Dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, artykułów do sterylizacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, artykułów do sterylizacji plazmowej, artykułów do sterylizacji tlenkiem etylenu oraz opakowań i testów do sterylizacji.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-02-09
  • ZamawiającySzpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-01
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00086332
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, artykułów do sterylizacji plazmowej, artykułów do sterylizacji tlenkiem etylenu oraz opakowań i testów do sterylizacji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450665024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Piłsudskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 47 33 314

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-lomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, artykułów do sterylizacji plazmowej, artykułów do sterylizacji tlenkiem etylenu oraz opakowań i testów do sterylizacji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-872a829d-c0ce-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-872a829d-c0ce-11ee-9897-f6855eb846c0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-872a829d-c0ce-11ee-9897-f6855eb846c0

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Do upływu terminu składania ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu próbki oferowanego asortymentu, stanowiące przedmiotowe środki dowodowe – za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do Kancelarii Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego (pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18 – 404 Łomża. Godziny pracy kancelarii: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.05.
Korespondencja zawierająca próbki powinna być złożona w nieprzeźroczystej, zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowanej w następujący sposób:
Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Al. Piłsudskiego 11
18 – 404 Łomża
Szczegółowe informacje zawarte są w cz. XII SWZ.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte są w cz. II SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawarte są w cz. II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZT-SZP-226/01/3/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 505953,90 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, artykułów do sterylizacji plazmowej, artykułów do sterylizacji tlenkiem etylenu oraz opakowań i testów do sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ – Zestawienie asortymentowo - ilościowe i wymagania dotyczące oferowanego asortymentu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 273978,70 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38910000-7 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w poszczególnych kryteriach oceny ofert w cz. XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, artykułów do sterylizacji plazmowej, artykułów do sterylizacji tlenkiem etylenu oraz opakowań i testów do sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ – Zestawienie asortymentowo - ilościowe i wymagania dotyczące oferowanego asortymentu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 134915,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38910000-7 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w poszczególnych kryteriach oceny ofert w cz. XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, artykułów do sterylizacji plazmowej, artykułów do sterylizacji tlenkiem etylenu oraz opakowań i testów do sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ – Zestawienie asortymentowo - ilościowe i wymagania dotyczące oferowanego asortymentu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 32400,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38910000-7 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w poszczególnych kryteriach oceny ofert w cz. XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, artykułów do sterylizacji plazmowej, artykułów do sterylizacji tlenkiem etylenu oraz opakowań i testów do sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ – Zestawienie asortymentowo - ilościowe i wymagania dotyczące oferowanego asortymentu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 64660,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38910000-7 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w poszczególnych kryteriach oceny ofert w cz. XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
a) na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania:
1) Oświadczenie Wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- zgodnie z cz. IX SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe, tj.:
1. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. poz. 974) – dotyczy wszystkich Pakietów z wyjątkiem:
Pakietu 1: VII – TESTY I AKCESORIA: poz. 1 - 10; poz. 14 - 16; poz. 23 - 25;
Pakietu 1: VIII -SYSTEM ARCHIWIZACJI DANYCH: poz. 1 i 2;
Pakietu 2: poz. 6 i 7;
Pakietu 3: poz. 1 i 2;

2. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na zaoferowane wyroby będące wyrobami medycznymi - dotyczy wszystkich Pakietów z wyjątkiem:
Pakietu 1: VII – TESTY I AKCESORIA: poz. 1 - 10; poz. 14 - 16; poz. 23 - 25;
Pakietu 1: VIII -SYSTEM ARCHIWIZACJI DANYCH: poz. 1 i 2;
Pakietu 2: poz. 6 i 7;
Pakietu 3: poz. 1 i 2;

3. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada oznakowanie znakiem CE na zaoferowane wyroby nie będące wyrobami medycznymi – dotyczy:
Pakietu 1: VII – TESTY I AKCESORIA: poz. 1 - 10; poz. 14 - 16; poz. 23 - 25;
Pakietu 1: VIII -SYSTEM ARCHIWIZACJI DANYCH: poz. 1 i 2;
Pakietu 2: poz. 6 i 7;
Pakietu 3: poz. 1 i 2.

4. Opisy asortymentu, prospekty, foldery, karty katalogowe, instrukcje obsługi, fotografie lub inne dokumenty i oświadczenia zawierające opis oferowanego asortymentu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie przez zaoferowany asortyment wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SWZ - dotyczy wszystkich Pakietów.
Wykonawcy w ww. dokumentach powinni oznaczyć, którego Pakietu i pozycji dotyczy.
5. Próbki – dotyczy Pakietów, w których Zamawiający wymagał złożenia próbek (tj. Zamawiający określił w załączniku nr 4 do SWZ wymóg przedłożenia próbek).
Próbki oferowanego asortymentu winne być opisane przez Wykonawcę (tj. nr Pakietu i pozycji której dotyczą, nazwa Wykonawcy).
6. Inne oświadczenia lub dokumenty określone w załączniku nr 4 do SWZ odpowiednio do poszczególnych Pakietów - jeśli dotyczy.
7. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające kompatybilność oferowanego asortymentu z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem – dotyczy Pakietów, w których Zamawiający określił w załączniku nr 4 do SWZ taki wymóg.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2. Przepisu, o którym mowa w pkt 1 powyżej, nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Formularz ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ – a w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru);
4) Odpowiednie pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy;
5) Przedmiotowe środki dowodowe, tj.:
1. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. poz. 974) – dotyczy wszystkich Pakietów z wyjątkiem:
Pakietu 1: VII – TESTY I AKCESORIA: poz. 1 - 10; poz. 14 - 16; poz. 23 - 25;
Pakietu 1: VIII -SYSTEM ARCHIWIZACJI DANYCH: poz. 1 i 2;
Pakietu 2: poz. 6 i 7;
Pakietu 3: poz. 1 i 2;

2. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na zaoferowane wyroby będące wyrobami medycznymi - dotyczy wszystkich Pakietów z wyjątkiem:
Pakietu 1: VII – TESTY I AKCESORIA: poz. 1 - 10; poz. 14 - 16; poz. 23 - 25;
Pakietu 1: VIII -SYSTEM ARCHIWIZACJI DANYCH: poz. 1 i 2;
Pakietu 2: poz. 6 i 7;
Pakietu 3: poz. 1 i 2;

3. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada oznakowanie znakiem CE na zaoferowane wyroby nie będące wyrobami medycznymi – dotyczy:
Pakietu 1: VII – TESTY I AKCESORIA: poz. 1 - 10; poz. 14 - 16; poz. 23 - 25;
Pakietu 1: VIII -SYSTEM ARCHIWIZACJI DANYCH: poz. 1 i 2;
Pakietu 2: poz. 6 i 7;
Pakietu 3: poz. 1 i 2.

4. Opisy asortymentu, prospekty, foldery, karty katalogowe, instrukcje obsługi, fotografie lub inne dokumenty i oświadczenia zawierające opis oferowanego asortymentu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie przez zaoferowany asortyment wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SWZ - dotyczy wszystkich Pakietów.
Wykonawcy w ww. dokumentach powinni oznaczyć, którego Pakietu i pozycji dotyczy.
5. Próbki – dotyczy Pakietów, w których Zamawiający wymagał złożenia próbek (tj. Zamawiający określił w załączniku nr 4 do SWZ wymóg przedłożenia próbek).
Próbki oferowanego asortymentu winne być opisane przez Wykonawcę (tj. nr Pakietu i pozycji której dotyczą, nazwa Wykonawcy).
6. Inne oświadczenia lub dokumenty określone w załączniku nr 4 do SWZ odpowiednio do poszczególnych Pakietów - jeśli dotyczy.
7. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające kompatybilność oferowanego asortymentu z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem – dotyczy Pakietów, w których Zamawiający określił w załączniku nr 4 do SWZ taki wymóg.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składa się wraz z ofertą, w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewidują możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-872a829d-c0ce-11ee-9897-f6855eb846c0

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-09 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Szczegółowe informacje zawarte są w cz. V SWZ.
2. SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ określono w cz. XII SWZ.
3. Składanie ofert, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza komunikację w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, za pośrednictwem poczty elektronicznej; adres e-mail Zamawiającego: przetargi@szpital-lomza.pl.
4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych określonych w cz. IX SWZ.
5. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy na okres 24 miesięcy – dotyczy wszystkich Pakietów.
6. Otwarcie ofert następuje na Platformie e-Zamówienia . Otwarcia ofert dokonuje komisja przetargowa w Sekcji zamówień publicznych w pok. 212B - administracja szpitala. W przypadku awarii systemu, przy użyciu którego następuje otwarcie ofert, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.
7. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy PZP,
2) w art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP,
3) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy PZP.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksowy remont 30 m domku - Ząbki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę kompleksowy remont 30 m domku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI