Zakup szablonu oraz gotowych i współtworzonych edukacyjnych materiałów e-learningowych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup szablonu oraz gotowych i współtworzonych edukacyjnych materiałów e-learningowych, numer referencyjny: ZP.U.SE.32.2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-11-02
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA WARSZAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00389033
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup szablonu oraz gotowych i współtworzonych edukacyjnych materiałów e-learningowych, numer referencyjny: ZP.U.SE.32.2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 2345324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Ewa.Szafranska@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup szablonu oraz gotowych i współtworzonych edukacyjnych materiałów e-learningowych, numer referencyjny: ZP.U.SE.32.2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-790d2a7c-00e5-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Politechnika Warszawska Ambasadorem Innowacji na Rzecz Dostępności,zadanie nr 6 Poprawienie dostępności narzędzi informatycznych wykorzystywanych w Politechnice Warszawskiej, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa III – Szkolnictwo Wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/650098

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/650098

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały określone szczegółowo w pkt. 8 SWZ.
Wymagania Zamawiającego dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3;
7) Oznaczenia czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem wskazanym w pkt. 8.7. SWZ.
9) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, zmiany i wycofania oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
10) W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na Platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub elektroniczny podpis zaufany lub elektroniczny podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
11) Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE (eIDAS).
12) W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w Rozdziale 19 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.U.SE.32.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup szablonu oraz gotowych i współtworzonych edukacyjnych materiałów e-learningowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określono w Rozdziale 14 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Próbka kursu

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Określono w rozdziale 6 SWZ :

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 5 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: [Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie].
6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: [Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie],
6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających, że wykonawca:
6.2.3.1. dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową – w kwocie nie mniejszej niż: 50 000,00 zł,
6.2.3.2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na sumę gwarancyjną : 10 000,00 zł. W przypadku złożenia przez Wykonawcę ofert na obie części, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej należy zsumować.
6.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
6.2.4.1. wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi z obszaru przedmiotu zamówienia (odrębne usługi) odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (polegające na kompleksowym przygotowaniu kursu e-learningowego tj. opracowaniu scenariusza kursu, zastosowaniu różnorodnych ćwiczeń/metod aktywizujących uczestników, wykonaniu technicznym i graficznym ekranów kursu, w tym interaktywnych, ćwiczeniowych, opracowaniu testów wiedzy), o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
6.2.4.2. skieruje do wykonania zamówienia odpowiednio wykwalifikowane osoby, które posiadają doświadczenie oraz kwalifikacje w pracy w usługach związanych z przedmiotem zamówienia i powiązanych to jest :

a) co najmniej 1 (jedną) odpowiednio wykwalifikowaną osobę będącą metodykiem e-learningu, dydaktykiem multimedialnym, posiadającą doświadczenie, w pracy w usługach związanych z przedmiotem zamówienia i powiązanych, który w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał należycie co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na przygotowaniu kursu e-learningowego, które dotyczyły tematyki związanej z edukacją wyższą, matematyką, fizyką lub informatyką,

b) co najmniej 2 (dwie) odpowiednio wykwalifikowane osoby będące specjalistą ds. technicznego opracowania kursów online tj. deweloperami, z których każda zajmowała się przełożeniem treści scenariusza technicznego kursu na kurs online, gotowy do zamieszczenia na platformie LMS,

c) co najmniej 1 (jedną) odpowiednio wykwalifikowaną osobę posiadająca kwalifikacje korektora językowego, posiadającą doświadczenie w pracy w usługach związanych z przedmiotem zamówienia i powiązanych, która zrealizowała nie mniej niż dwadzieścia usług korekty polskojęzycznej obejmującej co najmniej poprawienie błędów ortograficznych, gramatycznych, interpunkcyjnych, stylistycznych w materiałach drukowanych lub elektronicznych – tj. publikacjach książkowych, tygodnikach, dwutygodnikach, miesięcznikach, kwartalnikach lub innych wydawnictwach czy scenariuszach technicznych do kursów online – o objętości co najmniej 50 stron standardowego maszynopisu każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,

d) co najmniej 1 (jedną) odpowiednio wykwalifikowaną osobę będącą specjalistą ds. grafiki (Grafika), posiadającą doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe, w pracy w usługach związanych z przedmiotem zamówienia i powiązanych, która zajmowała się przygotowaniem grafik wektorowych i rastrowych oraz animacji do kursów online w co najmniej pięciu usługach opracowywania metodycznego oraz programistyczno-multimedialnego kursów online, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, gdzie wartość każdej z usług wynosiła co najmniej 5 000,00 zł brutto.


Uwaga: kwalifikacje wymienione wyżej pkt. 6.2.4.2 lit. a-d) nie mogą być spełnione łącznie przez 1 osobę posiadającą więcej niż jedną funkcję.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Określono w rozdziale 7 SWZ :

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć :
1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 a do formularza oferty (FO),
2. Załącznik nr 2 do FO - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
3. Podpisany Załącznik nr 2 do SWZ opis przedmiotu zamówienia.
4. Oświadczenie Wykonawcy/podwykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby – składane na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego stanowiące Załącznik nr 2 do formularza oferty.

Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni aktualne na dzień złożenia następujące podmiotowe środki dowodowe:

1. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jak wskazano w Rozdziale 6 pkt 6.2.3. ppkt 6.2.3.1 SWZ
2. Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na sumę gwarancyjną określoną w Rozdziale 6 pkt 6.2.3. ppkt 6.2.3.2 SWZ;
3. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
jak wskazano w Rozdziale 6 pkt 6.2.4 ppkt 6.2.4.2. lit. a-d) w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat tych kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1f do formularza oferty wraz z dokumentami potwierdzającym posiadanie wymaganych uprawnień;
4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług jak wskazano w Rozdziale 6 pkt 6.2.4 ppkt 6.2.4.1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, (…) według wzoru stanowiącego załącznik nr 1g.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określono w rozdziale 7 SWZ :

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć :
1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 a do formularza oferty (FO),
2. Załącznik nr 2 do FO - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
3. Podpisany Załącznik nr 2 do SWZ opis przedmiotu zamówienia.
4. Oświadczenie Wykonawcy/podwykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby – składane na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego stanowiące Załącznik nr 2 do formularza oferty.

Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni aktualne na dzień złożenia następujące podmiotowe środki dowodowe:
1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (…) – zgodnie z Załącznikiem nr 1c do formularza oferty;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem (…).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe: na potwierdzenie, że oferowane usługi / dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty:
1. podpisany Załącznik nr 2 do SWZ opis przedmiotu zamówienia,
2. próbki w celu potwierdzenia zgodności z cechami lub kryteriami
określonymi w opisie kryteriów oceny ofert. Uwaga! W przypadku, gdy próbki służą potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, nie ma do nich zastosowania art. 107 ust. 2 ustawy Pzp. Próbki te nie podlegają uzupełnieniu, a ich brak spowoduje odrzucenie oferty. Niezłożenie próbek, złożenie ich po terminie lub złożenie w inny sposób, niż wskazany w Rozdziale 8 pkt 8.1. SWZ, to jest za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl spowoduje odrzucenie oferty. Plik z próbkami Produktów zostanie otwarty w terminie wyznaczonym na otwarciu ofert. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie z wyłączeniem przypadku, gdy przedmiotowy środek dowodowy opisany powyżej, służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale 14 SWZ lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jak wskazano w pkt. niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Inne wymagane dokumenty: przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do: przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na sumę gwarancyjną 100 000,00 zł.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określono w Rozdziale 6 SWZ (6.8. – 6.13.) i Rozdziale 7 SWZ (7.14.) Zamawiający nie zastrzega obowiązku
osobistego wykonania przez Wykonawcę lub przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, kluczowych zadań wymienionych w art. 60 i art. 121 ustawy Pzp. Zamawiający, zgodnie z art. 462 ust. 2
ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie zamierza
powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw podwykonawców, jeżeli są już znani. W przypadku braku
takiej informacji w treści formularza oferty Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie w całości samodzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w Załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy § 13 dot. Zmian umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: : https://platformazakupowa.pl/transakcja/650098

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-02 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W:
§ 11 załącznika nr 3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy (…) dot. Odstąpienia od umowy, wypowiedzenia. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo odstąpienia od Umowy na zasadach przewidzianych w Kodeksie cywilnym oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych w przypadku nieotrzymania przez Zamawiającego środków budżetowych od właściwego dysponenta, koniecznych do wykonania niniejszej Umowy,

§ 15 załącznika nr 3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy (…) dot. Zabezpieczenia należytego wykonania umowy i Rozdział 16 SWZ Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający będzie żądał od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone Wykonawcy przez Zamawiającego, w następujących terminach: 70% wysokości zabezpieczenia – w terminie 30 dni po odbiorze Fazy 3, 30% wysokości zabezpieczenia – nie później niż w 15 dniu po upływie okresu gwarancji i rękojmi za wady.

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: nie później niż do dnia 28.02.2023 r.

Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu fotograficznego - Pionki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam kursu fotograficznego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI