Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi realizacji szkoleń specjalistycznych dla uczniów i szkoleń zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość” WND-RPPD.03.03.01-20-0206/18 cz. I-IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050503972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 8
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-441
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 653 77 00
1.5.8.) Numer faksu: 85 732 95 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundacja@bfkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi realizacji szkoleń specjalistycznych dla uczniów i szkoleń zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość” WND-RPPD.03.03.01-20-0206/18 cz. I-IV
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a1d3d74-b229-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005525/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Realizacja kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów w projekcie "Inwestycja w przyszłość"
1.3.9 Szkolenia dostosowane do potrzeb nauczycieli w projekcie "Inwestycja w przyszłość"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Inwestycja w przyszłość” WND-RPPD.03.03.01-20-0206/18
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: (numeracja zgodna z SWZ) Rozdzaił II pkt 11 ppkt2a. W postępowaniu o udzielnie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk); przez dostępny na stronie danego postępowania formularz Wyślij wiadomość. b. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów o oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus sp. z o.o. dla Użytkowników (Wykonawców). c. Zamawiający informuje, że posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w przetargu jest możliwe bez posiadania konta. Wykonawca nieposiadający konta na Platformie Zakupowej może za jej pośrednictwem wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Wykonawca niezalogowany nie może samodzielnie wycofać oferty. W celu wycofania oferty należy się skontaktować z Centrum Wsparcia klienta, które służy pomocą techniczna od 7:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Na Platformie Zakupowej w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” opisana jest szczegółowa procedura zmiany i wycofania oferty. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty. 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na dana część. Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę na daną część, zostaną odrzucone.4. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, wskazanymi w rozdziale II podrozdziale 9 SWZ.5. Do upływu terminu składania ofert Wykonawca może wycofać ofertę lub ją zmienić. Zmianą jest wycofanie i ponowne wprowadzenie do platformazakupowa.pl Sposób postępowania w przypadku oferty w systemie został opisany w Instrukcji korzystania z Platformy .Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: w Białymstoku ul. Spółdzielcza 8 15-441 Białystok, Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Spółdzielcza 8 15-441 Białystok lub drogą e-mailową pod adresem: fundacja@bfkk.pl . Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO, Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Urzędu Zamówień Publicznych, organów kontrolnych, a także na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do dostawców usług teleinformatycznych. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa.Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.Skargę nas działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Podanie danych osobowych jest wymogiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ich niepodanie spowoduje brak możliwości udziału w postępowaniu. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dotyczące RODO zawarte są w załącznika; Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy dla części I-III, Załącznik nr 8 do SWZ - umowa o przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na podstawie umowy powierzania danych osobowych dla części I-III, Załącznik nr 9 do SWZ - Klauzula informacyjna dla części I-III oraz w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/KUR/IWP/RPOWP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. • Liczba uczestników: 7-9 osób• Wymiar godzin: 30 godzin zajęć teoretycznych (dydaktycznych) oraz 30 godzin zajęć praktycznych (zegarowych). Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.• Program szkolenia przeprowadzony zostanie na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 978 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 280 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. z 2016 r. poz. 232).• W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, stosowne badania lekarskie, materiały dydaktyczne (skrypt/podręcznik, testy w formie elektronicznej na płycie CD/DVD, notes, długopis, teczka), koszty wydania zaświadczenia, koszt przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu teoretycznego i praktycznego, koszt egzaminu państwowego (pokrycie kosztów opłaty pierwszego egzaminu państwowego teoretycznego i praktycznego).• Istnieje możliwość dołączenia uczniów do grupy innych uczestników realizujących kurs o tej samej tematyce.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów w kryterium określonym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów w kryterium określonym w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. • Liczba uczestników: 5-7 osób.• Wymiar godzin: min. 60 godzin szkoleniowych , z czego minimum 30 godzin zajęć praktycznych. Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.• Program kursu powinien być zgodny z normami Urzędu Dozoru Technicznego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. Z 2012r. Poz. 186 ze zmianami.).• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu w części teoretycznej oraz niezbędny sprzęt do przeprowadzenia części praktycznej kursu.• Organizacja egzaminu państwowego przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego.• Wydanie uczestnikom Legitymacji wydanej przez Urzędu Dozoru Technicznego, w terminie do 7 dni od daty zdania egzaminów.• W koszt kursu należy doliczyć opłatę za badania, które należy przeprowadzić na początku szkolenia.• W koszt należy wliczyć opłatę za egzamin na zdobycie uprawnień - Legitymacji wydanej przez UDT
4.2.6.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów w kryterium określonym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów w kryterium określonym w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kurs barmański • Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. • Liczba uczestników: 11-13 osób, w podziale na 2 grupy szkoleniowe po średnio 5-7 osób każda• Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:– Techniki pracy i funkcje sprzętu barowego (m.in. omówienie sprzętu barowego, miary barowe, rodzaje i podział szkła barowego, wyposażenie baru).– Podstawy miksologii ( m.in. rozróżnianie typów koktajli oraz moktajli, koktajle klasyczne, receptury i historia).– Użycie różnych technik do przygotowywania koktajli (shake, stir, blend, building,Throwing).– Techniki pracy za barem przy użyciu (jiggera, łyżka, shaker).– Wprowadzenie Working Flair (free pouring, wykorzystanie sprzętu barmańskiego).– Praktyczne podstawy zagadnień home made oraz infuzowania. – Dekorowanie - jak dobrać odpowiednie składniki dekoracji do wybranego szkła oraz koktajlu.• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w placówkach gastronomicznych, restauracjach lub odpowiednio przystosowanym i wyposażonym pomieszczeniu gastronomicznym. • Wykonawca powinien zapewnić niezbędne narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.2. Kurs cukierniczy• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. • Liczba uczestników: 4-5 osób, 1 grupa szkoleniowa• Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.• Zakres ramowy kursu: Ciasta biszkoptowe. Kremy lub pianki, musy, mleczka. Serniki. Przygotowanie i podstawy pracy z karmelem. Podstawy pracy z czekoladą Torty na bazie ciast biszkoptowych. Podstawy dekorowania• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w placówkach gastronomicznych lub odpowiednio przystosowanym i wyposażonym pomieszczeniu gastronomicznym. • Wykonawca powinien zapewnić niezbędne narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.3. Kurs dekorowania ciast i tortów-praktyczne szkolenie cukiernicze• Grupa docelowa: Nauczyciele Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie lub inne miasto w Polsce (w tym przypadku po stronie Wykonawcy leży zagwarantowanie nauczycielom zwrotu kosztów dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia).• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. • Liczba uczestników: 4 osoby• Wymiar godzin: min. 32 godziny szkoleniowe Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje) lub w godzinach popołudniowych.• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.• Zakres ramowy kursu: Wprowadzenie do tematu-receptury, produkty, barwniki, akcesoria, rodzaje czekolady i zasady jej obróbki. Kształtowanie umiejętności tynkowania, uzyskiwania kantu. Najnowsze trendy w sugarcraftingu. Struktury dekoracyjne na bazie kremu z czekolady. Zastosowanie czekolady w dekoracjach-drip cake, wachlarze. Dekorowanie tortów wybranymi technikami. Składanie tortu piętrowego - główne zasady.• Wykonawca powinien zapewnić sale (pracownie gastronomiczne/cukiernicze) na przeprowadzenie kursu z niezbędnym wyposażeniem.• Wykonawca powinien zapewnić wszystkie składniki i produkty spożywcze do przeprowadzenia zajęć praktycznych.• Istnieje możliwość dołączenia nauczycieli do grupy innych uczestników realizujących kurs o tej samej tematyce.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów w kryterium określonym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów w kryterium określonym w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. • Liczba uczestników: 12-14 osób, 1 grupa szkoleniowa• Wymiar godzin: min. 32 godziny szkoleniowe Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.• Zakres ramowy kursu: Zapoznanie się ze środkami transportu wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie; rodzaje palet, sposób rozmieszczania palet na aucie. Określanie tras kierowców, czas pracy kierowcy dzienny i tygodniowy. Obsługa programów komputerowych usprawniających organizację procesu transportowego. Wycena przewozu ładunków całopojazdowych i w doładunkach. Zapoznanie się z obiegiem dokumentów transportowo – spedycyjnych. Sporządzanie dokumentów transportowo – spedycyjnych. Obsługa giełd transportowych. Główne warunki zleceń spedycyjnych, etyka w pracy spedytora.• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu, w tym salę komputerową do przeprowadzenia zajęć praktycznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego