Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zaprojektowanie i wykonanie Ekologicznej Ścieżki Edukacyjnej wraz z Eksperymentalnym Ogrodem Dziedzictwa przy Bramie Poznania ICHOT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie Ekologicznej Ścieżki Edukacyjnej wraz z Eksperymentalnym Ogrodem Dziedzictwa przy Bramie Poznania ICHOT
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2ddc318-30e7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001366/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Zaprojektowanie i wykonanie Ekologicznej Ścieżki Edukacyjnej wraz z Eksperymentalnym Ogrodem Dziedzictwa przy Bramie Poznania ICHOT
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Brama otwarta na rzekę – edukacja ekologiczna na terenach nadrzecznych w Poznaniu / Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4 Środowisko, Działanie 4.5. Ochrona przyrody, Poddziałanie 4.5.4. Edukacja ekologiczna
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto
w pkt VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.13.2021.MC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
I. Zaprojektowanie i wykonanie Ekologicznej Ścieżki Edukacyjnej, tj.:
a) zaprojektowanie kształtu i form oraz szaty graficznej oznakowani, spójnej ze wspólną szatą graficzną dla całego zamówienia na bazie CI Bramy Poznania, opracowaniu treści merytorycznych, wyprodukowaniu i montażu oznakowań na Ścieżce,
b) zaprojektowanie kształtu i formy oraz szaty graficznej zeszytu spójnej z CI Bramy Poznania ze wspólną szatą graficzną dla całego zamówienia, opracowanie treści merytorycznych i wydrukowaniu oraz dostawie zeszytu edukacyjnego z zadaniami dla odwiedzających Ścieżkę,
c) opracowaniu treści na stronę internetową,
d) zakup i dostawa plecaków z zestawami dydaktycznymi do wykorzystania na Ścieżce,
e) zorganizowanie warsztatów na otwarcie Ścieżki.
II. Wykonanie Eksperymentalnego Ogrodu Dziedzictwa
a) wykonanie Eksperymentalnego ogrodu dziedzictwa wg projektu wykonawczego stanowiący zał. nr 7 do umowy, poprzez wykonanie nasadzeń i zakupie niezbędnych materiałów do stworzenia ogrodu,
b) zaprojektowaniu szaty graficznej tablic informacyjno-edukacyjnych do Ogrodu, spójnej z szatą graficzną wspólną dla całego zamówienia, zaprojektowaniu kształtu i formy tablic, opracowaniu treści merytorycznych na tablice, wyprodukowaniu i montażu tablic w Ogrodzie,
c) zorganizowaniu programu edukacyjnego 2021-2022 dotyczącego Ogrodu, w tym warsztatów w Ogrodzie,
d) zaprojektowanie banerów i plakatów w formie elektronicznej, które będą służyły do promowania Ścieżki i Ogrodu, zwłaszcza warsztatów. Wszelkie elementy wyprodukowane lub zakupione w ramach realizacji zamówienia muszą być oznaczone logotypami zgodnymi z wytycznymi określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji oraz logotypem Miasta Poznania, Bramy Poznania ICHOT i logotypem projektu „Brama otwarta na rzekę…” przedstawionymi w załączniku nr 3, 4_1 i 4_2 do umowy.
2) Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
3) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03121000-5 - Produkty ogrodnicze
22000000-0 - Druki i produkty podobne
71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
71510000-6 - Usługi badania terenu
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
80540000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
92111200-4 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 90
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
a) 1 usługę polegającą na organizacji, zarządzaniu i realizacji projektu / przedsięwzięcia / wydarzenia w przestrzeni publicznej o charakterze edukacyjno-ekologicznym o wartości powyżej 50 000 zł brutto,
b) 1 usługę polegającą na zaprojektowaniu i realizacji zagospodarowania przestrzeni zielonych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6 do SWZ;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ;
2) Koncepcja realizacji zamówienia;
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania koncepcji realizacji zamówienia podlegającej ocenie, zawierającej wszystkie elementy z pkt XI.2 A. SWZ.
3) Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SWZ;
4) Dokumenty, o których mowa w pkt III 1. 4) b) SWZ, jeśli dotyczy;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 3 do SWZ, jeśli dotyczy;
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy;
7) Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy;
8) Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
9) Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli dotyczy;
10) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa w pkt. VI 1. SWZ, stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni
Wykonawcy - załącznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w § 12 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-08 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni