Dostawa aparatury badawczej i urządzeń

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa aparatury badawczej i urządzeń
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkierniewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-11-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Ogrodnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-13
  • Numer ogłoszenia647506-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 647506-N-2018 z dnia 2018-11-13 r.

Instytut Ogrodnictwa: Dostawa aparatury badawczej i urządzeń
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 101023342, ul. ul. Konstytucji 3 Maja  1/3 , 96-100  Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48468332021, e-mail zamowienia.publiczne@inhort.pl, faks +48468333228.
Adres strony internetowej (URL): www.inhort.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pierog.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pierog.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
Adres:
PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury badawczej i urządzeń
Numer referencyjny: 30/ZP/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający nie zastrzega
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury badawczej i innego sprzętu, podzielona na 7 części (pakietów). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. 3. Termin wykonania zamówienia: 3.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (Skierniewice) w terminie nie dłuższym niż wskazany w Opisie przedmiotu zamówienia. 3.2. Przedmiot dostawy może być dostarczony w dniach roboczych, w godzinach od 8:00 do 15:00.

II.5) Główny kod CPV: 38540000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38416000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 112
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Umowa będzie realizowana w terminie określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, niezależnie dla każdej części.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. Wraz z formularzem oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku, gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 80,00
Okres gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenie do automatycznej identyfikacji i charakteryzacji mikroorganizmów – 1 kpl. Urządzenie powinno zapewnić całkowicie zautomatyzowany proces równoczesnej inkubacji, odczytu i interpretacji wyników dla przynajmniej 50 testów biochemicznych (testy w postaci płytek 96 dołkowych, opłaszczonych różnymi źródłami węgla). Interpretacja uzyskanych wyników powinna być oparta na analizie reakcji biochemicznych i porównania uzyskanych profili metabolicznych badanych mikroorganizmów z profilami identyfikacyjnymi znajdującymi się w dostarczonych bazach danych. 1. Urządzenie powinno składać się z: a. Inkubatora o parametrach: • zasilanie: 220 do 240 V, 50 do 60 Hz, • zakres temperatury inkubacji: 22 - 45°C, • stabilność temperatury: ±2° C w komorze, • pojemność: 50 testów (płytek zawierających 96 dołków opłaszczonych różnymi związkami węgla, • czas odczytu: do 25 ścieżek z 50 płytek w 15 min, • kontrola temperatury: sterowanie poprzez komputer zewnętrzny, • wskaźnik temperatury w komputerze zewnętrznym,7 elementowy wyświetlacz. b. Dedykowany komputer kontrolujący parametry pracy inkubatora, o minimalnych parametrach: • zestaw komputerowy PC z pamięcią RAM minimum 1 GB, • system operacyjny Windows XP, Windows 7 lub Windows 8, • oprogramowanie Microsoft Office 2007 (lub 2010), • monitor LCD min. 17", mysz, klawiatura. c. Bioinformatyczne oprogramowanie, które umożliwia: • archiwizację wyników, umożliwiającą charakterystykę mikroorganizmów i analizę częstotliwości jego występowania, • identyfikację co najmniej 2600 gatunków bakterii, drożdży i grzybów strzępkowych, w tym; identyfikację, co najmniej 1300 gatunków bakterii tlenowych: Gram dodatnich i Gram ujemnych na tym samym panelu 96 dołkowym bez barwienia Grama i konieczności wykonywania dodatkowych testów, identyfikację, co najmniej 350 gatunków bakterii beztlenowych, identyfikację, co najmniej 250 gatunków drożdży i grzybów drożdżopodobnych, identyfikację, co najmniej 700 gatunków grzybów strzępkowych. d. Dodatkowo oprogramowanie powinno umożliwiać: • kontrolę wszystkich etapów procesu włącznie, z wprowadzeniem próbki, usunięciem jak i kontrolą procesu inkubacji, • ładowanie kolejnych płytek do systemu w dowolnym momencie, jeżeli są dostępne wolne pozycje lub został zakończony proces identyfikacji poprzednich płytek, • wyświetlanie danych dla każdej płytki, wyników identyfikacji wraz ze wzorem reakcji w menu systemowym, • identyfikację mikroorganizmów, określenie podobieństwa, odległości i prawdopodobieństwa bakterii w bazie danych oraz wyświetlanie ich w postaci dendrogramów i diagramów, zapisywanie mikroorganizmów w bazie danych i zachowywanie do ponownej oceny, • tworzenie własnych baz danych, • wysyłanie danych do programów Excel lub Access, • zarządzanie poziomami dostępu i uprawnieniami operatorów do modyfikacji lub tworzenia nowych plików, • zawierające aplikacje do analiz populacji mikrobiologicznych znajdujących się w glebie, wodzie, biofilmach i innych środowiskach, • badanie potencjalnej różnorodności metabolicznej populacji mikroorganizmów środowisk zanieczyszczonych, ryzosfery roślin, gleb poddanych działaniu herbicydów, metali ciężkich, • stworzenie profilu poziomu fizjologicznego populacji, • stworzenie profilu metabolicznego populacji bakterii i grzybów, wykorzystujących specyficzne źródła węgla, • tworzenie wykresów kinetycznych, zależności zmian intensywności zabarwienia w czasie. 2. Wyposażenie dodatkowe: • minimum 10 szt. testów do badania bakterii tlenowych wraz z płynami inokulacyjnymi (minimum 10 probówek), • minimum 10 szt. testów do badania grzybów wraz z płynami inokulacyjnymi (minimum 10 probówek), • minimum 960 szt. końcówek do pipet, • minimum 100 szt. wymazówek do przenoszenia inokulum. 3. Urządzenie powinno współpracować i korzystać z elementów systemu Biolog wersji GENIII MicroStation ID System, będącym w posiadaniu Zamawiającego system zawiera: • czytnik Elx808 (producent BioTek), • dedykowany komputer PC (procesor Intel Core 2 Duo E 8400, 2 GB pamięci RAM, napęd DVD, system operacyjny Windows XP Service Pack 3) skalibrowany z czytnikiem Elx808, wyposażony w oprogramowanie bioinformatyczne, między innymi: MicroLog™ 3, RetroSpect 2.0, bazy danych AN (wersja 6.01), FF (wersja 6.11), YT (wersja 6.01), GENIII (wersja 2.7.1.b42), • turbidymetr do przygotowywania zawiesiny drobnoustrojów i pomiaru zmętnienia, o parametrach: • 8-kanałową pipetę Ovation® BioNatural o regulowanej pojemności 8 x 25-1250 mikrolitrów. 4. Wymagania dodatkowe: a. Cała dokumentacja (instrukcja obsługi) w języku polskim w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej na płycie CD w formacie *.pdf lub *.doc (MS Word). b. Licencja na użytkowanie oprogramowania udzielona Zamawiającemu na czas nieoznaczony, umożliwiająca korzystanie z oprogramowania zainstalowanego w zakresie instalacji oprogramowania w urządzeniach. Maksymalny termin dostawy: 56 dni od podpisania umowy Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 18
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bioreaktor z akcesoriami i innym niezbędnym wyposażeniem - 1 kpl. 1. Urządzenie powinno być dostosowane do pracy w pomieszczeniu o wymiarach [długość x szerokość x wysokość]: 490 cm x 185 cm x 200 cm, przy wymiarach drzwi prowadzących do pomieszczenia [wysokość x szerokość]: 162 x 78 cm. 2. Urządzenie powinno być zamontowane na mobilnej ramie wyposażonej w koła oraz powinno mieć możliwość do podłączenia do stacji myjącej typu CIP (Clean In Place) i być podłączone do zewnętrznego układu generującego sterylne powietrze oraz zewnętrznej wytwornicy pary. 3. Urządzenie powinno być sterowane automatycznie przez układ elektroniczny (szafa sterownicza, wyświetlająca parametry procesowe). 4. Bioreaktor: • objętość całkowita korpusu: 40-50 litrów (o objętości użytkowej minimum 25 litrów), • materiał korpusu oraz płaszcza: stal kwasoodporna AISI 316, • wykończenie powierzchni: polerowanie satynowe, • mieszanie: z regulacją obrotów za pomocą turbiny Rushtona mocowanej do demontowanej pokrywy (typ przekładni: mechaniczna, typ uszczelnienia: mechaniczne podwójne), łamacze fal (4 szt.), • układ SIP (Sterilization In Place) przystosowany do sterylizacji parą (pożywki hodowlanej i/lub urządzenia, w tym filtrów, przewodów), • przystosowany do przeponowego sterylizowania pożywki, • system napowietrzania: bełkotka umiejscowiona w pobliżu dna zbiornika (przepływ powietrza wynoszący od 0 do dwóch objętości korpusu na minutę), • komplet króćców potrzebnych do prowadzenia procesu (spustowy, dozowanie pożywki i inokulum, wody, dozowania chemii myjącej, kwasu, zasady itp.), • wymagane czujniki do pomiaru temperatury i stężenia rozpuszczonego tlenu w przestrzeni procesowej, zawory higieniczne (przystosowane do sterylizacji) oraz zawory do poboru próbek, • układ zabezpieczeń przed niekontrolowanym wzrostem temperatury. 5. Układ generowania sterylnego powietrza: • kompresor przystosowany do pracy ciągłej wraz ze zbiornikiem buforowym, • filtr wstępny oraz dokładny, • reduktor ciśnienia z filtrem , • filtr sterylizujący powietrze (obudowa filtra dostosowana do sterylizacji parą), • zawór zwrotny zapobiegający przedostaniu się cieczy z przestrzeni bioreaktora do rurociągów powietrza. 6. Układ powietrza wylotowego: • chłodnica gazów wylotowych, • filtr sterylnego powietrza wylotowego (przystosowany do sterylizacji parą), • czujnik temperatury sterylizacji. 7. Układ termostatowania bioreaktora: • zakres termostatowania: 20 – 50˚C, • termostatowanie bioreaktora za pomocą zewnętrznej grzałki elektrycznej, • pompa obiegowa skracająca czas reakcji, • funkcja szybkiego schładzania po sterylizacji np. płytowy wymiennik ciepła, • zabezpieczenie instalacji przed niekontrolowanym wzrostem temperatury. 8. System mycia i sterylizacji bioreaktora i rurociągów procesowych: • przystosowanie korpusu bioreaktora i rurociągów do sterylizacji parą i mycia w systemie Clean In Place: dysza myjąca, • czujniki temperatury sterylizacji, • spadki dla umożliwienia całkowitej drenowalności, • czujnik stopnia wymycia bioreaktora, • czujnik suchobiegu, • wytwornica pary zapewniająca dostęp do pary o parametrach wymaganych do przeprowadzenia procesu sterylizacji, • kompletny osprzęt do prowadzenia procesu sterylizacji (odwadniacz, węże odporne na parę itp), • pompa podająca natryskiwaną ciecz myjącą na dyszę, • system automatycznego przygotowania roztworów myjących – bezpośrednio w bioreaktorze (pompa dozująca kwas, pompa dozująca zasady). 9. System sterylnego dozowania pożywki i inokulum: • zbiornik na pożywkę przystosowany do sterylizacji (objętość całkowita około 30l), • zawór z filtrem oddechowym, • higieniczna pompa tłocząca (przystosowana do sterylizacji w systemie CIP i SIP). 10. Układ kontroli pH: • sonda pH przystosowana do sterylizacji, • dedykowane pompy dozujące kwasy i zasady, • dodatkowy moduł w oprogramowaniu. 11. Kolumna adsorpcyjna usuwająca Lotne Związki Organiczne (odory): kolumna zamontowana na wylocie powietrza z instalacji. 12. Izolacja powierzchni bioreaktora: piana elastomerowa odporna na wysokie temperatury. 13. Urządzenie powinno być zasilanie prądem trójfazowym - maksymalna moc urządzenia: 30 kW. 14. Zrzut do kanalizacji. 15. Do urządzenia należy dołączyć dodatkowy zestaw filtrów do układu generowania powietrza pod ciśnieniem oraz układu przygotowania sterylnego powietrza. Maksymalny termin dostawy: 112 dni od podpisania umowy Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 18
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2, 38416000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 112
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wirówka z chłodzeniem wraz z rotorami – 1 zestaw • Zakres temperatury programowany od -20ºC do +40ºC, utrzymywanie temp. ≤ 4ºC przy maksymalnych obrotach, • Czas programowany od 10s do 99 godz., tryb pracy ciągłej, funkcja szybkiego wirowania, odliczanie czasu od momentu osiągnięcia zaprogramowanych obrotów, programowane opóźnienie startu, • Podświetlany ekran graficzny TFT wszystkich parametrów pracy, • Programator: minimum 50 programów użytkownika, programowane przez użytkownika krzywe rozpędzania i hamowania (min. 20), funkcja zatrzymania rotora bez hamulca z możliwością zdefiniowania siły hamowania w zakresie 1000 – 150 rpm, funkcja integracji czasowej, przeliczanie RCF dla danego r, redukcja max. promienia r dla roztworów o gęstości d >1.2g/cm3, wyłączanie alarmu dźwiękowego zakończenia pracy, otwarcia pokrywy, wystąpienia błędów, • Zabezpieczenie programatora hasłem, • Programowanie przy pomocy wielofunkcyjnego pokrętła/pokręteł elektronicznych, • Komora ze stali nierdzewnej, silnik indukcyjny, bezszczotkowy, funkcja imbalansu alarm dźwiękowy (wyłączany) zakończenia pracy, zakładanie rotorów bez użycia narzędzi, • Rotory: 48x1.5/2.0ml, RCFmax >25100xg; 8x50ml Falcon, RCFmax >21100xg; 24x15ml RCFmax >20200xg Falcon, • Zasilanie 230V/50Hz. Maksymalny termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 18
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miernik potencjału wodnego – 1 szt. • Urządzenie powinno umożliwić pomiar potencjału wody w tkankach roślinnych/próbkach gleby metodą psychrometryczną (korzystając z zewnętrznych komór/sond pomiarowych, które nie stanowią przedmiotu zamówienia). • Min. 8 kanałów wejściowych umożliwiających podłączenie sond/komór psychrometrycznych. Kompatybilność z czujnikami (komorami pomiarowymi) Wescor C-52, C-30, L-51 – w posiadaniu Zamawiającego. • Zasilanie akumulator (z ładowarką). • Automatyczna rejestracja wyników z podłączonych sensorów. • Zakres temperatur pracy: min. 10° C to 30°C. • Pamięć wewnętrzna umożliwiająca zapisanie wyników pomiarów. • Wyświetlacz. • Możliwość podłączenia do komputera, oprogramowanie do komputerów klasy PC (Windows). Maksymalny termin dostawy: 45 dni od podpisania umowy Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 18
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miernik NDVI (normalized difference vegetation index) 1 szt. • Miernik umożlwiający bezkontaktowy (bez bezpośredniego kontaktu z rośliną) pomiar parametru NDVI w łanie roślin. • Parametry optyczne: pomiar reflektancji, zakresy fal 660 i 840 nm. • Zakres pomiarowy: jednostki NDVI (skala (-1) – 1). • Miernik przenośny, przeznaczony do pracy w warunkach polowych (zasilanie bateryjne/akumulatorowe). • Możliwość zapisu wyników pomiarów w pamięci wewnętrznej urządzenia. • Obudowa odporna na kurz (praca w warunkach polowych). • Możliwość podłączenia do komputera. • Zakres temperatur pracy: min. 10° C to 30°C. • Etui/walizka do transportu urządzenia. Maksymalny termin dostawy: 45 dni od podpisania umowy Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 18
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:System do pomiaru przewodności hydraulicznej gleby (infiltrometr laboratoryjny) – 1 szt. • Stacjonarny (laboratoryjny) system umożliwiający pomiar przewodności hydraulicznej gleby w stanie nasyconym w pierścieniach zawierających próbki gleby metodą stałego lub zmiennego spadku hydraulicznego. • System powinien być dostosowany do pierścieni metalowych o pojemności 250 cm3 (wysokość 50 mm, producent Meter, znajdujących się w posiadaniu zamawiającego). • Pomiar zautomatyzowany (po przygotowaniu próbki). • Wizualizacja pomiaru w czasie rzeczywistym (na ekranie komputera). • Zakres pomiarowy: nie gorszy niż 5000 - 0,1 cm/d. • Przeliczanie wartości przewodności hydraulicznej dla określonej temperatury. • Dołączone oprogramowanie do obsługi systemu pomiarowego (dla Windows). Maksymalny termin dostawy: 45 dni od podpisania umowy Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 18
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Waga wielofunkcyjna - 2 szt. • Obciążenie do 60 kg. • Platforma: 40 x 50 cm ± 0,2 cm. • Dokładność odczytu: 20 g ±0,1 g. • Wyświetlacz LCD. • Zasilanie: akumulator i kabel sieciowy. • Waga musi: - pracować z systemem Edytor WPW, - definiować poziom dostępu dla poszczególnych użytkowników, - mieć możliwość edycji i zmiany wszystkich parametrów użytkownika z poziomu komputera (ustawienia filtrów, daty / czasu, podświetlenia, konfiguracji WEJŚĆ / WYJŚĆ, parametrów portów RS232, RS485, ETHERNET, itp), - eksport, import i edycja baz danych, - cykliczność rejestracji pomiarów i ich zapisywanie do pliku z serii pomiarów, - definiowanie informacji w linijce wyświetlacza wagi, - definiowanie wydruków niestandardowych, - możliwość pobrania z wagi zapisywanych wyników pomiarów na podłączonym do wagi komputerze PC. Maksymalny termin dostawy: 14 dni od podpisania umowy Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Rybickiego 15/17
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry - Dłutów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry. Pralka nie pobiera wody. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI