„Cyfryzacja sali nr 1 w Kinoteatrze POLONEZ”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Cyfryzacja sali nr 1 w Kinoteatrze POLONEZ”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkierniewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-20
  • ZamawiającyCentrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-12
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00442111
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Cyfryzacja sali nr 1 w Kinoteatrze POLONEZ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001013370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 33

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468332412

1.5.8.) Numer faksu: 468332412

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.kiepura@cekis.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cekis.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Cyfryzacja sali nr 1 w Kinoteatrze POLONEZ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f0a793e-6912-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f0a793e-6912-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy)
4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: udostępniony zostanie za w/w stronie prowadzonego postępowania.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
9. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, w/w regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w ogłoszeniu wymagania techniczne i organizacyjne są zawarte w pkt. 14 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 ustawy Pzp, Zamawiający – Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach - informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest, Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach, ul. Reymonta 33, 96-100 Skierniewice a reprezentuje Anna Walczak
2) o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych decyduje CEKiS Skierniewice jako Administrator danych;
3) Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Pani Aleksandra Cnota-Mikołajec i można kontaktować się poprzez adres email: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduo.pl
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z ustawą Pzp oraz w pozostałych celach określonych w ustawie Pzp;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
6) okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio: - zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;
- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nieudostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w ogłoszeniu informacje RODO są zawarte w pkt. 26 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: L.Dz. CKiS 1830 / 2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem, zestrojeniem sprzętu do projekcji cyfrowej w standardzie DCI wraz ze szkoleniem pracowników, dla Kinoteatru Polonez w Skierniewicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w treści Załącznika Nr 1 do SWZ oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 38600000-1 - Przyrządy optyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: I. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1. Całkowita cena brutto (C)- 60
2. Okres gwarancji (G)- 10
3. Termin wykonania zamówienia (T)-10
4. Parametry techniczne (PT)-20
1% = 1pkt
1. Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Oferta z najniższa ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60pkt, a punkty dla pozostałych zostaną wyliczone według wzoru
Wartość punktowa C = 60*Cmin/Cbad
Gdzie:Cmin – cena oferty ogółem brutto najniższa spośród ofert nieodrzuconych, Cbad – cena ogółem brutto badanej oferty, 60 –
współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium
2.Sposób obliczania wartości punktowej kryterium okres gwarancji:
Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
a)24 miesiące 0 pkt
b)36 miesięcy i więcej 10 pkt
Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego czyli 24 miesiące. W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi okresami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w dół do krótszego okresu. Brak podania w ofercie okresu gwarancji oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym
kryterium.
3. Sposób obliczania wartości punktowej kryterium termin wykonania zamówienia:
Odpowiednia ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
a)Do 40 dni 0 pkt
b)Do 30 dni 10 pkt
Przy założeniu, ze maksymalny (podstawowy) termin wykonania zamówienia wynosi 40 dni, a minimalny 30 dni. Termin dostawy należy podać w dniach. Termin wykonania zamówienia będzie liczony od dnia zawarcia umowy
Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin dostawy wymagany przez zamawiającego, czyli 40 dni.
Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuży termin dostawy jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.
Brak podania w ofercie terminu oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez zamawiającego podstawowy termin. W takim przypadku zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu.
W przypadku podania terminu wykonania umowy krótszego niż minimalny oczekiwany przez zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie minimalny termin.
4. Sposób obliczania wartości punktowej kryterium parametry techniczne, w tym:
Odpowiednia ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
4.1 Źródło światła (lampa) w oferowanym projektorze cyfrowym DCI (4K) – (PT 1) waga 15% gdzie 1% = 1 pkt
a)Zakres podstawowy: projektor cyfrowy DCI (4K) w technologii laserowej z wykorzystaniem pojedynczego źródła światła 0 pkt
b)Zakres punktowany: projektor cyfrowy DCI (4K) w technologii laserowej z wykorzystaniem podwójnego lub potrójnego źródła
światła 15 pkt
Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej projektor cyfrowy DCI (4K) w technologii laserowej z wykorzystaniem pojedynczego źródła światła
4.2 Pojemność oferowanej macierzy dyskowej – (PT 2) waga 10% gdzie 1% = 1 pkt
a)Zakres podstawowy: 1,5 TB netto – 3,5 TB netto 0 pkt
b)Zakres punktowany: powyżej 3,5 TB netto do 5,5 TB netto 2,5 pkt
Zakres punktowany: powyżej 5,5 TB netto 5 pkt
Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej pojemność oferowanej macierzy dyskowej na poziomie 1,5 TB netto
5 . Ocenę końcową oferty stanowi suma (S) punktów przyznanych za wszystkie kryteria wymienione wyżej:
S= C+G+T+PT (1+2)
S – suma punktów stanowiąca ocenę końcową
II. Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów (gdzie 1% = 1 pkt)
III. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania.
IV. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z najwyższą ilością punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Paramerty techniczne PT - Żódło światła

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne PT - Pojemność oferowanej macierzy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji G

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia T

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1. SWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
8.2. SWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) posiada autoryzację producenta projektorów cyfrowych do instalowania i serwisowania oferowanego sprzętu
b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 2 dostawy wraz z montażem projektora kinowego (standard DCI) o wartości min. 300.000 PLN brutto każda*;
* Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu z tabeli A Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursya.html) dla danej waluty z dnia wszczęcia niniejszego postępowania
* W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt. b) powyżej zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełni go samodzielnie lub Wykonawcy spełnią go łącznie. Wykonawca wykazując doświadczenie może uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam je nabył. Jeśli doświadczenie zostało nabyte w ramach wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum) to wykazaniu podlega doświadczenie powstałe jedynie w granicach wykonania dostaw przez dany podmiot. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do dołączenia do oferty oświadczenia (Wzór – załącznik nr 8 do SWZ), z którego wynikać będzie, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: pkt. 10.4.2. SWZ
1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (Wzór – Załącznik nr 4 do SWZ).
2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, nie sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast zaświadczenia, o którym mowa pkt. 10.4.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdza, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub są, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobne procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 3) lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków o których mowa a art. 108 ust. 1 pkt. 1,2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1,2 lit a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w sposób wskazany § 4 ust. 3 Rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych.
4) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2023 r., poz. 1689 ze zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – (Wzór – Załącznik nr 9 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: pkt.10.4.3 SWZ
1) wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy: w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (Wzór – Załącznik nr 5 do SWZ);
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za diagnostyką i serwisowanie oferowanych projektorów cyfrowych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (Wzór – Załącznik nr 6 do SWZ),

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego tj. kart katalogowych dla oferowanego projektora wymienionego w Załączniku nr 1 do SWZ.
2. Dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta projektów cyfrowych do instalowania i serwisowania oferowanego sprzętu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje uzupełnienie w/w przedmiotowych środków dowodowych tj.
Przedmiotowe środki dowodowe:
- w nawiązaniu do charakteru zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą złoży:
1. Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego tj. kart katalogowych dla oferowanego projektora wymienionego w Załączniku nr 1 do SWZ.
2. Dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta projektów cyfrowych do instalowania i serwisowania oferowanego sprzętu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

pkt. 16 SWZ. Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
16.6.1. Formularz ofertowy – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SWZ,
16.6.2 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – wzór oświadczenia Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnie ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców,
16.6.3 pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. (jeżeli dotyczy);
16.6.4 dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.: Dz.U. z 2023 poz. 57 ze zm.);
16.6.5 zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 11.3. SWZ (o ile dotyczy), w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, które Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.: Dz.U. z 2023 poz. 57 ze zm.); - załącznik nr 7 do SWZ
16.6.6 oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (o ile dotyczy) – załącznik nr 9 do SWZ
16.7. Zamawiający żąda złożenia wraz z Ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
16.7.1. Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego tj. kart katalogowych dla oferowanego projektora wymienionego w Załączniku nr 1 do SWZ.
16.7.2. Dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta projektów cyfrowych do instalowania i serwisowania oferowanego sprzętu.
16.7.3. Zamawiający przewiduje możliwość wezwania wykonawcy do uzupełnienia środków dowodowych zgodnie z przepisami art. 107 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

pkt. 13 SWZ.
13.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy oraz w przypadkach, o których mowa w pkt 9.2. SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. SWZ.
13.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.4.2. pkt. 4) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
13.4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:
1) w pkt 8.2.4. b) SWZ wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2) w pkt 8.2.4. b) SWZ wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
13.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10 SWZ, przy czym:
1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 10.4.3. SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 SWZ;
2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.4.2. SWZ składa każdy z nich.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z wzorem umowy i ustawą Pzp.
2. Wykonawca ma obowiązek udokumentować zaistniałe okoliczności powodujące zmianę umowy.
3. Przewidzenie przez Zamawiającego możliwości wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy nie przesądza o obligatoryjności ich dokonania. Wystąpienie przesłanek zmiany umowy będzie każdorazowo podlegało szczegółowej analizie, po dokonaniu której zostanie podjęta decyzja, co do ewentualnego wprowadzenia zmiany w treści umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-20 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1 Zamówienie jest współfinansowane ze środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej w ramach programu operacyjnego „Rozwój kin Priorytet: Pr.II Cyfryzacja kin”.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienie wyklucza się wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry - Dłutów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry. Pralka nie pobiera wody. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI