D/72/2023 - Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby MCBR UO

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
D/72/2023 - Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby MCBR UO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2023-10-09
  • ZamawiającyUNIWERSYTET OPOLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-29
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00420596
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
D/72/2023 - Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby MCBR UO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

D/72/2023 - Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby MCBR UO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e87ab059-5dc1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051074/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.28 [47] Aparatura naukowo-badawcza, laboratoryjna i pomiarowa - AKTUALIZACJA kwiecień

1.2.36 [176] Drobny sprzęt laboratoryjny (szkło, uchwyty i inne) - AKTUALIZACJA wrzesień

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/823819

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/823819

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt.12 SWZ.
2. Jednocześnie Zamawiający informuje, że adresem strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą jest: https://platformazakupowa.pl/transakcja/823819 zwana dalej platformą zakupową.
3. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty określono w Rozdziale I pkt. 16 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, e-mail: iod@uni.opole.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/72/2023 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/72/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1, pn.: Zakup i dostawa refraktometru do pracowni Badania Jakości i Bezpieczeństwa Chemicznego Żywności.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 (odpowiednio do części).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwadzieścia osiem [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2, pn.: Zakup i dostawa kegów i opakowań kartonowych do przechowywania produktów pofermentacyjnych z linii browarniczej.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 (odpowiednio do części).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwadzieścia osiem [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3, pn.: Zakup i dostawa kuwet, kolumn filtrujących, pojemników do pracowni Ekotoksykologii.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 (odpowiednio do części).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwadzieścia osiem [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4, pn.: Zakup i dostawa końcówek do pipet, pudełek, filtrów, strzykawek do pracowni Ekotoksykologii.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.4 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 (odpowiednio do części).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwadzieścia osiem [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5, pn.: Zakup i dostawa pojemników na odpady, worków na odpady, pojemników na drobny sprzęt laboratoryjny do pracowni Ekotoksykologii.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.5 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 (odpowiednio do części).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwadzieścia osiem [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6, pn.: Zakup i dostawa termohigrobarometru do pracowni Ekotoksykologii, Bezpieczeństwa Żywności oraz Gleboznawstwa.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.6 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 (odpowiednio do części).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwadzieścia osiem [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7, pn.: Zakup i dostawa termometru elektronicznego z czujką zanurzeniową do pracowni Ekotoksykologii, Bezpieczeństwa Żywności oraz Gleboznawstwa.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.7 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 (odpowiednio do części).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwadzieścia osiem [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8, pn.: Zakup i dostawa termometru elektronicznego do pracowni Ekotoksykologii, Bezpieczeństwa Żywności oraz Gleboznawstwa.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.8 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 (odpowiednio do części).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwadzieścia osiem [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9, pn.: Zakup i dostawa pirometru do pracowni Ekotoksykologii, Bezpieczeństwa Żywności oraz Gleboznawstwa.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.9 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 (odpowiednio do części).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwadzieścia osiem [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 10, pn.: Zakup i dostawa pipet tłokowych do pracowni Ekotoksykologii, Bezpieczeństwa Żywności oraz Gleboznawstwa.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.10 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 (odpowiednio do części).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwadzieścia osiem [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ). W przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza oferty, złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikające z zawartości wzoru formularza oferty.
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
4. Pełnomocnictwo** dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - dotyczy sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty lub ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych.
Ponadto w sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy:
5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Pełnomocnictwo** dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy - w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Rozdział I pkt. 7.3 SWZ stosuje się.
** Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Pełnomocnictwo** dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy – w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Rozdział I pkt. 7.2 SWZ stosuje się.
** Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanowi: załącznik nr 3 do SWZ (Projekt umowy – dotyczący części nr 1-10).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/823819

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej ustawą.
II. Termin wykonania/dostarczenia przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części)
1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie dwadzieścia osiem [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. II ppkt. 1 (odpowiednio do części) jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3. Dniem zawarcia umowy jest dzień wyznaczony przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 20.2 SWZ, od którego rozpoczyna bieg termin określony w pkt. II ppkt. 2.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia, a w szczególności wykonywanie wszelkich czynności wymagających udziału przedstawiciela Zamawiającego, odbywać się będzie w dni robocze.
5. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
6. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania jest następny dzień będący dniem roboczym.
7. 3.8. Dotyczy części nr 1, 6, 7, 8, 9, 10: Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (w Formularzu ofertowym) dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę zaoferowanego modelu, producenta, typ lub model lub inne oznaczenie jednoznacznie identyfikujące oferowany przedmiot zamówienia. Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
III. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu
1.1. na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy).
1.2. na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 1497), zwanej dalej ustawą o szczególnych rozwiązaniach.
Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy.
MCBR - Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę deski tarasowej modrzewiowej- Krzeszowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę deski tarasowej modrzewiowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI