Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawacza metodą MAG (135)
oraz kursu operatora koparko-ładowarki dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Nowym Targu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOTARSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Wstydliwego 14
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 2661300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nowotarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352175044
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Bolesława Wstydliwego 14
1.11.4.) Miejscowość: Nowy Targ
1.11.5.) Kod pocztowy: 34-400
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.11.9.) Numer telefonu: 182661300
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nowotarski.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://nowotarski.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawacza metodą MAG (135)
oraz kursu operatora koparko-ładowarki dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Nowym Targu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d625e2b7-9090-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029319/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: "Operator koparko-ładowarki klasa III" w ramach projektu CKZ M
1.3.21 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: "Spawacz MAG - 135" w ramach projektu CKZ M
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży mechanicznej i górniczo-hutniczej w powiecie nowotarskim”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności składanie
oświadczeń,wniosków, zawiadomień, środków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych niż
ofertaWykonawcy) odbywa się przez stronę internetową
postępowania:https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski. 2. Internetowa strona postępowania
(platforma zakupowa)działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8.
3. Komunikacja zapośrednictwem internetowej platformy zakupowej jest bezpłatna. 4. W przypadku
braku dostępnościstrony internetowej postępowania (platformy zakupowej), np. z powodu awarii,
komunikacja możeodbywać się za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy przesyłania ofert).5.
Wykonawca składa, wszczególności oświadczenia, dokumenty, podmiotowe środki dowodowe lub inne
informacje nawezwanie Zamawiającego za pośrednictwem internetowej strony postępowania, z
wykorzystaniemformularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.6. Ofertę, wraz z wymaganymi
dokumentami,należy złożyć za pośrednictwem strony internetowej postępowania z wykorzystaniem
dedykowanegoformularza składania oferty, zgodnie z postanowieniami zawartymi w rozdziale XI.7. Za
datęprzekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę
ichprzesłania za pośrednictwem strony internetowej postępowania (platformy zakupowej)
poprzezkliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się
komunikat,żewiadomość została wysłana do Zamawiającego.8. Zaleca się aby Wykonawca sprawdzał
komunikaty iwiadomości przesłane przez Zamawiającego bezpośrednio na internetowej
stroniepostępowania, gdyżsystem powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do
folderu SPAM.9. Oznaczenieczasu odbioru danych przez internetową stronę postępowania (platformę
zakupową) stanowi datę orazdokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegaremGłównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych
osobowych jestStarosta Nowotarski z siedzibą w Nowym Targu pod adresem: Starostwo Powiatowe w
Nowym Targu,ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ, tel.: (18) 26 61 300, Dyrektor Zespołu
SzkółTechnicznych i Placówek w Nowym Targu pod adresem: Zespół Szkół Technicznych i Placówek
wNowym Targu, ul. Wojska Polskiego;2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w
StarostwiePowiatowym w Nowym Targu możliwy jest pod adresem: iod@nowotarski.pl, pod siedzibą:
StarostwoPowiatowe w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ oraz kontakt
zinspektorem ochrony danych osobowych w ZSTiP w Nowym Targu wskazany przez daną
jednostkę;3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Usługi społeczne -
Zorganisowanie i przeprowadzenie kursu spawacza oraz operatora koparko - ładowarki klasa III – wszystkie typy oraz kursu spawacza
metodą MAG (135)dla uczniów w ramach projektu pn.: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branżymechanicznej i górniczo-hutniczej w powiecie nowotarskim” , znak: ZA.272.3.2022,
prowadzonym wtrybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1;4. odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osobylub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art.74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.
U. z 2019 r. poz. 2019),dalej „ustawą Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie
z art. 78 ust. 1 orazust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, ajeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwaniaumowy. Natomiast w przypadku projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych m.
in. ześrodków Unii Europejskiej dokumenty przechowywane są zgodnie z wytycznymi
programu/projektu;6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają zustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO
prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo
dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jegozałączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwaczłonkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisyRODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZA.272.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawacza metodą MAG (135) dla jednej maksymalnie 10-osobowej
grupy uczniów zakwalifikowanych na kurs przez Komisję Rekrutacyjną powołaną w Zespole Szkół Technicznych i
Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu
4.2.5.) Wartość części: 19500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów za kryteria: cena i doświadczenie osób uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób (trenerów, wykładowców, szkoleniowców, instruktorów, prowadzących zajęcia/kurs)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora koparko-ładowarki klasa III –
wszystkie typy dla jednej grupy maksymalnie 10-osobowej grupy uczniów
zakwalifikowanych na kurs przez Komisję Rekrutacyjną powołaną w Zespole Szkół Technicznych i Placówek w Nowym Targu
4.2.5.) Wartość części: 19000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów za kryteria: cena i doświadczenie osób uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób (trenerów, wykładowców, szkoleniowców, instruktorów, prowadzących zajęcia/kurs)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie
wcześniejniż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji –w przypadku oferty składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
oudzieleniezamówienia, dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.Chyba, żeWykonawcawskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem
internetowymogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z
tej bazydanych
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie wymagane
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie wymagane – Zamawiający nie określa/nie bada warunków udziałuwpostępowaniu
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wtakim
przypadku,wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówieniapublicznego. Wszelkie dokładne informacje dotyczące składania oferty przez
wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawiera SWZ, w szczególności
rozdział XVIISWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treścioferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 2
tj.szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-01 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z wymaganymi dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem strony internetowej postępowania (platformy zakupowej): https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-01 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Starostwo Powiatowe w Nowym Targu przeprowadza postępowanie w imieniu
DyrektoraZespołu Szkół Technicznych i Placówek w Nowym Targu, ul. Wojska Polskiego 9, 34-
400 NowyTarg.2. Projektowane postanowienia umowy o udzielenie zamówienia publicznego
stanowiązałącznik nr 4 do SWZ.3. Na ofertę składają się dokumenty wymienione w SWZ.4.
Wymaganiaw zakresie zatrudniania na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których
mowa w art.95 ustawy Pzp zostały zawarte w rozdziale XIX SWZ.5. Środki ochrony prawnej
przewidziane sąw dzialeIX ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w rozdziale XXV SWZ