Ogłoszenie o zamówieniu
 Usługi
 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych oraz przeprowadzenie egzaminu certyfikującego 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W HAJNÓWCE
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050444382
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 24
 
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
 
1.5.4.) Województwo: podlaskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops-hajnowka@home.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mops-hajnowka.pl/
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych oraz przeprowadzenie egzaminu certyfikującego 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6577e0ca-23ae-11ed-9071-8637ea33a6f9
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318820
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00197744/01/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.3.1 Organizacja kursów zawodowych -kompleksowa usługa prowadząca do nabycia kwalifikacji,realizacja stypendium w ramach projektu "Hej do przodu"
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
 
2.15.) Nazwa projektu lub programu
 
 Projekt "Hej do przodu" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Poprawa spójności społecznej, Działanie 7.1 Rozwój działań aktywnej integracji. 
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6577e0ca-23ae-11ed-9071-8637ea33a6f9 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
1)Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.
2)Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia RODO, Zamawiający informuje, że: 
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Hajnówce, ul. 11 Listopada 24, 17-200 Hajnówka;
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Iwona Malczyk, tel. 506358200, e-mail: malczyk@togatus.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych oraz przeprowadzenie egzaminu certyfikującego, znak sprawy: 1/RPOWP/MOPS/2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; 
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 rozporządzenia RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 rozporządzenia RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;
− na podstawie art. 18 rozporządzenia RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania, o którym mowa w lit. c; 
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia RODO;
− na podstawie art. 21 rozporządzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO.
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/RPOWP/MOPS/2022
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
 
4.1.9.) Liczba części: 5
 
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
 
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
Część 1
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Kurs opiekun osób zależnych z modułem rejestracji medycznej - zgodnie z opisem w załączniku nr 3 do SWZ 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby/osób wyznaczonej/-ych do realizacji zamówienia – ocena na podstawie formularza ofertowego:
 
4.3.6.) Waga: 30
 
Kryterium 3
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez jednostkę/instytucję szkoleniową certyfikatu systemu jakości w działalności edukacyjnej zgodny z normą PN-EN ISO 9001 lub certyfikatu systemu zarządzania jakością IQNet lub akredytacji kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wydanej przez Kuratorium Oświaty lub równoważnych:
 
4.3.6.) Waga: 10
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 2
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Kurs magazynier z obsługa wózka-zgodnie z opisem w załączniku nr 3 do SWZ 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby/osób wyznaczonej/-ych do realizacji zamówienia – ocena na podstawie formularza ofertowego:
 
4.3.6.) Waga: 30
 
Kryterium 3
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez jednostkę/instytucję szkoleniową certyfikatu systemu jakości w działalności edukacyjnej zgodny z normą PN-EN ISO 9001 lub certyfikatu systemu zarządzania jakością IQNet lub akredytacji kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wydanej przez Kuratorium Oświaty lub równoważnych:
 
4.3.6.) Waga: 10
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 3
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Kurs pracownik biurowy z obsługą komputera - zgodnie z opisem w załączniku nr 3 do SWZ 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby/osób wyznaczonej/-ych do realizacji zamówienia – ocena na podstawie formularza ofertowego:
 
4.3.6.) Waga: 30
 
Kryterium 3
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez jednostkę/instytucję szkoleniową certyfikatu systemu jakości w działalności edukacyjnej zgodny z normą PN-EN ISO 9001 lub certyfikatu systemu zarządzania jakością IQNet lub akredytacji kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wydanej przez Kuratorium Oświaty lub równoważnych:
 
4.3.6.) Waga: 10
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 4
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Kurs gastronomiczny - zgodnie z opisem w załączniku nr 3 do SWZ 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby/osób wyznaczonej/-ych do realizacji zamówienia – ocena na podstawie formularza ofertowego:
 
4.3.6.) Waga: 30
 
Kryterium 3
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez jednostkę/instytucję szkoleniową certyfikatu systemu jakości w działalności edukacyjnej zgodny z normą PN-EN ISO 9001 lub certyfikatu systemu zarządzania jakością IQNet lub akredytacji kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wydanej przez Kuratorium Oświaty lub równoważnych:
 
4.3.6.) Waga: 10
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 5
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Kurs pracownik gospodarczy - dozorca - zgodnie z opisem w załączniku nr 3 do SWZ 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby/osób wyznaczonej/-ych do realizacji zamówienia – ocena na podstawie formularza ofertowego:
 
4.3.6.) Waga: 30
 
Kryterium 3
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez jednostkę/instytucję szkoleniową certyfikatu systemu jakości w działalności edukacyjnej zgodny z normą PN-EN ISO 9001 lub certyfikatu systemu zarządzania jakością IQNet lub akredytacji kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wydanej przez Kuratorium Oświaty lub równoważnych:
 
4.3.6.) Waga: 10
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
 
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: 
 
Art. 109 ust. 1 pkt 1
 
Art. 109 ust. 1 pkt 4
 
Art. 109 ust. 1 pkt 5
 
Art. 109 ust. 1 pkt 7
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 
1. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj.:
- posiadają wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy na podstawie ustawy z dnia 20.04.2004r, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2004 nr 99, poz. 1001 z późn. zmianami) i Rozporządzenia ministra Gospodarki i pracy z 27,10.2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. 2004 nr 236, poz. 2365 z późn. zmianami.)
2. posiadają doświadczenie, tj.:
- wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej dwa zamówienia na przeprowadzenie szkolenia o tematyce zgodnej z tematyką szkolenia/ramowym programem szkolenia dotyczącym części zamówienia, w zakresie której jest składana oferta;
3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- minimum jedną osobą, posiadającą kompetencje, wykształcenie i doświadczenie tj. wykształcenie wyższe/na poziomie średnim nadające kwalifikacje do prowadzenia zajęć wynikających z programu szkolenia. Kierunek wykształcenia/kwalifikacji musi odpowiadać rodzajowi prowadzonych zajęć, przeprowadziła minimum 2 szkolenia o tematyce zgodnej z tematyką szkolenia/ramowym programem szkolenia dotyczącym części zamówienia, w zakresie której jest składana oferta. 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy 
2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień spełniających warunki określone w rozdziale IV pkt 1.2 SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane[wg załącznika nr 4 do SWZ];
3. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi ujęte w wykazie wykonanych zamówień były wykonywane, określające, czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z przyczyn niezależnych od siebie nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów);
4 wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami[wg załącznika nr 5 do SWZ]; 
 
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 
 1. wypełniony formularz ofertowy [wg załącznika nr 1 do SWZ];
2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu [wg załącznika nr 2a 
do SWZ];
3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu [wg załącznika nr 2b do SWZ];
4. certyfikat systemu jakości w działalności edukacyjnej zgodny z normą PN-EN ISO 9001lub certyfikat systemu zarządzania jakością IQNet lub akredytacja kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wydana przez Kuratorium Oświaty lub równoważne – w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert dotyczącym posiadania przez jednostkę/instytucję szkoleniową certyfikatów jakości usług lub akredytacji prowadzonej działalności;
5. dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia (doświadczenie) – w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert dotyczących doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia;
6. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy spółek cywilnych, konsorcjów);
7. pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub poświadczania kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy); 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
 W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum), przedsiębiorcy składają oddzielnie oświadczenia wymienione w pkt 1.1 i 1.2. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 Zmiany zawiera załącznik nr 7 do SWZ - wzór umowy 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
 
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: 
 
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-01 12:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie pod adresem: https://ezamówienia.gov.pl
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-01 12:30
 
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-30