„Badanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego PO WER w obszarze oświaty

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Badanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego PO WER w obszarze oświaty - odsetek szkół korzystających z kompleksowego modelu wspierania pracy szkoły dzięki wsparciu z EFS”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-01-28
  • ZamawiającyMinisterstwo Edukacji i Nauki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00341066
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Badanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego PO WER w obszarze oświaty - odsetek szkół korzystających z kompleksowego modelu wspierania pracy szkoły dzięki wsparciu z EFS”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Edukacji i Nauki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387796051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-529

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mein.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Badanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego PO WER w obszarze oświaty - odsetek szkół korzystających z kompleksowego modelu wspierania pracy szkoły dzięki wsparciu z EFS”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47837ec7-67ee-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016520/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 "Badanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego PO WER w obszarze oświaty Odsetek szkół korzystających z kompleksowego modelu wspierania pracy szkoły dzięki wsparciu z EFS"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (projekt nr POWR.06.01.00-00-0201/20 pt. Pomoc techniczna PO WER dla Instytucji Pośredniczącej MEN na lata 2021-2022).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-mnisw.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mnisw.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia – Platforma OnePlace zwana dalej „Platformą”:
https://zamowienia-mnisw.ezamawiajacy.pl/
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w szczególności:
1) składanie ofert,
2) wymiana informacji,
3) przekazywanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym,
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, na Platformie.
3. Dokumenty elektroniczne przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej, którym jest Platforma są sporządzane w jednym z formatów danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, z późn. zm.).
4. Za datę przekazania (wpływu) oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformę. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.
5. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (oferta opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1 z późn. zm. oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej „RODO”, informuję,
że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Edukacji i Nauki;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Ministerstwie Edukacji i Nauki: Ministerstwo
Edukacji i Nauki, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, adres e-mail: inspektor@mein.gov.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja
postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18, art. 74-76 oraz art. 81 ustawy Prawo
zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” osoby, które będą obecne podczas otwarcia ofert oraz
wszystkie osoby, które zapoznają się z informacjami zamieszczonymi na Platformie zakupowej
MarketPlanet na podstawie przepisów ustawy Pzp. W zakresie obsługi informatycznej zebrane dane
osobowe będą przetwarzane przez Centrum Informatyczne Edukacji – jednostkę podległą Ministrowi
Edukacji i Nauki.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną Ministerstwa
Edukacji i Nauki przez okres 5 lat od dnia zakończenia umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W
przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Ministerstwo Edukacji i Nauki może żądać wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych
osobowych*);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**); Wystąpienie z
takim żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
**) prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WZP.2630.17.2021.MH

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt. „Badanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego PO WER w obszarze oświaty - odsetek szkół korzystających z kompleksowego modelu wspierania pracy szkoły dzięki wsparciu z EFS”.
Przedmiotowe badanie dotyczy obszaru wsparcia Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 dedykowanego edukacji, w tym jej podobszarowi poświęconemu systemowi oświaty. Zakres przedmiotowy wyznacza Działanie 2.10 PO WER - Wysoka jakość systemu oświaty, ujęte w Osi II PO WER - Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji. Wsparcie wpisuje się w Priorytet Inwestycyjny PO WER - PI 10i służący ograniczeniu i zapobieganiu przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz zapewnieniu równego dostępu do dobrej jakości wczesnej edukacji elementarnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, z uwzględnieniem formalnych, nieformalnych i pozaformalnych ścieżek kształcenia umożliwiających ponowne podjęcie kształcenia i szkolenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załączniku nr 7 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku nr 8 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy (PPU) wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z opcji w przypadku zaistnienia okoliczności, określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 238 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem 16 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Metodologia ewaluacji (M)

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe pytania badawcze (D)

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja badania (O)

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (P)

4.3.6.) Waga: 8

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w następującym zakresie:
a) co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika badania, która to osoba w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika lub koordynatora zespołu badawczego w co najmniej dwóch badaniach ewaluacyjnych, z czego przynajmniej jedno badanie było o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. brutto,
b) co najmniej 5 (pięcioma) osobami, które będą pełnić funkcje członków zespołu badawczego, z których każda z osób spełnia co najmniej jedno z poniższych wymagań, a łącznie spełniają wszystkie niżej wymienione wymagania:
- osoba w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert opracowała lub brała udział w opracowaniu metod i technik przeprowadzenia dwóch badań ewaluacyjnych (tj. była autorem lub współautorem raportu metodologicznego), z czego przynajmniej jedno badanie było o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto,
- osoba w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział (jako autor lub współautor raportu końcowego) w realizacji dwóch badań ewaluacyjnych dotyczących realizacji polityki spójności, z czego przynajmniej jedno badanie było o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto i dotyczyło obszaru edukacji,
- osoba w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w realizacji dwóch badań ewaluacyjnych, w których zastosowane zostały ilościowe metody oraz techniki badań społecznych i w ramach ww. badań osoba ta wykonywała co najmniej następujące zadania: przystosowanie kwestionariuszy ankiet do techniki CAWI, monitorowanie zwrotu ankiet na próbie nie mniejszej niż 500 respondentów (dla każdego badania),
- osoba w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w realizacji dwóch badań ewaluacyjnych, w których zastosowane zostały jakościowe metody oraz techniki badań społecznych i w ramach ww. badań osoba ta wykonywała co najmniej następujące zadania: przeprowadzenie łącznie nie mniej niż 40 indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI), przeprowadzenie analizy jakościowej,
- osoba w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w realizacji dwóch badań ewaluacyjnych, w których zastosowane zostały jakościowe metody oraz techniki badań społecznych i w ramach ww. badań osoba ta wykonywała co najmniej następujące zadania: przeprowadzenie łącznie nie mniej niż 5 badań fokusowych (FGI), przeprowadzenie analizy jakościowej.
Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji kierownika badania z funkcją członka zespołu badawczego pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
UWAGA:
W przypadku, gdy wartość jest określona w innej walucie niż w złotych, Zamawiający dokona jej przeliczenia na złote - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. a) i b) jest spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiadają łącznie wymagane doświadczenie;
2.
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy.
3. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec podmiotów udostępniających te zasoby podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca składa:
1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.
Uwaga:
- oświadczenie wymienione w ust. 2.1) powyżej składa wykonawca, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot, na którego zasobach polega wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 2.1) dotyczące tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
1) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z cechami lub kryteriami określonymi w SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
1) Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu umowy, zawierający co najmniej opis oferowanej przez Wykonawcę metodologii ewaluacji, dodatkowych pytań badawczych, organizacji badania.
Zapisy zawarte w SWZ stanowią wymagania minimalne w stosunku do przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy do oferty nie zostanie dołączony szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu umowy, wówczas Wykonawca w ramach kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale 16 ust. 3 pkt 2-4 otrzyma 0 pkt. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SWZ, stanowiącymi minimalne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane usługi spełniają określone przez zamawiającego cechy lub kryteria.
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych po złożeniu oferty (art. 107 ust. 3 ustawy).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. 3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 118 ust. 4 ustawy może być sporządzone w oparciu o własny wzór.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W celu potwierdzenia, że osoby lub osoba jest uprawniona do złożenia oferty Wykonawcy, w rozumieniu przepisów ustawy i postanowień SWZ, Zamawiający żąda złożenia:
a) dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia takich dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu oferty),
b) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentu, o którym mowa w lit. a) w przypadku osoby działającej w imieniu Wykonawcy,
c) postanowienie lit. b) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
d) postanowienia lit. a-c) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
Pełnomocnictwo musi być złożone w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej i opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wymagane, a nie złożone lub wadliwe pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 128 ust. 1 ustawy.
W przypadku, gdy zostało ono wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument papierowy, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie (skan) tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz. Elektroniczna kopia (skan) pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany postanowień umowy, z zastrzeżeniem wyjątków wyraźnie w umowie przewidzianych, mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności..
2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zmiana osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia jako członkowie zespołu badawczego lub kierownik badania, także na żądanie Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nienależytego wykonywania przez te osoby przedmiotu zamówienia – pod warunkiem zaproponowania przez Wykonawcę nowych osób, które będą posiadać doświadczenie i kwalifikacje określone w wykazie osób, wymagane do spełnienia warunków udziału w postępowaniu dla zastępowanej osoby;
2) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na których zasoby Wykonawca się powoływał, wprowadzenie podwykonawcy i powierzenia mu określonego zakresu prac niewskazanego jako planowany do powierzenia podwykonawcom oraz wprowadzenie dodatkowego podwykonawcy na etapie realizacji przedmiotu umowy – pod warunkiem, że proponowany podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia;
3) zmiana terminu realizacji umowy z powodu:
a) działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, nadzwyczajne, gwałtowne, niemożliwe do przewidzenia i nieuchronne, mające istotny wpływ lub uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie – o okres jej działania oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
b) wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności (niebędących „siłą wyższą”), grożących rażącą stratą, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć w terminie zawarcia umowy, pomimo zachowania przez Strony należytej staranności – o okres ich trwania oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
c) braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę wszystkich informacji, danych lub niezbędnych uzgodnień do wykonania umowy, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę – o okres ich uzyskiwania,
d) działań podmiotów trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron – o okres trwania tych działań,
e) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – o okres trwania tych okoliczności,
f) konieczności wykonania dodatkowych niezbędnych badań i ekspertyz – o okres niezbędny do ich wykonania;
4) zmiana obowiązujących przepisów prawa – w zakresie dostosowującym odpowiednio umowę do zmienionych przepisów, w tym nowych wymagań w zakresie sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu przedmiotu umowy;
5) w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych – w zakresie sprostowania omyłek, zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem https://zamowienia-mnisw.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

c.d. zmian do umowy:
6) zmiana wysokości wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, z powodu:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego – odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) – na wniosek Wykonawcy z załączeniem przez Wykonawcę dowodów potwierdzających, ze zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – na wniosek Wykonawcy z załączeniem przez Wykonawcę dowodów potwierdzających, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 ze zm.) – na wniosek Wykonawcy z załączeniem przez Wykonawcę dowodów potwierdzających, ze zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
3. Okoliczności uzasadniające zmianę terminu wykonania umowy nie stanowią podstawy do żądania przez Wykonawcę zwiększenia wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1.
4. Pozostałe uregulowania odnoszące się do kwestii zmiany umowy zostały określone w PPU, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę drukarki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania10-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę drukarki. Posiadam drukarkę HP jet 200 przenośna. Od jakiegoś czasu mam problem z drukowaniem, nawet po wymianie tuszy urządzenie nie chce drukować.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Usługi pocztowe - usługi społeczne
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Świadczenie usług teleinformatycznych dla ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Zakup i dostawa cytometru przepływowego oraz wirówki laboratoryjnej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Różne wyroby laboratoryjne do Mikropipet Eppendorf Research i zestawy pipet do Research plus
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI