Zorganizowanie praktyk dydaktyczno - wychowawczych i zapewnienie usługi opiekuna...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zorganizowanie praktyk dydaktyczno - wychowawczych i zapewnienie usługi opiekuna tych praktyk (postępowanie czwarte)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-11-08
  • ZamawiającyAKADEMIA IGNATIANUM W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00250416
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie praktyk dydaktyczno - wychowawczych i zapewnienie usługi opiekuna tych praktyk (postępowanie czwarte)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA IGNATIANUM W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie praktyk dydaktyczno - wychowawczych i zapewnienie usługi opiekuna tych praktyk (postępowanie czwarte)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29725007-3802-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Eksperymentalny program kształcenia nauczycieli przedszkoli i edukacji wczesnoszkolnej w Akademii Ignatianum w Krakowie” POWR.03.01.00-00-KN44/18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ignatianum

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej (strona internetowa prowadzonego postępowania) https://platformazakupowa.pl/pn/ignatianum Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, odbierania dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych
czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce„Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku nie działania platformy zakupowej dopuszcza się komunikację między wykonawcami a Zamawiającym (nie dot. składania ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) za pomocą poczty
elektronicznej, na adres Zamawiającego: zp@ignatianum.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w
komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2. Wykonawca, przystępując do niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej platformazakupowa.pl 3.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy
Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”).4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treści
SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017 r.w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc.xls.jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z6.Oferta lub wniosek składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, Wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. W przypadku kwalifikowanego podpisu
elektronicznego: a) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości,przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. b)Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.c) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem
czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO, informuję, że :• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Akademia Ignatianum w Krakowie, 31- 501 Kraków, ul. Mikołaja Kopernika 26, NIP: 676-16-87- 491, REGON: 357244777, reprezentowana przez Rektora AIK (dalej: „AIK”) •AIK wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: iod@ignatianum.edu.pllub pod nr.
telefonu 123 999 502. • Pani/ Pana dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach:- realizacji obowiązków prawnych Administratora, związanych z realizacją postępowania o udzielenie zam. publ. i wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym ustawy z dnia
11.09. 2019 r. Prawo zamówień publicznych (ustawa Pzp) (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. c RODO)- "obowiązek prawny", - dochodzenia lub obrony przed
ewentualnymi roszczeniami związanymi z realizacją postępowania o udzielenia zam. publ. lub też w związku z potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes"; terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny.• Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane możemy przekazać - oprócz osób upoważnionych przez Administratora - innym podmiotom, w tym:- osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 2 ustawy Pzp,-
innym podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa,- podmiotom przetwarzającym je w imieniu Administratora (np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze)- innym administratorom (np. kancelariom notarialnym lub prawnym). • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• może Pani/ Pan złożyć do nas wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację o przetwarzanych danych osobowych oraz kopię danych), sprostowanie danych (gdy są one nieprawidłowe), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych na zasadach określonych w RODO i z ograniczeniami, o których mowa poniżej:- skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,- w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza ich przetwarzania do czasu zakończenia tego postępowania.Niezależnie od praw wymienionych wyżej może Pani/Pan w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Pani/ Pana danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Ma Pani/Pan także prawo wnieść skargę do Prezesa UODO, jeżeli uważa Pani/ Pan, że przetwarzanie Pani/ Pana danych osobowych narusza przepisy prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 6(IV)/BZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 1 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zorganizowania praktyki dydaktyczno-wychowawczej nieciągłej w szkole podstawowej na terenie Polski, w klasach I – III, dla jednego studenta czwartego roku studiów na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, w wymiarze 60 godzin dydaktycznych, w okresie od 29.11.2021 r. do 18.02.2022 r. i zapewnienia usługi opiekuna tej praktyki, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu umowy stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ, Regulaminem praktyk studenckich w Instytucie Nauk o Wychowaniu Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ (zwany dalej „Regulaminem praktyk”) oraz Programem praktyk studenckich w szkole: praktyka specjalnościowa studia stacjonarne stanowiącym Załącznik nr 1C do SWZ (zwany dalej „Programem praktyk”) oraz w sposób opisany w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-29 do 2022-02-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru/oceny ofert. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w obu kryteriach:
1. Sposób oceny oferty w kryterium CENA [C] będzie oparty o następujący wzór:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin /C bad) x 60 przy czym 1 pkt odpowiada 1% gdzie:
C min – najniższa zaoferowana cena (z oferty niepodlagającej odrzuceniu), obliczona zgodnie z SWZ
C bad – cena oferty badanej, obliczona zgodnie z SWZ
W kryterium tym można uzyskać do 60 punktów.
2. W ramach kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” [D] oferta będzie oceniana w następujący sposób:
Podkryterium I – stopień awansu zawodowego
Zamawiający przyzna 30 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel dyplomowany. .
Zamawiający przyzna 15 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany.
Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy.
Podkryterium II– doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich Zamawiający przyzna 10 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada 10 - letnie lub większe doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich
Zamawiający przyzna 5 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 5 - 9 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 0 - 4 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. W celu umożliwienia oceny w kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” Wykonawcy winni złożyć stosowne oświadczenie w Formularzu oferty (Tabela B w pkt 1)
Formularza oferty). Zamawiający wymaga podania stopnia awansu zawodowego opiekuna praktyk oraz doświadczenia opiekuna praktyk w prowadzeniu praktyk studenckich wyrażonego w pełnych latach. Ze względu na fakt, iż kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” posiada wagę 40%, toteż maksymalna ilość punków do przyznania w tym kryterium wynosi 40.
Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekuna praktyki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 2 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zorganizowania praktyki dydaktyczno-wychowawczej nieciągłej w szkole podstawowej na terenie Polski, w klasach I – III, dla jednego studenta czwartego roku studiów na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, w wymiarze 60 godzin dydaktycznych, w okresie od 29.11.2021 r. do 18.02.2022 r. i zapewnienia usługi opiekuna tej praktyki, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu umowy stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ, Regulaminem praktyk studenckich w Instytucie Nauk o Wychowaniu Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ (zwany dalej „Regulaminem praktyk”) oraz Programem praktyk studenckich w szkole: praktyka specjalnościowa studia stacjonarne stanowiącym Załącznik nr 1C do SWZ (zwany dalej „Programem praktyk”) oraz w sposób opisany w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-29 do 2022-02-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru/oceny ofert. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w obu kryteriach:
1. Sposób oceny oferty w kryterium CENA [C] będzie oparty o następujący wzór:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin /C bad) x 60 przy czym 1 pkt odpowiada 1% gdzie:
C min – najniższa zaoferowana cena (z oferty niepodlagającej odrzuceniu), obliczona zgodnie z SWZ
C bad – cena oferty badanej, obliczona zgodnie z SWZ
W kryterium tym można uzyskać do 60 punktów.
2. W ramach kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” [D] oferta będzie oceniana w następujący sposób:
Podkryterium I – stopień awansu zawodowego
Zamawiający przyzna 30 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel dyplomowany. .
Zamawiający przyzna 15 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany.
Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy.
Podkryterium II– doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich Zamawiający przyzna 10 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada 10 - letnie lub większe doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich
Zamawiający przyzna 5 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 5 - 9 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 0 - 4 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. W celu umożliwienia oceny w kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” Wykonawcy winni złożyć stosowne oświadczenie w Formularzu oferty (Tabela B w pkt 1)
Formularza oferty). Zamawiający wymaga podania stopnia awansu zawodowego opiekuna praktyk oraz doświadczenia opiekuna praktyk w prowadzeniu praktyk studenckich wyrażonego w pełnych latach. Ze względu na fakt, iż kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” posiada wagę 40%, toteż maksymalna ilość punków do przyznania w tym kryterium wynosi 40.
Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekuna praktyki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 3 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zorganizowania praktyki dydaktyczno-wychowawczej nieciągłej w szkole podstawowej na terenie Polski, w klasach I – III, dla jednego studenta czwartego roku studiów na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, w wymiarze 60 godzin dydaktycznych, w okresie od 29.11.2021 r. do 18.02.2022 r. i zapewnienia usługi opiekuna tej praktyki, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu umowy stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ, Regulaminem praktyk studenckich w Instytucie Nauk o Wychowaniu Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ (zwany dalej „Regulaminem praktyk”) oraz Programem praktyk studenckich w szkole: praktyka specjalnościowa studia stacjonarne stanowiącym Załącznik nr 1C do SWZ (zwany dalej „Programem praktyk”) oraz w sposób opisany w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-29 do 2022-02-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru/oceny ofert. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w obu kryteriach:
1. Sposób oceny oferty w kryterium CENA [C] będzie oparty o następujący wzór:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin /C bad) x 60 przy czym 1 pkt odpowiada 1% gdzie:
C min – najniższa zaoferowana cena (z oferty niepodlagającej odrzuceniu), obliczona zgodnie z SWZ
C bad – cena oferty badanej, obliczona zgodnie z SWZ
W kryterium tym można uzyskać do 60 punktów.
2. W ramach kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” [D] oferta będzie oceniana w następujący sposób:
Podkryterium I – stopień awansu zawodowego
Zamawiający przyzna 30 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel dyplomowany. .
Zamawiający przyzna 15 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany.
Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy.
Podkryterium II– doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich Zamawiający przyzna 10 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada 10 - letnie lub większe doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich
Zamawiający przyzna 5 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 5 - 9 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 0 - 4 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. W celu umożliwienia oceny w kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” Wykonawcy winni złożyć stosowne oświadczenie w Formularzu oferty (Tabela B w pkt 1)
Formularza oferty). Zamawiający wymaga podania stopnia awansu zawodowego opiekuna praktyk oraz doświadczenia opiekuna praktyk w prowadzeniu praktyk studenckich wyrażonego w pełnych latach. Ze względu na fakt, iż kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” posiada wagę 40%, toteż maksymalna ilość punków do przyznania w tym kryterium wynosi 40.
Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekuna praktyki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 4 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zorganizowania praktyki dydaktyczno-wychowawczej nieciągłej w szkole podstawowej na terenie Polski, w klasach I – III, dla jednego studenta czwartego roku studiów na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, w wymiarze 60 godzin dydaktycznych, w okresie od 29.11.2021 r. do 18.02.2022 r. i zapewnienia usługi opiekuna tej praktyki, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu umowy stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ, Regulaminem praktyk studenckich w Instytucie Nauk o Wychowaniu Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ (zwany dalej „Regulaminem praktyk”) oraz Programem praktyk studenckich w szkole: praktyka specjalnościowa studia stacjonarne stanowiącym Załącznik nr 1C do SWZ (zwany dalej „Programem praktyk”) oraz w sposób opisany w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-29 do 2022-02-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru/oceny ofert. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w obu kryteriach:
1. Sposób oceny oferty w kryterium CENA [C] będzie oparty o następujący wzór:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin /C bad) x 60 przy czym 1 pkt odpowiada 1% gdzie:
C min – najniższa zaoferowana cena (z oferty niepodlagającej odrzuceniu), obliczona zgodnie z SWZ
C bad – cena oferty badanej, obliczona zgodnie z SWZ
W kryterium tym można uzyskać do 60 punktów.
2. W ramach kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” [D] oferta będzie oceniana w następujący sposób:
Podkryterium I – stopień awansu zawodowego
Zamawiający przyzna 30 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel dyplomowany. .
Zamawiający przyzna 15 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany.
Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy.
Podkryterium II– doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich Zamawiający przyzna 10 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada 10 - letnie lub większe doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich
Zamawiający przyzna 5 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 5 - 9 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 0 - 4 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. W celu umożliwienia oceny w kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” Wykonawcy winni złożyć stosowne oświadczenie w Formularzu oferty (Tabela B w pkt 1)
Formularza oferty). Zamawiający wymaga podania stopnia awansu zawodowego opiekuna praktyk oraz doświadczenia opiekuna praktyk w prowadzeniu praktyk studenckich wyrażonego w pełnych latach. Ze względu na fakt, iż kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” posiada wagę 40%, toteż maksymalna ilość punków do przyznania w tym kryterium wynosi 40.
Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekuna praktyki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 5 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zorganizowania praktyki dydaktyczno-wychowawczej nieciągłej w szkole podstawowej na terenie Polski, w klasach I – III, dla jednego studenta czwartego roku studiów na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, w wymiarze 60 godzin dydaktycznych, w okresie od 29.11.2021 r. do 18.02.2022 r. i zapewnienia usługi opiekuna tej praktyki, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu umowy stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ, Regulaminem praktyk studenckich w Instytucie Nauk o Wychowaniu Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ (zwany dalej „Regulaminem praktyk”) oraz Programem praktyk studenckich w szkole: praktyka specjalnościowa studia stacjonarne stanowiącym Załącznik nr 1C do SWZ (zwany dalej „Programem praktyk”) oraz w sposób opisany w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-29 do 2022-02-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru/oceny ofert. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w obu kryteriach:
1. Sposób oceny oferty w kryterium CENA [C] będzie oparty o następujący wzór:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin /C bad) x 60 przy czym 1 pkt odpowiada 1% gdzie:
C min – najniższa zaoferowana cena (z oferty niepodlagającej odrzuceniu), obliczona zgodnie z SWZ
C bad – cena oferty badanej, obliczona zgodnie z SWZ
W kryterium tym można uzyskać do 60 punktów.
2. W ramach kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” [D] oferta będzie oceniana w następujący sposób:
Podkryterium I – stopień awansu zawodowego
Zamawiający przyzna 30 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel dyplomowany. .
Zamawiający przyzna 15 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany.
Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy.
Podkryterium II– doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich Zamawiający przyzna 10 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada 10 - letnie lub większe doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich
Zamawiający przyzna 5 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 5 - 9 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 0 - 4 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. W celu umożliwienia oceny w kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” Wykonawcy winni złożyć stosowne oświadczenie w Formularzu oferty (Tabela B w pkt 1)
Formularza oferty). Zamawiający wymaga podania stopnia awansu zawodowego opiekuna praktyk oraz doświadczenia opiekuna praktyk w prowadzeniu praktyk studenckich wyrażonego w pełnych latach. Ze względu na fakt, iż kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” posiada wagę 40%, toteż maksymalna ilość punków do przyznania w tym kryterium wynosi 40.
Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekuna praktyki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 6 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zorganizowania praktyki dydaktyczno-wychowawczej nieciągłej w szkole podstawowej na terenie Polski, w klasach I – III, dla jednego studenta czwartego roku studiów na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, w wymiarze 60 godzin dydaktycznych, w okresie od 29.11.2021 r. do 18.02.2022 r. i zapewnienia usługi opiekuna tej praktyki, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu umowy stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ, Regulaminem praktyk studenckich w Instytucie Nauk o Wychowaniu Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ (zwany dalej „Regulaminem praktyk”) oraz Programem praktyk studenckich w szkole: praktyka specjalnościowa studia stacjonarne stanowiącym Załącznik nr 1C do SWZ (zwany dalej „Programem praktyk”) oraz w sposób opisany w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-29 do 2022-02-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru/oceny ofert. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w obu kryteriach:
1. Sposób oceny oferty w kryterium CENA [C] będzie oparty o następujący wzór:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin /C bad) x 60 przy czym 1 pkt odpowiada 1% gdzie:
C min – najniższa zaoferowana cena (z oferty niepodlagającej odrzuceniu), obliczona zgodnie z SWZ
C bad – cena oferty badanej, obliczona zgodnie z SWZ
W kryterium tym można uzyskać do 60 punktów.
2. W ramach kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” [D] oferta będzie oceniana w następujący sposób:
Podkryterium I – stopień awansu zawodowego
Zamawiający przyzna 30 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel dyplomowany. .
Zamawiający przyzna 15 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany.
Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy.
Podkryterium II– doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich Zamawiający przyzna 10 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada 10 - letnie lub większe doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich
Zamawiający przyzna 5 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 5 - 9 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 0 - 4 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. W celu umożliwienia oceny w kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” Wykonawcy winni złożyć stosowne oświadczenie w Formularzu oferty (Tabela B w pkt 1)
Formularza oferty). Zamawiający wymaga podania stopnia awansu zawodowego opiekuna praktyk oraz doświadczenia opiekuna praktyk w prowadzeniu praktyk studenckich wyrażonego w pełnych latach. Ze względu na fakt, iż kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” posiada wagę 40%, toteż maksymalna ilość punków do przyznania w tym kryterium wynosi 40.
Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekuna praktyki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 7 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zorganizowania praktyki dydaktyczno-wychowawczej nieciągłej w szkole podstawowej na terenie Polski, w klasach I – III, dla jednego studenta czwartego roku studiów na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, w wymiarze 60 godzin dydaktycznych, w okresie od 29.11.2021 r. do 18.02.2022 r. i zapewnienia usługi opiekuna tej praktyki, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu umowy stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ, Regulaminem praktyk studenckich w Instytucie Nauk o Wychowaniu Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ (zwany dalej „Regulaminem praktyk”) oraz Programem praktyk studenckich w szkole: praktyka specjalnościowa studia stacjonarne stanowiącym Załącznik nr 1C do SWZ (zwany dalej „Programem praktyk”) oraz w sposób opisany w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-29 do 2022-02-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru/oceny ofert. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w obu kryteriach:
1. Sposób oceny oferty w kryterium CENA [C] będzie oparty o następujący wzór:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin /C bad) x 60 przy czym 1 pkt odpowiada 1% gdzie:
C min – najniższa zaoferowana cena (z oferty niepodlagającej odrzuceniu), obliczona zgodnie z SWZ
C bad – cena oferty badanej, obliczona zgodnie z SWZ
W kryterium tym można uzyskać do 60 punktów.
2. W ramach kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” [D] oferta będzie oceniana w następujący sposób:
Podkryterium I – stopień awansu zawodowego
Zamawiający przyzna 30 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel dyplomowany. .
Zamawiający przyzna 15 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany.
Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy.
Podkryterium II– doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich Zamawiający przyzna 10 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada 10 - letnie lub większe doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich
Zamawiający przyzna 5 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 5 - 9 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 0 - 4 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. W celu umożliwienia oceny w kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” Wykonawcy winni złożyć stosowne oświadczenie w Formularzu oferty (Tabela B w pkt 1)
Formularza oferty). Zamawiający wymaga podania stopnia awansu zawodowego opiekuna praktyk oraz doświadczenia opiekuna praktyk w prowadzeniu praktyk studenckich wyrażonego w pełnych latach. Ze względu na fakt, iż kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” posiada wagę 40%, toteż maksymalna ilość punków do przyznania w tym kryterium wynosi 40.
Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekuna praktyki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 8 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zorganizowania praktyki dydaktyczno-wychowawczej nieciągłej w szkole podstawowej na terenie Polski, w klasach I – III, dla jednego studenta czwartego roku studiów na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, w wymiarze 60 godzin dydaktycznych, w okresie od 29.11.2021 r. do 18.02.2022 r. i zapewnienia usługi opiekuna tej praktyki, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu umowy stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ, Regulaminem praktyk studenckich w Instytucie Nauk o Wychowaniu Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ (zwany dalej „Regulaminem praktyk”) oraz Programem praktyk studenckich w szkole: praktyka specjalnościowa studia stacjonarne stanowiącym Załącznik nr 1C do SWZ (zwany dalej „Programem praktyk”) oraz w sposób opisany w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-29 do 2022-02-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru/oceny ofert. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w obu kryteriach:
1. Sposób oceny oferty w kryterium CENA [C] będzie oparty o następujący wzór:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin /C bad) x 60 przy czym 1 pkt odpowiada 1% gdzie:
C min – najniższa zaoferowana cena (z oferty niepodlagającej odrzuceniu), obliczona zgodnie z SWZ
C bad – cena oferty badanej, obliczona zgodnie z SWZ
W kryterium tym można uzyskać do 60 punktów.
2. W ramach kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” [D] oferta będzie oceniana w następujący sposób:
Podkryterium I – stopień awansu zawodowego
Zamawiający przyzna 30 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel dyplomowany. .
Zamawiający przyzna 15 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany.
Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy.
Podkryterium II– doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich Zamawiający przyzna 10 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada 10 - letnie lub większe doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich
Zamawiający przyzna 5 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 5 - 9 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 0 - 4 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. W celu umożliwienia oceny w kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” Wykonawcy winni złożyć stosowne oświadczenie w Formularzu oferty (Tabela B w pkt 1)
Formularza oferty). Zamawiający wymaga podania stopnia awansu zawodowego opiekuna praktyk oraz doświadczenia opiekuna praktyk w prowadzeniu praktyk studenckich wyrażonego w pełnych latach. Ze względu na fakt, iż kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” posiada wagę 40%, toteż maksymalna ilość punków do przyznania w tym kryterium wynosi 40.
Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekuna praktyki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 9 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zorganizowania praktyki dydaktyczno-wychowawczej nieciągłej w szkole podstawowej na terenie Polski, w klasach I – III, dla jednego studenta czwartego roku studiów na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, w wymiarze 60 godzin dydaktycznych, w okresie od 29.11.2021 r. do 18.02.2022 r. i zapewnienia usługi opiekuna tej praktyki, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu umowy stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ, Regulaminem praktyk studenckich w Instytucie Nauk o Wychowaniu Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ (zwany dalej „Regulaminem praktyk”) oraz Programem praktyk studenckich w szkole: praktyka specjalnościowa studia stacjonarne stanowiącym Załącznik nr 1C do SWZ (zwany dalej „Programem praktyk”) oraz w sposób opisany w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-29 do 2022-02-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru/oceny ofert. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w obu kryteriach:
1. Sposób oceny oferty w kryterium CENA [C] będzie oparty o następujący wzór:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin /C bad) x 60 przy czym 1 pkt odpowiada 1% gdzie:
C min – najniższa zaoferowana cena (z oferty niepodlagającej odrzuceniu), obliczona zgodnie z SWZ
C bad – cena oferty badanej, obliczona zgodnie z SWZ
W kryterium tym można uzyskać do 60 punktów.
2. W ramach kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” [D] oferta będzie oceniana w następujący sposób:
Podkryterium I – stopień awansu zawodowego
Zamawiający przyzna 30 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel dyplomowany. .
Zamawiający przyzna 15 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany.
Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy.
Podkryterium II– doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich Zamawiający przyzna 10 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada 10 - letnie lub większe doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich
Zamawiający przyzna 5 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 5 - 9 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 0 - 4 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. W celu umożliwienia oceny w kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” Wykonawcy winni złożyć stosowne oświadczenie w Formularzu oferty (Tabela B w pkt 1)
Formularza oferty). Zamawiający wymaga podania stopnia awansu zawodowego opiekuna praktyk oraz doświadczenia opiekuna praktyk w prowadzeniu praktyk studenckich wyrażonego w pełnych latach. Ze względu na fakt, iż kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” posiada wagę 40%, toteż maksymalna ilość punków do przyznania w tym kryterium wynosi 40.
Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekuna praktyki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 10 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zorganizowania praktyki dydaktyczno-wychowawczej nieciągłej w szkole podstawowej na terenie Polski, w klasach I – III, dla jednego studenta czwartego roku studiów na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, w wymiarze 60 godzin dydaktycznych, w okresie od 29.11.2021 r. do 18.02.2022 r. i zapewnienia usługi opiekuna tej praktyki, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu umowy stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ, Regulaminem praktyk studenckich w Instytucie Nauk o Wychowaniu Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ (zwany dalej „Regulaminem praktyk”) oraz Programem praktyk studenckich w szkole: praktyka specjalnościowa studia stacjonarne stanowiącym Załącznik nr 1C do SWZ (zwany dalej „Programem praktyk”) oraz w sposób opisany w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-29 do 2022-02-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru/oceny ofert. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w obu kryteriach:
1. Sposób oceny oferty w kryterium CENA [C] będzie oparty o następujący wzór:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin /C bad) x 60 przy czym 1 pkt odpowiada 1% gdzie:
C min – najniższa zaoferowana cena (z oferty niepodlagającej odrzuceniu), obliczona zgodnie z SWZ
C bad – cena oferty badanej, obliczona zgodnie z SWZ
W kryterium tym można uzyskać do 60 punktów.
2. W ramach kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” [D] oferta będzie oceniana w następujący sposób:
Podkryterium I – stopień awansu zawodowego
Zamawiający przyzna 30 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel dyplomowany. .
Zamawiający przyzna 15 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany.
Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy.
Podkryterium II– doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich Zamawiający przyzna 10 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada 10 - letnie lub większe doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich
Zamawiający przyzna 5 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 5 - 9 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 0 - 4 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. W celu umożliwienia oceny w kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” Wykonawcy winni złożyć stosowne oświadczenie w Formularzu oferty (Tabela B w pkt 1)
Formularza oferty). Zamawiający wymaga podania stopnia awansu zawodowego opiekuna praktyk oraz doświadczenia opiekuna praktyk w prowadzeniu praktyk studenckich wyrażonego w pełnych latach. Ze względu na fakt, iż kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” posiada wagę 40%, toteż maksymalna ilość punków do przyznania w tym kryterium wynosi 40.
Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekuna praktyki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 11 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zorganizowania praktyki dydaktyczno-wychowawczej nieciągłej w szkole podstawowej na terenie Polski, w klasach I – III, dla jednego studenta czwartego roku studiów na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, w wymiarze 60 godzin dydaktycznych, w okresie od 29.11.2021 r. do 18.02.2022 r. i zapewnienia usługi opiekuna tej praktyki, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu umowy stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ, Regulaminem praktyk studenckich w Instytucie Nauk o Wychowaniu Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ (zwany dalej „Regulaminem praktyk”) oraz Programem praktyk studenckich w szkole: praktyka specjalnościowa studia stacjonarne stanowiącym Załącznik nr 1C do SWZ (zwany dalej „Programem praktyk”) oraz w sposób opisany w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-29 do 2022-02-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru/oceny ofert. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w obu kryteriach:
1. Sposób oceny oferty w kryterium CENA [C] będzie oparty o następujący wzór:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin /C bad) x 60 przy czym 1 pkt odpowiada 1% gdzie:
C min – najniższa zaoferowana cena (z oferty niepodlagającej odrzuceniu), obliczona zgodnie z SWZ
C bad – cena oferty badanej, obliczona zgodnie z SWZ
W kryterium tym można uzyskać do 60 punktów.
2. W ramach kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” [D] oferta będzie oceniana w następujący sposób:
Podkryterium I – stopień awansu zawodowego
Zamawiający przyzna 30 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel dyplomowany. .
Zamawiający przyzna 15 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany.
Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy.
Podkryterium II– doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich Zamawiający przyzna 10 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki
posiada 10 - letnie lub większe doświadczenie w prowadzeniu praktyk studenckich
Zamawiający przyzna 5 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 5 - 9 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. Zamawiający przyzna 0 pkt jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia jako opiekun praktyki posiada 0 - 4 lat doświadczenia w prowadzeniu praktyk studenckich. W celu umożliwienia oceny w kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” Wykonawcy winni złożyć stosowne oświadczenie w Formularzu oferty (Tabela B w pkt 1)
Formularza oferty). Zamawiający wymaga podania stopnia awansu zawodowego opiekuna praktyk oraz doświadczenia opiekuna praktyk w prowadzeniu praktyk studenckich wyrażonego w pełnych latach. Ze względu na fakt, iż kryterium „Doświadczenie opiekuna praktyki” posiada wagę 40%, toteż maksymalna ilość punków do przyznania w tym kryterium wynosi 40.
Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekuna praktyki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że skierują do realizacji zamówienia w części, na którą składana jest oferta osobę zdolną do realizacji zamówienia tj. opiekuna praktyk, który:
- ma minimum wykształcenie wyższe magisterskie i kwalifikacje do pracy w charakterze nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej,
- ma stopień awansu zawodowego nauczyciel kontraktowy lub nauczyciel mianowany lub nauczyciel dyplomowany,
- ma doświadczenie w prowadzeniu innowacyjnych zajęć z wykorzystaniem
aktywnych metod nauczania, technik komunikacyjnych, technik twórczego myślenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór
wykazu stanowi załącznik nr 4 do Formularza oferty. Wykaz składa się w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę zgodnie z treścią niniejszej SWZ, według z jej postanowień oraz z wykorzystaniem wzorów formularzy udostępnionych przez Zamawiającego (w przypadku wzorów formularzy udostępnionych przez Zamawiającego – należy albo odpowiednio wypełnić/ uzupełnić te gotowe
wzorce albo gdy wykonawca nie korzysta z w/w gotowych wzorców – wykonawca winien sporządzić dokumenty/ oświadczenia uwzględniając wszystkie wymagane przez Zamawiającego treści/ informacje). Oferta winna zawierać podpisany formularz oferty (oferta właściwa) zawierający w szczególności łączną cenę oferty brutto (w tym podatek VAT, jeśli występuje),
stawkę cenową brutto (w tym podatek VAT, jeśli występuje) za 1 godzinę dydaktyczną/ lekcyjną, oferowane miejsce realizacji (wskazanie szkoły podstawowej, w której będzie realizowana praktyka), podanie danych potrzebnych do dokonania oceny w kryterium pozacenowym
„Doświadczenie opiekuna praktyki” (wskazanie imienia i nazwiska opiekuna praktyki, stopnia awansu zawodowego, doświadczenia w prowadzeniu praktyk
studenckich), informację o podwykonawcach, a który winien być złożony wraz z co najmniej następującymi załącznikami:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym w SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z tych wykonawców. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że
wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1a do Formularza oferty;
2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1b do Formularza oferty;
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, w tym stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub jego notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez mocodawcę;
3a) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie to jest tzw. konsorcjów oraz spółek cywilnych);
4) wyjaśnienia dot. zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dot.);
5)wykaz podwykonawców (jeśli dot.);
6)w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu wykonawcy zobligowany jest załączyć do oferty:
6.1) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia niezbędnych zasobów (wzór zobowiązania stanowi złącznik nr 3b do Formularz oferty) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (dla każdego z tych podmiotów odrębnie);
6.2) oświadczenie innego podmiotu trzeciego potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp (dla każdego z tych podmiotów odrębnie); Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że podmiot nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3a do Formularza oferty;
7)oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeśli dot.); Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do Formularza oferty;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp
• Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Za wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się także wspólników spółki cywilnej).
• W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
• W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1.1) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1a do Formularza oferty.
• W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy muszą dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w rozdz. VII pkt 4 SWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1b do Formularza oferty.
• Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 6 do Formularza oferty, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
• Jeżeli Oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Szczegółowe wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawiera SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której zamawiający dokonał na wyboru wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp oraz w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tym polu i obszerność postanowień umowy z tym zakresie (ponad 10 tys. znaków) Zamawiający informuje, że informacje o rodzaju i zakresie zmian oraz warunków ich wprowadzenia są
dostępne w załączniku nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy/ projekt umowy, który zostaje udostępniony na stronie prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ignatianum

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ignatianum

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-08 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie od 29.11.2021 r. do 18.02.2022 r. Termin realizacji został określony datą początkową i końcową z uwagi na zależność tego zamówienia od organizacji roku akademickiego i szkolnego, przy czym data rozpoczęcia jest datą planowaną (może ulec przesunięciu, w szczególności ze względu na przedłużające się
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego). W przypadku zawarcia umowy w terminie po 29.11.2021 r., umowa będzie realizowana od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, iż realizacja przedmiotu zamówienia musi odbyć się w liczbie godzin przewidzianych do zrealizowania w ramach każdej z części, najpóźniej do 18.02.2022 r.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia między innymi będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy na tę część zamówienia: wyrażonej w formie pisemnej zgody dyrektora szkoły podstawowej, w której będzie obywała się praktyka, na jej zorganizowanie i pełnienie przez osobę wskazaną w ofercie wykonawcy funkcji opiekuna tej praktyki.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę materiałów spawalniczych do kursu spawania MAG 135 - Oświęcim
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę materiałów spawalniczych do kursu spawania MAG 135. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI