III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
I,II,IV-VIII części zamówienia, dotyczące:1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;- III części zamówienia, dotyczące:1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca posiada wpis do rejestru działalności regulowanej tj. do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców w zakresie szkolenia przygotowującego do egzaminu na prawo jazdy kat. B zgodnie z zapisami ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej /j.t Dz. U. z 2016 poz. 1829 z późn. zm.;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Cz.1Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach wszystkich części zamówienia, będzie brał pod uwagę:a) doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia zawodowego dla co najmniej 13 osób.b) doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą dla każdego z 2 zakresów tematycznych wskazanych w części zamówienia, która przeprowadziła co najmniej 20 godzin szkoleniowych w danym zakresie tematycznym. cz. 23) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach wszystkich części zamówienia, będzie brał pod uwagę: a) doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia zawodowego dla co najmniej 17 osób.b) doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą dla zakresu tematycznego wskazanego w części zamówienia, która przeprowadziła co najmniej 20 godzin szkoleniowych w danym zakresie tematycznym.cz. 33) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach wszystkich części zamówienia, będzie brał pod uwagę: a) doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia zawodowego dla co najmniej 1 osoby dla zakresu tematycznego wskazanego w części zamówienia.b) doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą/instruktora uprawnionego do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w zakresie szkolenia przygotowującego do egzaminu na prawo jazdy kat.B.cz.4 3) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach wszystkich części zamówienia, będzie brał pod uwagę: a) doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia zawodowego dla co najmniej 1 osoby.b) doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą dla zakresu tematycznego wskazanego w części zamówienia, która przeprowadziła co najmniej 20 godzin szkoleniowych w danym zakresie tematycznym.cz.53) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach wszystkich części zamówienia, będzie brał pod uwagę: a) doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia zawodowego dla co najmniej 1 osoby.b) doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą dla zakresu tematycznego wskazanego w części zamówienia, która przeprowadziła co najmniej 20 godzin szkoleniowych w danym zakresie tematycznym.cz. 63) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach wszystkich części zamówienia, będzie brał pod uwagę: a) doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia zawodowego dla co najmniej 1 osoby.b) doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą dla zakresu tematycznego wskazanego w części zamówienia, która przeprowadziła co najmniej 20 godzin szkoleniowych w danym zakresie tematycznym.cz.73) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach wszystkich części zamówienia, będzie brał pod uwagę: a) doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia zawodowego dla co najmniej 1 osoby.b) doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą dla zakresu tematycznego wskazanego w części zamówienia, która przeprowadziła co najmniej 8 godzin szkoleniowych w danym zakresie tematycznym.cz.83) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach wszystkich części zamówienia, będzie brał pod uwagę: a) doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia zawodowego dla co najmniej 1 osoby.b) doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą dla zakresu tematycznego wskazanego w części zamówienia, która przeprowadziła co najmniej 8 godzin szkoleniowych w danym zakresie tematycznym.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w ramach danej części zamówienia, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:6.3.1. w zakresie doświadczenia Wykonawcy:1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,2) dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;6.3.2. w zakresie doświadczenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.6.3.3. Potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej tj. do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców w zakresie szkolenia przygotowującego do egzaminu na prawo jazdy kat. B zgodnie z zapisami ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej /j.t Dz. U. z 2016 poz. 1829 z późn. zm. – dotyczy tylko części III zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ),2) program szkoleń, zawierający opis co najmniej elementów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ),4) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ),5) zobowiązanie innego podmiotu (Załącznik nr 7 do SIWZ) – w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,6) pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 7) Dowód wniesienia wadium.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
10.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium:1) dla I części zamówienia w wysokości 1100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto zł),2) dla II części zamówienia w wysokości 1400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta zł),3) dla III części zamówienia w wysokości 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt zł),4) dla IV części zamówienia w wysokości 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt zł),5) dla V części zamówienia w wysokości 160,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt zł),6) dla VI części zamówienia w wysokości 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł),7) dla VII części zamówienia w wysokości 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł),8) dla VIII części zamówienia w wysokości 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt zł),10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 28 1240 5211 1111 0010 8397 8776 prowadzony przez Bank Pekao S.A. W tytule przelewu należy wskazać: „Wadium – znak postępowania 38/KUR/KUWP/RPOWP/2020 część …… zamówienia”. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.10.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.10.6. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 10.2 ppkt 2-5 SIWZ, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego.10.7. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.10.8. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.10.9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.10.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
cena |
60,00 |
doświadczenie trenera |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
19.9. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku zajścia okoliczności w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp oraz w przypadkach określonych we wzorze umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, tj.1) przedłużenia terminu wykonania zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania zamówienia, w następujących sytuacjach: jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania zamówienia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania określonych czynności w ramach przedmiotu zamówienia z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy. 2) Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli okaże się, że niektóre elementy przedmiotu umowy będą zbędne z punktu widzenia potrzeb Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
11.01.2021, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
I część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń: 1.1. Kurs Podstawy programowania C++, 1.2. Kurs Grafiki komputerowej; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń:I część zamówienia.1. Kurs Podstawy programowania C++. • Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. • Liczba uczestników: 8-10 osób, 1 grupa szkoleniowa• Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 30% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.• Zakres ramowy kursu: pierwszy program, kompilacja i uruchamianie, zmienne, stałe i ich typy, typy wyliczeniowe (enum), interakcja z użytkownikiem, obsługa standardowego wejścia i wyjścia (iostream), napisy w C++, instrukcje warunkowe, tablice jedno- i wielowymiarowe, operacje plikowe (fstream), funkcje, rekurencja, przeciążanie funkcji, złożone typy danych (struct i class), metody w klasach, konstruktory i destruktory.• Wykonawca powinien zapewnić sale szkoleniowe wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym i oprogramowaniem do przeprowadzenia kursu. Na jednego ucznia powinno przypadać jedno stanowisko komputerowe.2. Kurs Grafiki komputerowej • Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. • Liczba uczestników: 15-17 osób, w podziale na 2 grupy szkoleniowe po 7-9 osób każda• Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.• Zakres ramowy kursu: podstawowe wiadomości o projektowaniu, podstawowe zasady design’u stron WWW, elementy stron WWW, Projekt strony głównej, narzędzia graficzne, tworzenie elementów graficznych na stronę WWW, zapis i optymalizacja elementów graficznych, tworzenie prostych animacji.• Wykonawca powinien zapewnić sale szkoleniowe wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym i oprogramowaniem do przeprowadzenia kursu. Na jednego ucznia powinno przypadać jedno stanowisko komputerowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80210000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie trenera |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
II część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacja szkolenia Kurs Marketing w social mediach oraz copywriting; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:II część zamówienia - Kurs Marketing w social mediach oraz copywriting• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. • Liczba uczestników: 32-34 osoby, w podziale na 4 grupy szkoleniowe po 7-9 osób każda• Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.• Zakres ramowy kursu: wprowadzenie w tematykę social media, mikroblogi – Pinger, Twitter, Instagram i inne, tworzenie strony firmowej i jej konfiguracja na Facebooku, umieszczanie linków, filmów, zdjęć, tagowanie na Facebooku, Twitterze, Instagramie; wykorzystanie YouTube w promocji firmy, wprowadzenie w tematykę copywriting, przygotowanie kampanii reklamowej na Facebooku, tworzenie konkursów, promocji; tekst reklamy prasowej, scenariusz reklamy radiowej, kreacja reklamy zewnętrznej, list ofertowy, ulotka/broszura/folder, teksty w social media.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80210000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie trenera |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
III część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacja szkolenia Kurs Prawo jazdy kat. B; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:III część zamówienia – kurs Prawo jazdy kat. B.• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. • Liczba uczestników: 2 osoby.• Wymiar godzin: 30 godzin zajęć teoretycznych (dydaktycznych) oraz 30 godzin zajęć praktycznych (zegarowych). Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.• Program szkolenia przeprowadzony zostanie na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 978 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 280 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. z 2016 r. poz. 232).• W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, stosowne badania lekarskie, materiały dydaktyczne (skrypt/podręcznik, testy w formie elektronicznej na płycie CD/DVD, notes, długopis, teczka), koszty wydania zaświadczenia, koszt przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu teoretycznego i praktycznego, koszt egzaminu państwowego (pokrycie kosztów opłaty pierwszego egzaminu państwowego teoretycznego i praktycznego).• Istnieje możliwość dołączenia uczniów do grupy innych uczestników realizujących kurs o tej samej tematyce.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80210000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
IV część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacja szkolenia Kurs Podstawy programowania C++; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:IV część zamówienia - Kurs Podstawy programowania C++. • Grupa docelowa: nauczyciel Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie lub inne miasto w Polsce (w tym przypadku po stronie Wykonawcy leży zagwarantowanie nauczycielowi zwrotu kosztów dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia).• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. • Liczba uczestników: 1 osoba• Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych.• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.• Zakres ramowy kursu: pierwszy program, kompilacja i uruchamianie, zmienne, stałe i ich typy, typy wyliczeniowe (enum), interakcja z użytkownikiem, obsługa standardowego wejścia i wyjścia (iostream), napisy w C++, instrukcje warunkowe, tablice jedno- i wielowymiarowe, operacje plikowe (fstream), funkcje, rekurencja, przeciążanie funkcji, złożone typy danych (struct i class), metody w klasach, konstruktory i destruktory.• Wykonawca powinien zapewnić sale szkoleniowe wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym i oprogramowaniem do przeprowadzenia kursu. Na jednego nauczyciela powinno przypadać jedno stanowisko komputerowe.• Istnieje możliwość dołączenia nauczyciela do grupy innych uczestników realizujących kurs o tej samej tematyce.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie trenera |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
V część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacja szkolenia Kurs Adobe Photoshop; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:V część zamówienia - Kurs Adobe Photoshop• Grupa docelowa: nauczyciele Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie lub inne miasto w Polsce (w tym przypadku po stronie Wykonawcy leży zagwarantowanie nauczycielowi zwrotu kosztów dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia).• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. • Liczba uczestników: 2 osoby• Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych.• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.• Zakres ramowy kursu: konfiguracja ustawień programu, praca z warstwami, narzędzia rysunkowe i malarskie, tworzenie fotomontaży i panoram, poprawianie jakość zdjęć, Wprowadzanie i edycja tekstu, Tworzenie i edycja ścieżek oraz obiektów wektorowych, optymalizacja grafiki publikowanej w Internecie, przygotowywanie pracy do profesjonalnego druku• Wykonawca powinien zapewnić sale szkoleniowe wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym i oprogramowaniem do przeprowadzenia kursu. Na jednego nauczyciela powinno przypadać jedno stanowisko komputerowe.• Istnieje możliwość dołączenia nauczycieli do grupy innych uczestników realizujących kurs o tej samej tematyce.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie trenera |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
VI część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacja szkolenia Kurs Marketing w social mediach oraz copywriting; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:VI część zamówienia – Kurs Marketing w social mediach oraz copywriting• Grupa docelowa: Nauczyciel Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie lub inne miasto w Polsce (w tym przypadku po stronie Wykonawcy leży zagwarantowanie nauczycielowi zwrotu kosztów dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia).• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. • Liczba uczestników: 1 osoba• Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych.• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.• Zakres ramowy kursu: wprowadzenie w tematykę social media, mikroblogi – Pinger, Twitter, Instagram i inne, tworzenie strony firmowej i jej konfiguracja na Facebooku, umieszczanie linków, filmów, zdjęć, tagowanie na Facebooku, Twitterze, Instagramie; wykorzystanie YouTube w promocji firmy, wprowadzenie w tematykę copywriting, przygotowanie kampanii reklamowej na Facebooku, tworzenie konkursów, promocji; tekst reklamy prasowej, scenariusz reklamy radiowej, kreacja reklamy zewnętrznej, list ofertowy, ulotka/broszura/folder, teksty w social media.• Istnieje możliwość dołączenia nauczyciela do grupy innych uczestników realizujących kurs o tej samej tematyce.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie trenera |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
VII część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacja szkolenia Wizerunek w biznesie; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:VII część zamówienia – Wizerunek w biznesie• Grupa docelowa: Nauczyciel Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie lub inne miasto w Polsce (w tym przypadku po stronie Wykonawcy leży zagwarantowanie nauczycielowi zwrotu kosztów dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia).• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. • Liczba uczestników: 1 osoba• Wymiar godzin: min. 16 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych.• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.• Zakres ramowy kursu: Wizerunek biznesowy i jego elementy. Wizerunek a stanowisko pracy. Typy urody i ich określanie. Rodzaje sylwetek. Dobór ubioru i dodatków. Analiza kolorystyczna. Zasady łączenia kolorów. Psychologia koloru, Zasady komponowania elementów ubioru. Style ubierania się. Dres code, Makijaż i fryzura biznesowa.• Istnieje możliwość dołączenia nauczyciela do grupy innych uczestników realizujących kurs o tej samej tematyce.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie trenera |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
VIII część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacja szkolenia Prawo celne a obrót towarowy z zagranicą. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:VIII część zamówienia – Prawo celne a obrót towarowy z zagranicą• Grupa docelowa: Nauczyciel Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie lub inne miasto w Polsce (w tym przypadku po stronie Wykonawcy leży zagwarantowanie nauczycielowi zwrotu kosztów dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia).• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. • Liczba uczestników: 1 osoba• Wymiar godzin: min. 16 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych.• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.• Zakres ramowy kursu: Zasady funkcjonowania prawa celnego w Polsce i Unii Europejskiej, Właściwość rzeczowa i miejscowa organów celnych w Polsce, Zgłoszenie celne, Podstawy stosowania prawa celnego, Dokumenty w wymianie towarowej z zagranicą, Elementy kalkulacyjne stosowane odprawach celnych, Pochodzenie towarów – zastosowanie w handlu zagranicznym• Istnieje możliwość dołączenia nauczyciela do grupy innych uczestników realizujących kurs o tej samej tematyce.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie trenera |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: