Wykonanie zadań w Projekcie pn. „Współpraca szkoły z uczelnią- branża mechaniczna,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie zadań w Projekcie pn. „Współpraca szkoły z uczelnią- branża mechaniczna, technik mechanik” realizowanym przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim we współpracy z Politechniką Łódzką współfinansowanym ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomaszów Mazowiecki
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-11-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-12
  • Numer ogłoszenia609739-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609739-N-2020 z dnia 2020-11-12 r.

Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim: Wykonanie zadań w Projekcie pn. „Współpraca szkoły z uczelnią- branża mechaniczna, technik mechanik” realizowanym przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim we współpracy z Politechniką Łódzką współfinansowanym ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekcie pn. „Współpraca szkoły z uczelnią- branża mechaniczna, technik mechanik” realizowanym przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim we współpracy z Politechniką Łódzką współfinansowanym ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Politechnika Łódzka ul. Stefana Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Św.Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki - w imieniu Starostwa zadania w projekcie realizuje na podstawie udzielonego pełnomocnictwa Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim, ul. św. Antoniego 29, 97-200 Tomaszów Mazowiecki

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. Św. Antoniego   29 , 97-200  Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 724 55 15 , , e-mail zsp1.sekretariat@onet.eu, , faks 44 724 24 75.
Adres strony internetowej (URL): https://nbip.pl/zsp1/?id=34
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://nbip.pl/zsp1/?id=34

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://nbip.pl/zsp1/?id=34

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferte nalezy złozyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. T.Kościuszki ul. Św. Antoniego 29 97-200 Tomaszów Maz. Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadań w Projekcie pn. „Współpraca szkoły z uczelnią- branża mechaniczna, technik mechanik” realizowanym przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim we współpracy z Politechniką Łódzką współfinansowanym ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Numer referencyjny: ZSP1.2710.ZP03.2020/PŁ1003
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Nazwa zamówienia: „Wykonanie zadań w Projekcie pn. „Współpraca szkoły z uczelnią- branża mechaniczna, technik mechanik” realizowanym przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim we współpracy z Politechniką Łódzką współfinansowanym ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój”Zamówienie składa się z trzech oddzielnych zadań:Zadanie nr 1:Opracowanie organizacji zajęć dla uczniów z wykorzystaniem bazy dydaktycznej szkół prowadzących kształcenie zawodowe lub szkół wyższych1) Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wybierze 2 Wykonawców tworzących zespół autorów. każdy Wykonawca przeznaczy na wykonanie zadania 200 godzin, w tym 75 godzin w 2020 r. i 125 godzin w 2021 r.2) W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie opracowanie w zespole dwuosobowym we współpracy z przedstawicielem Partnera – Politechniki Łódzkiej organizacji zajęć dla uczniów w zawodzie technik mechanik z uwzględnieniem realizacji zajęć realizowanych na uczelni wyższej i w szkole.3) Szczegółowa formuła organizacji ma wynikać z opracowanego programu nauczania, który Zamawiający dostarczy Wykonawcy.4) Organizacja zajęć ma uwzględniać:- nazwę zawodu,- nazwę zajęć,- termin realizacji,- liczbę godzin z podziałem na zajęcia odbywające się w szkole i na uczelni wyższej,- cele zajęć,- materiał nauczania,- sposób realizacji, metody i formy zajęć na uczelni (wykłady, laboratoria, konferencje, prezentacje, spotkania, webinaria) oraz w szkole,- metody i formy pracy z uczniem,- zasady opieki nad uczniami podczas zajęć na uczelni,- sposoby oceniania uczniów,- miejsce realizacji, - wyposażenie niezbędne do realizacji zajęć,- osoby prowadzące zajęcia,- ewaluację.5) Autor jest zobowiązany do zapewnienia zgodności opracowanej organizacji zajęć z programem nauczania dostarczonym przez Zamawiającego. Zadanie 2.Opracowanie propozycji działań mających na celu zapoznawanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami stosowanymi w zawodzie technik mechanik.Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wybierze 2 Wykonawców tworzących zespół autorów. każdy Wykonawca przeznaczy na wykonanie zadania 200 godzin, w tym 75 godzin w 2020 r. i 125 godzin w 2021 r.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności opracowanie w zespole dwuosobowym propozycji działań mających na celu zapoznanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami i technologiami z uwzględnieniem:- opisu rodzajów przykładowych nowych technik i technologii,- sposobów włączania nowych technik i technologii w proces kształcenia,- stosowania nowych technologii z uwzględnieniem wzroku słuchu, dotyku.Opracowanie ma mieć zwartą formę zgodną ze schematem:nazwa działania,zakres działania,adresaci działania,miejsce i okres realizacji,rodzaj zajęć praktycznych z zastosowaniem innowacyjnych programów komputerowych i tablic interaktywnych w procesie dydaktycznym,osoby prowadzące zajęcia.Zadanie 3.Opracowanie formy doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego w zawodzie technik mechanikDo wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wybierze 2 Wykonawców tworzących zespół autorów. Każdy Wykonawca przeznaczy na wykonanie zadania 50 godzinDo obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności opracowanie w zespole dwuosobowym form doskonalenia nauczycieli przy udziale kadry szkoły wyższej, z uwzględnieniem zasobów technicznych uczelni w odniesieniu do zawodu w wymiarze 40 godzin wg następującego schematu:- nazwa formy doskonalenia,- tematyka,- liczba godzin,- miejsce i okres realizacji,- osoby odpowiedzialne.Opracowanie ma być poprzedzone diagnozą potrzeb w zakresie form doskonalenia i sporządzone zgodnie z programem dostarczonym przez Wykonawcę. Opracowanie ma mieć zwartą formę.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. dot. zadania nr 1, 2 i 3 – Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie ma wykazać Wykonawca.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. dot. zadania nr 1, 2 i 3 – Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie ma wykazać Wykonawca.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie w podanym poniżej zakresie:Zadanie nr 1: 1) Wykształcenie wyższe magisterskie lub wykształcenie kierunkowe (w danym zawodzie lub pokrewnym);2) Doświadczenie w organizacji kształcenia w szkołach publicznych (w okresie ostatnich 2 lat organizacja kształcenia w minimum 1 szkole publicznej);3) Doświadczenie zawodowe w zawodzie którego dotyczy zamówienie oraz wiedza praktyczna i znajomość zagadnień z grupy branżowej mechanicznej (m.in. znajomość podstaw programowych w danym zawodzie, znajomość standardów wymagań dla zawodów z branży mechanicznej, wiedza na temat specjalizacji w zawodzie którego dotyczy zamówienie)4) Minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku nauczyciela kształcenia zawodowego w zawodzie wchodzącym w skład grupy branżowej mechanicznej lub jej części;5) Doświadczenie we współpracy z organizacją branżową lub pracodawcą właściwym dla zawodu którego dotyczy zamówienie;6) Znajomość funkcjonowania kształcenia zawodowego oraz rynku pracy;7) Znajomość przepisów prawa oświatowego, w tym w szczególności w zakresie kształcenia zawodowego, oraz dotyczących podstawy programowej kształcenia w zawodach oraz ramowych planów nauczania w szkołach publicznych danego typu.Zadanie nr 2:1) Wykształcenie wyższe magisterskie lub wykształcenie kierunkowe (w danym zawodzie lub pokrewnym);2) Doświadczenie w opracowaniu propozycji działań mających na celu zapoznawanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami stosowanymi w zawodzie, którego dotyczy zamówienie ( w okresie ostatnich 2 lat opracowanie minimum 1 propozycji);3) Doświadczenie zawodowe w zawodzie, którego dotyczy zamówienie oraz wiedza praktyczna i znajomość zagadnień z grupy branżowej - mechanicznej w szczególności wiedza na temat najnowszych osiągnięć technicznych i technologicznych wykorzystywanych w szkolnictwie wyższym w odniesieniu do zawodu/grupy branżowej którego dotyczy zamówienie( ponadto m.in. znajomość podstaw programowych w zawodzie technik mechanik, znajomość standardów wymagań dla zawodów z branży mechanicznej, wiedza na temat specjalizacji w zawodzie technik mechanik);4) Doświadczenie we współpracy z publiczną lub niepubliczną szkołą z uprawnieniami szkoły publicznej prowadzącą kształcenie w zawodach ujętych w klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego lub publiczną/niepubliczną uczelnią prowadzącą kształcenie na kierunkach studiów o profilu praktycznym odpowiadającym zawodom w klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego;5) Doświadczenie we współpracy z organizacją branżową lub pracodawcą właściwym dla zawodu technik mechanik;6) Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy naukowo-dydaktycznej na uczelni prowadzącej kształcenie na kierunkach studiów o profilu praktycznym odpowiadającym zawodom z danej grupy branżowej mechanicznej lub jej części;7) Znajomość funkcjonowania kształcenia zawodowego oraz rynku pracy;8) Znajomość przepisów prawa oświatowego, w tym w szczególności w zakresie kształcenia zawodowego, oraz dotyczących podstawy programowej kształcenia w zawodach oraz ramowych planów nauczania w szkołach publicznych danego typu.Zadanie nr 3: 1) Wykształcenie wyższe magisterskie lub wykształcenie kierunkowe (w danym zawodzie lub pokrewnym);2) Doświadczenie w opracowywaniu form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego w zawodzie (w okresie ostatnich 2 lat opracowanie przykładowych form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego w minimum 1 zawodzie);3) Doświadczenie zawodowe w zawodzie, którego dotyczy zamówienie oraz wiedza praktyczna i znajomość zagadnień z grupy branżowej mechanicznej, w szczególności znajomość możliwych form doskonalenia nauczycieli ( ponadto m.in. znajomość podstaw programowych w zawodzie technik mechanik, znajomość standardów wymagań dla zawodów z branży mechanicznej, wiedza na temat specjalizacji w zawodzie technik mechanik)4) Doświadczenie we współpracy z organizacją branżową lub pracodawcą właściwym dla zawodu technik mechanik;5) Doświadczenie w zakresie kształcenia zawodowego lub rynku pracy;6) Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w zakresie doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego;7) Znajomość przepisów prawa oświatowego, w tym w szczególności w zakresie kształcenia zawodowego, klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego oraz przepisów określających możliwe formy doskonalenia nauczycieli, tj. rozporządzenia w sprawie placówek doskonalenia oraz Wytycznych Ministra Rozwoju i finansów w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata 2014-2020.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa stosowne oświadczenie załącznik nr 1 i załącznik nr 6a i/lub 6b i/lub 6c.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
3) wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W/w oświadczenie powinno być złożone w oryginale (w formie pisemnej).Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zleceniodawca przewiduje następujące przypadki zmiany umowy: 3. w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji Pośredniczącej i Zarządzającej, możliwa jest zmiana umowy w zakresie dostosowania jej brzmienia i warunków do zmian wynikających z wytycznych lub zaleceń; 4. w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, w takim przypadku zmianie może ulec, termin i zakres umowy oraz wynagrodzenie Zleceniobiorcy w stopniu uzasadnionym siłą wyższą; za siłę wyższą Strony nie rozumieją okoliczności wywołanych epidemią SARS-COV-2 , z zastrzeżeniem, że Zleceniodawca nie naliczy Zleceniobiorcy kary umownej za nieobecność na spotkaniu realizowanym w formie stacjonarnej, jeśli nieobecność ta będzie wynikała z objęcia Zleceniobiorcy kwarantanną, co zostanie potwierdzone odpowiednim orzeczeniem organów sanitarno-epidemiologicznych; 5. w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wpływał na realizację przedmiotu umowy, do umowy mogą zostać wprowadzone zmiany dostosowujące umowę do zmienionych przepisów prawa powszechnie obowiązującego; 6. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 7. zmiana terminu realizacji umowy w przypadku, gdy zaistnieje przerwa/zawieszenie w realizacji Zamówienia z przyczyn niezależnych od Zleceniobiorcy lub Zleceniodawcy, lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w trakcie realizacji umowy; Zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 umowy. 8. w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji umowy w szczególności spowodowanej przedłużającym się czasem trwania procedury przetargowej, lub z innych uzasadnionych przyczyn wskazanych przez Zleceniodawcę m.in. modyfikacja wniosku o dofinansowanie projektu. Zmiana umowy z powodów, o których mowa w zdaniu poprzednim możliwa jest pod warunkiem poinformowania Zleceniobiorcy przez Zleceniodawcę o konieczności wprowadzenia zmiany wraz z podaniem przyczyn żądanej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1: Opracowanie organizacji zajęć dla uczniów z wykorzystaniem bazy dydaktycznej szkół prowadzących kształcenie zawodowe lub szkół wyższych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie organizacji zajęć dla uczniów z wykorzystaniem bazy dydaktycznej szkół prowadzących kształcenie zawodowe lub szkół wyższych1) Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wybierze 2 Wykonawców tworzących zespół autorów. każdy Wykonawca przeznaczy na wykonanie zadania 200 godzin, w tym 75 godzin w 2020 r. i 125 godzin w 2021 r.2) W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie opracowanie w zespole dwuosobowym we współpracy z przedstawicielem Partnera – Politechniki Łódzkiej organizacji zajęć dla uczniów w zawodzie technik mechanik z uwzględnieniem realizacji zajęć realizowanych na uczelni wyższej i w szkole.3) Szczegółowa formuła organizacji ma wynikać z opracowanego programu nauczania, który Zamawiający dostarczy Wykonawcy.4) Organizacja zajęć ma uwzględniać:- nazwę zawodu,- nazwę zajęć,- termin realizacji,- liczbę godzin z podziałem na zajęcia odbywające się w szkole i na uczelni wyższej,- cele zajęć,- materiał nauczania,- sposób realizacji, metody i formy zajęć na uczelni (wykłady, laboratoria, konferencje, prezentacje, spotkania, webinaria) oraz w szkole,- metody i formy pracy z uczniem,- zasady opieki nad uczniami podczas zajęć na uczelni,- sposoby oceniania uczniów,- miejsce realizacji, - wyposażenie niezbędne do realizacji zajęć,- osoby prowadzące zajęcia,- ewaluację.5) Autor jest zobowiązany do zapewnienia zgodności opracowanej organizacji zajęć z programem nauczania dostarczonym przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 40,00
Dodatkowe doświadczenie zawodowe - pożądane 55,00
Niepenosprawność 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2. Opracowanie propozycji działań mających na celu zapoznawanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami stosowanymi w zawodzie technik mechanik.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2.Opracowanie propozycji działań mających na celu zapoznawanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami stosowanymi w zawodzie technik mechanik.Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wybierze 2 Wykonawców tworzących zespół autorów. każdy Wykonawca przeznaczy na wykonanie zadania 200 godzin, w tym 75 godzin w 2020 r. i 125 godzin w 2021 r.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności opracowanie w zespole dwuosobowym propozycji działań mających na celu zapoznanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami i technologiami z uwzględnieniem:- opisu rodzajów przykładowych nowych technik i technologii,- sposobów włączania nowych technik i technologii w proces kształcenia,- stosowania nowych technologii z uwzględnieniem wzroku słuchu, dotyku.Opracowanie ma mieć zwartą formę zgodną ze schematem:nazwa działania,zakres działania,adresaci działania,miejsce i okres realizacji,rodzaj zajęć praktycznych z zastosowaniem innowacyjnych programów komputerowych i tablic interaktywnych w procesie dydaktycznym,osoby prowadzące zajęcia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 40,00
Dodatkowe doświadczenie zawodowe- pożądane 55,00
Niepełnosprawność 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3. Opracowanie formy doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego w zawodzie technik mechanik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3.Opracowanie formy doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego w zawodzie technik mechanikDo wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wybierze 2 Wykonawców tworzących zespół autorów. Każdy Wykonawca przeznaczy na wykonanie zadania 50 godzinDo obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności opracowanie w zespole dwuosobowym form doskonalenia nauczycieli przy udziale kadry szkoły wyższej, z uwzględnieniem zasobów technicznych uczelni w odniesieniu do zawodu w wymiarze 40 godzin wg następującego schematu:- nazwa formy doskonalenia,- tematyka,- liczba godzin,- miejsce i okres realizacji,- osoby odpowiedzialne.Opracowanie ma być poprzedzone diagnozą potrzeb w zakresie form doskonalenia i sporządzone zgodnie z programem dostarczonym przez Wykonawcę. Opracowanie ma mieć zwartą formę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 40,00
Dodatkowe doświadczenie zawodowe - pożądane 55,00
Niepełnosprawność 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą klienta
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą klienta. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI