Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa analizatora szumów fazowych, ISE PW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 234 7875
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@elka.pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
publiczna uczelnia akademicka
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa analizatora szumów fazowych, ISE PW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddf06f28-01b6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiający
ma Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, (w tym
przekazywanie dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego) oraz przekazywanie informacji
odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz
udostępnionego przez miniPortal - Formularz do komunikacji: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl./PW/SkrytkaESP lub poczty elektronicznej na adres: zamowienia@elka.pw.edu.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.2. Oferty, oświadczenia, o
których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o
którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o
którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo,
dokumenty, o których mowa w art. 94 ust.
2 ustawy pzp, sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx,
.odt i przekazuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w rozdziale VIII pkt 1 i 2
SWZ
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 2, przekazywane w
postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w punkcie
powyżej lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej określonych w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna Zamawiającego dotycząca
ochronydanych osobowych, składana względem osób fizycznych, których dane osobowe Zamawiający
pozyska od Wykonawcy, a w szczególności:
-wykonawcy będącego osobą fizyczną, -wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą
jednoosobową działalność gospodarczą,
-pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną, -członka organu zarządzającego wykonawcy,
będącego osobą fizyczną, -osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
złożona zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016), dalej „RODO”:
Uszczegółowienie zakresu określono w rozdziale XVIII SWZ Klauzula informacyjna z art.13 RODO
Zamawiającego w celu związanym z powyższym postępowaniem
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WEiTI/14/ZP/2021/1033
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa analizatora szumów fazowych dla potrzeb Instytutu Systemów Elektronicznych.
Szczegółowe określenie zakresu gwarancji i serwisu oraz pełny opis techniczny dla przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w niniejszym SWZ (w załączniku nr 3: Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 4: Projektowane postanowienia umowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 38433300-2 - Analizatory widma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szumy fazowe sygnału referencyjnego 10 MHz @ 1 Hz
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie aktualne
na dzień składania ofert, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie
podstaw wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 i art. 109 ust. 1 pkt 4, 8-10 ustawy pzp. Wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wypełniony Formularz oferty podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze
stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; W
przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców w
zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu i niepodleganie
wykluczeniu. W przypadku podmiotu, który udostępnia zasoby - oświadczenie podmiotu w
zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu i niepodleganie
wykluczeniu.
oraz jeżeli dotyczy:
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące udostępnienia zasobów
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:
1.w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany nie są istotne w stosunku do treści oferty
oraz są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia Umowy,
2.w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia Umowy,
3.ustawowa zmiana procentowej stawki podatku VAT, będzie stanowiła podstawę do zmiany
wynagrodzenia brutto i będzie odpowiednio dostosowana aneksem do niniejszej Umowy,
4.jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego w § 5 ust. 1
z uwzględnieniem ze zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy,
5.zmiany aktów prawnych w zakresie terminu realizacji lub ich częstotliwości.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za posrednictwem Formularza do złozenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-21 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni