IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-21, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet nr 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenie do automatycznej identyfikacji i charakteryzacji mikroorganizmów – 1 kpl. Urządzenie powinno zapewnić całkowicie zautomatyzowany proces równoczesnej inkubacji, odczytu i interpretacji wyników dla przynajmniej 50 testów biochemicznych (testy w postaci płytek 96 dołkowych, opłaszczonych różnymi źródłami węgla). Interpretacja uzyskanych wyników powinna być oparta na analizie reakcji biochemicznych i porównania uzyskanych profili metabolicznych badanych mikroorganizmów z profilami identyfikacyjnymi znajdującymi się w dostarczonych bazach danych. 1. Urządzenie powinno składać się z: a. Inkubatora o parametrach: • zasilanie: 220 do 240 V, 50 do 60 Hz, • zakres temperatury inkubacji: 22 - 45°C, • stabilność temperatury: ±2° C w komorze, • pojemność: 50 testów (płytek zawierających 96 dołków opłaszczonych różnymi związkami węgla, • czas odczytu: do 25 ścieżek z 50 płytek w 15 min, • kontrola temperatury: sterowanie poprzez komputer zewnętrzny, • wskaźnik temperatury w komputerze zewnętrznym,7 elementowy wyświetlacz. b. Dedykowany komputer kontrolujący parametry pracy inkubatora, o minimalnych parametrach: • zestaw komputerowy PC z pamięcią RAM minimum 1 GB, • system operacyjny Windows XP, Windows 7 lub Windows 8, • oprogramowanie Microsoft Office 2007 (lub 2010), • monitor LCD min. 17", mysz, klawiatura. c. Bioinformatyczne oprogramowanie, które umożliwia: • archiwizację wyników, umożliwiającą charakterystykę mikroorganizmów i analizę częstotliwości jego występowania, • identyfikację co najmniej 2600 gatunków bakterii, drożdży i grzybów strzępkowych, w tym; identyfikację, co najmniej 1300 gatunków bakterii tlenowych: Gram dodatnich i Gram ujemnych na tym samym panelu 96 dołkowym bez barwienia Grama i konieczności wykonywania dodatkowych testów, identyfikację, co najmniej 350 gatunków bakterii beztlenowych, identyfikację, co najmniej 250 gatunków drożdży i grzybów drożdżopodobnych, identyfikację, co najmniej 700 gatunków grzybów strzępkowych. d. Dodatkowo oprogramowanie powinno umożliwiać: • kontrolę wszystkich etapów procesu włącznie, z wprowadzeniem próbki, usunięciem jak i kontrolą procesu inkubacji, • ładowanie kolejnych płytek do systemu w dowolnym momencie, jeżeli są dostępne wolne pozycje lub został zakończony proces identyfikacji poprzednich płytek, • wyświetlanie danych dla każdej płytki, wyników identyfikacji wraz ze wzorem reakcji w menu systemowym, • identyfikację mikroorganizmów, określenie podobieństwa, odległości i prawdopodobieństwa bakterii w bazie danych oraz wyświetlanie ich w postaci dendrogramów i diagramów, zapisywanie mikroorganizmów w bazie danych i zachowywanie do ponownej oceny, • tworzenie własnych baz danych, • wysyłanie danych do programów Excel lub Access, • zarządzanie poziomami dostępu i uprawnieniami operatorów do modyfikacji lub tworzenia nowych plików, • zawierające aplikacje do analiz populacji mikrobiologicznych znajdujących się w glebie, wodzie, biofilmach i innych środowiskach, • badanie potencjalnej różnorodności metabolicznej populacji mikroorganizmów środowisk zanieczyszczonych, ryzosfery roślin, gleb poddanych działaniu herbicydów, metali ciężkich, • stworzenie profilu poziomu fizjologicznego populacji, • stworzenie profilu metabolicznego populacji bakterii i grzybów, wykorzystujących specyficzne źródła węgla, • tworzenie wykresów kinetycznych, zależności zmian intensywności zabarwienia w czasie. 2. Wyposażenie dodatkowe: • minimum 10 szt. testów do badania bakterii tlenowych wraz z płynami inokulacyjnymi (minimum 10 probówek), • minimum 10 szt. testów do badania grzybów wraz z płynami inokulacyjnymi (minimum 10 probówek), • minimum 960 szt. końcówek do pipet, • minimum 100 szt. wymazówek do przenoszenia inokulum. 3. Urządzenie powinno współpracować i korzystać z elementów systemu Biolog wersji GENIII MicroStation ID System, będącym w posiadaniu Zamawiającego system zawiera: • czytnik Elx808 (producent BioTek), • dedykowany komputer PC (procesor Intel Core 2 Duo E 8400, 2 GB pamięci RAM, napęd DVD, system operacyjny Windows XP Service Pack 3) skalibrowany z czytnikiem Elx808, wyposażony w oprogramowanie bioinformatyczne, między innymi: MicroLog™ 3, RetroSpect 2.0, bazy danych AN (wersja 6.01), FF (wersja 6.11), YT (wersja 6.01), GENIII (wersja 2.7.1.b42), • turbidymetr do przygotowywania zawiesiny drobnoustrojów i pomiaru zmętnienia, o parametrach: • 8-kanałową pipetę Ovation® BioNatural o regulowanej pojemności 8 x 25-1250 mikrolitrów. 4. Wymagania dodatkowe: a. Cała dokumentacja (instrukcja obsługi) w języku polskim w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej na płycie CD w formacie *.pdf lub *.doc (MS Word). b. Licencja na użytkowanie oprogramowania udzielona Zamawiającemu na czas nieoznaczony, umożliwiająca korzystanie z oprogramowania zainstalowanego w zakresie instalacji oprogramowania w urządzeniach. Maksymalny termin dostawy: 56 dni od podpisania umowy Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 18
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet nr 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bioreaktor z akcesoriami i innym niezbędnym wyposażeniem - 1 kpl. 1. Urządzenie powinno być dostosowane do pracy w pomieszczeniu o wymiarach [długość x szerokość x wysokość]: 490 cm x 185 cm x 200 cm, przy wymiarach drzwi prowadzących do pomieszczenia [wysokość x szerokość]: 162 x 78 cm. 2. Urządzenie powinno być zamontowane na mobilnej ramie wyposażonej w koła oraz powinno mieć możliwość do podłączenia do stacji myjącej typu CIP (Clean In Place) i być podłączone do zewnętrznego układu generującego sterylne powietrze oraz zewnętrznej wytwornicy pary. 3. Urządzenie powinno być sterowane automatycznie przez układ elektroniczny (szafa sterownicza, wyświetlająca parametry procesowe). 4. Bioreaktor: • objętość całkowita korpusu: 40-50 litrów (o objętości użytkowej minimum 25 litrów), • materiał korpusu oraz płaszcza: stal kwasoodporna AISI 316, • wykończenie powierzchni: polerowanie satynowe, • mieszanie: z regulacją obrotów za pomocą turbiny Rushtona mocowanej do demontowanej pokrywy (typ przekładni: mechaniczna, typ uszczelnienia: mechaniczne podwójne), łamacze fal (4 szt.), • układ SIP (Sterilization In Place) przystosowany do sterylizacji parą (pożywki hodowlanej i/lub urządzenia, w tym filtrów, przewodów), • przystosowany do przeponowego sterylizowania pożywki, • system napowietrzania: bełkotka umiejscowiona w pobliżu dna zbiornika (przepływ powietrza wynoszący od 0 do dwóch objętości korpusu na minutę), • komplet króćców potrzebnych do prowadzenia procesu (spustowy, dozowanie pożywki i inokulum, wody, dozowania chemii myjącej, kwasu, zasady itp.), • wymagane czujniki do pomiaru temperatury i stężenia rozpuszczonego tlenu w przestrzeni procesowej, zawory higieniczne (przystosowane do sterylizacji) oraz zawory do poboru próbek, • układ zabezpieczeń przed niekontrolowanym wzrostem temperatury. 5. Układ generowania sterylnego powietrza: • kompresor przystosowany do pracy ciągłej wraz ze zbiornikiem buforowym, • filtr wstępny oraz dokładny, • reduktor ciśnienia z filtrem , • filtr sterylizujący powietrze (obudowa filtra dostosowana do sterylizacji parą), • zawór zwrotny zapobiegający przedostaniu się cieczy z przestrzeni bioreaktora do rurociągów powietrza. 6. Układ powietrza wylotowego: • chłodnica gazów wylotowych, • filtr sterylnego powietrza wylotowego (przystosowany do sterylizacji parą), • czujnik temperatury sterylizacji. 7. Układ termostatowania bioreaktora: • zakres termostatowania: 20 – 50˚C, • termostatowanie bioreaktora za pomocą zewnętrznej grzałki elektrycznej, • pompa obiegowa skracająca czas reakcji, • funkcja szybkiego schładzania po sterylizacji np. płytowy wymiennik ciepła, • zabezpieczenie instalacji przed niekontrolowanym wzrostem temperatury. 8. System mycia i sterylizacji bioreaktora i rurociągów procesowych: • przystosowanie korpusu bioreaktora i rurociągów do sterylizacji parą i mycia w systemie Clean In Place: dysza myjąca, • czujniki temperatury sterylizacji, • spadki dla umożliwienia całkowitej drenowalności, • czujnik stopnia wymycia bioreaktora, • czujnik suchobiegu, • wytwornica pary zapewniająca dostęp do pary o parametrach wymaganych do przeprowadzenia procesu sterylizacji, • kompletny osprzęt do prowadzenia procesu sterylizacji (odwadniacz, węże odporne na parę itp), • pompa podająca natryskiwaną ciecz myjącą na dyszę, • system automatycznego przygotowania roztworów myjących – bezpośrednio w bioreaktorze (pompa dozująca kwas, pompa dozująca zasady). 9. System sterylnego dozowania pożywki i inokulum: • zbiornik na pożywkę przystosowany do sterylizacji (objętość całkowita około 30l), • zawór z filtrem oddechowym, • higieniczna pompa tłocząca (przystosowana do sterylizacji w systemie CIP i SIP). 10. Układ kontroli pH: • sonda pH przystosowana do sterylizacji, • dedykowane pompy dozujące kwasy i zasady, • dodatkowy moduł w oprogramowaniu. 11. Kolumna adsorpcyjna usuwająca Lotne Związki Organiczne (odory): kolumna zamontowana na wylocie powietrza z instalacji. 12. Izolacja powierzchni bioreaktora: piana elastomerowa odporna na wysokie temperatury. 13. Urządzenie powinno być zasilanie prądem trójfazowym - maksymalna moc urządzenia: 30 kW. 14. Zrzut do kanalizacji. 15. Do urządzenia należy dołączyć dodatkowy zestaw filtrów do układu generowania powietrza pod ciśnieniem oraz układu przygotowania sterylnego powietrza. Maksymalny termin dostawy: 112 dni od podpisania umowy Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 18
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2, 38416000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 112
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet nr 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wirówka z chłodzeniem wraz z rotorami – 1 zestaw • Zakres temperatury programowany od -20ºC do +40ºC, utrzymywanie temp. ≤ 4ºC przy maksymalnych obrotach, • Czas programowany od 10s do 99 godz., tryb pracy ciągłej, funkcja szybkiego wirowania, odliczanie czasu od momentu osiągnięcia zaprogramowanych obrotów, programowane opóźnienie startu, • Podświetlany ekran graficzny TFT wszystkich parametrów pracy, • Programator: minimum 50 programów użytkownika, programowane przez użytkownika krzywe rozpędzania i hamowania (min. 20), funkcja zatrzymania rotora bez hamulca z możliwością zdefiniowania siły hamowania w zakresie 1000 – 150 rpm, funkcja integracji czasowej, przeliczanie RCF dla danego r, redukcja max. promienia r dla roztworów o gęstości d >1.2g/cm3, wyłączanie alarmu dźwiękowego zakończenia pracy, otwarcia pokrywy, wystąpienia błędów, • Zabezpieczenie programatora hasłem, • Programowanie przy pomocy wielofunkcyjnego pokrętła/pokręteł elektronicznych, • Komora ze stali nierdzewnej, silnik indukcyjny, bezszczotkowy, funkcja imbalansu alarm dźwiękowy (wyłączany) zakończenia pracy, zakładanie rotorów bez użycia narzędzi, • Rotory: 48x1.5/2.0ml, RCFmax >25100xg; 8x50ml Falcon, RCFmax >21100xg; 24x15ml RCFmax >20200xg Falcon, • Zasilanie 230V/50Hz. Maksymalny termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 18
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet nr 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miernik potencjału wodnego – 1 szt. • Urządzenie powinno umożliwić pomiar potencjału wody w tkankach roślinnych/próbkach gleby metodą psychrometryczną (korzystając z zewnętrznych komór/sond pomiarowych, które nie stanowią przedmiotu zamówienia). • Min. 8 kanałów wejściowych umożliwiających podłączenie sond/komór psychrometrycznych. Kompatybilność z czujnikami (komorami pomiarowymi) Wescor C-52, C-30, L-51 – w posiadaniu Zamawiającego. • Zasilanie akumulator (z ładowarką). • Automatyczna rejestracja wyników z podłączonych sensorów. • Zakres temperatur pracy: min. 10° C to 30°C. • Pamięć wewnętrzna umożliwiająca zapisanie wyników pomiarów. • Wyświetlacz. • Możliwość podłączenia do komputera, oprogramowanie do komputerów klasy PC (Windows). Maksymalny termin dostawy: 45 dni od podpisania umowy Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 18
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet nr 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miernik NDVI (normalized difference vegetation index) 1 szt. • Miernik umożlwiający bezkontaktowy (bez bezpośredniego kontaktu z rośliną) pomiar parametru NDVI w łanie roślin. • Parametry optyczne: pomiar reflektancji, zakresy fal 660 i 840 nm. • Zakres pomiarowy: jednostki NDVI (skala (-1) – 1). • Miernik przenośny, przeznaczony do pracy w warunkach polowych (zasilanie bateryjne/akumulatorowe). • Możliwość zapisu wyników pomiarów w pamięci wewnętrznej urządzenia. • Obudowa odporna na kurz (praca w warunkach polowych). • Możliwość podłączenia do komputera. • Zakres temperatur pracy: min. 10° C to 30°C. • Etui/walizka do transportu urządzenia. Maksymalny termin dostawy: 45 dni od podpisania umowy Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 18
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pakiet nr 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:System do pomiaru przewodności hydraulicznej gleby (infiltrometr laboratoryjny) – 1 szt. • Stacjonarny (laboratoryjny) system umożliwiający pomiar przewodności hydraulicznej gleby w stanie nasyconym w pierścieniach zawierających próbki gleby metodą stałego lub zmiennego spadku hydraulicznego. • System powinien być dostosowany do pierścieni metalowych o pojemności 250 cm3 (wysokość 50 mm, producent Meter, znajdujących się w posiadaniu zamawiającego). • Pomiar zautomatyzowany (po przygotowaniu próbki). • Wizualizacja pomiaru w czasie rzeczywistym (na ekranie komputera). • Zakres pomiarowy: nie gorszy niż 5000 - 0,1 cm/d. • Przeliczanie wartości przewodności hydraulicznej dla określonej temperatury. • Dołączone oprogramowanie do obsługi systemu pomiarowego (dla Windows). Maksymalny termin dostawy: 45 dni od podpisania umowy Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 18
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pakiet nr 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Waga wielofunkcyjna - 2 szt. • Obciążenie do 60 kg. • Platforma: 40 x 50 cm ± 0,2 cm. • Dokładność odczytu: 20 g ±0,1 g. • Wyświetlacz LCD. • Zasilanie: akumulator i kabel sieciowy. • Waga musi: - pracować z systemem Edytor WPW, - definiować poziom dostępu dla poszczególnych użytkowników, - mieć możliwość edycji i zmiany wszystkich parametrów użytkownika z poziomu komputera (ustawienia filtrów, daty / czasu, podświetlenia, konfiguracji WEJŚĆ / WYJŚĆ, parametrów portów RS232, RS485, ETHERNET, itp), - eksport, import i edycja baz danych, - cykliczność rejestracji pomiarów i ich zapisywanie do pliku z serii pomiarów, - definiowanie informacji w linijce wyświetlacza wagi, - definiowanie wydruków niestandardowych, - możliwość pobrania z wagi zapisywanych wyników pomiarów na podłączonym do wagi komputerze PC. Maksymalny termin dostawy: 14 dni od podpisania umowy Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Rybickiego 15/17
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: