Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie 7 dniowego obozu socjoterapeutycznego dla 45 uczestników z uwzględnieniem 2 h zajęć socjoterapeutycznych w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590654486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jarosława Dąbrowskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447323164
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat-piotkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprpiotrkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie 7 dniowego obozu socjoterapeutycznego dla 45 uczestników z uwzględnieniem 2 h zajęć socjoterapeutycznych w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b697c9cd-7775-4143-a6b8-cfd39086d14a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00410175/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wyjazd terapeutyczny -7 dniowy w ramach projektu pn. „Rodzina w Centrum”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. ,,Rodzina w Centrum” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027 Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem” Działanie FELD.0712 „Usługi na rzecz rodziny”. Nr projektu FELD.07.12-IP.01-0035/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b697c9cd-7775-4143-a6b8-cfd39086d14a
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisane w SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: pcprpiotrkow.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisane w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 112500,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7 – dniowy obóz socjoterapeutyczny odbędzie się ciekawym turystycznie miejscu w górach w okresie wakacji w m-cu sierpień. Wypoczynek musi być organizowany zgodnie z ustawą
z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty.
Organizacja wyjazdu ma na celu zyskanie doświadczeń korygujących, umożliwiających funkcjonowanie dzieci w nowym środowisku oraz wzmocnienie pozytywnego obrazu siebie oraz doskonalenie umiejętności społecznych. Wyjazd będzie miał charakter socjoterapeutyczny. Całokształt oddziaływań wychowawczych i opiekuńczych podczas wyjazdu będzie zmierzał do realizacji celów związanych z nabyciem przez dzieci poczucia akceptacji, uzyskania wsparcia, odkrycia swoich mocnych stron czy rozwinięcia samodzielności w czynnościach samoobsługowych. Zajęcia socjoterapeutyczne realizowane podczas wyjazdu (2 h zegarowe dziennie) koncentrowałyby się wokół treści rozwijających umiejętność współpracy i współdziałania, nabycia umiejętności rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnymi emocjami w tym z tęsknotą wywołaną rozłąką z najbliższymi. Ponadto wyjazd dzieci stworzy możliwość ich bezpośredniej obserwacji podczas ich dnia codziennego, co też umożliwi analizę funkcjonowania dzieci w zwykłych czynnościach dnia codziennego, a w dalszej perspektywie pracę z dziećmi z uwzględnieniem ich problemów, których podczas jednej wizyty w środowisku rodzinnym, czy rozmowy nie da się dostrzec.
Do udziału w projekcie socjoterapeutycznym skierowanych zostanie maksymalnie 45 osób będących uczestnikami projektu pn. „Rodzina w Centrum”. (4 grupy do 12 osób) w wieku powyżej 8 lat z uwzględnieniem zajęć socjoterapeutycznych – 2 godziny zegarowe dziennie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenie personelu wykonawcy w prowadzeniu zajęć terapeutycznych z dziećmi powyżej 6 lat
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Aspekty społeczne” – zatrudnienie/oddelegowanie osoby niepełnosprawnej w ramach realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
opisane w SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: opisane w SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: opisane w SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
opisane w SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
opisane w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
opisane w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
opisane w SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e - zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni