Ogłoszenie o zamówieniu
 Usługi
 Badania wody oraz ścieków oczyszczonych i surowych dla Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o. o. w 2024r. 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o.o.
 
1.3.) Oddział zamawiającego: ZUW we Wschowie
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080395387
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Nowopolna 5
 
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
 
1.5.4.) Województwo: lubuskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuw.wschowa.com.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuw.wschowa.com.pl
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność 
 
 Usługi Wodne 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Badania wody oraz ścieków oczyszczonych i surowych dla Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o. o. w 2024r. 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f76a1d2-94d6-11ee-9ee7-e2087ac16d09
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537044
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f76a1d2-94d6-11ee-9ee7-e2087ac16d09 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: 
Pan: Franciszek Bryjak tel. 603 502 766 email: f.bryjak@zuw.wschowa.com.pl w sprawie realizacji procedury przetargowej
Pan: Andrzej Stankowiak tel. 601 541 535- mail: a.stankowiak@zuw.wschowa.com.pl pobory gm., Wschowa, Jemielno, Wijewo;
Pan: Krzysztof Kołodziejczyk tel. 601 541 558; mail: k.kolodziejczyk@zuw.wschowa.com.pl- pobory w gm. Święciechowa, Osieczna, Krzywiń i Krzemieniewo
Pan: Kacper Brzeskot tel.603 687 977 mail: k.brzeskot@zuw.wschowa.com.pl; pobory woda i ścieki gm. Rydzyna
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z ezamówienia.gov.pl oraz Regulaminie ePUAP
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 21.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 
21.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /nazwa i adres oraz dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o.o.,
21.1.2. inspektorem ochrony danych osobowych jest Mariusz Gwadera kontakt: ad-res e-mail m.gwadera@zuw.wschowa.com.pl telefon 65 540 13 04 
21.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pu-blicznego pn. Badania wody oraz ścieków oczyszczonych i surowych dla Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o. o. w roku kalendarzowym 2024” nr postę-powania: ZP/4/19, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
21.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicz-nych; 
21.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 usta-wy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przecho-wywania obejmuje cały czas trwania umowy;
21.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pa-ni/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówie-nia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
21.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmo-wane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
21.1.8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pa-ni/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych oso-bowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobo-wych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
21.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobo-wych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwa-rzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może na-ruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia ko-rzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne wzglę-dy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 3/23
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
 
4.1.9.) Liczba części: 3
 
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
 
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
Część 1
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 a) Badania wody pitnej w ramach monitoringu: kontrolnego A- 112 szt.; przeglądowego B-34szt. i kontrolnego wody surowej AWS-26szt. i przeglądowego wody surowej BWS-8szt. na terenie województwa wielkopolskiego (arkusz nr 1-Harmonogramu) 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:  od 2024-01-02 do 2024-12-30
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 2
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 b) Badania wody pitnej w ramach monitoringu kontrolnego A-38szt. i przeglądowego B-10 szt. oraz monitoringu kontrolnego wody surowej AWS –10szt. na terenie województwa Lubuskiego i Dolnośląskiego (arkusz nr 2-Harmonogramu) 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:  od 2024-01-02 do 2024-12-30
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 3
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 c) Badania ścieków surowych oraz wód popłucznych „BP” -83 szt.; badania ścieków oczyszczonych B1-5 szt. badania zawiesiny ogólnej Z-94 szt.; badanie zawiesiny ogólnej i żelaza „Z+Fe” - 75szt.; badanie wód popłucznych i żelaza „BP+Fe” -17szt., badanie zawiesiny, żelaza i związków chloru” Z+Fe+Cl” -20szt., badanie wód popłucznych „B+Fe+Cl” - 4szt. oraz badania komunalnych osadów ściekowych „O” -18 szt. (arkusz nr 3-Harmonogramu) 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:  od 2024-01-02 do 2024-12-30
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-22 10:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamówienia.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-22 10:15
 
8.4.) Termin związania ofertą:  30 dni