Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Badanie-Rozwój techn. przedsiębiorstw i związane z nim zmiany profilu kwalifikacyjno-kompetencyjnego pracowników w pomorskich firmach z sektora przemysłowego z uwzględnieniem wpływu pandemii Covid
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192035191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale Przedmiejskie
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-824
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583261801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.gdansk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badanie-Rozwój techn. przedsiębiorstw i związane z nim zmiany profilu kwalifikacyjno-kompetencyjnego pracowników w pomorskich firmach z sektora przemysłowego z uwzględnieniem wpływu pandemii Covid
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-761bad20-c9b9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001052/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Badania rynku pracy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
zamowienia@wup.gdansk.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Regulaminie ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania).W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem.W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0,Mozilla Firefox od wersji 15,Google Chrome od wersji 20,Microsoft Edge.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na miniPortalu przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na miniPortalu, tj.:stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,włączona obsługa JavaScript,zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,oznaczenie czasu odbioru danych przez miniPortal stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych udostępnionych w ramach postępowania jest Wojewódzki Urząd Pracy z siedzibą w Gdańsku (80-824) przy ul. Podwale Przedmiejskie 30. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres mailowy wup@wup.gdansk.pl, telefonicznie pod numerem 58 326 18 01 lub pisemnie na adres siedziby administratora.Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/ Pan skontaktować poprzez email iod@wup.gdansk.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
W razie realizacji zamówienia publicznego dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy, tj. zgodnie z art. 6 ust., 1 lit. b RODO.
Pani/Pana dane mogą zostać przekazane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako „ustawa Pzp”) Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm., dostawcom usługi IT w zakresie obsługi systemu teleinformatycznego, osobom występującym z zapytaniem o udzielenie informacji publicznej, instytucjom prowadzącym postępowania kontrolne.
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku ich przechowywania wynikającego z przepisów prawa, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i przepisów wykonawczych do tej ustawy (Dz.U z 2020, poz. 164).
• Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 wydanych na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 lipca 2014r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowych w perspektywie finansowej 2014-2020, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy Pzp oraz ww. Wytycznych.
• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
• Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnieniem.
Posiada Pani/Pan:
prawo dostępu do swoich danych osobowych;
prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia niekompletnych danych osobowych o którym mowa w art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza przetwarzania danych do czasu zakończenia postępowania;
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZP/332/76-1/BM/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 164538,62 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90866,64 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia badania pn. „Rozwój technologiczny przedsiębiorstw i związane z nim zmiany profilu kwalifikacyjno-kompetencyjnego pracowników w pomorskich firmach z sektora przemysłowego z uwzględnieniem wpływu pandemii Covid”.
Cel główny badania:
Analiza aktualnego stanu i perspektyw rozwoju technologicznego w pomorskich przedsiębiorstwach z sektora przemysłowego, z uwzględnieniem wpływu pandemii Covid, oraz określenie związanych z tym zmian w poziomie zatrudnienia oraz zmian profilu kwalifikacyjno-kompetencyjnego pracowników.
Cele szczegółowe badania:
- określenie odsetka pomorskich firm z sektora przemysłowego inwestujących w rozwój technologiczny;
- określenie rodzajów (obszarów) inwestycji technologicznych w pomorskich przedsiębiorstwach z sektora przemysłowego;
- dokonanie oceny wpływu pandemii oraz związanych z nią utrudnień w prowadzeniu działalności gospodarczej (m.in. dostępność pracowników) na wdrażanie strategii rozwojowych (rozwój technologiczny) w pomorskich przedsiębiorstwach w sektorze przemysłowym;
- określenie wpływu rozwoju technologicznego pomorskich przedsiębiorstw sektora przemysłowego na poziom zatrudnienia;
- określenie aktualnych potrzeb pracodawców co do profilu kompetencyjno-kwalifikacyjnego kadr oraz oczekiwań przedsiębiorców co do przyszłych zmian w tym zakresie;
- określenie wyzwań, z jakimi zmagają się przedsiębiorcy, i działań, jakie aktualnie podejmują lub podejmą w najbliższej przyszłości, m.in. w obszarze zatrudnienia, będących rezultatem rozwoju technologicznego;
- określenie sposobów interwencji oraz rodzajów pomocy, które stanowiłyby odpowiedź sektora publicznego na potrzeby przedsiębiorstw w obszarze kształcenia zawodowego i rozwoju kompetencji pracowników, w związku z realizacją strategii rozwojowych opartych na wdrażaniu nowych technologii.
Przeprowadzenie badania w tym obszarze jest niezbędne dla właściwego zaplanowania działań w zakresie wspierania rozwoju pracowników tak, aby z wyprzedzeniem dostosować ich kompetencje i kwalifikacje do potrzeb pracodawców w kontekście ewentualnego wdrażania zmian technologicznych. Ponadto, badanie pozwoli określić, w jaki sposób przedsiębiorstwa zwiększają swoją adaptacyjność do zmieniających się warunków społeczno-gospodarczych i jakie podejmują decyzje w kontekście strategii rozwoju firm m.in. w okresach mających znamiona kryzysu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja realizacji badań (KRB)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja realizacji badania (ORB)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu badań społecznych z wykorzystaniem techniki CATI na próbie co najmniej 800 respondentów.2. Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
a) zespołem doświadczonych i przeszkolonych ankieterów zdolnych do przeprowadzenia badania CATI na próbie co najmniej 800 respondentów w zakładanych w badaniu ramach czasowych,
b) co najmniej 4 osobowym zespołem badawczym, w tym:
- koordynatorem badania – osobą, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała pracami zespołu badawczego przy realizacji co najmniej 2 badań społecznych (przez cały okres ich trwania), obejmujących badania ilościowe CATI (każde na próbie co najmniej 800 respondentów),
- ekspertem ds. badań ilościowych - osobą, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji co najmniej 2 projektów badawczych, w ramach których prowadziła badania ilościowe, tzn. kierowała zespołem ankieterów, przygotowywała narzędzia badawcze i dokonywała analiz i interpretacji badań ilościowych,
- ekspertem ds. metodologii badań społecznych – osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie z zakresu opracowywania metodologii badań ilościowych (w tym sposobu doboru próby),
- ekspertem ds. badań jakościowych – osobą, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji co najmniej 2 projektów badawczych, w ramach których prowadziła badania jakościowe, tzn. prowadziła rekrutację, przygotowywała scenariusze wywiadów i dokonywała analiz wyników,
- ekspertem w obszarze badań nowych technologii oraz kompetencji i kwalifikacji pracowników – osobą, która posiada udokumentowaną wiedzę i doświadczenie w zakresie prowadzenia badań w obszarze nowych technologii w przedsiębiorstwach m.in. w kontekście zapotrzebowania na kompetencje i kwalifikacje pracowników.
Wszyscy członkowie zespołu badawczego muszą posiadać wykształcenie wyższe.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy - Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ (oświadczenie wstępne). Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób zaangażowanych do przeprowadzenia badania, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz informacjami na temat ich wiedzy, doświadczenia, kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz ten należy sporządzić wg załącznika nr 7 do SWZ.
2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, należycie wykonanej minimum 1 usługi polegającej na przeprowadzeniu badań społecznych z wykorzystaniem techniki CATI na próbie co najmniej 800 respondentów w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz ten należy sporządzić wg załącznika nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego należy załączyć do oferty.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału nw postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.2. Doprecyzowanie sposobu doboru respondentów wraz ze sposobem dotarcia do nich i metodami zachęcenia do udziału w badaniu oraz doprecyzowanie i uzupełnienie zagadnień i problemów badawczych, zaakceptowane przez Zamawiającego, nie stanowią zmian w umowie.
3. W przypadku braku możliwości realizacji badania CATI strony dopuszczają możliwość realizacji wywiadów internetowych CAWI, jednak w ilości nie większej niż 10% wszystkich wywiadów, po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego. Powyższe nie będzie stanowiło istotnej zmiany w umowie.
4. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian umowy w zakresie składu Zespołu Badawczego, zaakceptowanego przez Zamawiającego zgodnie z przedstawioną ofertą. Zmiana może być dokonana po wcześniejszym przedstawieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemnej informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem, a następnie pisemnej zgody Zamawiającego. Zmiana składu Zespołu Badawczego nie może spowodować ryzyka niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a Wykonawca nadal musi dysponować zespołem ekspertów niezbędnych do wykonania Zadania, spełniającym warunki określone w treści SWZ rozdziale VIII.
5. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian umowy w zakresie któregokolwiek
z terminów, w przypadku przedłużenia lub przedłużania się terminu zakończenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia lub w przypadku niemożności realizowania badania spowodowanych sytuacją pandemiczną, wynikającą
z obowiązujących w danym czasie obostrzeń lub niedostępności respondentów.
6. Zmiany umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez którą rozumie się zdarzenia, których pomimo zachowania należytej staranności spełniają łącznie trzy przesłanki: mają charakter zewnętrzny, są niemożliwe do przewidzenia i są niemożliwe do zapobieżenia.