Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług edukacyjnych odpowiednio w odniesieniu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług edukacyjnych odpowiednio w odniesieniu od jednej do ośmiu części zamówienia, według 8 grup tematycznych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-09-30
  • ZamawiającyUNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-22
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług edukacyjnych odpowiednio w odniesieniu od jednej do ośmiu części zamówienia, według 8 grup tematycznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003871913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kanonicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@upjp2.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upjp2.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług edukacyjnych odpowiednio w odniesieniu od jednej do ośmiu części zamówienia, według 8 grup tematycznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-711b390a-1acd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Zintegrowany Plan Rozwoju UPJP2” realizowanego przez Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Priorytet III: Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju; Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Umowa Nr POWR.03.05.00-00-Z032/18-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.upjp2.edu.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/upjp2

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały określone w pkt. 7) SWZ 7) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Został zawarty w treści SWZ punkt 37) - Ochrona
danych osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.240.21 - 31

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot "Innowacyjność i przedsiębiorczość" realizowany będzie dla jednej grupy studentów, Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.) w wymiarze 30 godzin zajęć dydaktycznych w formie wykładu online w semestrze zimowym roku akademickiego2021/2022

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną oraz
spełniająca wymagania SWZ, wskazane przez Zamawiającego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Researching – branżowe i naukowe bazy danych - przedmiot realizowany będzie dla studentów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.) w wymiarze 90 h (72 h zajęć stacjonarnych + 18 h zajęć online) dydaktycznych w formie warsztatów, w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną oraz
spełniająca wymagania SWZ, wskazane przez Zamawiającego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Technologia i logistyka marketingu" - Przedmiot realizowany będzie dla studentów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.) w wymiarze 30 h (24 h zajęć stacjonarnych + 6 h zajęć w formie online) dydaktycznych w formie warsztatów, w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną oraz
spełniająca wymagania SWZ, wskazane przez Zamawiającego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zarządzenie reklamą i marką – przedmiot realizowany będzie dla studentów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.) w wymiarze 30 h (24 h zajęć stacjonarnych + 6 h online) dydaktycznych w formie ćwiczeń w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną oraz
spełniająca wymagania SWZ, wskazane przez Zamawiającego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pamięć i tożsamość - strategie polityki historycznej - przedmiot realizowany będzie dla studentów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.)w wymiarze 30 h (24 h zajęć stacjonarnych + 6 h zajęć w formie online) dydaktycznych w formie konwersatorium, w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną oraz
spełniająca wymagania SWZ, wskazane przez Zamawiającego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zachowania konsumenckie i relacje z klientem” - Przedmiot realizowany będzie dla studentów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.) w wymiarze 30 h (24 h zajęć stacjonarnych + 6 h zajęć w formie online) dydaktycznych w formie ćwiczeń w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną oraz
spełniająca wymagania SWZ, wskazane przez Zamawiającego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„E-public relations” dla studentów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.) w wymiarze 30 h konwersatorium w formie zajęć stacjonarnych w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną oraz
spełniająca wymagania SWZ, wskazane przez Zamawiającego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- „Zarządzanie własnym portfelem” przedmiot realizowany dla studentów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.) w wymiarze 30 h konwersatorium (24 h zajęć stacjonarnych + 6 h zajęć w formie online) w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/2022 r

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną oraz
spełniająca wymagania SWZ, wskazane przez Zamawiającego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, a w przypadku składania oferty przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej - sam posiada łącznie wymagane doświadczenie dla części, na którą będzie składana oferta:
w części 1 - osobą przeznaczoną do prowadzenia zajęć w tematyce Innowacyjność i przedsiębiorczość posiadającą min.:
- wykształcenie wyższe magisterskie kierunek: administracja lub prawo lub ekonomia
- min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na uczelni wyższej
- min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania w przedsiębiorstwie

w części 2: osobą przeznaczoną do prowadzenia zajęć w tematyce Researching – branżowe i naukowe bazy danych” posiadającą min. :
- wyksztalcenie wyższe magisterskie
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze internetowej analityki danych
- min. 50 h. doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na uczelni wyższej
- certyfikatu Google Analytics Individual Qualification
- certyfikatu Data Analyst with R

w części 3: osobą przeznaczoną do prowadzenia zajęć w tematyce Technologia i logistyka marketingu posiadającą min.:
- wykształcenie wyższe magisterskie
- min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na uczelni wyższej
- min. 5 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu lub PR

w części 4: osobą przeznaczoną do prowadzenia zajęć w tematyce „Zarządzanie reklamą i marką” posiadającą min.:
- wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek ekonomia lub zarządzanie
- min. 5 letnie doświadczenie zawodowe dot. dziedziny kreowania marki
- min 3 letnie doświadczenia w prowadzeniu zajęć w obszarze tematycznym zajęć

w części 5: osobą przeznaczoną do prowadzenia zajęć w tematyce „Pamięć i tożsamość – strategie polityki historycznej” posiadającą min.:
- wykształcenie wyższe magisterskie
- min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze mediów
- min 3 lata doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na uczelni wyższej

w części 6 osobą przeznaczoną do prowadzenia zajęć w tematyce „ Zachowania konsumenckie i relacje z klientem posiadającą min.:
- wykształcenie wyższe magisterskie kierunek ekonomia lub marketing
- min 5 lata doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na uczelni wyższej

w części 7 osobą przeznaczoną do prowadzenia zajęć w tematyce „E-public relations” posiadającą min.:
- wyksztalcenie wyższe magisterskie
- min. 5 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania lub marketingu lub PR
- min 30 h doświadczenia w prowadzeniu zajęć w obszarze tematycznym zajęć

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień
złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1.1. oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 369 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.: wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,1.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zostały określone w punkcie 11) SWZ - Opis sposobu przygotowywania oferty

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
2 zmian w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 454 ustawy PZP,
3 zmian, w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących:
a) zmiany podmiotów, na zasobach których opierał się Wykonawca wykazując na etapie postępowania o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępowaniu, za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że odnośnie nowego podmiotu wykazane zostanie spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż wykazane zostało to na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, a podmiot ten złoży pisemne potwierdzenie udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie całości prowadzonej działalności lub innymi kwestiami mającymi wpływ na organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy,
b) działania siły wyższej w rozumieniu § 12 umowy,
d) zmian postanowień umowy korzystnych dla Zamawiającego, a polegających m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżeniu wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy lub na modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego,
e) zmiany terminu wykonania zamówienia poprzez jego wydłużenie lub skrócenie i pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnej wartości wynagrodzenia opisanego w § 3 ust. 3 niniejszej umowy w przypadku wydłużenia okresu trwania umowy,
f) zwiększenia zakresu umowy w przypadku zgodnej woli Stron i pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnej wartości wynagrodzenia opisanego w § 3 ust. 3 niniejszej umowy w przypadku zwiększenia jej zakresu,
g) zmniejszenia zakresu umowy w przypadku zgodnej woli Stron bądź jednostronnie przez Zamawiającego, z tym że w przypadku jednostronnego zmniejszenia zakresu umowy przez Zamawiającego wartość wynagrodzenia nie zostanie pomniejszona o więcej niż 20 % maksymalnej wartości wynagrodzenia opisanego w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,
h) zmian postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego,
i) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
j) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku strony mogą zmienić takie elementy umowy na które powyższe okoliczności mają wpływ,
k) wystąpienia zwłoki Zamawiającego w przekazaniu dokumentów niezbędnych do realizacji umowy,
l) wystąpienia konieczności pozyskania lub wykonania decyzji administracyjnych, postanowień lub innych aktów organów i uprawnionych instytucji, wydanych z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada.
2. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy wystąpi konieczność wprowadzenia zmian innych niż określone w ustępach powyżej, a które są niezbędne do wprowadzenia, aby było możliwe prawidłowe realizowanie umowy lub zakończenie jej wykonywania, i których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku strony mogą zmienić takie elementy umowy, na które powyższe okoliczności mają wpływ, w tym również mogą dokonać zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy. Powyższa zmiana nie może skutkować wykroczeniem poza określenie celu i maksymalnej wartości oraz zakresu przedmiotu zamówienia zawartych w SWZ i w niniejszej umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/upjp2,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

2. Zamawiający zastrzega, iż usługi szkoleniowe w zakresie organizacji zajęć dla studentów, jako usługi kształcenia zawodowego są zwolnione z podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT (tekst jednolity Dz. U. z 2020r., poz. 106 z późn. zm.). Jednocześnie nabywane przez Uczelnię usługi edukacyjne, polegające na przeprowadzeniu w ramach programu studiów zajęć dla studentów, finansowane w całości lub w co najmniej w 70% ze środków publicznych podlegają zwolnieniu od podatku od towarów i usług na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam gimnazjum dla dorosłych - Jawiszowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam gimnazjum dla dorosłych. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI