Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜„Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów społeczno-zawodowych dla uczestników projektu „RAMIĘ W RAMIĘ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Miasto Chorzów - Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 003447902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Racławicka 19
1.5.2.) Miejscowość: ˜Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: ˜(32)7716301
1.5.8.) Numer faksu: ˜(32)7716305
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜ops@opschorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://ops.bip.chorzow.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜„Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów społeczno-zawodowych dla uczestników projektu „RAMIĘ W RAMIĘ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-76c375ab-cc6b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
˜Projekt "RAMIĘ W RAMIĘ", współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Oś Priorytetowa IX. Włączenie społeczne Działanie 9.1. Aktywna integracja Aktywna integracja Podziałanie 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej;2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:”Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdforazInstrukcjach ePUAP dostępnych na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego Regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz dokomunikacji” wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert). 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal „Formularza do komunikacji”. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub nr postępowania: 2/2021.2) Zamawiający dopuszcza również komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: szalich.a@opschorzow.pl3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektorniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:szalich.a@opschorzow.pl.4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).5) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.6) Zamawiający wyznacza następującą osoby do kontaktu z Wykonawcami: Artur Szalich; e-mail:szalich.a@opschorzow.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Racławicka 19 41-500 Chorzów Telefon: (0-32) 77-16-301 Faks: (0-32) 77-16-305 REGON: 003447902NIP: 627-273-38-08, inspektorem ochrony danych osobowych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Chorzowie jest Pan Jakub Żydek, e-mail: zydek.j@opschorzow.pl, tel. (32) 77-16-320; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Organizacji i przeprowadzenia warsztatów społeczno-zawodowych dla uczestników projektu RAMIĘ W RAMIĘ”. , odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż • podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 37277,57 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Nazwa treningu: Trening kompetencji społecznych Czas trwania: 15 godzin zegarowych Liczba uczestników: około 10 osóbMinimalny zakres tematyczny:• rozumienie zasad i zachowań związanych z pełnieniem określonej roli społecznej przy zachowaniu swojej indywidualności • kształtowanie prawidłowych postaw kultury osobistej wśród uczestników – elementy savoire- vivre, kultury słowa i gestu;• komunikacja interpersonalna – elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej, w tym komunikacja w instytucjach publicznych;• umiejętności inicjowania rozmowy, zawierania znajomości, zadawania pytań, reagowania na krytykę i wyrażania krytyki;• umiejętności słuchania, dyskutowania, reagowania na potrzeby najbliższego otoczenia;• radzenie sobie z uczuciami, w tym: rozróżniania uczuć, wyrażania gniewu i rozczarowania, mówienia komplementów.Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników treningu.
4.2.5.) Wartość części: 9629,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego – osobno dla każdej z czterech części zamówienia- w oparciu o następujące kryteria: cena brutto usługi dla jednego uczestnika - 60% - waga punktowa 60 pkt miejsce realizacji usługi szkoleń - 40% - waga punktowa 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜ miejsce realizacji usługi szkoleń
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego – osobno dla każdej z czterech części zamówienia- w oparciu o następujące kryteria: cena brutto usługi dla jednego uczestnika - 60% - waga punktowa 60 pkt miejsce realizacji usługi szkoleń - 40% - waga punktowa 40 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Nazwa treningu: Trening kompetencji zawodowychCzas trwania: 25 godzin zegarowych Liczba uczestników: około 10 osóbMinimalny zakres tematyczny:• omówienie potrzeb i motywacji zawodowych uczestników;• omówienie sytuacji na lokalnym rynku pracy oraz przygotowanie dokumentów aplikacyjnych;• zapoznanie uczestników z metodami i technikami poszukiwania pracy zawodowej;• omówienie znaczenia komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz manier podczas rozmowy kwalifikacyjnej;• możliwości wykorzystania swojego potencjału w celu osiągnięcia pożądanych rezultatów; • autoprezentacja, kreowanie wizerunku• praca onlineProgram szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia.
4.2.5.) Wartość części: 11956,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego – osobno dla każdej z czterech części zamówienia- w oparciu o następujące kryteria: cena brutto usługi dla jednego uczestnika - 60% - waga punktowa 60 pkt miejsce realizacji usługi szkoleń - 40% - waga punktowa 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜ miejsce realizacji usługi szkoleń
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego – osobno dla każdej z czterech części zamówienia- w oparciu o następujące kryteria: cena brutto usługi dla jednego uczestnika - 60% - waga punktowa 60 pkt miejsce realizacji usługi szkoleń - 40% - waga punktowa 40 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Nazwa treningu: Trening radzenia sobie ze stresem i izolacjąCzas trwania: 15 godzin zegarowych Liczba uczestników: około 10 osóbMinimalny zakres tematyczny:• rozwijanie umiejętności rozpoznawania źródeł stresu• fazy stresu• wpływ stresu na stan zdrowia• stres w sytuacji konfliktu• Rozwijanie zachowań i reakcji pozwalających na konstruktywne radzenie sobie ze stresem• Metody radzenia sobie w czasie izolacji: zmiana myślenia, rozpoznanie swoich potrzeb, zarządzanie czasem w izolacji, metody relaksacji• złagodzenie stanów lęku Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia.
4.2.5.) Wartość części: 7845,70 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego – osobno dla każdej z czterech części zamówienia- w oparciu o następujące kryteria: cena brutto usługi dla jednego uczestnika - 60% - waga punktowa 60 pkt miejsce realizacji usługi szkoleń - 40% - waga punktowa 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜ miejsce realizacji usługi szkoleń
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego – osobno dla każdej z czterech części zamówienia- w oparciu o następujące kryteria: cena brutto usługi dla jednego uczestnika - 60% - waga punktowa 60 pkt miejsce realizacji usługi szkoleń - 40% - waga punktowa 40 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Nazwa treningu : Trening pewności siebie i motywacjaCzas trwania: 15 godzin zegarowychLiczba uczestników: około 10 osobyMinimalny zakres tematyczny:• co to jest pewność siebie• poznanie okoliczności i przekonań braku pewności siebie• mój potencjał, zalety, talenty, mocne strony• budowanie pewności siebie w codziennym życiu,• co to jest motywacja• motywacja wewnętrzna i zewnętrzna• blokady motywacji• stawianie celów i planowanie swoich celówProgram szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników treningu.