Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli, trenerów, instruktorów, specjalistów prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówkach Wsparcia Dziennego (PWD)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIAŁOSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009768
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skalbmierska 5
1.5.2.) Miejscowość: Działoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.rady@dzialoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli, trenerów, instruktorów, specjalistów prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówkach Wsparcia Dziennego (PWD)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-011c6dab-18fc-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104967/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli, trenerów, instruktorów, specjalistów prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówkach Wsparcia Dziennego (PWD)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Świetlice środowiskowe w Działoszycach Twoją szansą na lepsze życie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-011c6dab-18fc-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie
e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce;
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.);
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: Zatrudnienie kadry merytorycznej do PWD w Dzierążni:
Zadanie nr 1: Zatrudnienie pedagoga specjalnego/arteterapeutę/terapeutę zajęciowego dla 25 rodziców celem prowadzenia terapii pedagogicznej (135 godzin) oraz do prowadzenia terapii indywidualnej terapeutycznej, arteterapii dla 45 dzieci (195 godzin)
Zadanie nr 2: Zatrudnienie opiekuna świetlicy w PWD w Dzierążni (1080 godzin)
Zadanie nr 3: Zatrudnienie wychowawcy świetlicy w PWD w Dzierążni (1080 godzin)
Zadanie nr 4: Zatrudnienie nauczyciela języka niemieckiego: 128 godzin x 2 grupy (256 godzin)
Zadanie nr 5: Zatrudnienie nauczyciela języka polskiego: 128 godzin x 2 grupy (256 godzin)
Zadanie nr 6: Zatrudnienie nauczyciela na zajęciach z muzykoterapii (1 grupa x 128 godzin)
Zadanie nr 7: Zatrudnienie tancerza / choreografa /trenera / instruktora tańca sportowego np. zumba, hip hop, taniec współczesny, taniec towarzyski, itp.: (1 grupa x 128 godzin)
Zadanie nr 8: Zatrudnienie terapeuty integracji sensorycznej dla 45 UP (96 godzin)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja realizacji usługi przez osoby zatrudnione przez pomiot ekonomii społecznej i inne wyszczególnione w art. 94 ustawy PZP
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: Zatrudnienie kadry merytorycznej do PWD w Marianowie:
Zadanie nr 9: Zatrudnienie psychologa do prowadzenia poradnictwa indywidualnego dla 5 rodziców (56 godzin – poradnictwo psychologiczne dla rodziców) oraz poradnictwo psychologiczne dla 15 dzieci (70 godzin) – łącznie 126 godzin.
Zadanie nr 10: Zatrudnienie Wychowawcy świetlicy PWD w Marianowie (łącznie 960 godzin)
Zadanie nr 11: Zatrudnienie nauczyciela języka angielskiego (256 godzin)
Zadanie nr 12: Zatrudnienie nauczyciela matematyki (256 godzin)
Zadanie nr 13: Zatrudnienie nauczyciela wychowania fizycznego / tancerza/ trenera/ choreografa tańca sportowego na zajęciach muzyczno-tanecznych (192 godziny)
Zadanie nr 14: Zatrudnienie logopedy (96 godzin)
Zadanie nr 15: Zatrudnienie pedagoga (130 godzin) - konsultacje pedagogiczne / poradnictwo pedagogiczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja realizacji usługi przez osoby zatrudnione przez pomiot ekonomii społecznej i inne wyszczególnione w art. 94 ustawy PZP
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III: Zatrudnienie kadry merytorycznej do PWD w Sancygniowie:
Zadanie nr 16: Zatrudnienie psychologa do prowadzenia poradnictwa indywidualnego dla 7 rodziców (96 godzin poradnictwa dla rodziców) oraz poradnictwa psychologicznego dla 25 dzieci (96 godzin) – łącznie 192 godziny
Zadanie nr 17: Zatrudnienie OPIEKUNA świetlicy w Sancygniowie (864 godziny)
Zadanie nr 18: Zatrudnienie WYCHOWAWCY świetlicy w Sancygniowie (864 godziny)
Zadanie nr 19: Zatrudnienie nauczyciela języka angielskiego (256 godzin)
Zadanie nr 20: Zatrudnienie nauczyciela matematyki (256 godzin)
Zadanie nr 21: Zatrudnienie nauczyciela wychowania fizycznego, tancerza, trenera, choreografa tańca sportowego na zajęciach sportowo-taneczno-rytmicznych (168 godzin)
Zadanie nr 22: Zatrudnienie logopedy (96 godzin)
Zadanie nr 23: zatrudnienie pedagoga (130 godzin) - konsultacje pedagogiczne/poradnictwo pedagogiczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja realizacji usługi przez osoby zatrudnione przez pomiot ekonomii społecznej i inne wyszczególnione w art. 94 ustawy PZP
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o dysponowania osobami z wymaganymi informacjami na temat doświadczenia które było wykonane z należytą starannością i wykształcenia dla każdej z osób która będą świadczyły usługę. Oświadczenie wraz z ofertą cenową należy złożyć zgodnie z wymaganym wzorem załącznika nr 3 do SWZ:
CZĘŚĆ I: Zatrudnienie kadry merytorycznej do PWD w Dzierążni:
Zadanie nr 1: dysponuje osobą - pedagogiem specjalnym/arteterapeutą/terapeutą zajęciowym, posiadającego tytuł zawodowy magistra na kierunku pedagogika specjalna lub ukończone studia lub studia podyplomowe z zakresu terapii przez sztukę lub posiadanie kwalifikacji zawodowych terapeuty zajęciowego lub uzyskanie certyfikatu arteterapeuty na podstawie uznanych programów kursowych oraz w renomowanych ośrodkach lub studia podyplomowe z edukacji włączającej i posiadającej uprawnienia pedagogiczne. Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 2-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną tj. udokumentowane 2-letnie doświadczenie do prowadzenia terapii pedagogicznej o profilu potrzebnym w pracy z dzieckiem i rodziną oraz z dziećmi z niepełnosprawnościami np. autyzm, zespół Aspergera, afazja, itp.;
Zadanie nr 2: dysponuje osobą - opiekuna dziecięcego, posiada kwalifikacje na podstawie Art. 26. Kwalifikacje osób pracujących z dziećmi w PWD Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:
a) ukończoną szkołę przygotowującą do pracy w zawodzie opiekuna dziecięcego lub pielęgniarki
albo
b) wykształcenie wyższe: na kierunku studiów związanym z kształceniem w zakresie pedagogiki lub na dowolnym kierunku oraz przygotowanie pedagogiczne uprawniające do wykonywania zawodu nauczyciela
Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 2-letni staż pracy z rodziną lub w sprawowaniu opieki nad dziećmi.
Zadanie nr 3: dysponuje osobą - wychowawcę świetlicy, posiada kwalifikacje na podstawie Art. 26. Kwalifikacje osób pracujących z dziećmi w PWD zg. z Ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:
a) wykształcenie wyższe:
– na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną
pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, lub na dowolnym kierunku oraz przygotowanie pedagogiczne uprawniające do wykonywania zawodu nauczyciela,
Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 12 miesięczny staż pracy z rodziną lub w sprawowaniu opieki nad dziećmi.
albo
b) posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
Zadanie nr 4: dysponuje osobą - nauczyciel języka niemieckiego, wykazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub z młodzieżą w prowadzeniu zajęć z niemieckiego, tj. wymagane studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku filologia w specjalności języka niemieckiego
Zadanie nr 5: dysponuje osobą - nauczyciel języka polskiego, wykazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub z młodzieżą w prowadzeniu zajęć z języka polskiego, wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe związane z kierunkiem kształcenia
Zadanie nr 6: dysponuje osobą - nauczyciel muzyki, wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe związane z kierunkiem kształcenia. Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub z młodzieżą w prowadzeniu zajęć z muzykoterapii, w tym nauki gry na instrumentach z wykorzystaniem własnych instrumentów muzycznych np. gitara, nagłośnienie, mikrofon, do prowadzenia zajęć
Zadanie nr 7: dysponuje osobą - posiada wykształcenie wyższe i ukończony/a np. szkoła z choreografii / kurs / szkolenie / studia podyplomowe z tańca oraz wykazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub z młodzieżą w prowadzeniu zajęć tanecznych lub rekreacyjnych na poziomie trenera lub instruktora lub instruktora tańca współczesnego lub choreografa lub tancerza
albo
posiada wykształcenie średnie i ukończona/y szkoła z choreografii / kurs / szkolenie z tańca oraz wykazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub z młodzieżą lub 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć tanecznych lub rekreacyjnych na poziomie trenera lub instruktora lub instruktora tańca współczesnego lub choreografa lub tancerza
Zadanie nr 8: dysponuje osobą - terapeutą prowadzącego terapię SI, wymagane wykształcenie wyższe pedagogiczne lub zakresu fizjoterapii lub psychologii i ukończony kurs integracji sensorycznej na co najmniej drugim stopniu lub studiów podyplomowych z zakresu integracji sensorycznej (kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 20 marca 2020 r.) i nabyła 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi lub z młodzieżą na stanowisku terapeuty SI.
CZĘŚĆ II: Zatrudnienie kadry merytorycznej do PWD w Marianowie:
Zadanie nr 9: dysponuje osobą - psychologiem, wymagane prawo wykonywania zawodu psychologa w rozumieniu ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019 r. poz.1026). Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego/terapii
Zadanie nr 10: dysponuje osobą - wychowawcą PWD, wymagane kwalifikacje na podstawie Art. 26. zg. z Ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:
a) wykształcenie wyższe: na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, lub na dowolnym kierunku oraz przygotowanie pedagogiczne uprawniające do wykonywania zawodu nauczyciela,
Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 12 miesięczny staż pracy z rodziną lub w sprawowaniu opieki nad dziećmi.
albo
b) co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
Zadanie nr 11: dysponuje osobą - nauczyciel języka angielskiego, wykazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub młodzieżą w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego, wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe związane z kierunkiem kształcenia tj. wymagane studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku filologia w specjalności języka angielskiego
Zadanie nr 12: dysponuje osobą - nauczyciel matematyki, wykazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub młodzieżą w prowadzeniu zajęć z matematyki, wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe związane z kierunkiem kształcenia
Zadanie nr 13: dysponuje osobą - nauczyciel wychowania fizycznego / trener / tancerz / choreograf / instruktor tańca współczesnego lub ukończony/a szkoła z choreografii / kurs / szkolenie / studia podyplomowe z tańca lub stymulujący rozwój psychoruchowy np. gimnastyka korekcyjna lub karate lub sztuki walki oraz wykazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub z młodzieżą w prowadzeniu zajęć sportowych/tanecznych
albo
wykształcenie średnie i ukończony/a szkołę z choreografii / kurs / szkolenie z tańca lub karate lub sztuki walki oraz wykazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub z młodzieżą lub 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć sportowych lub rekreacyjnych na poziomie trenera lub instruktora lub instruktora tańca współczesnego lub choreografa lub tancerza
Zadanie nr 14: dysponuje osobą - logopedą, wymagane kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2023 r. poz. 2102): jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku: logopedia i posiada przygotowanie pedagogiczne na którym jest realizowane wyłącznie kształcenie przygotowujące do wykonywania zawodu nauczyciela w zakresie logopedii. Wymagane min. 5 letnie oświadczenie w pracy na stanowisku logopedy w pracy z dziećmi lub młodzieżą
Zadanie nr 15: dysponuje osobą - pedagogiem, wymagane kwalifikacje na kierunku pedagogika albo pedagogika specjalna. Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 2-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
CZĘŚĆ III: Zatrudnienie kadry merytorycznej do PWD w Sancygniowie:
Zadanie nr 16: dysponuje osobą - psychologiem, wymagane prawo wykonywania zawodu psychologa w rozumieniu ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019 r. poz.1026); Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego/terapii
Zadanie nr 17: dysponuje osobą - opiekunem dziecięcym, wymagane kwalifikacje na podstawie Art. 26. Kwalifikacje osób pracujących z dziećmi w PWD zg. z Ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:
a) ukończoną szkołę przygotowującą do pracy w zawodzie opiekuna dziecięcego lub pielęgniarki albo
b) wykształcenie wyższe: na kierunku studiów związanym z kształceniem w zakresie pedagogiki lub na dowolnym kierunku oraz przygotowanie pedagogiczne uprawniające do wykonywania zawodu nauczyciela.
Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 2-letni staż pracy z rodziną lub w sprawowaniu opieki nad dziećmi
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale V wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych usług wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres usług.
2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu ciąg dalszy:
Zadanie nr 18: dysponuje osobą - wychowawcą PWD, wymagane kwalifikacje na podstawie Art. 26. Kwalifikacje osób pracujących z dziećmi w PWD zg. z Ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:
a) wykształcenie wyższe: na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, lub na dowolnym kierunku oraz przygotowanie pedagogiczne uprawniające do wykonywania zawodu nauczyciela
Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 12 miesięczny staż pracy z rodziną lub w sprawowaniu opieki nad dziećmi
albo
b) posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
Zadanie nr 19: dysponuje osobą - nauczyciel języka angielskiego, wykazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub młodzieżą w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego, wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe związane z kierunkiem kształcenia tj. wymagane studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku filologia w specjalności języka angielskiego.
Zadanie nr 20: dysponuje osobą - nauczyciel matematyki, wykazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub młodzieżą w prowadzeniu zajęć z matematyki, wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe związane z kierunkiem kształcenia tj. nauczyciel matematyki.
Zadanie nr 21: dysponuje osobą - nauczyciel wychowania fizycznego / trener / tancerz / choreograf / instruktor tańca współczesnego lub ukończony/a szkoła z choreografii / kurs / szkolenie / studia podyplomowe z tańca lub stymulujący rozwój psychoruchowy np. gimnastyka korekcyjna lub karate lub sztuki walki oraz wykazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub z młodzieżą w prowadzeniu zajęć sportowych/tanecznych
albo
posiada wykształcenie średnie i ukończony/a szkołę z choreografii / kurs / szkolenie z tańca lub karate lub sztuki walki oraz wykazana osoba musi posiadać co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub z młodzieżą lub 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć sportowych lub rekreacyjnych na poziomie trenera lub instruktora lub instruktora tańca współczesnego lub choreografa lub tancerza
Zadanie nr 22: dysponuje osobą - logopedą, wymagane kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2023 r. poz. 2102): jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku: logopedia. Wymagane min. 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku logopedy w pracy z dziećmi lub z młodzieżą;
Zadanie nr 23: dysponuje osobą - pedagogiem, wymagane kwalifikacje na kierunku pedagogika albo pedagogika specjalna. Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 2-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
Uwagi zgodnie z Zapisami SWZ.