Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem mas typu potrójny kwadrupol na potrzeby IMGW-PIB”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-673
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 56-94-230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.kajak@imgw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://imgw.eb2b.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Hydrologia,Meteorologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem mas typu potrójny kwadrupol na potrzeby IMGW-PIB”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d467c07e-782e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://imgw.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://imgw.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wyłącznie za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej eB2B, dostępnej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania, wskazanym w Rozdziale I SWZ, tj. https://imgw.eb2b.com.pl. 2.Udział w postępowaniu wymaga posiadania przez Wykonawcę konta na platformie. Zarejestrowanie (utworzenie) i utrzymywanie konta na platformie oraz korzystanie z samej platformy jest bezpłatne.3.Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z platformy, w tym dotyczące wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, określa regulamin platformy dostępny pod adresem strony internetowej, wskazanym w ust. 1. Wykonawca, podejmując decyzję o udziale w postępowaniu, tj. bezpłatnie rejestrując konto na platformie lub logując się na platformie w przypadku posiadania już tam konta, akceptuje warunki korzystania z platformy określone w powołanym regulaminie oraz uznaje go za wiążący.4.Instrukcja korzystania z platformy jest zawarta w SWZ.5.Minimalne wymagania sprzętowe i aplikacyjne niezbędne do korzystania z platformy:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s;2) komputer klasy PC lub Mac, pamięć RAM min. 2 GB (rekomendowana 8 GB), procesor Intel IV 4 GHz, system operacyjny MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej, a w przypadku przeglądarki Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie „.pdf”).6. Wszelkie składane przez Wykonawcę dokumenty elektroniczne należy wczytać jako załączniki na platformie, według szczegółowej instrukcji korzystania z platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce pn.: „Pomoc” – „Instrukcje”. Zamawiający zaleca, aby pliki wczytywane na platformie miały maksymalnie rozmiar 100 MB.7.Zamawiający dopuszcza sporządzanie i przesyłanie plików w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, tj. w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj.: Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 ze zm.) – w szczególności w formatach: „.pdf”, „.doc”, „.docx”, „.rtf”, „.odt.” lub „.xades”. Niemniej jednak, Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie „.pdf”.8. Za datę wpływu (przekazania) ofert, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania na platformie.9. Informacja na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:1) szyfrowanie za pomocą protokołu TLS;2) formularze są dostępne w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;3) wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane są zapisywane z dokładnością, co do setnej części sekundy;4) pliki z dokumentami elektronicznymi składającymi się na ofertę wczytane przez Wykonawcę na platformę i zapisane, są widoczne na platformie jako zaszyfrowane, a otwarcie tych plików staje się możliwe dopiero po ich odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;5) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (w formacie hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej,której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem, zawarta jest w Rozdziale XXII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej,której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem, zawarta jest w Rozdziale XXII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP-262-6/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem mas typu potrójny kwadrupol na potrzeby IMGW-PIB” 2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) dostarczenie i sprzedaż chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem mas typu potrójny kwadrupol wraz z oprogramowaniem, akcesoriami i wyposażeniem opisanym w Specyfikacji Technicznej - Opisie Przedmiotu zamówienia, stanowiącej załacznik nr 1 do SWZ;2) instalację Systemu w lokalizacji Zamawiającego w Gdyni ul. J. Waszyngtona 42 (kod pocztowy: 81-342);3) przeprowadzenie trwającego co najmniej 2 (dwa) dni szkolenia z obsługi Systemu dla co najmniej 2 (dwóch) pracowników Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38432210-7 - Chromatografy gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4