Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Nauka i Edukacja
Zamówienia publicznego
Dostawa analizatora gazów FTIR wraz z wyposażeniem
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) i wolnego od wad prawnych i fizycznych analizatora gazów FTIR stanowiącego komponent do skompletowania układu pomiarowego aktywności w warunkach podwyższonej temperatury i przy ciśnieniu atmosferycznym (wraz z wyposażeniem).
2. Opis minimalnych wymagań technicznych i innego rodzaju właściwości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 powyżej, w tym wyszczególnienie rodzaju i właściwości przywoływanego tam wyposażenia (tzw. Opis techniczno-zakresowy przedmiotu dostawy) - podaje załącznik nr 2 SWZ.
3. Ilekroć w dalszych postanowieniach niniejszej SWZ mowa będzie o „Sprzęcie”
bez bliższego określenia - rozumieć przez to należy całość wyszczególnioną w załączniku nr 2 SWZ składającą się na Opis techniczno-zakresowy przedmiotu dostawy z niniejszego zamówienia, tj. zarówno samo urządzenie główne (analizator gazów FTIR), o którym mowa w ust. 1 powyżej i załączniku nr 2 SWZ, jak też urządzenia i inne elementy składające się na wskazane tam wyposażenie. Kod przedmiotu zamówienia w słowniku zamówień publicznych (CPV): 38434000-6 – Analizatory (główny kod CPV), 38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa, 38430000-8 Aparatura do wykrywania i analizy(dodatkowy kod/kody CPV).
4. W przypadku i w zakresie, w jakim w załączniku SWZ, o którym mowa w ust. 2 powyżej wskazane są:
1) Określone normy techniczne, Zamawiający dopuszcza się normy w stosunku do nich równoważne, z zastrzeżeniem spełnienia w takim przypadku dodatkowych warunków wskazanych w dziale XII ust. 17 pkt 2) SWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”;
2) znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, wskazanie takie nie wiąże innych Wykonawców. Należy je traktować jako przykładowe propozycje, służące jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno- użytkowych założonych dla danego typu rozwiązań.
5. Zamawiający nie dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na części (a tym samym nie dopuszcza składania ofert na część lub wybrane części niniejszego zamówienia) z następujących powodów: Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania nie wymaga podziału na części, albowiem motyw 78 dyrektywy klasycznej, tj. dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26.02.2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającą dyrektywę 2004/18/WE) upatruje celu podziału zamówienia
i dopuszczenia składania ofert częściowych w potrzebie zapewnienia dostępu do zamówień małym i średnim przedsiębiorcom. Patrząc z tego punktu widzenia podział czy brak podziału zamówienia na części w realiach niniejszego postępowania (dostawy o stosunkowo niewielkiej wartości) nie wpływa na kwestię dostępu do tego zamówienia dla wyżej wskazanej kategorii przedsiębiorców.
6. W zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu w miejsce (zwane dalej „Miejscem Dostarczenia Sprzętu”), którym będzie wskazane przez Zamawiającego laboratorium nr 017 znajdujące się w piwnicy budynku Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej przy ul. Pułaskiego 10 w Szczecinie (do obowiązków po stronie Wykonawcy należeć będzie również fizyczne wniesienie urządzenia i innych elementów Sprzętu
do pomieszczenia, o którym mowa powyżej, wskazany wyżej budynek nie posiada windy);
2) Przygotowanie do eksploatacji przez Zamawiającego dostarczonego mu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzętu, polegające minimum na przeprowadzeniu w Miejscu Dostarczenia Sprzętu stosownej instalacji (spasowanie, zestawienie, podłączenie, wykonanie kalibracji oraz konfiguracji, w tym w razie potrzeby konfiguracji informatycznej) poszczególnych, elementów składających się na Sprzęt;
3) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany Sprzęt, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty wydania Sprzętu Zamawiającemu (z uwzględnieniem dodatkowych postanowień w tym zakresie podanych § 6 ust. 3 Wzoru Umowy).
4) Przeprowadzenie co najmniej jednodniowego (minimum 8 godzinnego) podstawowego szkolenia instruktażowego dla personelu (osób) Zamawiającego mającego na celu wstępne przygotowanie tych osób do poprawnej obsługi i praktycznej eksploatacji zaoferowanego i dostarczonego Zamawiającemu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzętu.
5) Wydanie Zamawiającemu:
a) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o której mowa powyżej w zakresie wynikającym ze złożonej oferty (Karta Gwarancyjna);
b) Instrukcję korzystania i poprawnej eksploatacji, w tym ewentualnie serwisowania i konserwacji Sprzętu (Instrukcja Obsługi) - w wersji elektronicznej do czytania (np. format pdf);
c) Inne dokumenty, jeżeli zaoferowany Sprzęt, jego producent lub Wykonawca,
czy przepisy prawa wymagają posiadania takich dokumentów do korzystania
ze Sprzętu po stronie Zamawiającego (jako użytkownika).
6) Przeprowadzenie pierwszego próbnego uruchomienia Sprzętu na okoliczność potwierdzenia poprawności jego działania (pracy) po ukończeniu czynności wskazanych w pkt 2) powyżej.
7) Zapewnienie Zamawiającemu stosownej licencji uprawniającej Zamawiającego do legalnego korzystania z zaoferowanego oprogramowania (programów komputerowych) z załącznika nr 2 SWZ. Powyższe dotyczy również innego rodzaju programów komputerowych, które – jako części składowe lub przynależności – są niezbędne do korzystania ze Sprzętu po stronie Zamawiającego lub zostaną zaoferowane. We wszystkich powyższych przypadkach wymagana jest minimum licencja pełna, bezterminowa, minimum jednostanowiskowa.
7. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również następujące świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu Sprzętu:
1) Usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony Sprzęt oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady;
2) Wykonywanie minimum jednego przeglądu serwisowego Sprzętu objętego udzieloną gwarancją na warunkach wskazanych we Wzorze Umowy.
8. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 6 i 7 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji zawierają postanowienia Wzoru Umowy. Zamawiający czyni zastrzeżeń, o których mowa w art. 60 pkt 1 ustawy PZP.
38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy
38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
Fotobudka 360 - Wynajem lub zakup
Koszalin (zachodniopomorskie)
Zdjęcia do dowodu Koszalin, fotograf koszalin, zdjęcia do dokumentów
Koszalin (zachodniopomorskie)
Elektryka Hydraulika
Szczecin (zachodniopomorskie)
Serwis drukarek i kserokopiarek w Szczecinie
Szczecin (zachodniopomorskie)
IPhoneFix
Szczecin (zachodniopomorskie)
Filmowanie dronem
Szczecin (zachodniopomorskie)
Wyciskarki wolnoobrotowe do owoców - Hurom
Sławno (zachodniopomorskie)
Fotografia biznesowa, wnętrz oraz produktów - robertchmara.com
Szczecin, Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Filmy reklamowe i spoty promocyjne Szczecin
Szczecin (zachodniopomorskie)