Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi szkoleniowe dla osób dorosłych z podziałem na 8 części w ramach projektu pn. "System aktywizacji społeczno- zawodowej w powiecie puckim- etap II "
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871707828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: E. Orzeszkowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 48 58 673 42 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.domzalicka@starostwo.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.starostwo.puck.pl/m,218,strona-glowna.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleniowe dla osób dorosłych z podziałem na 8 części w ramach projektu pn. "System aktywizacji społeczno- zawodowej w powiecie puckim- etap II "
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52ff3be8-75d3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000177/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi szkoleniowe dla osób dorosłych z podziałem na 8 części w ramach projektu pn. »System aktywizacji społeczno- zawodowej w powiecie puckim- etap II«
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„System aktywizacji społeczno- zawodowej w powiecie puckim- etap II” dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w powiecie puckim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.01. Aktywna Integracja, Poddziałanie 06.01.01.Aktywizacja społeczno- zawodowa- mechanizm ZIT
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatpucki.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatpucki.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.:1) Oferty, 2) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., 3) Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 p.z.p.,4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 p.z.p., 5) Pełnomocnictwo, -sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320).2. W niniejszym postępowaniu dokumenty elektroniczne przekazuje się przy użyciu Platformy Marketplanet OnePlace pod adresem https://powiatpucki.ezamawiajacy.pl3. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy, która jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego/ Instrukcja dla Wykonawcy dla postępowań opublikowanych od 01.01.2021”.1. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), Wykonawca musi posiadać: E-dowód osobisty osoby2. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym), wykonawca musi posiadać: Profil zaufany osoby składającej ofertę w Systemie. 3. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać:Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej ofertę w Systemie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Pucku z siedzibą w Pucku przy ul. E. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck;2) w sprawach związanych z danymi nalezy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres IOD Starostwo Powiatowe w Pucku z siedzibą w Pucku przy ul. E. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck Dane pocztą elektroniczną na adres: iodo@starostwo.puck.pl3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do a danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.2. Jednocześnie Starostwo Powiatowe w Pucku przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.272.2.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1. Kurs planowania i realizacji usług w recepcji:a) w ramach zamówienia podstawowego przeprowadzenie kursu dla: min. 1 osoby, max. 2 osób;b) w ramach opcji: przeprowadzenie kursu dla: min. 1 osoby, max. 2 osób;
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach opcji: przeprowadzenie kursu planowania i realizacji usług w recepcji: dla: min. 1 osoby, max. 2 osób1) Zamawiający w formie pisemnej, nie później niż do dnia zakończenia wykonania zamówienia podstawowego uruchomi opcję i wyznaczy dzień rozpoczęcia wykonywania zamówienia w ramach opcji. Będzie to równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o skorzystaniu z opcji w zakresie i na warunkach określonych w SWZ. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w ramach opcji w terminach i na zasadach określonych w niniejszej SWZ. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczebności wskazanej grupy. (Liczba osób kierowanych na kurs ma charakter szacunkowy i w momencie realizacji zamówienia może ulec zmianie - Wykonawcy powinni uwzględnić ten fakt kalkulując cenę oferty). Zamawiający przewiduje ograniczenia zakresu zamówienia do ilości osób wskazanych w OPZ, przy czym minimalna ilość osób zarówno w ramach zamówienia podstawowego jak i zamówienia w ramach opcji do przeprowadzenia kursu wynosi 1 os.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Przeprowadzenie Kursu planowania i realizacji usług w recepcji dla 5 uczestników4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzieleniaw okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy p.z.p., polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. przeprowadzenie następujących kursu planowania i realizacji usług w recepcji;Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia się osób, które będą chciały uczestniczyć w wyżej wymienionych szkoleniach.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe Doświadczenie Osoby-Wykładowcy/Trenera wyznaczonej do realizacji zamówienia, ponad wymagane w warunku, określonym w Rozdz. XIII SWZ, odpowiednio zgodne z zakresem dla danej Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część nr 2. Kurs SEP do 1 kV":a) w ramach zamówienia podstawowego przeprowadzenie kursu dla: min. 1 osoby, max. 2 osób;b) w ramach opcji: przeprowadzenie kursu dla: min. 1 osoby, max. 2 osób;
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Kurs SEP do 1 kVw ramach opcji: przeprowadzenie kursu dla: min. 1 osoby, max. 2 osób;1) Zamawiający w formie pisemnej, nie później niż do dnia zakończenia wykonania zamówienia podstawowego uruchomi opcję i wyznaczy dzień rozpoczęcia wykonywania zamówienia w ramach opcji. Będzie to równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o skorzystaniu z opcji w zakresie i na warunkach określonych w SWZ. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w ramach opcji w terminach i na zasadach określonych w niniejszej SWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczebności wskazanej grupy. (Liczba osób kierowanych na kurs ma charakter szacunkowy i w momencie realizacji zamówienia może ulec zmianie - Wykonawcy powinni uwzględnić ten fakt kalkulując cenę oferty). Zamawiający przewiduje ograniczenia zakresu zamówienia do ilości osób wskazanych w OPZ, przy czym minimalna ilość osób zarówno w ramach zamówienia podstawowego jak i zamówienia w ramach opcji do przeprowadzenia kursu wynosi 1 os.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Kurs obsługi i konserwacji urządzeń elektrycznych dla 5 uczestników4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzieleniaw okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy p.z.p., polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. przeprowadzenie kursu SEP do 1kV;Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia się osób, które będą chciały uczestniczyć w wyżej wymienionych szkoleniach.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe Doświadczenie Osoby-Wykładowcy/Trenera wyznaczonej do realizacji zamówienia, ponad wymagane w warunku, określonym w Rozdz. XIII SWZ, odpowiednio zgodne z zakresem dla danej Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Kurs Prawo jazdy kat. C":a) w ramach zamówienia podstawowego przeprowadzenie kursu dla: min. 1 osoby;b) w ramach opcji: przeprowadzenie kursu dla: min. 1 osoby, max. 2 osób;
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Kurs Prawo jazdy kat. C":w ramach opcji: przeprowadzenie kursu dla: min. 1 osoby, max. 2 osób;1) Zamawiający w formie pisemnej, nie później niż do dnia zakończenia wykonania zamówienia podstawowego uruchomi opcję i wyznaczy dzień rozpoczęcia wykonywania zamówienia w ramach opcji. Będzie to równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o skorzystaniu z opcji w zakresie i na warunkach określonych w SWZ. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w ramach opcji w terminach i na zasadach określonych w niniejszej SWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczebności wskazanej grupy. (Liczba osób kierowanych na kurs ma charakter szacunkowy i w momencie realizacji zamówienia może ulec zmianie - Wykonawcy powinni uwzględnić ten fakt kalkulując cenę oferty). Zamawiający przewiduje ograniczenia zakresu zamówienia do ilości osób wskazanych w OPZ, przy czym minimalna ilość osób zarówno w ramach zamówienia podstawowego jak i zamówienia w ramach opcji do przeprowadzenia kursu wynosi 1 os.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii C dla 6 uzytkowników4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający zamówienia przewiduje możliwość udzieleniaw okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy p.z.p., polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Kurs Prawo jazdy kat. C; 3. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.4. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia się osób, które będą chciały uczestniczyć w wyżej wymienionych szkoleniach.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe Doświadczenie Osoby-Wykładowcy/Trenera wyznaczonej do realizacji zamówienia, ponad wymagane w warunku, określonym w Rozdz. XIII SWZ, odpowiednio zgodne z zakresem dla danej Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 4. Magazynier z uprawnieniami na obsługę wózków widłowych:a) w ramach zamówienia podstawowego przeprowadzenie kursu dla: min. 1 osoby;b) w ramach opcji: przeprowadzenie kursu dla: min. 1 osoby, max. 2 osób;
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
w ramach opcji: przeprowadzenie kursu dla: min. 1 osoby, max. 2 osób;Zamawiający w formie pisemnej, nie później niż do dnia zakończeniawykonania zamówienia podstawowego uruchomi opcję i wyznaczy dzień rozpoczęciawykonywania zamówienia w ramach opcji. Będzie to równoznaczne ze złożeniem oświadczeniao skorzystaniu z opcji w zakresie i na warunkach określonych w SWZ. Zamawiający może nieskorzystać z opcji, a Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenie wstosunku do Zamawiającego.2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie wramach opcji w terminach i na zasadach określonych w niniejszej SWZ. 7. Zamawiającyzastrzega sobie możliwość zmiany liczebności wskazanej grupy. (Liczba osób kierowanych nakurs ma charakter szacunkowy i w momencie realizacji zamówienia może ulec zmianie -Wykonawcy powinni uwzględnić ten fakt kalkulując cenę oferty). Zamawiający przewidujeograniczenia zakresu zamówienia do ilości osób wskazanych w OPZ, przy czym minimalna ilośćosób zarówno w ramach zamówienia podstawowego jak i zamówienia w ramach opcji doprzeprowadzenia kursu wynosi 1 os.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Przeprowadzenie Kursy uprawnień na wózki widłowe/ kierowca operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 6 uczestników4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzieleniazamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy p.z.p., polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotemzamówienia podstawowego. przeprowadzenie kursu Magazynier z uprawnieniami na obsługę wózków widłowych; Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresuprzedmiotu zamówienia podstawowego. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiegozamówienia w przypadku zgłoszenia się osób, które będą chciały uczestniczyć w wyżej wymienionychszkoleniach.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe Doświadczenie Osoby-Wykładowcy/Trenera wyznaczonej do realizacji zamówienia, ponad wymagane w warunku, określonym w Rozdz. XIII SWZ, odpowiednio zgodne z zakresem dla danej Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 5. Kurs Specjalisty ds. kadr i płac::2) Kurs Specjalisty ds. kadr i płac:a) w ramach zamówienia podstawowego przeprowadzenie kursu dla: min. 1 osoby, max. 3 osób;b) w ramach opcji: przeprowadzenie kursu dla: min. 1 osoby, max. 5 osób;;
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
w ramach opcji: przeprowadzenie kursu dla: min. 1 osoby, max. 5 osób;Zamawiający w formie pisemnej, nie później niż do dnia zakończeniawykonania zamówienia podstawowego uruchomi opcję i wyznaczy dzień rozpoczęciawykonywania zamówienia w ramach opcji. Będzie to równoznaczne ze złożeniem oświadczeniao skorzystaniu z opcji w zakresie i na warunkach określonych w SWZ. Zamawiający może nieskorzystać z opcji, a Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenie wstosunku do Zamawiającego.2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie wramach opcji w terminach i na zasadach określonych w niniejszej SWZ. 7. Zamawiającyzastrzega sobie możliwość zmiany liczebności wskazanej grupy. (Liczba osób kierowanych nakurs ma charakter szacunkowy i w momencie realizacji zamówienia może ulec zmianie -Wykonawcy powinni uwzględnić ten fakt kalkulując cenę oferty). Zamawiający przewidujeograniczenia zakresu zamówienia do ilości osób wskazanych w OPZ, przy czym minimalna ilośćosób zarówno w ramach zamówienia podstawowego jak i zamówienia w ramach opcji doprzeprowadzenia kursu wynosi 1 os.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Przeprowadzenie Kursu Specjalisty ds. kadr i płac dla 10 uczestników4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzieleniazamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy p.z.p., polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotemzamówienia podstawowego. przeprowadzenie Kurs Specjalisty ds. kadr i płac; Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresuprzedmiotu zamówienia podstawowego. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiegozamówienia w przypadku zgłoszenia się osób, które będą chciały uczestniczyć w wyżej wymienionychszkoleniach.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6. Kurs florystyczny: przeprowadzenie kursu dla: min. 5 osób, max. 16 osób
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Kurs florystyczny dla 8 uczestników4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzieleniazamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy p.z.p., polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotemzamówienia podstawowego. przeprowadzenie Kurs florystyczny: przeprowadzenie kursu ; Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresuprzedmiotu zamówienia podstawowego. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiegozamówienia w przypadku zgłoszenia się osób, które będą chciały uczestniczyć w wyżej wymienionychszkoleniach.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe Doświadczenie Osoby-Wykładowcy/Trenera wyznaczonej do realizacji zamówienia, ponad wymagane w warunku, określonym w Rozdz. XIII SWZ, odpowiednio zgodne z zakresem dla danej Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7. Diagnosta pojazdów samochodowych: przeprowadzenie kursu dla: 1 osoby
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzieleniazamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy p.z.p., polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotemzamówienia podstawowego. przeprowadzenie Diagnosta pojazdów samochodowych:: przeprowadzenie kursu ; Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresuprzedmiotu zamówienia podstawowego. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiegozamówienia w przypadku zgłoszenia się osób, które będą chciały uczestniczyć w wyżej wymienionychszkoleniach.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe Doświadczenie Osoby-Wykładowcy/Trenera wyznaczonej do realizacji zamówienia, ponad wymagane w warunku, określonym w Rozdz. XIII SWZ, odpowiednio zgodne z zakresem dla danej Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8. Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC: przeprowadzenie kursu dla: 1 osoby
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego