1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu „Kompleksowy program rozwoju ASP w Łomży” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, Oś priorytetowa III „Kompetencje i kwalifikacje”, Działanie: 3.3 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki”, Poddziałanie 3.3.1 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki” realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-11-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAgencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-28
  • Numer ogłoszenia615638-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615638-N-2019 z dnia 2019-10-28 r.

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu „Kompleksowy program rozwoju ASP w Łomży” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, Oś priorytetowa III „Kompetencje i kwalifikacje”, Działanie: 3.3 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki”, Poddziałanie 3.3.1 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki” realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Kompleksowy program rozwoju ASP w Łomży” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, Oś priorytetowa III „Kompetencje i kwalifikacje”, Działanie: 3.3 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki”, Poddziałanie 3.3.1 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży, krajowy numer identyfikacyjny 45009475100000, ul. ul. M. C. Skłodowskiej  1 , 18-400  Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 216 33 26, , e-mail artur.duda@podlaskie.org.pl, , faks 86 216 33 26.
Adres strony internetowej (URL): www.podlaskie.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka akcyjna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.podlaskie.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
pocztą na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży, ul. M.C. Skłodowskiej 1 18-400 Łomża

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu „Kompleksowy program rozwoju ASP w Łomży” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, Oś priorytetowa III „Kompetencje i kwalifikacje”, Działanie: 3.3 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki”, Poddziałanie 3.3.1 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki” realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży
Numer referencyjny: 6/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu „Kompleksowy program rozwoju ASP w Łomży” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, Oś priorytetowa III „Kompetencje i kwalifikacje”, Działanie: 3.3 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki”, Poddziałanie 3.3.1 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki” realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Oferowany sprzęt musi spełniać wymagania techniczne wyszczególnione w opisie każdego urządzenia i posiadać parametry równoważne lub lepsze. 1) Autotransformator trójfazowy 2 Parametry: 400V/0-450V, 8A, 6,23kVA 2) Stół montażowy z rozdzielnicą wg specyfikacji CKE 2016 dla kwalifikacji E.7, E.8, E.24 2 Blat o podwyższonej odporności na działanie temperatury i zarysowania: konstrukcja nośna z profili aluminiowych; Wymiary blatu: 800 mm x 2000 mm, Rozdzielnica elektryczna (np. MD-158E2): • min. 3 gniazda prądu zmiennego jednofazowego 230 V, 50 Hz • 1 gniazdo prądu zmiennego trójfazowego 440 V/50 Hz • zabezpieczenie różnicowo-prądowe • zabezpieczenie nadmiarowo-prądowe • wyłącznik główny • lampki sygnalizacyjne (wskaźniki napięcia) • wyłącznik awaryjny • przewód zasilający z wtykiem PCE 16A (5 mb) • imadło: szczęki o długości ok. 10 cm 3) Zestaw dydaktyczny dla kwalifikacji E.7 wg specyfikacji CKE 2016 2 Wyposażenie zestawu: 1. Płyta montażowa wiórowa o wymiarach 800 mm x 1000 mm, z ramką z profili aluminiowych, 2 uchwyty boczne – 1 kpl. 2. Silnik indukcyjny 1-fazowy: moc do 1,5 kW, napięcie zasilania 230 V 50 Hz, kondensatorowa faza rozruchowa, montaż łapowy, ogólnego przeznaczenia – 1 szt. 3. Silnik 3-fazowy klatkowy: moc do 2,2 kW, napięcie zasilania 400 V/690V, montaż łapowy, ogólnego przeznaczenia, możliwość zastosowania przełącznika gwiazda-trójkąt – 1 szt. 4. Stycznik 3-fazowy: prąd znamionowy - dopasowany do silnika, liczba styków głównych 3, liczba styków pomocniczych 1 NO, napięcie cewki 230 V, montowany na szynie TH35 – 3 szt. 5. Styki pomocnicze: 2NO + 2 NC – 3 szt. 6. Wyłącznik silnikowy: montowany na szynie TH35, dostosowany do silnika 3-fazowego – 1 szt. 7. Styk pomocniczny 1NO+1NC do wyłącznika silnikowego – 1 szt. 8. Wyłącznik różnicowoprądowy 1-fazowy 30 mA montowany na szynie TH35 – 1 szt. 9. Wyłącznik różnicowoprądowy 3-fazowy 30 mA montowany na szynie TH35 – 1 szt. 10. Wyłącznik instalacyjny nadprądowy trójtorowy C10 montowany na szynie TH35 – 1 szt. 11. Wyłącznik instalacyjny nadprądowy jednotorowy B6 montowany na szynie TH35 – 3 szt. 12. Wyłącznik instalacyjny nadprądowy jednotorowy B10 montowany na szynie TH35 – 3 szt. 13. Czujnik zaniku faz montowany na szynie TH35: U = 3x400/230 V AC + N, I= 10 A, asymetria 55 V – 1 szt. 14. Czujnik kontroli kolejności faz montowany na szynie TH35 - 1 szt. 15. Zespół przycisków sterowniczych 1NO + 1 NC na szynę TH 35 (monostabilny/bistabilny) – 3 szt. 16. Przycisk sterowniczy samopowrotny 1NO montowany na szynie TH35 – 3 szt. 17. Przycisk sterowniczy samopowrotny 1NC montowany na szynie TH35 – 3 szt. 18. Przekaźnik czasowy 230 V AC z jednym stykiem separowanym przełączalnym montowany na szynie TH35 – 1 szt. 19. Przekaźnik pomocniczy 230V DC, 1NO + 1NC montowany na szynie TH35 – 1 szt. 20. Przekaźnik gwiazda-trójkąt np. PCG-417 – 1 szt. 21. Dzwonek montowany na szynie TH35 – 1 szt. 22. Lampka sygnalizacyjna jednobiegunowa 230 V czerwona montowana na szynie TH35 – 3 szt. 23. Lampka sygnalizacyjna jednobiegunowa 230 V zielona montowana na szynie TH35 – 3 szt. 24. Lampka sygnalizacyjna trójbiegunowa 230 V (trójkolorowa) montowana na szynie TH35 – 3 szt. 25. Złączki instalacyjne montowane na szynie TH35 (złączka N niebieska (1 szt.), złączka PE żółtozielona (np. WAGO) (1 szt.) L szara montowana na szynie TH35 (3 szt.), osprzęt pomocniczy - 1 kpl. 26. Płytka rozgałęźna 5x2,5 mm2 – 1 szt. 27. Gniazdo 3-fazowe 16 A – 1 szt. 28. Wtyczka 3-fazowa 16 A – 1 szt. 29. Rozdzielnica min. 4-modułowa z szyną PE i N – 1 szt. 30. Rozdzielnica min. 6-modułowa z szyną PE i N – 1 szt. 31. Rozdzielnica min. 12-modułowa z szyną PE i N – 1 szt. 32. Osprzęt instalacyjny – 1 kpl. 4) Stanowisko badawcze – baza Laboratorium Napędów Elektrycznych 4 Wyposażenie stanowiska badawczego: 1. Stół elektrotechniczny montażowy z blatem o wym. ok. 1300 mm x 600 mm o zwiększonej odporności oraz z płytą pionową (nadstawką) na elementy (szyny DIN TH35, koryta grzebieniowe) – 1 kpl. 2. Falownik min.0,4 kW zasilany 1-fazowo – 1 szt. 3. Miernik obrotów silnika — tachometr (ręczny) – 1 szt. 4. Zasilacz laboratoryjny 2x 0-30 V, 5 A – 1 szt. 5. Wyłącznik awaryjny – 1 szt. 7. Lampka sygnalizacyjna trójfazowa – 1 szt. 8. Gniazda 230 V AC, montaż na szynę TH-35 – 4 szt 9. Listwy łączeniowe (np. WAGO) – 1 komplet. 10. Zasilacz 24 V DC z zabezpieczeniem – 1 kpl. 11. Zestaw zabezpieczeń elektrycznych: nadprądowych (min. 5 szt.) , różnicowoprądowych (min.1 szt.), dopasowany do zestawów silnikowych – 1 komplet. 12. Wyposażenie do budowy układów pracy: • styczniki (min. 3 szt.), • bloki styków pomocniczych (min. 3 szt.), • styczniki nawrotne (min. 2 szt.), • wyłączniki silnikowe (min. 2 szt.), • przyciski: start-stop, bistablilne (min. 4 szt.) itp. • potencjometr 13. Zestaw przewodów elektrycznych i narzędzi monterskich – 1 komplet. 5) Mobilna karta montażowa 4 • Mobilne łatwe do przechowywania okablowanie. • Możliwość manipulacji w dwóch płaszczyznach, • Przeguby kulowe, • Regulowane poziome i pionowe szyny do stosowania rusztów o różnych wymiarach • Maksymalne wymiary obszaru roboczego: 800 x 750 mm 6) Autotransformator jednofazowy regulowany 8 Parametry: 220-240V/0-250V, 13A, 3,51kVA 7) Oporniki suwakowe cylindryczne 4 Parametry: 0,63A 1200Ω 8) Oporniki suwakowe cylindryczne 8 Parametry: 1A 570Ω 9) Oporniki suwakowe cylindryczne 8 Parametry: 1,6A 250Ω 10) Oporniki suwakowe cylindryczne 8 Parametry: 4A 39Ω 11) Oporniki suwakowe cylindryczne 8 Parametry: 6,3A 13Ω 12) Dekada rezystancyjna 6 Parametry: od 10x0.1Ωdo 10x1M Ω 13) Dekada indukcyjna 4 Parametry: 10x1μH do 10x1H 14) Dekada pojemnościowa 4 Parametry: od 10x100pF do 10x1μF 15) Mostek techniczny Thompsona 4 Zakres pomiarowy: 0,0001Ω~11Ω. zasilanie 230 V AC/50 Hz 16) Mostek techniczny Wheatstonea 4 Zakres pomiarowy: 1 Ω -10 MΩ , zasilanie 230 V AC/50 Hz 17) Multimetr przemysłowy 32 Wymagane minimalne parametry: − napięć (DC) 01000 V w podzakresach, − napięć (AC) 0700 V w podzakresach, − prądu DC/AC 020 A w podzakresach, − rezystancji 0200 M w podzakresach, Pomiar rzeczywistej wartości skutecznej dla AC/AC+DC Podstawowy błąd pomiaru ≤ 0,5% Test diod. Test ciągłości obwodu. Osłona gumowa przed udarami mechanicznymi. Współpraca z komputerem PC. Zasilanie z baterii lub akumulatora 18) Narzędzie i przyrządy kontrolno-pomiarowe dla kwalifikacji E.7 wg specyfikacji CKE 2016 2 1. Ołówek stolarski – 1 szt. 2. Ściągacz uniwersalny do łożysk i kół pasowych – 1 szt. 3. Tuleje do montażu łożysk– 1 szt. 4. Wiertarko-wkrętarka z kompletem bitów – 1 szt. 5. Komplet wierteł Ф3 – Ф10 mm – 1 szt. 6. Komplet wkrętaków płaskich i krzyżakowych – 1 szt. 7. Szczypce uniwersalne – 1 szt. 8. Szczypce monterskie boczne do cięcia przewodów – 1 szt. 9. Szczypce do ściągania izolacji (minimum 0 – 2,5 mm2) – 1 szt. 10. Przyrząd do zdejmowania powłoki z przewodów wielożyłowych - 1 szt. 11. Komplet kluczy płaskich (4 – 19) – 1 szt. 12. Komplet kluczy nasadowych – 1 szt. 13. Prasa ręczna do zaprasowywania końcówek tulejkowych – 1 szt. 14. Pilnik płaski – 1 szt. 15. Młotek metalowy – 1 szt. 16. Młotek gumowy – 1 szt. 17. Nóż monterski – 1 szt. 18. Piłka do metalu – 1 szt. 19. Lutownica transformatorowa 100 W – 1 szt. 20. Multimetr AC/DC z funkcją pomiaru U, I, R – 1 szt. 19) Miernik rezystencji izolacji np. 125V-1000V 4 do instalacji i urządzeń 50 V – 1000 V, R do 100 GΩ, RS 20) Ścianka montażowa dla kwalifikacji E.8 wg specyfikacji CKE 2016 z puszką zasilającą podłączoną do sieci TN-S 2 Płyta montażowa pionowa: • wymiary standardowe płyty roboczej:1600 mm x 2000 mm • płyta wiórowa meblowa (płyta OSB), • format: pejzaż • możliwość wymiany zużytych płyt roboczych. Stelaż z profili aluminiowych: mobilny stojak, Rozdzielnica elektryczna • puszka zasilająca podłączona do sieci pięcioprzewodowej typu TN-S, • przewód zasilający z wtykiem PCE 16A (5 mb). 21) Zestaw dydaktyczny dla kwalifikacji E.8 wg specyfikacji CKE 2016: instalacje elektryczne 2 Wyposażenie zestawu: 1. Rozdzielnica natynkowa min. 6-modułowa z szyną PE i N – 1 szt. 2. Rozdzielnica natynkowa min. 12-modułowa z szyną PE i N - 1 szt. 3. Wyłącznik różnicowoprądowy: 1-fazowy, prąd znamionowy 25 A, prąd znamionowy różnicowy 30 mA, montowany na szynie TH35 – 1 szt. 4. Wyłącznik różnicowoprądowy: 3-fazowy, prąd znamionowy 25 A, prąd znamionowy różnicowy 30 mA, montowany na szynie TH35 – 1 szt. 5. Wyłącznik instalacyjny nadprądowy jednotorowy B6 montowany na szynie TH35 – 3 szt. 6. Wyłącznik instalacyjny nadprądowy jednotorowy B10 montowany na szynie TH35 – 3 szt. 7. Wyłącznik instalacyjny nadprądowy trójtorowy B10 montowany na szynie TH35 – 1 szt. 8. Licznik energii elektrycznej, 1-fazowy, cyfrowy– 1 szt. 9. Tablica podlicznikowa – 1 szt. 10. Lampka sygnalizacyjna trójbiegunowa 230 V (trójkolorowa) montowana na szynie TH35 – 1 szt. 11. Lampka sygnalizacyjna jednobiegunowa 230 V zielona montowana na szynie TH35 – 3 szt. 12. Lampka sygnalizacyjna jednobiegunowa 230 V czerwona montowana na szynie TH35 – 3 szt. 13. Lampka sygnalizacyjna jednobiegunowa 230 V żółta montowana na szynie TH35 – 3 szt. 14. Wyłącznik zmierzchowy: montowany na szynie TH35, z czujką zewnętrzną – 1 szt. 15. Czujnik ruchu ze stykiem NO 230 V, Pmax =2000W– 1 szt. 16. Automat schodowy z funkcją nastawy czasu – 1 szt. 17. Dzwonek montowany na szynie TH35 – 1 szt. 18. Przekaźnik bistabilny 230 V montowany na szynie TH35 np. BIS-402 – 1 szt. 19. Przycisk instalacyjny natynkowy (dzwonkowy) – 2 szt. 20. Oprawa oświetleniowa: klasa I, gwint E27, z zaciskiem PE, z żarówką 40 W – 2 szt. 21. Wyłącznik schodowy natynkowy 10 A 250 V – 2 szt. 22. Wyłącznik krzyżowy natynkowy – 1 szt. 23. Gniazdo 1-fazowe natynkowe 230 V – 1 szt. 24. Gniazdo 3-fazowe 16 A natynkowe – 1 szt. 25. Wtyczka 3-fazowa 16 A – 1 szt. 26. Łącznik świecznikowy natynkowy – 1 szt. 27. Puszka rozgałęźna natynkowa 80×80 – 2 szt. 28. Złączki instalacyjne montowane na szynie TH35 (złączka N niebieska (1 szt.),złączka PE żółtozielona (1 szt.) L szara montowana na szynie TH35 (3 szt.), osprzęt pomocniczy – 1 kpl. 29. Osprzęt instalacyjny – 1 kpl. 22) Narzędzia i przyrządy kontrolno-pomiarowe dla kwalifikacji E.8 wg specyfikacji CKE 2016 2 Wyposażenie zestawu: 1. Piłka do metalu – 1 szt. 2. Nóż monterski – 1 szt. 3. Prasa ręczna do zaprasowywania końcówek tulejkowych – 1 szt. 4. Komplet wkrętaków płaskich i krzyżakowych – 1 szt. 5. Szczypce uniwersalne – 1 szt. 6. Przyrząd do ściągania izolacji (minimum 0 – 2,5 mm2) - 1 szt. 7. Szczypce monterskie boczne do cięcia przewodów – 1 szt. 8. Wiertarko-wkrętarka z kompletem bitów – 1 szt. 9. Komplet wierteł Ф2 – Ф10 mm – 1 szt. 10. Punktak – 1 szt. 11. Młotek metalowy – 1 szt. 12. Ołówek stolarski – 1 szt. 13. Drabina jednostronna trójszczeblowa – 1 szt. 14. Multimetr AC/DC z funkcją pomiaru U, I, R – 1 szt. 15. Neonowy wskaźnik napięcia – 1 szt. 16. Przymiar kreskowy o długości co najmniej 1 m – 1 szt. 17. Poziomica 100 cm – 1 szt. 18. Korytko do cięcia listew pod kątem – 1 szt. 23) Miernik impedancji pętli zwarcia 2 pomiar impedancji pętli zwarcia bez wyzwalania wyłączników różnicowoprądowych, rozdzielczość 0,01 Ω 24) Zestaw z silnikiem klatkowym jednofazowym 4 Wyposażenie 1 zestawu: 1. Mini płyta montażowa pozioma z uchwytami transportowymi – 1 kpl. 2. Silnik indukcyjny jednofazowy np. 0,37 kW, 1370 obr/min, B3 – 1 kpl. 3. Zestaw listw łączeniowych i przewodów montażowych (np. WAGO) – 1 kpl. 25) Zestaw z silnikiem indukcyjnym trójfazowy z elektromagnetycznym hamulcem tarczowym 4 Wyposażenie 1 zestawu: 1. Mini płyta montażowa pozioma z uchwytami transportowymi – 1 kpl. 2. Silnik indukcyjny trójfazowy z elektromagnetycznym hamulcem tarczowym np. 0,37 kW, 1370 obr/min, B3 – 1 kpl. 3. Zestaw listw łączeniowych i przewodów montażowych (np. WAGO) – 1 kpl. 26) Zestaw z silnikiem trójfazowym klatkowym 4 1. Mini płyta montażowa pozioma z uchwytami transportowymi – 1 kpl 2. Silnik trójfazowy klatkowy 230/400 V AC, 50Hz np. 0,37 kW, 1380 obr/min, B3 – 1 kpl. 3. Zestaw listw łączeniowych i przewodów montażowych (np. WAGO) – 1 kpl. 27) Zestaw z silnikiem trójfazowym dwubiegowym 4 Wyposażenie 1 zestawu: 1. Mini płyta montażowa pozioma z uchwytami transportowymi – 1 kpl 2. Silnik trójfazowy dwubiegowy np. 0,3/0,45kW, 1400/2820 obr/min, B3 – 1 kpl 3. Zestaw listw łączeniowych i przewodów montażowych (np. WAGO) – 1 kpl. 28) Zestaw z silnikiem trójfazowym w układzie Dahlandera 4 Wyposażenie 1 zestawu: 1. Mini płyta montażowa pozioma z uchwytami transportowymi – 1 kpl. 2. Silnik trójfazowy w układzie Dahlandera np. 0,22/0,4kW, 670/1350 obr/min, B3 – 1 kpl. 3. Zestaw listw łączeniowych i przewodów montażowych (np. WAGO) – 1 kpl. 29) Zestaw z transformatorem trójfazowym 4 Wyposażenie 1 zestawu: 1. Mini płyta montażowa pozioma z uchwytami transportowymi – 1 kpl 2. Transformator trójfazowy – 1 kpl. 3. Zestaw listw łączeniowych i przewodów montażowych (np. WAGO) – 1 kpl. 30) Zestaw z silnikiem DC bocznikowym obcowzbudnym 4 Wyposażenie 1 zestawu: 1. Mini płyta montażowa pozioma z uchwytami transportowymi – 1 kpl 2. Silnik DC bocznikowy obcowzbudny 24 V DC np. 0,06kW, 3000 obr/min – 1 kpl. 3. Zestaw listw łączeniowych i przewodów montażowych (np. WAGO) – 1 kpl. 31) Zasilacz laboratoryjny symetryczny dwukanałowy 2x0-30V, 0-5A 8 Wymagane minimalne parametry: − napięcie wyjściowe 2 x (0-30 V) − prąd wyjściowy 2 x (0-5 A) − wyjście napięcia stałego 5 V (obciążalność 0-3 A) − odczyt napięcia i prądu na wyświetlaczach minimum 3-cyfrowych − tętnienia poniżej 0,5 mVrms − zabezpieczenie przed przeciążeniem, odwrotną polaryzacją, przeciwzwarciowe − praca szeregowa, równoległa, tracking zasilanie sieciowe 230 V 32) Oscyloskop cyfrowy dwukanałowy 100MHz 2 Wymagane minimalne parametry: − dwa kanały, pasmo 50 MHz; − częstotliwość próbkowania w czasie rzeczywistym 1 Gs/s, − zakres czułości 2 mV – 10 V/dz − długość pamięci 1M − wbudowana funkcja szybkiej transformacji Fouriera (FFT), − tryby wyzwalania zboczem (Edge) i szerokością impulsu (Pulse width) − komplet sond pomiarowych − port USB zewnętrznej pamięci USB, wbudowany interfejs USB do komunikacji z komputerem wraz z oprogramowaniem aplikacyjnym 33) Generator funkcyjny DDS 40MHz-10MHz 2 Wymagane minimalne parametry: − zakres częstotliwości 40MHz-10MHz − wyjście 50 , sinus, trójkąt, prostokąt, piła, DC, TTL/CMOS, przemiatanie, − napięcie wyjściowe 1 mV - 20 Vpp, wyjście mocy do 50 Vpp − regulacja: symetrii 20%-80%, wzmocnienia − wbudowany częstościomierz min. zakr. f = 10 Hz20 MHz, automatyczny odczyt minimum 5 cyfr, zasilanie sieciowe 230 V

II.5) Główny kod CPV: 38552000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38410000-2
33124100-6
39162110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia na dostawę sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu „Kompleksowy program rozwoju ASP w Łomży” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego, Oś priorytetowa III „Kompetencje i kwalifikacje”, Działanie: 3.3 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki”, Poddziałanie 3.3.1 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki” realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży, (nr postępowania 6/2019) (dalej zwanego „Postępowaniem”) Zamawiający – AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A. 18-400 Łomża, ul. M.C. Skłodowskiej 1 zapewnia, że powierzone przez Wykonawcę dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U.UE.L.2016.119.1) – dalej zwanego „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych. W celu wykonania obowiązku wynikającego z art. 13 oraz 14 RODO niniejszym przekazujemy informacje niezbędne do zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania danych osobowych Wykonawcy: I. Administrator danych osobowych Administratorem danych osobowych jest Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży Administrator). Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez ww. adres korespondencyjny, jak również poprzez adres e-mail: arr.lomza@podlaskie.org.pl Administrator dba o to by dane były zbierane tylko w zakresie niezbędnym do wskazanego celu i tylko przez okres w jakim jest to niezbędne. II. Rodzaj danych osobowych Administrator przetwarza jedynie dane osobowe obejmujące dane osobowe w zakresie: a) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres poczty elektronicznej, adres korespondencyjny, numer telefonu/faxu, adres zamieszkania, NIP, REGON, PESEL – Wykonawców będących osobami fizycznymi, b) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres poczty elektronicznej, numer telefonu/faxu – pełnomocników oraz osób wskazanych przez Wykonawcę do kontaktu, c) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres zamieszkania, informacje o karalności ( o ile były wymagane) członków organów spółek kapitałowych, wspólników spółek osobowych, prokurentów spółek będących Wykonawcami, d) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, informacje dot. doświadczenia i kwalifikacji, uprawnień, podstawy dysponowania osób wskazanych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, e) inne dane osobowe przekazane przez Wykonawcę niezbędne do przeprowadzenia Postępowania. Przez Wykonawcę należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. III. Zakres i cele przetwarzania danych osobowych Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej jako „ustawa Pzp”:, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W ramach swojej działalności Administrator zbiera i przetwarza Pana/Pani dane osobowe: a) w celu przygotowania i przeprowadzenia Postępowania oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO); b) w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora w celu świadczenia usług na rzecz Zamawiającego (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO); c) w celu zapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego związanego z czynnościami dokonywanymi elektronicznie w tym za pośrednictwem strony pierog.pl (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO); d) w celu archiwizacji dokumentów, w szczególności umów i dokumentów dot. rozliczeń (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit c RODO); e) w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO); f) w celu prowadzenia korespondencji e-mailowej i tradycyjnej oraz kontaktu telefonicznego związanych z prowadzonym Postępowaniem (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit c i f RODO). IV. Obowiązki Wykonawców w związku z przekazaniem danych osobowych W przypadku udostępnienia Administratorowi przez Wykonawcę danych osobowych swojego personelu niezależnie od podstawy dysponowania, pełnomocników, członków organów, prokurentów, wspólników, kontrahentów, współpracowników, osób do kontaktu, Administrator zobowiązuje Wykonawców do poinformowania osób, których dane zostały przekazane o fakcie i zakresie przekazanych danych, o danych kontaktowych Administratora oraz zasadach przetwarzania danych wskazanych w niniejszej Informacji. V. Odbiorcy danych W związku z prowadzonym przez Administratora Postępowaniem w zakresie w jakim jest to niezbędne Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności: a) Zamawiającemu na rzecz którego przeprowadzane jest Postępowanie, b) osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, c) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, c) podmiotom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych i sprzętu, e) innym podmiotom w zakresie w jakim Administrator będzie do tego zobowiązany przepisami prawa, w tym Krajowej Izbie Odwoławczej, organom kontrolującym. VI. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy Administrator nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych poza EOG. VII. Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą przedmiotem profilowania. VIII. Okres przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia Postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okres przetwarzania może być przedłużony w granicach prawa w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych niezbędne jest do dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Po okresie przetwarzania dane będą usuwane lub zanonimizowane. IX. Uprawnienia osób których dane dotyczą Z zastrzeżeniem sytuacji określonych w przepisach prawa Pani/Panu przysługują następujące uprawnienia: a) prawo dostępu do treści swoich danych, b) prawo do sprostowania niezgodności lub błędów w przetwarzanych danych lub ich uzupełnienia, c) prawo do informacji o przetwarzanych danych w tym o celach i podstawach przetwarzania, d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, e) prawo do skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa, w tym RODO. Wnioski dot. realizacji niniejszych uprawnień należy składać pisemnie lub elektronicznie na adres wskazany w pkt I. Z uwagi na regulacje ustawy Pzp oraz cel gromadzenia i przetwarzania danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO; b) prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. X. Bezpieczeństwo danych Administrator dokłada starań, aby zapewnić bezpieczeństwo powierzonych mu danych osobowych.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do Specyfikacji), 2) oświadczenie wskazane w rozdziale VIII ust. 1 Specyfikacji, 3) oryginał lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym wspólnicy spółki cywilnej) – oferta musi być podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców (wspólników) w niniejszym postępowaniu – zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym na podstawie art. 23 ust. 2 Ustawy, które należy załączyć do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 30,00
termin dostawy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: 1) wycofania z sieci dystrybucji oferowanego modelu sprzętu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie innego modelu sprzętu pod warunkiem, że spełnia on wszystkie parametry określone w OPZ i ofercie Wykonawcy, a zmiana ta nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca, przed dostawą jest zobowiązany złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające brak możliwości dostarczenia sprzętu określonego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz wskazać model i typ proponowanego sprzętu wraz z zapewnieniem o spełnieniu parametrów określonych w jego ofercie. 2) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadkach określonych w pkt. 1, nie więcej jednak niż o 14 dni; 3) rezygnacji przez Zamawiającego z części dostawy i w związku z tym obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy. 4) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadkach wskazanych w § 4 ust. 4 5) w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich lub rachunkowych w treści umowy, 6) zmiana nazwy, adresu, Stron umowy, 7) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, 8) zmiany zgodne z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843). 2. Zmiana umowy wymaga aneksu w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI