Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć, odpowiednio w odniesieniu od jednej do ośmiu części zamówienia, według 8 grup tematycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003871913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kanonicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@upjp2.ed.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upjp2.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć, odpowiednio w odniesieniu od jednej do ośmiu części zamówienia, według 8 grup tematycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d12781ae-8342-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Zintegrowany Plan Rozwoju UPJP2” realizowanego przez Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Priorytet III: Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju; Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Umowa Nr POWR.03.05.00-00-Z032/18-00
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.upjp2.edu.pl/zamowienia-publiczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/upjp2
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały
określone w pkt. 7) SWZ - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których
Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i
organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Został zamieszczony w pkt. 37) SWZ Ochrona danych
osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.240.22-02
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – „Kompleksowe projektowanie graficzne i DTP”
– przedmiot realizowany będzie dla studentów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.) w wymiarze 90 godzin (trzy grupy każda po 30 godz.) zajęć dydaktycznych w formie warsztatów w semestrze letnim roku akademickiego2021/2022.
Celem warsztatów jest nauczenie studentów podstaw projektowania w programach: CorelDraw, InDesign i Adobe Ilustrator. Ćwiczenia opierają się na praktycznym wykorzystaniu tych programu w celu samodzielnego przygotowania prostych rysunków, kształtów, symboli oraz niewielkiej publikacji (np. broszury, ulotki, plakatu) w dwóch formach, jako publikacji do druku i jako publikacji elektronicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - „Fundraising, crowdfunding i start-up”
- przedmiot realizowany będzie dla studentów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.) w wymiarze 30 h dydaktycznych w formie warsztatów, w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022 r.
Celem zajęć jest nauka w zakresie skutecznego przeprowadzenia zbierania funduszy (fundraising), także za pośrednictwem crowdfundingu, aby skutecznie realizować projekty, w tym start-upy. Poszczególne zajęcia będą skupiały się na kolejnych krokach planowania i realizacji powyższych elementów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Makroekonomia
- Przedmiot realizowany będzie dla studentów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.) w wymiarze 30 h dydaktycznych w formie wykładu, w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022 r.
Celem zajęć jest szczegółowe zapoznanie studentów z poszczególnymi teoriami dotyczącymi funkcjonowania mechanizmów wolnorynkowych w wybranych systemach ekonomicznych oraz wskazanie ich wpływu na rozwój społeczno-gospodarczy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osoby przewidzianej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - „Zarządzanie wizerunkiem i agencjami wizerunkowymi”
– przedmiot realizowany będzie dla studentów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.) w wymiarze 30 h dydaktycznych w formie warsztatów w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022 r.
Celem przedmiotu jest przygotowanie studentów w zakresie teorii i praktyki do możliwości podjęcia pracy w instytucjach, agencjach, przedsiębiorstwach na stanowiskach menedżerów wizerunku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osoby przewidzianej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - „Design Thinking”
- przedmiot realizowany będzie dla studentów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.)w wymiarze 30 h dydaktycznych w formie konwersatorium, w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022 r.
Celem zajęć jest zapoznanie z zagadnieniami związanymi z innowacyjnymi sposobami rozwiązywania problemów i planowania działań projektowych. Dodatkowo celem zajęć jest realizowanie zadania projektowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - „Dziennikarstwo w świecie cyfrowym”
- Przedmiot realizowany będzie dla studentów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.) w wymiarze 90 h (3 grupy każda po 30h) dydaktycznych w formie warsztatów w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022 r.
Celem zajęć jest przybliżenie zagadnień dotyczących zmian, których doświadcza dziennikarstwo w związku z rozwojem mediów cyfrowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osoby przewidzianej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - „Media literacy - użytkowanie mediów” dla studentów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.) w wymiarze 30 h konwersatorium w formie zajęć w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022 r.
Celem zajęć jest wprowadzenie w problematykę media literacy (potrzeby, ścieżki realizacji, perspektywy rozwoju).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osoby przewidzianej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - „Rynek pracy – uwarunkowania społeczno-ekonomiczne” dla studentów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.) w wymiarze 30 h w formie konwersatorium w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022 r.
Celem zajęć będzie przedstawienie studentom zagadnień z zakresu problematyki związanej z uwarunkowaniami rozwoju rynku pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w pkt 14) SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, a w przypadku składania oferty przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej - sam posiada łącznie wymagane doświadczenie, tj.:
w części 1 - osobą przeznaczoną do prowadzenia zajęć w tematyce Kompleksowe projektowanie graficzne
i DTP posiadającą min.:
- min. wykształcenie średnie techniczne
- min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tematycznym zajęć w tym min. 100h doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w obszarze tematycznym zajęć na uczelni wyższej
- biegła obsługa pakietu Adobe: InDesign, Photoshop i Illustrator
w części 2: osobą przeznaczoną do prowadzenia zajęć w tematyce Fundraising, crowdfunding i start-up posiadającą min. :
- wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu prawa lub ekonomii
- min. 5 letnie doświadczenie jako trener/wykładowca
- min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze tematycznym zajęć
- doświadczenie w zakresie doradztwa dla start’upów – min. 30 podmiotów (Zamawiający na etapie oceny i badania ofert zastrzega prawo do żądania wykazu min. 30 podmiotów)
- ukończone kursy (min 30 h) lub studia podyplomowe dotyczące transferu technologii
w części 3: osobą przeznaczoną do prowadzenia zajęć w tematyce Makroekonomia posiadającą min.:
- wykształcenie wyższe w stopniu doktora z zakresu ekonomii
- min. 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na uczelni wyższej w zakresie tematycznym zajęć
w części 4: osobą przeznaczoną do prowadzenia zajęć w tematyce „Zarządzanie wizerunkiem i agencjami wizerunkowymi” posiadającą min.:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na Uczelni wyższej w obszarze tematycznym zajęć
- min 5 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze tematycznym zajęć w tym zrealizowane min 4 projekty wizerunkowe
w części 5: osobą przeznaczoną do prowadzenia zajęć w tematyce „Design Thinking” posiadającą min.:
- wykształcenie wyższe magisterskie
- min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie komunikacji wizualnej
- min. 5 - letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na uczelni wyższej
w części 6 osobą przeznaczoną do prowadzenia zajęć w tematyce „Dziennikarstwo w świecie cyfrowym” posiadającą min.:
- wykształcenie wyższe w stopniu doktora w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediach
- min 5 lata doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na uczelni wyższej w tematyce zajęć
min. 5 lat doświadczenie zawodowe jako dziennikarz w mediach o zasięgu min. ogólnopolskim
w części 7 osobą przeznaczoną do prowadzenia zajęć w tematyce „Media literacy - użytkowanie mediów” posiadającą min.:
- wykształcenie wyższe w stopniu doktora w dziedzinie nauk humanistycznych
Min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na uczelni wyższej
Min. 4 letnie doświadczenie praktyczne wykorzystania nowych mediów i technologii
w części 8 osobą przeznaczoną do prowadzenia zajęć w tematyce „Rynek pracy – uwarunkowania społeczno - ekonomiczne” posiadającą min.:
- wykształcenie wyższe tytuł naukowy doktor w dziedzinie nauk ekonomicznych
- min. 5 – letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktyczne na uczelni wyższej
- min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie ekonomii
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj. oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 369 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1.1. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
1.2. dla części nr 2 lista podmiotów na rzecz których osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia z części nr 2 świadczyła usługę w zakresie doradztwa dla start’upów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Został określony w par. 11 wzoru umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-09 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/upjp2
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-09 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni