„Dostawa analizatora widma optycznego”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa analizatora widma optycznego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-04-27
  • ZamawiającyPolitechnika Białostocka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00035823
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa analizatora widma optycznego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Białostocka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 45A

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-351

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@pb.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pb.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa analizatora widma optycznego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25695648-9dd4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pb.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną zapośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet https:/pb.ezamawiajacy.pl/ oraz pocztyelektronicznej – zampubl@pb.edu.pl.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwołania orazinformacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem Platformy ZakupowejMarketplanet pod adresem internetowym: https:/pb.ezamawiajacy.pl/ lub przy pomocy pocztyelektronicznej. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwołania oraz informacje,przekazywane za pomocą poczty elektronicznej muszą zawierać w tytule wiadomości numerreferencyjny sprawy, której ona dotyczy (K-DZP.262.34.2021). https://pb.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ogólnezasady korzystania z Platformy:1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy doSystemu na subdomenie Politechniki Białostockiej pod adresem internetowym Platforma ZakupowaMarketplanet https://pb.ezamawiajacy.pl/ lub Platforma Zakupowa Marketplanethttps://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanieprzekierowany do strony Platforma Zakupowa Marketplanet https://oneplace.marketplanet.pl/, gdziezostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawcazakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło,następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zalecaWykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postacielektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzymainformacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować siępod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu;4) po założeniu konta Wykonawca mamożliwość złożenia Oferty w postępowaniu oraz sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej;5) Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się w postaci elektronicznej,opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym(e-dowodem) przez osoby umocowane, pod rygorem nieważności na Platformie ZakupowejMarketplanet w zakładce „Oferty”.6) korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Zamawiający określaniezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:a) stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b) komputer klasyPC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden zsystemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji,w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) włączona obsługa JavaScript;e)zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj.: plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi,mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl,xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnienipracownicy Zamawiającego (Politechniki Białostockiej) oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru PrzedsiębiorcówKrajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w WarszawieXIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON:017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zamawiający(Politechnika Białostocka) prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającąpod adresem: Platforma Zakupowa Marketplanet https://pb.ezamawiajacy.pl/.2. Klauzula informacyjnaz art. 13 RODO stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: K-DZP.262.34.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatora widma optycznego wg Załącznika Nr 2 (Specyfikacja techniczna – Opis przedmiotu zamówienia kol. 2) do SWZ i obejmuje:1) dostawę sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego,2) instalację i uruchomienie sprzętu (jeśli było wymagane w Specyfikacji technicznej),3) udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt,4) przekazanie Zamawiającemu wymaganych nośników, dokumentacji i podręczników wraz z niezbędnymi akcesoriami (jeśli były wymagane w Specyfikacji technicznej),5) przeszkolenie pracowników Zamawiającego (jeśli było wymagane w Specyfikacji technicznej).

4.2.6.) Główny kod CPV: 38433300-2 - Analizatory widma

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiającanajkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów, z zastrzeżeniem art. 248-251 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: maksymalna bezpieczna moc wejściowa przy pracy ciągłej badanego źródła promieniowania

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wypełnioną specyfikację techniczną – opis oferowanego sprzętu kol. 3 (wg wzoru Specyfikacja techniczna –Opis oferowanego sprzętu kol. 3- Zał. Nr 2 do SWZ). Należy określić wszystkie parametry oferowanego sprzętu w odniesieniu do parametrów podanych przez Zamawiającego. Z opisu winno jasno wynikać, jaki rodzaj sprzętu i jego elementy oferuje Wykonawca.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wypełnioną specyfikację techniczną – opis oferowanego sprzętu kol. 3 (wg wzoru Specyfikacja techniczna –Opis oferowanego sprzętu kol. 3- Zał. Nr 2 do SWZ). Należy określić wszystkie parametry oferowanego sprzętu w odniesieniu do parametrów podanych przez Zamawiającego. Z opisu winno jasno wynikać, jaki rodzaj sprzętu i jego elementy oferuje Wykonawca.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy (wg wzoru Formularz ofertowy – Zał. Nr 1 do SWZ).2.Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertazostała złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniazgodnie z art. 58 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniaćmusi następujące wymagania:1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy sporządzić zgodnie zzapisami określonymi w pkt. 5-6;2) oferta musi być złożona w postaci elektronicznej, podpisanakwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (edowodem)w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występującychwspólnie;3) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującymjako reprezentant pozostałych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki zmiany umowy1. Na podstawie art. 455 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszczawprowadzenie zmian do niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy dotyczących:1) wynagrodzenia,2) terminu wykonaniazamówienia, 3) jakości lub parametrów zaoferowanego sprzętu2. Zmiany, o których mowa w ust.1 mogą być dokonane w następujących przypadkach:1) konieczność zmiany terminu wykonaniazamówienia z powodu:a) działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności,których nie można było przewidzieć ani im zapobiec;b) zaistnienia okoliczności nie leżących postronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał wistotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia (Wykonawca może zwrócić siędo Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonaniazamówienia);c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego; d) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego,3) zmian przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mających wpływ na warunki realizacjiumowy.3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbędne jest wyrażenie zgody przez Stronyw formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany mogą być inicjowane przezZamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nieobliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza takąmożliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemneuzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Zmiana musi być uzasadnionaprawidłową realizacją przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: na Platformie Zakupowej Marketplanet pod adresem https:/pb.ezamawiajacy.pl w zakładce „Oferty”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę grochówki polowej na festyn- Ryńsk
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę grochówki polowej na festyn. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Sukcesywne dostawy plakatów
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Białystok: Dostawa odzieży roboczej oraz bielizny szpitalnej wielokrotnego użytku.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Białystok: Dostawa aparatu do izolacji DNA/RNA oraz zestawów do izolacji wirusowego RNA.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Wykonanie usług dla WIMIR - KC-zp.272-100/21
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI