Wybór osób do realizacji usług szkoleniowych organizowanych przez Śląski Ośrodek

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wybór osób do realizacji usług szkoleniowych organizowanych przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach w ramach projektu pod nazwą „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-14
  • ZamawiającyŚląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00191961
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wybór osób do realizacji usług szkoleniowych organizowanych przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach w ramach projektu pod nazwą „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 29

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 501-362-322

1.5.8.) Numer faksu: 798913733

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Realizacja zadań przewidzianych dla ośrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór osób do realizacji usług szkoleniowych organizowanych przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach w ramach projektu pod nazwą „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0426d3ba-e25a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006256/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Realizacja szkoleń i warsztatów dla rodziców adopcyjnych i kandydatów na rodziców adopcyjnych oraz pracowników ośrodków adopcyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

W stronę rodziny-wsparcie usług adopcyjnych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

soa-katowice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: Profil Nabywcy - Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach (platformazakupowa.pl).
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl).
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip
b) .7Z
Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach (40-017) przy ulicy Granicznej 29,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@soa-katowice.pl;
3) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: : „Wybór osób do realizacji usług szkoleniowych organizowanych przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach w ramach projektu pod nazwą „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych” Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
4) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.
5) Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
6) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą : „Wybór osób do realizacji usług szkoleniowych organizowanych przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach w ramach projektu pod nazwą „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych” prowadzonym w trybie podstawowym;
7) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy;
8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
9) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
10) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
11) Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.8.2022.PZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 66040 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60572,36 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Część I – Realizacja szkolenia pn. „Metody rodzicielskie wspierające dziecko z FAS/FASD”:
1) W ramach realizacji usługi przewidziano:
a) Opracowanie treści i nagranie 2 podcastów dotyczących FAS/FASD.
Nagrania powinny zostać przygotowane w języku polskim, w formacie audio (plik mp3). Długość każdego z 2 odcinków powinna wynosić maksymalnie 45 minut, przy czym nie powinna być krótsza niż 30 minut.
Zakres merytoryczny podcastów powinien dotyczyć zagadnień dotyczących płodowego zespołu alkoholowego oraz metod wspierających i terapii i składać się z następujących zagadnień:
 FAS/FASD – rodzaje i podstawowe informacje dotyczące zaburzeń,
 Alkohol jako teratogen oraz skutki jego działania na organizm nienarodzonego dziecka,
 Portret psychologiczny i funkcjonowanie dziecka z FAS w różnych obszarach (psychoruchowym, poznawczym, emocjonalnym i społecznym,
 Wsparcie specjalistyczne i terapia dla dzieci z FAS/FASD – do kogo zwrócić się o pomoc, jakie rodzaje terapii są najwłaściwsze dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych.
Osobą odpowiedzialną za opracowanie oraz przedstawienie treści merytorycznych w ramach podcastów będzie osoba wskazana do realizacji zamówienia - Trener. Dopuszcza się możliwość zaangażowania do podcastów również innych osób niewskazanych w wykazie osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, które będą posiadać wiedzę merytoryczną z omawianego obszaru. Szczegóły dotyczące terminów i sposobu akceptacji przez Zamawiającego treści merytorycznych podcastów lub wprowadzenia ewentualnych zmian zostaną szczegółowo omówione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy, przy czym podcasty zostaną opracowane przez Wykonawcę w terminie umożliwiającym ich publikację co najmniej 5 dni przed planowanym terminem 1 spotkania odbywającego się w ramach warsztatu. Zaakceptowane przez Zamawiającego podcasty zostaną udostępnione na kanale Zamawiającego na youtube oraz w mediach społecznościowych. Wymaga się aby nagranie było dobrej jakości i głośności (bez pogłosu, nagrane w pomieszczeniu z uwzględnieniem warunków akustycznych oraz odpowiedniego sprzętu).
b) Realizację trzech jednodniowych warsztatów stacjonarnych dla rodziców adopcyjnych.
 Warsztaty odbędą się w sali szkoleniowej znajdującej się na terenie Katowic, zapewnionej przez Wykonawcę. Sala szkoleniowa, w której realizowany będzie warsztat musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu do liczby uczestników, z uwzględnieniem wytycznych w zakresie reżimu sanitarnego w sytuacji zagrożenia epidemicznego w kraju. Sala musi być odpowiednio oświetlona, klimatyzowana (wyposażona w system klimatyzacji, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), przystosowana do rodzaju zajęć, z oknem i dostępem do światła dziennego. Sala powinna być dostosowana do potrzeb uczestników oraz być wyposażona w system nagłośnienia, notebook, rzutnik multimedialny, stolik pod rzutnik, ekran do projekcji lub białą ścianę odpowiedniej wielkości, tablicę flipchart + odpowiednie kartki oraz pisaki, krzesła, stoły/stoliki;
 Liczba uczestników na szkoleniu wyniesie maksymalnie 16 osób dorosłych
 Spotkania będą się odbywały w soboty w godzinach od 8:30 – 16:00 - dokładny harmonogram spotkania z rozkładem godzinowym zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy;
 Liczba godzin dydaktycznych szkolenia stacjonarnego: 24 godziny dydaktyczne, tj. 3 spotkania po 8 godzin dydaktycznych każde.
 Catering w postaci przerwy kawowej i obiadu dla uczestników i 1 trenera zapewnia Zamawiający.
2) Uczestnikami szkoleń będą rodzice adopcyjni zamieszkujący na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy rodziców adopcyjnych z zakresu Płodowego Zespołu Alkoholowego oraz Spectrum Poalkoholowych Wrodzonych Zaburzeń Rozwoju, a także zapoznanie ich z metodami terapii, możliwościami wsparcia rozwoju dziecka przez rodzica oraz zapewnienie możliwości wymiany doświadczeń z innymi rodzinami wychowującymi dzieci z FAS/FASD.
4) Minimalny zakres merytoryczny szkolenia będzie obejmował:
a. Fakty i mity dotyczące wspierania i wychowania dzieci z FAS/FASD,
b. FAS jako trauma i ukryta niepełnosprawność,
c. Wsparcie dla dzieci z FAS/FASD – metody rodzicielskie wspierające rozwój dziecka w różnych obszarach:
- strategie i zasady postępowania wobec dzieci z FAS,
- metoda „8 kroków” według Lutke i Evensen,
- praca wychowawcza umożliwiająca osiągnięcie najlepszych efektów,
- terapia w domu - propozycje zabaw / ćwiczeń / zadań wspierających dla dzieci do wykonywania w domu wraz z rodzicami;
d. Pytania i odpowiedzi dotyczące wspierania i wychowania dzieci z FAS/FASD – panel dyskusyjny dla rodziców umożliwiający wymianę własnych doświadczeń moderowany przez trenerów.
5) Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny szkolenia. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu zajęć oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
6) Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy, interaktywny, tzn. zapewniający uczestnikom możliwość wymiany doświadczeń, z zastosowaniem metod aktywizujących, w tym dyskusji, studium przypadku, itp.
7) WAŻNE! W przypadku uzasadnionym sytuacją epidemiczną w kraju, w razie braku możliwości realizacji zajęć w trybie stacjonarnym dopuszcza się przeprowadzenie szkoleń w trybie zdalnym, w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line. W przypadku zastosowania takiego trybu całość szkolenia musi być bezpłatna dla uczestników i musi być nagrywana/rejestrowana, przy czym nie ma obowiązku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników szkolenia ( na nagraniu musi być widoczny trener). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej platformy celem prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia na własny koszt i ryzyko.
8) Wykonawca powinien zapewnić niezbędne pomoce dydaktyczne dla uczestników – w formie skryptów lub/i podręczników, a w przypadku szkoleń zdalnych w formie e-podręczników, materiałów wideo, plików dokumentów itp. Materiały dydaktyczne powinny obejmować w szczególności:
- stronę tytułową zgodną ze wzorem przesłanym przez Zamawiającego;
- logotypy i informacje o współfinansowaniu zamówienia z Funduszy Europejskich;
- harmonogram szkolenia ;
- prezentacje wykorzystywane podczas szkolenia;
- rozwinięcia zagadnień objętych szkoleniem;
- miejsce do prowadzenia notatek (co najmniej 4 strony formatu A4).
W razie konieczności wynikającej ze specjalnych potrzeb uczestników zgłoszonych przez Zamawiającego po przeprowadzeniu procesu rekrutacji, Wykonawca winien przygotować materiały w formie umożliwiającej ich wykorzystanie przez osoby z niepełnosprawnością (np. wydruk materiałów powiększoną czcionką itp.).
Materiały muszą zostać oznakowane zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” oraz zawierać informacje o współfinansowaniu zamówienia ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający przekaże Wykonawcy logotypy niezbędne do oznakowania przygotowanych materiałów dydaktycznych.
Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowanych materiałów dydaktycznych, w tym podcastów.
9) Wykonawca odpowiada za przygotowanie zaświadczeń uczestnictwa w szkoleniu. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji podczas szkolenia następujących czynności:
 przywitania grupy w imieniu Zamawiającego;
 poinformowania o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podaniem pełnego tytułu szkolenia;
 rozdania uczestnikom materiałów szkoleniowych
 prowadzenia list obecności uczestników szkolenia
 przygotowanie i rozdanie zaświadczeń uczestnictwa w szkoleniu;
 rozdania ankiet ewaluacyjnych, przygotowanych przez Zamawiającego, podczas zakończenia szkolenia oraz ich zebrania;
 przekazania pełnej dokumentacji szkoleniowej Zamawiającemu.
Uwaga: realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny w związku z wirusem SARS-CoV-2 a także innymi wytycznymi wydanymi przez uprawnione Organy w trakcie epidemii SARS-CoV-2. Na potrzeby realizacji zamówienia przyjmuje się, iż Organizatorem w rozumieniu powyższych przepisów/wytycznych jest Wykonawca
10) Kalkulacja kosztów realizacji zamówienia musi zawierać:
a. Koszt wynagrodzenia trenera/trenerów;
b. Koszt zapewnienia sali szkoleniowej;
c. Koszt dojazdu trenera/trenerów na miejsce realizacji zajęć, przy czym w związku z możliwością realizacji szkoleń w trybie zdalnym należy wziąć pod uwagę ewentualny koszt zapewnienia narzędzi do organizacji i przeprowadzenia szkolenia oraz umożliwienia uczestnikom bezpłatnego dostępu do platformy, na której zrealizowane zostanie szkolenie;
d. Koszt przygotowania i wydrukowania materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia, a także koszt opracowania i nagrania podcastów oraz przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanych materiałów
e. Koszt przygotowania i wydrukowania zaświadczeń uczestnictwa wraz z przygotowaniem kopii wystawionych zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub duplikatów wystawionych zaświadczeń;
f. Koszt ubezpieczenia NNW (w formie bezimiennej) dla uczestników szkolenia;
g. Koszt dostarczenia do siedziby Zamawiającego wszystkich wymienionych wyżej dokumentów;
h. Wszystkie koszty jakie Wykonawca uzna za konieczne i niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz konieczne do poniesienia w związku ze stosowaniem przepisów dotyczących ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii oraz wytycznych Ministerstwa Rozwoju i GIS.

4.2.5.) Wartość części: 6840 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową:
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punków
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń – (E) 40% 40
Razem: 100
1. KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C = ----------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”

2. KRYTERIUM - Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń (E):
Obliczane na podstawie zamieszczonego w Formularzu ofertowym oświadczenia Wykonawcy
(stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ). Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie trenerów w realizacji co najmniej 4 szkoleń (z usług spełniających warunek udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 5 pkt 6 SWZ). Zamawiający ustala podlegającą ocenie: minimalną liczbę szkoleń – 4 i maksymalną liczbę szkoleń – 7 . Liczba szkoleń powyżej 7 nie będzie dodatkowo punktowana.

E = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „ Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń”.
W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej niż wymagana minimalna liczba trenerów, którymi Wykonawca powinien dysponować przy realizacji zamówienia, liczba punktów przyznanych Wykonawcy za kryterium - Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń, będzie stanowiła średnią arytmetyczną punktów przyznanych każdemu z Trenerów spełniających wymagania postawione w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) W ramach realizacji usługi przewidziano przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego dla dwóch grup szkoleniowych. Szkolenie zostanie przeprowadzone na terenie Katowic, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zajęcia zorganizowane będą w soboty, pomiędzy godziną 8:30 a 16:00 – dokładny harmonogram szkolenia z rozkładem godzinowym zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy.
Zajęcia będą prowadzone równolegle dla rodziców oraz dla dzieci. Minimalny zakres merytoryczny warsztatów dla rodziców będzie obejmował następujące zagadnienia:
a. Więź i jej znaczenie w rozwoju dziecka;
b. Wzorce przywiązania jako wewnętrzne modele operacyjne;
c. Czynniki determinujące jakość relacji przywiązania;
d. Charakterystyka bezpiecznego stylu przywiązania i czynniki sprzyjające budowaniu bezpiecznej więzi z dzieckiem;
e. Budowanie poczucia akceptacji, stabilizacji i bezpieczeństwa u dziecka;
f. Zaburzenia relacji przywiązania i ich wpływ na funkcjonowanie emocjonalne i społeczne dziecka;
g. Jak pomóc dziecku z pozabezpiecznym stylem przywiązania.
Zajęcia dla dzieci będą obejmowały:
a. Zajęcia animacyjne w tym gry i zabawy edukacyjne i zespołowe etc.,
b. Moja rodzina i ja
c. Zajęcia terapeutyczne i psychoedukacyjne dotyczące emocji i radzenia sobie z nimi.
Integralną część warsztatów będą stanowiły zajęcia wspólne dla rodziców i dzieci. Ich łączny czas trwania nie może być mniejszy niż 25% czasu przewidzianego na całościową realizację warsztatów. Zajęcia te prowadzone będą wspólnie przez trenera/trenerów prowadzących warsztaty dla rodziców oraz trenera /trenerów prowadzących warsztaty dla dzieci, przy wsparciu opiekuna dla dzieci.
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny szkolenia. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu zajęć oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
2) Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy, interaktywny, tzn. zapewniający uczestnikom możliwość wymiany doświadczeń, z zastosowaniem metod aktywizujących, w tym dyskusji, studium przypadku, itp.
3) Liczba uczestników na szkoleniu wyniesie maksymalnie 16 osób dorosłych w każdej grupie oraz maksymalnie 12 dzieci w wieku 4-10 lat w każdej grupie czyli łącznie 32 osoby dorosłe i 24 dzieci.
4) Liczba godzin dydaktycznych: 16 godzin dydaktycznych dla każdej z grup/2 dni szkoleniowe, tj. łącznie 32 godziny dydaktyczne/4 dni szkoleniowe.
5) Uczestnikami szkolenia będą rodzice adopcyjni zamieszkujący na terenie województwa śląskiego oraz ich dzieci. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
6) Celem warsztatu będzie doskonalenie wiedzy rodziców adopcyjnych na temat więzi oraz jej znaczenia dla funkcjonowania i rozwoju dziecka, a także rozwijanie ich umiejętności w zakresie budowania więzi z dzieckiem, w tym z dzieckiem z zaburzeniami przywiązania. Realizacja warsztatów umożliwi także wymianę doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy rodzinami.
7) Szkolenie zostanie przeprowadzone w trybie stacjonarnym w salach szkoleniowych znajdujących się na terenie Katowic. Wykonawca zapewni do realizacji warsztatów dwie sale (jedną dla dorosłych, drugą dla dzieci, przy czym jedna z sal musi swobodnie zmieścić około 30 osób podczas zajęć wspólnych). Sale szkoleniowe, w której realizowane będzie szkolenie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu do liczby uczestników, z uwzględnieniem wytycznych w zakresie reżimu sanitarnego w sytuacji zagrożenia epidemicznego w kraju. Sale muszą być odpowiednio oświetlone, klimatyzowane (wyposażona w system klimatyzacji, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), przystosowane do rodzaju zajęć, z oknem i dostępem do światła dziennego. Sale powinny być dostosowane do potrzeb uczestników. Sala dla osób dorosłych powinna być wyposażona w system nagłośnienia, notebook, rzutnik multimedialny, stolik pod rzutnik, ekran do projekcji lub białą ścianę odpowiedniej wielkości, tablicę flipchart + odpowiednie kartki oraz pisaki, krzesła, stoły/stoliki; sala dla dzieci powinna być wyposażona w krzesła, stoły/stoliki.
8) Zamawiający zapewnia catering w postaci przerwy kawowej i obiadu dla uczestników szkolenia oraz dla 2 trenerów i 1 opiekuna.
9) WAŻNE! W przypadku uzasadnionym sytuacją epidemiczną w kraju, w razie braku możliwości realizacji zajęć w trybie stacjonarnym dopuszcza się przeprowadzenie szkolenia w trybie zdalnym, w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line. W przypadku zastosowania takiego trybu całość szkolenia musi być bezpłatna dla uczestników i musi być nagrywana/rejestrowana, przy czym nie ma obowiązku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników szkolenia (na nagraniu musi być widoczny trener). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej platformy celem prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia na własny koszt i ryzyko.
10) Wykonawca powinien zapewnić niezbędne pomoce dydaktyczne dla uczestników – w formie skryptów lub/i podręczników, a w przypadku szkoleń zdalnych w formie e-podręczników, materiałów wideo, plików dokumentów itp. Materiały dydaktyczne powinny obejmować w szczególności:
- stronę tytułową zgodną ze wzorem przesłanym przez Zamawiającego;
- logotypy i informacje o współfinansowaniu zamówienia z Funduszy Europejskich;
- harmonogram szkolenia;
- prezentacje wykorzystywane podczas szkolenia;
- rozwinięcia zagadnień objętych szkoleniem;
- miejsce do prowadzenia notatek (co najmniej 4 strony formatu A4).
W razie konieczności wynikającej ze specjalnych potrzeb uczestników zgłoszonych przez Zamawiającego po przeprowadzeniu procesu rekrutacji, Wykonawca winien przygotować materiały w formie umożliwiającej ich wykorzystanie przez osoby z niepełnosprawnością (np. wydruk materiałów powiększoną czcionką itp.).
Materiały muszą zostać oznakowane zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” oraz zawierać informacje o współfinansowaniu zamówienia ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający przekaże Wykonawcy logotypy niezbędne do oznakowania przygotowanych materiałów dydaktycznych. opracowanych materiałów dydaktycznych.
11) Wykonawca odpowiada za przygotowanie zaświadczeń uczestnictwa w szkoleniu. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji podczas szkolenia następujących czynności:
- przywitania grupy w imieniu Zamawiającego;
- poinformowania o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podaniem pełnego tytułu szkolenia;
- rozdania uczestnikom materiałów szkoleniowych
- prowadzenia list obecności uczestników szkolenia
- przygotowanie i rozdanie zaświadczeń uczestnictwa w szkoleniu;
- rozdania ankiet ewaluacyjnych, przygotowanych przez Zamawiającego, podczas zakończenia szkolenia oraz ich zebrania;
- przekazania pełnej dokumentacji szkoleniowej Zamawiającemu.
Uwaga: realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny w związku z wirusem SARS-CoV-2 a także innymi wytycznymi wydanymi przez uprawnione Organy w trakcie epidemii SARS-CoV-2. Na potrzeby realizacji zamówienia przyjmuje się, iż Organizatorem w rozumieniu powyższych przepisów/wytycznych jest Wykonawca.
12) Kalkulacja kosztów realizacji zamówienia musi zawierać:
 Koszt wynagrodzenia trenerów i opiekuna dla dzieci;
 Koszt zapewnienia sal szkoleniowych;
 Koszt dojazdu trenerów na miejsce realizacji zajęć, przy czym w związku z możliwością realizacji szkoleń w trybie zdalnym należy wziąć pod uwagę ewentualny koszt zapewnienia narzędzi do organizacji i przeprowadzenia szkolenia oraz umożliwienia uczestnikom bezpłatnego dostępu do platformy, na której zrealizowane zostanie szkolenie;
 Koszt przygotowania i wydrukowania materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia oraz przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanych materiałów
 Koszt przygotowania i wydrukowania zaświadczeń uczestnictwa wraz z przygotowaniem kopii wystawionych zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub duplikatów wystawionych zaświadczeń;
 Koszt ubezpieczenia NNW (w formie bezimiennej) dla uczestników szkolenia;
 Koszt dostarczenia do siedziby Zamawiającego wszystkich wymienionych wyżej dokumentów;
 Wszystkie koszty jakie Wykonawca uzna za konieczne i niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz konieczne do poniesienia w związku ze stosowaniem przepisów dotyczących ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii oraz wytycznych Ministerstwa Rozwoju i GIS.

4.2.5.) Wartość części: 17600 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową:
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punków
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń – (E) 40% 40
Razem: 100
1. KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C = ----------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”

2. KRYTERIUM - Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń (E):
Obliczane na podstawie zamieszczonego w Formularzu ofertowym oświadczenia Wykonawcy
(stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ). Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie trenerów w realizacji co najmniej 4 szkoleń (z usług spełniających warunek udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 5 pkt 6 SWZ). Zamawiający ustala podlegającą ocenie: minimalną liczbę szkoleń – 4 i maksymalną liczbę szkoleń – 7 . Liczba szkoleń powyżej 7 nie będzie dodatkowo punktowana.

E = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „ Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń”.
W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej niż wymagana minimalna liczba trenerów, którymi Wykonawca powinien dysponować przy realizacji zamówienia, liczba punktów przyznanych Wykonawcy za kryterium - Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń, będzie stanowiła średnią arytmetyczną punktów przyznanych każdemu z Trenerów spełniających wymagania postawione w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) W ramach realizacji usługi przewidziano przeprowadzenie 2-dniowego warsztatu wyjazdowego dla dwóch grup uczestników. Zajęcia organizowane będą w jednym z hoteli na terenie województwa śląskiego, zapewnionym przez Zamawiającego, od soboty do niedzieli – dokładny harmonogram warsztatów z rozkładem godzinowym zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy.
2) Zajęcia będą prowadzone z wykorzystaniem aktywnych metod szkoleniowych, pozwalających m.in. na samodzielne dochodzenie do wiedzy, uczenie się poprzez działanie i przeżywanie. W trakcie realizowania warsztatu możliwe do wykorzystania będą następujące metody: drama, burza mózgów, odgrywanie ról, analiza studium przypadków, techniki relaksacyjne itp.
3) Minimalny zakres merytoryczny warsztatów:
a. NVC w komunikacji z partnerem/partnerką
b. Wyrażanie, rozumienie i kontrola emocji
c. Jak stres i inne trudne emocje wpływają na nasze zachowanie i jak można wesprzeć partnera w takiej sytuacji?
d. „Fochy” i uszczypliwości czyli o biernej agresji w związku
e. Asertywność w związku
f. Jak znaleźć równowagę pomiędzy autonomią i bliskością w relacji?
g. Pojawienie się dziecka a zmiana w relacji partnerskiej
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny szkolenia. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu zajęć oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
4) Uczestnikami szkolenia będą kandydaci na rodziców adopcyjnych zamieszkujący na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
5) Liczba uczestników wynosi: 8 par, maksymalnie 16 osób dorosłych w każdej z 2 grup tj. łącznie maksymalnie 32 osoby.
6) Liczba godzin dydaktycznych: 16 godzin dydaktycznych/2 dni szkoleniowe – dla każdej z grup, czyli łącznie 32 godziny dydaktyczne/4 dni szkoleniowe.
7) Celem warsztatu będzie m.in. wzmacnianie więzi pomiędzy małżonkami oraz poczucia bezpieczeństwa w związku, doskonalenie jasnej i konstruktywnej komunikacji oraz umiejętności wspólnego, efektywnego rozwiązywania konfliktów i problemów.
8) Wykonawca powinien zapewnić niezbędne pomoce dydaktyczne dla uczestników – w formie skryptów lub/i podręczników. Materiały dydaktyczne powinny obejmować w szczególności:
 stronę tytułową zgodną ze wzorem przesłanym przez Zamawiającego;
 logotypy i informacje o współfinansowaniu zamówienia z Funduszy Europejskich;
 harmonogram szkolenia;
 prezentacje wykorzystywane podczas szkolenia;
 rozwinięcia zagadnień objętych szkoleniem;
 miejsce do prowadzenia notatek (co najmniej 4 strony formatu A4).
W razie konieczności wynikającej ze specjalnych potrzeb uczestników zgłoszonych przez Zamawiającego po przeprowadzeniu procesu rekrutacji, Wykonawca winien przygotować materiały w formie umożliwiającej ich wykorzystanie przez osoby z niepełnosprawnością (np. wydruk materiałów powiększoną czcionką itp.).
Materiały muszą zostać oznakowane zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” oraz zawierać informacje o współfinansowaniu zamówienia ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający przekaże Wykonawcy logotypy niezbędne do oznakowania przygotowanych materiałów dydaktycznych.
Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowanych materiałów dydaktycznych.
9) Wykonawca odpowiada za przygotowanie zaświadczeń uczestnictwa w szkoleniu. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji podczas szkolenia następujących czynności:
 przywitania grupy w imieniu Zamawiającego;
 poinformowania o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podaniem pełnego tytułu szkolenia;
 rozdania uczestnikom materiałów szkoleniowych
 prowadzenia list obecności uczestników szkolenia
 przygotowanie i rozdanie zaświadczeń uczestnictwa w szkoleniu;
 rozdania ankiet ewaluacyjnych, przygotowanych przez Zamawiającego, podczas zakończenia szkolenia oraz ich zebrania;
 przekazania pełnej dokumentacji szkoleniowej Zamawiającemu.
Uwaga: realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny w związku z wirusem SARS-CoV-2 a także innymi wytycznymi wydanymi przez uprawnione Organy w trakcie epidemii SARS-CoV-2. Na potrzeby realizacji zamówienia przyjmuje się, iż Organizatorem w rozumieniu powyższych przepisów/wytycznych jest Wykonawca
10) Kalkulacja kosztów realizacji zamówienia musi zawierać:
 Koszt wynagrodzenia trenera/trenerów;
 Koszt dojazdu trenera/trenerów na miejsce realizacji zajęć;
 Koszt przygotowania i wydrukowania materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia oraz przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanych materiałów;
 Koszt przygotowania i wydrukowania zaświadczeń uczestnictwa wraz z przygotowaniem kopii wystawionych zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub duplikatów wystawionych zaświadczeń;
 Koszt ubezpieczenia NNW (w formie bezimiennej) dla uczestników szkolenia;
 Koszt dostarczenia do siedziby Zamawiającego wszystkich wymienionych wyżej dokumentów;
 Wszystkie koszty jakie Wykonawca uzna za konieczne i niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz konieczne do poniesienia w związku ze stosowaniem przepisów dotyczących ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii oraz wytycznych Ministerstwa Rozwoju i GIS.

4.2.5.) Wartość części: 8800 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową:
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punków
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń – (E) 40% 40
Razem: 100
1. KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C = ----------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”

2. KRYTERIUM - Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń (E):
Obliczane na podstawie zamieszczonego w Formularzu ofertowym oświadczenia Wykonawcy
(stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ). Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie trenerów w realizacji co najmniej 4 szkoleń (z usług spełniających warunek udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 5 pkt 6 SWZ). Zamawiający ustala podlegającą ocenie: minimalną liczbę szkoleń – 4 i maksymalną liczbę szkoleń – 7 . Liczba szkoleń powyżej 7 nie będzie dodatkowo punktowana.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) W ramach realizacji usługi przewidziano przeprowadzenie warsztatów stacjonarnych dla dwóch grup szkoleniowych. Szkolenie zostanie przeprowadzone na terenie Katowic, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zajęcia zorganizowane będą w soboty, pomiędzy godziną 8:30 a 16:00 – dokładny harmonogram szkolenia z rozkładem godzinowym zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy.
2) Minimalny zakres merytoryczny warsztatów będzie obejmował następujące zagadnienia:
 „Świat” dziecka adoptowanego – przeżycia, trudności i motywacje,
 Jak pomóc dziecku zaadoptować się do nowego otoczenia?
 Jak odnaleźć się w nowej roli?
 „Pułapki rodzicielstwa” – zapominanie o relacji partnerskiej na rzecz relacji rodzicielskiej, trudności w godzeniu ról, pomiędzy uległością a asertywnością w relacji z dzieckiem
 Jak zapewnić dziecku poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji?
 Jak skutecznie budować więź ze zranionym dzieckiem?
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny szkolenia. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu zajęć oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
3) Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy, interaktywny, tzn. zapewniający uczestnikom możliwość wymiany doświadczeń, z zastosowaniem metod aktywizujących, w tym dyskusji, studium przypadku, itp.
4) Liczba uczestników szkolenia wyniesie maksymalnie 16 osób w każdej z 2 grup szkoleniowych, tj. łącznie maksymalnie 32 osoby.
5) Liczba godzin dydaktycznych: 16 godzin dydaktycznych dla każdej z grup/2 dni szkoleniowe, tj. łącznie 32 godziny dydaktyczne/4 dni szkoleniowe.
6) Uczestnikami warsztatów będą kandydaci na rodziców adopcyjnych zamieszkujący na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
7) Celem szkolenia będzie kształtowanie umiejętności wychowawczych kandydatów na rodziców adopcyjnych, w tym kompetencji w zakresie budowanie więzi z dzieckiem po traumie relacyjnej.
8) Do przeprowadzenia warsztatu Wykonawca zapewni salę szkoleniową zlokalizowaną na terenie Katowic. Sala szkoleniowa, w której realizowane będzie szkolenie musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu do liczby uczestników, z uwzględnieniem wytycznych w zakresie reżimu sanitarnego w sytuacji zagrożenia epidemicznego w kraju. Sala musi być odpowiednio oświetlona, klimatyzowana (wyposażona w system klimatyzacji, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), przystosowana do rodzaju zajęć, z oknem i dostępem do światła dziennego. Sala powinna być dostosowana do potrzeb uczestników i być wyposażona w system nagłośnienia, notebook, rzutnik multimedialny, stolik pod rzutnik, ekran do projekcji lub białą ścianę odpowiedniej wielkości, tablicę flipchart + odpowiednie kartki oraz pisaki, krzesła, stoły/stoliki.
9) Zamawiający zapewnia catering w postaci przerwy kawowej i obiadu dla uczestników szkolenia oraz dla 1 trenera
10) WAŻNE! W przypadku uzasadnionym sytuacją epidemiczną w kraju, w razie braku możliwości realizacji zajęć w trybie stacjonarnym dopuszcza się przeprowadzenie szkolenia w trybie zdalnym, w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line. W przypadku zastosowania takiego trybu całość szkolenia musi być bezpłatna dla uczestników i musi być nagrywana/rejestrowana, przy czym nie ma obowiązku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników szkolenia (na nagraniu musi być widoczny trener). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej platformy celem prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia na własny koszt i ryzyko.
11) Wykonawca powinien zapewnić również niezbędne pomoce dydaktyczne dla uczestników – w formie skryptów lub/i podręczników, a w przypadku szkoleń zdalnych w formie e-podręczników, materiałów wideo, plików dokumentów itp. Materiały dydaktyczne powinny obejmować w szczególności:
- stronę tytułową zgodną ze wzorem przesłanym przez Zamawiającego;
- logotypy i informacje o współfinansowaniu zamówienia z Funduszy Europejskich;
- harmonogram szkolenia;
- prezentacje wykorzystywane podczas szkolenia;
- rozwinięcia zagadnień objętych szkoleniem;
- miejsce do prowadzenia notatek (co najmniej 4 strony formatu A4).
W razie konieczności wynikającej ze specjalnych potrzeb uczestników zgłoszonych przez Zamawiającego po przeprowadzeniu procesu rekrutacji, Wykonawca winien przygotować materiały w formie umożliwiającej ich wykorzystanie przez osoby z niepełnosprawnością (np. wydruk materiałów powiększoną czcionką itp.).
Materiały muszą zostać oznakowane zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” oraz zawierać informacje o współfinansowaniu zamówienia ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający przekaże Wykonawcy logotypy niezbędne do oznakowania przygotowanych materiałów dydaktycznych. opracowanych materiałów dydaktycznych.
12) Wykonawca odpowiada za przygotowanie zaświadczeń uczestnictwa w szkoleniu. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji podczas szkolenia następujących czynności:
- przywitania grupy w imieniu Zamawiającego;
- poinformowania o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podaniem pełnego tytułu szkolenia;
- rozdania uczestnikom materiałów szkoleniowych
- prowadzenia list obecności uczestników szkolenia
- przygotowanie i rozdanie zaświadczeń uczestnictwa w szkoleniu;
- rozdania ankiet ewaluacyjnych, przygotowanych przez Zamawiającego, podczas zakończenia szkolenia oraz ich zebrania;
- przekazania pełnej dokumentacji szkoleniowej Zamawiającemu.
Uwaga: realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny w związku z wirusem SARS-CoV-2 a także innymi wytycznymi wydanymi przez uprawnione Organy w trakcie epidemii SARS-CoV-2. Na potrzeby realizacji zamówienia przyjmuje się, iż Organizatorem w rozumieniu powyższych przepisów/wytycznych jest Wykonawca.
13) Kalkulacja kosztów realizacji zamówienia musi zawierać:
 Koszt wynagrodzenia trenera/trenerów;
 Koszt zapewnienia sali szkoleniowej;
 Koszt dojazdu trenera/trenerów na miejsce realizacji zajęć, przy czym w związku z możliwością realizacji szkoleń w trybie zdalnym należy wziąć pod uwagę ewentualny koszt zapewnienia narzędzi do organizacji i przeprowadzenia szkolenia oraz umożliwienia uczestnikom bezpłatnego dostępu do platformy, na której zrealizowane zostanie szkolenie;
 Koszt przygotowania i wydrukowania materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia oraz przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanych materiałów;
 Koszt przygotowania i wydrukowania zaświadczeń uczestnictwa wraz z przygotowaniem kopii wystawionych zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub duplikatów wystawionych zaświadczeń;
 Koszt ubezpieczenia NNW (w formie bezimiennej) dla uczestników szkolenia;
 Koszt dostarczenia do siedziby Zamawiającego wszystkich wymienionych wyżej dokumentów;
 Wszystkie koszty jakie Wykonawca uzna za konieczne i niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz konieczne do poniesienia w związku ze stosowaniem przepisów dotyczących ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii oraz wytycznych Ministerstwa Rozwoju i GIS.

4.2.5.) Wartość części: 8800 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową:
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punków
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń – (E) 40% 40
Razem: 100
1. KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C = ----------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”

2. KRYTERIUM - Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń (E):
Obliczane na podstawie zamieszczonego w Formularzu ofertowym oświadczenia Wykonawcy
(stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ). Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie trenerów w realizacji co najmniej 4 szkoleń (z usług spełniających warunek udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 5 pkt 6 SWZ). Zamawiający ustala podlegającą ocenie: minimalną liczbę szkoleń – 4 i maksymalną liczbę szkoleń – 7 . Liczba szkoleń powyżej 7 nie będzie dodatkowo punktowana.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) W ramach realizacji usługi przewidziano przeprowadzenie 2-dniowych warsztatów stacjonarnych dla dwóch grup szkoleniowych. Szkolenie zostanie przeprowadzone na terenie Katowic, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zajęcia zorganizowane będą od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 8:30 a 16:00 – dokładny harmonogram szkolenia z rozkładem godzinowym zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy.
2) Minimalny zakres merytoryczny warsztatów będzie obejmował następujące zagadnienia:
 Specyfika seksualności dzieci i młodzieży
 Kształtowanie się identyfikacji płciowej i orientacji seksualnej
 Prawidłowości rozwoju seksualnego dzieci i młodzieży
 Normatywny i pozanormatywny rozwój seksualny
 Czynniki ryzyka rozwoju seksualnego
 Zaburzenia w obszarze rozwoju seksualnego – rozpoznanie, interwencja i terapia
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny szkolenia. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu zajęć oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
3) Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy, interaktywny, tzn. zapewniający uczestnikom możliwość wymiany doświadczeń, z zastosowaniem metod aktywizujących, w tym dyskusji, studium przypadku, itp.
4) Liczba uczestników szkolenia wyniesie maksymalnie 16 osób w każdej z 2 grup szkoleniowych, tj. łącznie maksymalnie 32 osoby.
5) Liczba godzin dydaktycznych: 16 godzin dydaktycznych dla każdej z grup/2 dni szkoleniowe, tj. łącznie 32 godziny dydaktyczne/4 dni szkoleniowe.
6) Uczestnikami szkolenia będą przedstawiciele systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej z terenu województwa śląskiego, w psychologowie i pedagodzy zatrudnieni w ośrodkach adopcyjnych oraz placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
7) Celem szkolenia będzie doskonalenie wiedzy uczestników w zakresie rozwoju seksualnego dzieci i młodzieży, w tym prawidłowości i nieprawidłowości w tym obszarze.
8) Do przeprowadzenia warsztatu Wykonawca zapewni sale szkoleniową zlokalizowaną na terenie Katowic. Sala szkoleniowa, w której realizowane będzie szkolenie musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu do liczby uczestników, z uwzględnieniem wytycznych w zakresie reżimu sanitarnego w sytuacji zagrożenia epidemicznego w kraju. Sala musi być odpowiednio oświetlona, klimatyzowana (wyposażona w system klimatyzacji, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), przystosowana do rodzaju zajęć, z oknem i dostępem do światła dziennego. Sala powinna być dostosowana do potrzeb uczestników i być wyposażona w system nagłośnienia, notebook, rzutnik multimedialny, stolik pod rzutnik, ekran do projekcji lub białą ścianę odpowiedniej wielkości, tablicę flipchart + odpowiednie kartki oraz pisaki, krzesła, stoły/stoliki.
9) Zamawiający zapewnia catering w postaci przerwy kawowej i obiadu dla uczestników szkolenia oraz dla 1 trenera
10) WAŻNE! W przypadku uzasadnionym sytuacją epidemiczną w kraju, w razie braku możliwości realizacji zajęć w trybie stacjonarnym dopuszcza się przeprowadzenie szkolenia w trybie zdalnym, w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line. W przypadku zastosowania takiego trybu całość szkolenia musi być bezpłatna dla uczestników i musi być nagrywana/rejestrowana, przy czym nie ma obowiązku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników szkolenia (na nagraniu musi być widoczny trener). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej platformy celem prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia na własny koszt i ryzyko.
11) Wykonawca powinien zapewnić niezbędne pomoce dydaktyczne dla uczestników – w formie skryptów lub/i podręczników, a w przypadku szkoleń zdalnych w formie e-podręczników, materiałów wideo, plików dokumentów itp. Materiały dydaktyczne powinny obejmować w szczególności:
- stronę tytułową zgodną ze wzorem przesłanym przez Zamawiającego;
- logotypy i informacje o współfinansowaniu zamówienia z Funduszy Europejskich;
- harmonogram szkolenia;
- prezentacje wykorzystywane podczas szkolenia;
- rozwinięcia zagadnień objętych szkoleniem;
- miejsce do prowadzenia notatek (co najmniej 4 strony formatu A4).
W razie konieczności wynikającej ze specjalnych potrzeb uczestników zgłoszonych przez Zamawiającego po przeprowadzeniu procesu rekrutacji, Wykonawca winien przygotować materiały w formie umożliwiającej ich wykorzystanie przez osoby z niepełnosprawnością (np. wydruk materiałów powiększoną czcionką itp.).
Materiały muszą zostać oznakowane zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” oraz zawierać informacje o współfinansowaniu zamówienia ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający przekaże Wykonawcy logotypy niezbędne do oznakowania przygotowanych materiałów dydaktycznych. opracowanych materiałów dydaktycznych.
12) Wykonawca odpowiada za przygotowanie zaświadczeń uczestnictwa w szkoleniu. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji podczas szkolenia następujących czynności:
- przywitania grupy w imieniu Zamawiającego;
- poinformowania o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podaniem pełnego tytułu szkolenia;
- rozdania uczestnikom materiałów szkoleniowych
- prowadzenia list obecności uczestników szkolenia
- przygotowanie i rozdanie zaświadczeń uczestnictwa w szkoleniu;
- rozdania ankiet ewaluacyjnych, przygotowanych przez Zamawiającego, podczas zakończenia szkolenia oraz ich zebrania;
- przekazania pełnej dokumentacji szkoleniowej Zamawiającemu.
Uwaga: realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny w związku z wirusem SARS-CoV-2 a także innymi wytycznymi wydanymi przez uprawnione Organy w trakcie epidemii SARS-CoV-2. Na potrzeby realizacji zamówienia przyjmuje się, iż Organizatorem w rozumieniu powyższych przepisów/wytycznych jest Wykonawca.
13) Kalkulacja kosztów realizacji zamówienia musi zawierać:
 Koszt wynagrodzenia trenera/trenerów;
 Koszt zapewnienia sali szkoleniowej;
 Koszt dojazdu trenera/trenerów na miejsce realizacji zajęć, przy czym w związku z możliwością realizacji szkoleń w trybie zdalnym należy wziąć pod uwagę ewentualny koszt zapewnienia narzędzi do organizacji i przeprowadzenia szkolenia oraz umożliwienia uczestnikom bezpłatnego dostępu do platformy, na której zrealizowane zostanie szkolenie;
 Koszt przygotowania i wydrukowania materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia oraz przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanych materiałów;
 Koszt przygotowania i wydrukowania zaświadczeń uczestnictwa wraz z przygotowaniem kopii wystawionych zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub duplikatów wystawionych zaświadczeń;
 Koszt dostarczenia do siedziby Zamawiającego wszystkich wymienionych wyżej dokumentów;
 Wszystkie koszty jakie Wykonawca uzna za konieczne i niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz konieczne do poniesienia w związku ze stosowaniem przepisów dotyczących ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii oraz wytycznych Ministerstwa Rozwoju i GIS.

4.2.5.) Wartość części: 9600 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową:
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punków
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń – (E) 40% 40
Razem: 100
1. KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C = ----------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”

2. KRYTERIUM - Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń (E):
Obliczane na podstawie zamieszczonego w Formularzu ofertowym oświadczenia Wykonawcy
(stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ). Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie trenerów w realizacji co najmniej 4 szkoleń (z usług spełniających warunek udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 5 pkt 6 SWZ). Zamawiający ustala podlegającą ocenie: minimalną liczbę szkoleń – 4 i maksymalną liczbę szkoleń – 7 . Liczba szkoleń powyżej 7 nie będzie dodatkowo punktowana.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) W ramach realizacji usługi przewidziano przeprowadzenie 3-dniowych warsztatów stacjonarnych dla dwóch grup szkoleniowych. Szkolenie zostanie przeprowadzone na terenie Katowic, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zajęcia zorganizowane będą od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 8:30 a 16:00 – dokładny harmonogram szkolenia z rozkładem godzinowym zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy.
2) Minimalny zakres merytoryczny warsztatów będzie obejmował następujące zagadnienia:
 Krótkie wprowadzenie do tematu interwencji w kryzysie,
 Rozpoznanie sytuacji kryzysowej – jak dokonać właściwej diagnozy?
 Rozwój osobowości a kryzysy rozwojowe,
 Kryzys sytuacyjny i traumatyczny – specyfika,
 Dziecko w obliczu kryzysu – etapy interwencji,
 Opór, brak współpracy i inne trudne sytuacje w procesie interwencji kryzysowej wobec dzieci i młodzieży.
 Praktyczne wskazówki związane z kontaktem i rozmową z dzieckiem i młodzieżą w kryzysie.
Zamawiający podaje jedynie minimalny zakres tematyczny szkolenia. Wykonawca odpowiada za przygotowanie szczegółowego harmonogramu zajęć oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
3) Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy, interaktywny, tzn. zapewniający uczestnikom możliwość wymiany doświadczeń, z zastosowaniem metod aktywizujących, w tym dyskusji, studium przypadku, itp.
4) Liczba uczestników szkolenia wyniesie maksymalnie 16 osób w każdej z 2 grup szkoleniowych, tj. łącznie maksymalnie 32 osoby.
5) Liczba godzin dydaktycznych: 24 godziny dydaktyczne/ 3 dni szkoleniowe dla każdej z 2 grup szkoleniowych, tj. łącznie 48 godzin dydaktycznych/6 dni szkoleniowych.
6) Uczestnikami szkolenia będą przedstawiciele systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej z terenu województwa śląskiego, w psychologowie i pedagodzy zatrudnieni w ośrodkach adopcyjnych oraz placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
7) Celem szkolenia będzie doskonalenie wiedzy pracowników systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej na temat radzenia sobie z trudnymi zachowaniami dzieci i młodzieży, ze szczególnym uwzględnieniem wczesnej interwencji kryzysowej.
8) Do przeprowadzenia warsztatu Wykonawca zapewni sale szkoleniową zlokalizowaną na terenie Katowic. Sala szkoleniowa, w której realizowane będzie szkolenie musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu do liczby uczestników, z uwzględnieniem wytycznych w zakresie reżimu sanitarnego w sytuacji zagrożenia epidemicznego w kraju. Sala musi być odpowiednio oświetlona, klimatyzowana (wyposażona w system klimatyzacji, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), przystosowana do rodzaju zajęć, z oknem i dostępem do światła dziennego. Sala powinna być dostosowana do potrzeb uczestników i być wyposażona w system nagłośnienia, notebook, rzutnik multimedialny, stolik pod rzutnik, ekran do projekcji lub białą ścianę odpowiedniej wielkości, tablicę flipchart + odpowiednie kartki oraz pisaki, krzesła, stoły/stoliki.
9) Zamawiający zapewnia catering w postaci przerwy kawowej i obiadu dla uczestników szkolenia oraz dla 1 trenera
10) WAŻNE! W przypadku uzasadnionym sytuacją epidemiczną w kraju, w razie braku możliwości realizacji zajęć w trybie stacjonarnym dopuszcza się przeprowadzenie szkolenia w trybie zdalnym, w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line. W przypadku zastosowania takiego trybu całość szkolenia musi być bezpłatna dla uczestników i musi być nagrywana/rejestrowana, przy czym nie ma obowiązku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników szkolenia (na nagraniu musi być widoczny trener). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej platformy celem prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia na własny koszt i ryzyko.
11) Wykonawca powinien zapewnić niezbędne pomoce dydaktyczne dla uczestników – w formie skryptów lub/i podręczników, a w przypadku szkoleń zdalnych w formie e-podręczników, materiałów wideo, plików dokumentów itp. Materiały dydaktyczne powinny obejmować w szczególności:
- stronę tytułową zgodną ze wzorem przesłanym przez Zamawiającego;
- logotypy i informacje o współfinansowaniu zamówienia z Funduszy Europejskich;
- harmonogram szkolenia;
- prezentacje wykorzystywane podczas szkolenia;
- rozwinięcia zagadnień objętych szkoleniem;
- miejsce do prowadzenia notatek (co najmniej 4 strony formatu A4).
W razie konieczności wynikającej ze specjalnych potrzeb uczestników zgłoszonych przez Zamawiającego po przeprowadzeniu procesu rekrutacji, Wykonawca winien przygotować materiały w formie umożliwiającej ich wykorzystanie przez osoby z niepełnosprawnością (np. wydruk materiałów powiększoną czcionką itp.).
Materiały muszą zostać oznakowane zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” oraz zawierać informacje o współfinansowaniu zamówienia ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający przekaże Wykonawcy logotypy niezbędne do oznakowania przygotowanych materiałów dydaktycznych. opracowanych materiałów dydaktycznych.
12) Wykonawca odpowiada za przygotowanie zaświadczeń uczestnictwa w szkoleniu. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji podczas szkolenia następujących czynności:
- przywitania grupy w imieniu Zamawiającego;
- poinformowania o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podaniem pełnego tytułu szkolenia;
- rozdania uczestnikom materiałów szkoleniowych
- prowadzenia list obecności uczestników szkolenia
- przygotowanie i rozdanie zaświadczeń uczestnictwa w szkoleniu;
- rozdania ankiet ewaluacyjnych, przygotowanych przez Zamawiającego, podczas zakończenia szkolenia oraz ich zebrania;
- przekazania pełnej dokumentacji szkoleniowej Zamawiającemu.
Uwaga: realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny w związku z wirusem SARS-CoV-2 a także innymi wytycznymi wydanymi przez uprawnione Organy w trakcie epidemii SARS-CoV-2. Na potrzeby realizacji zamówienia przyjmuje się, iż Organizatorem w rozumieniu powyższych przepisów/wytycznych jest Wykonawca.
13) Kalkulacja kosztów realizacji zamówienia musi zawierać:
 Koszt wynagrodzenia trenera/trenerów;
 Koszt zapewnienia sali szkoleniowej;
 Koszt dojazdu trenera/trenerów na miejsce realizacji zajęć, przy czym w związku z możliwością realizacji szkoleń w trybie zdalnym należy wziąć pod uwagę ewentualny koszt zapewnienia narzędzi do organizacji i przeprowadzenia szkolenia oraz umożliwienia uczestnikom bezpłatnego dostępu do platformy, na której zrealizowane zostanie szkolenie;
 Koszt przygotowania i wydrukowania materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia oraz przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanych materiałów;
 Koszt przygotowania i wydrukowania zaświadczeń uczestnictwa wraz z przygotowaniem kopii wystawionych zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub duplikatów wystawionych zaświadczeń;
 Koszt dostarczenia do siedziby Zamawiającego wszystkich wymienionych wyżej dokumentów;
 Wszystkie koszty jakie Wykonawca uzna za konieczne i niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz konieczne do poniesienia w związku ze stosowaniem przepisów dotyczących ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii oraz wytycznych Ministerstwa Rozwoju i GIS.

4.2.5.) Wartość części: 14400 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową:
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punków
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń – (E) 40% 40
Razem: 100
1. KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C = ----------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”

2. KRYTERIUM - Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń (E):
Obliczane na podstawie zamieszczonego w Formularzu ofertowym oświadczenia Wykonawcy
(stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ). Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie trenerów w realizacji co najmniej 4 szkoleń (z usług spełniających warunek udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 5 pkt 6 SWZ). Zamawiający ustala podlegającą ocenie: minimalną liczbę szkoleń – 4 i maksymalną liczbę szkoleń – 7 . Liczba szkoleń powyżej 7 nie będzie dodatkowo punktowana.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać, że: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.:
dla Części I zamówienia:
1) Co najmniej 1 osobą (Trener) posiadającą:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii;
b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi z FAS/FASD oraz ich rodzicami/opiekunami;
c) doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów dotyczących wspierania dzieci z FAS/FASD i ich rodziców/opiekunów.

dla Części II zamówienia:
1) co najmniej 1 osobą (Trener I prowadzący zajęcia dla rodziców) posiadającą:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii
b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami adopcyjnymi;
c) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu terapii dzieci i młodzieży z zaburzeniami więzi;
d) doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów dotyczących budowania więzi w rodzinie, zaburzeń więzi u dzieci / młodzieży.
2) co najmniej 1 osobą (Trener II prowadzący zajęcia dla dzieci) posiadającą:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii lub wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki;
b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami adopcyjnymi;
c) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu terapii dzieci i młodzieży z zaburzeniami więzi.
3) co najmniej 1 osobę (Opiekuna dla dzieci) posiadającą:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki lub na innym kierunku uzupełnionym kwalifikacjami pedagogicznymi;
b) minimum roczne doświadczenie w pracy zawodowej w sprawowaniu opieki nad dziećmi i/lub prowadzeniu zajęć dla dzieci w żłobkach, przedszkolach, szkołach, klubach dziecięcych, klubach sportowych, świetlicach socjoterapeutycznych lub placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej.
dla części III zamówienia:
1) co najmniej 1 osobą (Trener) posiadającą:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii;
b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu terapii małżeństw i/lub terapii par;
c) doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów z zakresu komunikacji i/lub rozwoju dla małżeństw i/lub par.
dla części IV zamówienia:
1) co najmniej 1 osobą (Trener) posiadającą:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii lub wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki;
b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami adopcyjnymi i/lub rodzinami zastępczymi i/lub dziećmi przebywającymi w pieczy zastępczej;
c) doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów z zakresu rozwijania umiejętności wychowawczych dla rodziców i/lub kandydatów na rodziców adopcyjnych i/lub kandydatów na rodziców zastępczych.
dla części V zamówienia:
1) co najmniej 1 osobą (Trener) posiadającą:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii;
b) ukończone studia podyplomowe z zakresu seksuologii/seksuologii klinicznej
c) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu konsultacji seksuologicznych i/lub pracy terapeutycznej z dziećmi z zaburzeniami w obszarze rozwoju seksualnego;
d) doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów z zakresu seksualności
dla części VI zamówienia:
1) co najmniej 1 osobą (Trener) posiadającą:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii lub wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki oraz certyfikat psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego lub Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego innego towarzystwa psychoterapeutycznego reprezentującego jedno z głównych podejść (poznawczo-behawioralne, psychodynamiczne, psychoanalityczne, systemowe, humanistyczno-egzystencjalne, integracyjne)
b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu interwencji kryzysowej wobec dzieci i młodzieży;
c) doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów dotyczących interwencji kryzysowej / interwencji w kryzysie wobec dzieci/młodzieży.
UWAGA: Wymóg posiadania certyfikatu psychoterapeuty dotyczy jedynie osób z wykształceniem wyższym magisterskim z zakresu pedagogiki.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 3 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 2 do SWZ).

Podmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni terminie - dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona
1) w celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od wykonawcy:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu zawiera załącznik nr 4 do SWZ,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 1 do SWZ),
2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 5 specyfikacji (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 2 do SWZ),
3) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 3 do SWZ),
4) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani (w treści formularza ofertowego),
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane wraz z ofertą na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy (jeżeli dotyczy),
6) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
7) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych.
8) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wraz z ofertą),
9) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (na wezwanie zamawiającego).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa w ust. 8, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączać do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 11, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby pod rygorem nieważności należy złożyć w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły i wymagania określono w rozdziale 8 pkt 2 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy tj:
a) Zmianę terminu realizacji umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
b) Zaistnienia omyłki pisarskiej,
c) Zmiany danych teleadresowych,
d) Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej, zagrożenia epidemiologiczne i inne zdarzenia) mającej wpływ na realizację umowy,
e) Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w odniesieniu do zobowiązań niezrealizowanych w przypadku:
- Ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, w odniesieniu do usługi będącej przedmiotem umowy,
- Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
- W przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy i Wykonawca w sposób obiektywny udowodni ich wielkość;
f) Wystąpienia innych zdarzeń mających wpływ na realizację umowy, w szczególności takich, które powstały niezależnie od działań samych stron, bądź których strony nie były w stanie przewidzieć,
g) W szczególnie uzasadnionych wypadkach, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności dopuszczalna jest zmiana osób realizujących zamówienie, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego z podaniem przyczyny tejże zmiany i uzyskaniu akceptacji dla osoby wskazanej na zastępcę. Zaproponowana osoba musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie zgodne z wymaganiami określonymi w SWZ (na spełnienie warunków udziału w postępowaniu). Ponadto, jeżeli zmiana dotyczy osoby, której doświadczenie podlegało punktacji w kryterium „Doświadczenie trenerów w realizacji szkoleń – (E)” zaproponowana osoba musi uzyskać taką samą lub wyższą liczbę punktów w tym kryterium co osoba zmieniana. Wykonawca zobligowany jest do przedłożenia Zamawiającemu Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) wraz z wymaganymi dokumentami dla zastępcy,
h) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
i) Konieczności wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Pośredniczącej i /lub Zarządzającej,
j) Zmiany oświadczeń Wykonawcy i sposobu płatności za realizację usługi związaną z zastosowaniem systemu podzielonej płatności (split payment),

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-14 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkoleń cyfrowych
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkoleń cyfrowych: 1.Sztuczna inteligencja w biznesie i pracy, 2.Obsługa komputera, urządzeń mobilnych oraz platform informatycznych instytucji publicznych(ZUS, US, PUP, Profil zaufany e-obywatel, e-pacjent itp.), 3.Obsługa programów graficznych poziom podstawowy, 4.Bezpieczeństwo w sieci, 5.Social media marketing Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI