Doradztwo proinnowacyjne w zakresie nowych technologii, technologii informacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Doradztwo proinnowacyjne w zakresie nowych technologii, technologii informacyjnych i komunikacyjnych, koncepcji smart city dla Jednostek Samorządu Terytorialnego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-03-15
  • ZamawiającyMałopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00077629
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Doradztwo proinnowacyjne w zakresie nowych technologii, technologii informacyjnych i komunikacyjnych, koncepcji smart city dla Jednostek Samorządu Terytorialnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350239017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kordylewskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.marr.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

rozwój regionalny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doradztwo proinnowacyjne w zakresie nowych technologii, technologii informacyjnych i komunikacyjnych, koncepcji smart city dla Jednostek Samorządu Terytorialnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b83599dc-9dfd-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

GovTech_InnLab_Innowacyjne Samorządy Przyszłości. Wsparcie dla JST w procesie wdrażania innowacji na rzecz lokalnych społeczności w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020,

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://marr.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://marr.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przekazywanie korespondencji odbywa się elektronicznie: na adres e-mail: za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://marr.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania niż elektroniczny.2.Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego lub ich złożenia/wysłania na Platformie.3.Ogólne zasady korzystania z
Platformy: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie MARR S.A.; https://marr.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.b) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
c)Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. d)Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję
„Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Otwiera się okno, w którym należy uzupełnić dane
Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane". Zamawiający jest
obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. 5.Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 6.W przypadku wątpliwości związanych z
zasadami korzystania z Platformy Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platforma zakupowa MARR S.A. tel. +48 22 257 2223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl. 7.Dopuszczalny format podpisu elektronicznego: a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. 8.Niezbędne wymagania
sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej: a)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b)Komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS
Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d)Włączona obsługa JavaScript; e)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 9.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 10.Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach zbioru danych w związku z realizacja projektu pn. “„GovTech_InnoLab_Innowacyjne Samorządy Przyszłości. Wsparcie dla JST w procesie wdrażania innowacji na rzecz lokalnych społeczności”, realizowanym na podstawie umowy o powierzenie grantu nr POIR.02.04.01-00-0009/21-00 zawartej 20 lipca 2021 r. przez Małopolską Agencją Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Osi priorytetowej II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, Działania 2.4 Współpraca w ramach krajowego systemu innowacji, Poddziałania 2.4.1 Centrum analiz i pilotaży nowych instrumentów inno_LAB, Pilotaż „GovTech Inno_Lab”, jest Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Krakowie (31-542) przy ul. Kordylewskiego 11, www.marr.pl, e-mail: biuro@marr.pl
 administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych wysyłając email na adres: iod@marr.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora jak wyżej;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „c” i lit. „f” RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Doradztwo proinnowacyjne w zakresie nowych technologii, technologii informacyjnych i komunikacyjnych, koncepcji smart city dla Jednostek Samorządu Terytorialnego” (ZP/06/22/DWP) prowadzonym w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 1 ustawy; Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://marr.ezamawiajacy.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/06/22/DWP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi doradczej: „Doradztwo proinnowacyjne w zakresie nowych technologii, technologii informacyjnych i komunikacyjnych, koncepcji smart city dla Jednostek Samorządu Terytorialnego na etapie diagnozy, dialogu technicznego i konkursu dwu-etapowego” polegające na ścisłej współpracy z JST w zakresie wdrażania rozwiązań dla zidentyfikowanych problemów w obszarach funkcjonowania JST, poprzez ich właściwą identyfikację, analizę możliwych rozwiązań oraz pozyskanie innowacyjnych rozwiązań z rynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załączniku nr 2 – wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia minimum 5 doradców, z których każdy spełnia następujące wymagania:
 posiada wykształcenie wyższe,
 posiada min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, naukowe lub wdrożeniowe w projektowaniu, przeprowadzaniu lub koordynowaniu procesu zmierzającego do wdrożenia nowych, technologii, w tym w szczególności wykorzystania nowych technologii związanych z ICT.
 posiada praktyczne doświadczenie w zakresie świadczenia usług doradztwa z zakresu nowych technologii lub ICT lub smart city, potwierdzone przeprowadzeniem minimum 200 godzin doradczych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przykładowy wykaz stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz oferty, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy załączyć oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, dokumenty, z których wynika prawo do podpisywania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt. 1SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający w granicach dozwolonych normą art. 455 ust. 1 pkt 1 p.z.p. dopuszcza możliwość zmiany Umowy w szczególności w następujących przypadkach: a) na uzasadniony wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, jeżeli zmiana wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert i nie są przez nich zawinione, b) przedłużenia terminu wykonania zamówienia o czas niezbędny na jego wykonanie – w przypadku wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwiła realizację Umowy w ustalonym terminie, c)przedłużenia terminu wykonania zamówienia o czas niezbędny na jego wykonanie – w przypadku wystąpienia innego niż siła wyższa zdarzenia nieprzewidywalnego, losowego, pozostającego poza kontrolą Stron i za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, d)zmiany w zakresie udziału w realizacji zamówienia podwykonawców, e) zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu zmiany istotnych przepisów prawa, powodującej konieczność dostosowania przedmiotu zamówienia do zmiany przepisów prawa.
Wysokość ustalonego przez Strony wynagrodzenia ulegnie zmianie, w przypadku zmiany – stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,–wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,–zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,–zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342) – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wprowadzenie zmiany do Umowy wymaga zawarcia pisemnego aneksu poprzedzonego przedłożeniem przez Wykonawcę pisemnego wniosku wraz z dokumentami potwierdzającymi wzrost kosztów na skutek zdarzeń wymienionych w zadaniu pierwszym (np. kserokopii zawartych umów, zaświadczeń z właściwych urzędów). Aneks, o którym mowa w niniejszym ustępie obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian przepisów będących podstawą do zmiany wysokości wynagrodzenia na powyższych zasadach. Stosownie do postanowień art. 439 ust. 1 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 niniejszej umowy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 1 niniejszej umowy, na następujących zasadach:
a) poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, o których mowa w art. 439 ust. 1 pzp uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi minimum 5% względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, b) początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada na dzień otwarcia ofert, c) zmiana wynagrodzenia dokonana zostanie z użyciem odesłania do wskaźnika zmiany cen materiałów lub kosztów ogłaszanego w komunikacie Prezesa GUS, d) wysokość wynagrodzenia zmienia się o kwotę zmiany cen netto materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem par. 13ust. 7 pkt 1 i 5, e) wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nie może być złożony wcześniej niż po 180 dniach od dnia otwarcia ofert, a każdy kolejny nie może być złożony wcześniej niż po 180 dniach od daty ostatniej zmiany wysokości wynagrodzenia, f) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia 20% względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://marr.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-15 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

 Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji projektu pn. “„GovTech_InnoLab_Innowacyjne Samorządy Przyszłości. Wsparcie dla JST w procesie wdrażania innowacji na rzecz lokalnych społeczności”, realizowanym przez Małopolską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A.  Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 9 ust 2 lit g) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 – dalej „RODO”; Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul.Pańska 81/83 oraz Ministerstwu Funduszy i Polityki Regionalnej pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, z siedzibą ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa - podmiotom prowadzącym ewaluację projektu „GovTech Inno_Lab”.
 Dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia realizacji projektu „GovTech_InnoLab_Innowacyjne Samorządy Przyszłości i jego rozliczenia oraz zakończenia okresu trwałości dla projektu i okresu archiwizacyjnego w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później.
 W zakresie prawa do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawa do przenoszenia danych, prawa te przysługują Pani/Panu z zastrzeżeniem ograniczeń przewidzianych w art. 17 ust 3 lit b i d Rozporządzenia RODO z uwagi na podstawę prawną przetwarzania.  Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, natomiast niezbędne w celu uczestniczenia przedsiębiorstwa w wydarzeniu realizowanym w ramach “„GovTech_InnLab_Innowacyjne Samorządy Przyszłości. Wsparcie dla JST w procesie wdrażania innowacji na rzecz lokalnych społeczności”,
 Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji, w tym profilowaniu.  Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.);  Pani/Pana dane osobowe będą przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. przez okres 10 pełnych lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie ww. zamówienia;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp (podanie danych dobrowolne, ale konieczne do udziału w postępowaniu);  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zniszczarek- Zabierzów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania08-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę zniszczarek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI