zamierza w treści oferty umieścić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa należy je złożyć w oddzielnym zszytym pakiecie z zaznaczeniem ich lokalizacji w spisie załączników do oferty. Na każdym dokumencie stanowiącym tajemnicę przedsiębiorstwa musi widnieć napis „informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument niejawny, nie może być udostępniony innym uczestnikom postępowania
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Stanowisko laboratoryjne do badania zasady zachowania energii - wahadło Maxwella
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompletny zestaw doświadczalny prawa zachowania energii w formie tzw. Koła/wahadła Maxwella. Zestaw musi posiadać elektromagnetyczny wyzwalacz oraz elektroniczny pomiar czasu. Zestaw powinien zawierać między innymi: - koło Maxwella, - fotokomórkę, - okablowanie, - licznik czasu, - podtrzymujący magnes z mechanizmem zwalniającym, - konstrukcję mechaniczną utrzymującą wszystko w całości, - elektroniczny element sterujący z odczytem czasu. Wymagana jest pełna instrukcja w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Stanowisko laboratoryjne do badania doświadczenia z tarciem statycznym i dynamicznym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw umożliwiający określenia współczynnika tarcia statycznego oraz dynamicznego. Zestaw musi posiadać możliwość określenia i ustawienia kąta nachylenia równi, ze skalą pokazującą kąt z dokładnością co najmniej 10 stopni kątowych oraz stosunkowo dokładny sposób określenia siły ciągnącej klocki poprzez dostarczenie odważników cechowanych o różnych masach. Siła ciągnąca klocki położone na równi ma być realizowana poprzez szalkę, obciążoną odważnikami o różnej masie, wiszącą na lince przerzuconej przez bloczek umieszczony na szczycie równi i umocowanej do przedmiotu (klocka, walca) dla którego liczony będzie współczynnik tarcia. Zestaw powinien umożliwiać określenie współczynnika tarcia dla kilku różnych powierzchni. Zestaw musi zawierać między innymi: - równię pochyłą z regulacją i odczytem kąta nachylenia, - bloczek, szalkę, linkę i zestaw odważników do określenia siły ciągnącej klocki i walec, - klocki z różnymi powierzchniami oraz jeden walec. Wymagana jest pełna instrukcja w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Stanowisko laboratoryjne do badania ruchu jednostajnie przyspieszonego - tor powietrzny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw doświadczalny musi umożliwiać pomiar czasu zjazdu oraz prędkość ślizgacza poruszającego się po równi pochyłej (torze powietrznym) w różnych punktach równi (możliwość zmiany położenia fotobramki). Zestaw powinien posiadać przycisk startu uwalniającego ślizgacz z możliwie powtarzalnymi różnymi prędkościami początkowymi i bez prędkości początkowej oraz jednocześnie rozpoczynający zliczanie czasu zjazdu do poszczególnych fotobramek. Nie ma potrzeby ustawiania zadanej wartości prędkości początkowej. Ważne jest, by była powtarzalna. Poszczególne fotobramki powinny umożliwiać również określenie czasu przejścia ślizgacza, co pozwoliłoby na szacunkowe określenie prędkości przelotu ślizgacza przez bramkę. Dopuszcza się możliwość pomiaru czasu przelotu ślizgacza przez bramkę i czasu dojścia do bramki jako osobny pomiar o ile zestaw umożliwia na tyle powtarzalny start ślizgacza, że można przyjąć iż poszczególne zjazdy ślizgacza po równi pochyłej rozpoczynają się z tą samą prędkością początkową i są przy innych nie zmienionych parametrach takie same. Zestaw powinien posiadać minimum cztery fotobramki wraz z uchwytami montażowymi i zasilaniem sieciowym. Ślizgacze powinny posiadać możliwość obciążenia dodatkową masą by dało się pokazać brak zależności przyśpieszenia na równi pochyłej od masy. Tor powietrzny powinien być długości od 1,5 do 2m i posiadać możliwość pomiaru odległości tak by dało się ustalić położenie poszczególnych fotobramek. Tor powietrzny powinien być takiej konstrukcji, by umożliwiał choćby ograniczoną zmianę kąta nachylenia i ewentualnie również jego odczyt. Do zestawu należy dołączyć dmuchawę zasilającą tor powietrzny. Wymagana jest instrukcja w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Prawa obrazowania - stanowisko laboratoryjne do badania ogniskowej soczewki oraz układu soczewek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw doświadczalny umożliwiający pomiar ogniskowej soczewki metodą Bessela. Zestaw powinien posiadać minimum dwie cienkie soczewki skupiające o różnej ogniskowej. Tak, by można było również określić ogniskową układu dwóch cienkich soczewek. Ponadto, wymagana jest jedna soczewka rozpraszająca o takiej ogniskowej, by w połączeniu z soczewką skupiającą dała dodatnią ogniskową. Tak, by korzystając z pomiaru ogniskowej układu soczewek dało się wyznaczyć również ogniskową soczewki rozpraszającej. Zestaw powinien zawierać między innymi: - źródło światła, - ekran na którym będzie się obserwować powstający obraz, - przedmiot do badania obrazów, - kilka cienkich soczewek skupiających o różnej ogniskowej, - jedną soczewkę rozpraszającą o ogniskowej większej niż pozostałe soczewki skupiające, tak by po zestawieniu dać wypadkową soczewkę skupiającą, - ława optyczna wraz z mocowaniami do soczewek, ekranu, źródła światła i przedmiotu (przedmiot może być zintegrowany ze źródłem światła ale w taki sposób by dało się określić jego odległość np. od obrazu), - możliwość pomiaru odległości poprzez podziałkę zintegrowaną z ławą optyczną, bądź dostarczenie w zestawie odpowiedniej trwałej taśmy pomiarowej. Wymagana jest instrukcja w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Stanowisko laboratoryjne do badania dyfrakcji i interferencji światła - doświadczenie Younga
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompletne stanowisko laboratoryjne do badania dyfrakcji światła na pojedynczej szczelinie oraz podwójnej i wielokrotnej szczelinie w ramach doświadczenia Younga. Rejestracja oraz analiza wyników ma odbywać się przy zastosowaniu czujnika sprzężonego z komputerem. Zestaw powinien zawierać zarówno niezbędne oprogramowanie oraz sprzęt komputerowy o parametrach odpowiednich do sprawnego i wygodnego obsłużenia stanowiska laboratoryjnego wraz z systemem operacyjnym wymaganym dla zastosowanego oprogramowania. Komputerowa rejestracja wyników powinna umożliwiać wgląd w krzywą natężenia światła padającego na czujnik w funkcji odległości od osi optycznej względnie kąta między osią optyczną a kierunkiem wiązki światła wychodzącej z przesłony. Zapisane do pliku wyniki powinny być w postaci nadającej się do odczytania w arkuszu kalkulacyjnym. Rejestracja prążków interferencyjnych powinna być możliwa w szerokim zakresie położenia tak, by dało się uzyskać możliwie pełny wynik krzywej natężenia światła padającej na „ekran” zawierający w miarę możliwości wszystkie powstałe prążki interferencyjne dla zastosowanych przesłon. Dzięki czemu student ma mieć możliwość zobaczenia jak wyglądają poszczególne prążki interferencyjne dla całego obrazu oraz powinien mieć możliwość łatwego odczytania ich położenia na ekranie monitora (odpowiednio podpisana i wyskalowana oś x na wykresie określająca położenia danego prążka i/lub odpowiednie opisanie danych w pliku, tak by dało się łatwo odczytać nie tylko wartości ale i jednostki je określające). Ława optyczna powinna być na tyle długa, by odstępy między prążkami były łatwo wyróżnialne dla zastosowanych w zestawie przesłon. Zestaw musi posiadać wiele przesłon/membran/siatek dyfrakcyjnych o następujących zmiennych: - membrana/przesłony z wielokrotnymi szczelinami o tych samych parametrach ale innej ilości szczelin. - membrana/przesłony z podwójnymi szczelinami o różnych wielkościach szczeliny ale tej samej odległości między szczelinami. - membrana/przesłony z podwójnymi szczelinami o różnych odległościach między szczelinami ale tej samej szerokości szczeliny. - zestaw membran/przesłony z pojedynczymi szczelinami o różnych parametrach. - pojedyncza szczelina o regulowanej odległości z możliwością nastawienia zadanej odległości między krawędziami. - membrana z różnymi siatkami dyfrakcyjnymi lub osobne siatki dyfrakcyjne. - membran z pojedynczą szczeliną i żebrem o tych samych parametrach, np. szerokość 0,5 mm - obracany uchwyt na statywie dla właściwego ustawienia przesłon/membran na osi optycznej. Wszystkie przesłony, membrany itd. powinny mieć możliwie dokładnie opisane parametry geometryczne w opisie, tak by student mógł skonfrontować uzyskany wynik z geometrią zastosowanej przesłony/przeszkody i wyciągnąć z tego wnioski. Wymagana jest pełna instrukcja w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Stanowisko laboratoryjne do wyznaczania stałej Plancka i badania efektu fotoelektrycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompletny zestaw doświadczalny umożliwiający pomiar stałej Plancka za pomocą efektu fotoelektrycznego. Długość światła wybierana ma być poprzez filtry interferencyjne z linii widmowych światła lampy rtęciowej. Układ musi umożliwiać odczyt aktualnego natężenia prądu w funkcji napięcia na fotokatodzie oraz posiadać przesłonę regulującą natężenie światła padającego na fotokatodę. Powstający na fotokatodzie prąd ma by mierzony z dużą czułością w zakresie od 0 do 1μA z dokładnością 0,01μA. Zestaw powinien zawierać między innymi: - fotokomórka do określania stałej Plancka, - uchwyt do fotokomórki, - przesłona irysowa, - ławka optyczna, - koniki optyczne, mocowanie poszczególnych elementów do ławy optycznej, - filtr kołowy z irysową przesłoną - filtr interferencyjny 578 nm - filtr interferencyjny 546 nm - filtr interferencyjny 436 nm - filtr interferencyjny 405 nm - filtr interferencyjny 365 nm, - lampa rtęciowa wysokociśnieniowa, - zasilacz do lampy rtęciowej, - soczewka, - mierniki uniwersalne, - okablowanie, przewody, włączniki itd. - wzmacniacz pomiarowy, - element regulujący napięcie hamowania na fotokatodzie. Wymagana jest pełna instrukcja w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Stanowisko laboratoryjne do wyznaczania siły wyporu w cieczach - prawo Archimedesa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stanowisko doświadczalne pozwalające określić gęstość różnych cieczy poprzez badanie prawa Archimedesa. Siła Archimedesa ma być mierzona za pomocą wagi hydrostatycznej przy zastosowaniu odważników o różnej masie. Stanowisko ma umożliwiać pomiar "pływalności" jako funkcję zanurzenia z dokładnością wystarczającą na wykreślenie funkcji siły wyporu od głębokości zanurzenia. Zestaw powinien zawierać między innymi: - cylinder Archimedesa, - waga hydrostatyczna, - odważniki, zestaw 10 mg do 200 g, - zlewki, 100 ml, wysokie, - zlewki, 250 ml, wysokie, - gliceryna, 99%, 250 ml, - alkohol etylowy, skażony 1 l. Wymagana jest pełna instrukcja w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 29,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Stanowisko laboratoryjne do badania zjawisk falowych - wyznaczanie prędkości dźwięków w powietrzu w funkcji temperatury
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompletny zestaw doświadczalny mierzący prędkość dźwięku w powietrzu w funkcji temperatury. Stanowisko pozwalające wyznaczyć współczynnik adiabatyczny χ powietrza. Zestaw ma zawierać między innymi: - urządzenie do pomiaru prędkości dźwięku w powietrzu dla różnych temperatur - obudowa, mocowanie, przyłącza itd. - głośnik z zasilaniem umożliwiającym ustalenie częstotliwości dźwięku, - mikrofon umożliwiający określenie powstałej w urządzeniu długości fali stojącej, - czujnik temperatury sprzężony z elementem grzewczym dla ustalenia zadanej temperatury, - element grzewczy jednorodnie ogrzewający powietrze w urządzeniu pomiarowym, - okablowanie, zasilacze itd. To wszystko co jest potrzebne do działania wcześniej wymienionych elementów. Dodatkowo: Komputer PC z wszelkim potrzebnym oprogramowaniem i przyłączami. Komputer ma umożliwić przedstawienie uzyskanych wyników w formie graficznej oraz numerycznej. Wymagana jest pełna instrukcja w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Stanowisko laboratoryjne służące badaniu zmian prędkości światła - interferometr Mah-Zehnder
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Interferometr Mach-Zehndera powinien być ustawiony na stabilnej płycie montażowej do optyki laserowej na podstawie umożliwiającej tłumienie drgań. Do zasilenia interferometru wymagany jest laser He-Ne spolaryzowany liniowo. Interferometr powinien posiadać płaskie lustra z precyzyjną regulacja ustawienia. W celu wyznaczenia współczynnika załamania światła w powietrzu, interferometr powinien być wyposażony w komorę próżniową umieszczoną dla jednej składowej wiązki światła z możliwością powolnego kontrolowanego opróżniania wraz z pomiarem ciśnienia. Zestaw musi zawierać między innymi: - płyta montażowa do optyki laserowej, - laser He-Ne-Laser, spolaryzowany liniowo, - mocowanie lasera, - soczewka, - rozdzielacze wiązki światła na dwie równe części, czyli po 50%, wraz z uchwytami, - płaskie lustra z precyzyjną regulacją, - komora próżniowa, - ręczna pompa próżniowa z możliwością odczytu ciśnienia, - półprzezroczysty ekran, - elementy mocowania: podstawy, uchwyty, statywy, zaciski itd. Wymagana jest pełna instrukcja w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Stanowisko laboratoryjne do badania pojemności kondensatora płaskiego i dielektryków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw laboratoryjny ma umożliwić dokładne określenie odległości między okładkami kondensatora płaskiego (powietrznego) oraz określenie jego pojemności poprzez pomiar zgromadzonego na okładkach kondensatora ładunku elektrycznego w funkcji napięcia. Ponadto, powinien zawierać zestaw co najmniej 5 płyt dielektryka tego samego rodzaju o różnej grubości tak, by zestawiając ze sobą różne płyty dielektryka można było określić pojemność kondensatora z dielektrykiem dla różnych odległości między okładkami kondensatora. Ze względu na możliwość wystąpienia potencjalnego wykrzywienia cienkich płyt dielektryka, wymagane jest by istniała również możliwość niewielkiego dociśnięcia powierzchni kondensatora tak, by dało się zminimalizować ilość pustych powierzchni między okładkami kondensatora, który teoretycznie powinien być w pełni wypełniony dielektrykiem. Stąd, płyty dielektryka powinny być również nieco większe niż powierzchnia okładek kondensatora. Zestaw powinien zawierać między innymi: - kondensator z równoległą płytą o regulowanej odległości między płytami, - przełącznik dwupozycyjny, - wzmacniacz pomiarowy, - mierniki uniwersalne, - zasilacz - źródło wysokiego napięcia, - opornik - okablowanie itd. Wymagana jest pełna instrukcja w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Stanowisko laboratoryjne do badania rozszerzalności cieplnej cieczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stanowisko doświadczalne pozwalające określić zmianę objętości cieczy w funkcji temperatury. Stanowisko powinno umożliwiać pomiar zmian objętości cieczy oraz pomiar jej temperatury z dokładnością wystarczającą do wykreślenia funkcji ΔV(Δt) potrzebną do wyznaczenia współczynnika rozszerzalności objętościowej różnych cieczy. Zestaw musi zawierać między innymi: - dylatometr, - czujnik temperatury, - termometr cyfrowy z jednym wejściem, - płyta grzewcza, - zlewka, 400-500 ml, szeroka, - waga szkolno-laboratoryjna, - układ mocowania, np. na bazie statywu, - etanol jako ciecz pomiarowa, skażony, 1 litr i/lub inne równie bezpieczne ciecze do badań rozszerzalności cieplnej. Wymagana jest pełna instrukcja w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę blendera próżniowego Sencor- Kwidzyn
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę blendera próżniowego Sencor. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI