Usługi organizacji i przeprowadzenia kursów prawo jazdy kategorii: C, D, kwalifikacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi organizacji i przeprowadzenia kursów prawo jazdy kategorii: C, D, kwalifikacji wstępnej w zakresie bloku programowego dla kategorii C, C+E, D dla uczestników/uczestniczek projektu „Nowe kwalifikacje, lepsza przyszłość!” (nr WND-POWR.01.02.01-20-0015/18)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSuwałki
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-02-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAgencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-29
  • Numer ogłoszenia507146-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 507146-N-2020 z dnia 2020-01-29 r.

Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach: Usługi organizacji i przeprowadzenia kursów prawo jazdy kategorii: C, D, kwalifikacji wstępnej w zakresie bloku programowego dla kategorii C, C+E, D dla uczestników/uczestniczek projektu „Nowe kwalifikacje, lepsza przyszłość!” (nr WND-POWR.01.02.01-20-0015/18)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt ,,Nowe kwalifikacje, lepsza przyszłość !” współfinansowany z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa I – Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 – Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy – projekty konkursowe, Poddziałanie 1.2.1 – Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, krajowy numer identyfikacyjny 54118830000000, ul. ul. Teofila Noniewicza  , 16-400  Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 875 666 106, e-mail rm@ares.suwalki.pl, faks 875 667 497.
Adres strony internetowej (URL): www.ares.suwalki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.ares.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ares.suwalki.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi organizacji i przeprowadzenia kursów prawo jazdy kategorii: C, D, kwalifikacji wstępnej w zakresie bloku programowego dla kategorii C, C+E, D dla uczestników/uczestniczek projektu „Nowe kwalifikacje, lepsza przyszłość!” (nr WND-POWR.01.02.01-20-0015/18)
Numer referencyjny: 1/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji i przeprowadzenia kursów prawo jazdy kategorii: C, D, kwalifikacji wstępnej w zakresie bloku programowego dla kategorii C, C+E, D dla uczestników/uczestniczek projektu „Nowe kwalifikacje, lepsza przyszłość!” (nr WND-POWR.01.02.01-20-0015/18). Usługi organizacji i przeprowadzenia kursów: 1. prawo jazdy kategorii: C, 2. kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej w zakresie bloku programowego dla kategorii C, C+E, 3. kwalifikacji wstępnej w zakresie bloku programowego dla kategorii C, C+E, 4. prawo jazdy kategorii D (z kat. B), 5. kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej w zakresie bloku programowego dla kategorii D, dla uczestników/uczestniczek projektu „Nowe kwalifikacje, lepsza przyszłość!”(nr WND-POWR.01.02.01-20-0015/18), na terenie: Powiat suwalski - M. Suwałki 1. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kursu: a) „Prawo jazdy kat. C” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2016 r. poz. 280 z późn. zm.); b) „Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie bloku programowego dla kat. C, C+E” zgodnie: z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.), oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2017 r. poz. 151 z późn. zm.); c) "Kwalifikacja wstępna w zakresie bloku programowego dla kat. C, C+E” zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.), oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2017 r. poz. 151 z późn. zm.); d) „Prawo jazdy kat. D” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2016 r. poz. 280 z późn. zm.); e) "Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie bloku programowego dla kat. D” zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2017 r. poz. 151 z późn. zm.); Przeprowadzone kursy mają na celu przygotowanie ich uczestników/uczestniczek do uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu: • na prawo jazdy kat. C przeprowadzonego przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego oraz testu kwalifikacyjnego przeprowadzonego przez właściwą komisję egzaminacyjną, powołaną przez Wojewodę, • na prawo jazdy Kat D (z kat. B) przeprowadzonego przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego oraz testu kwalifikacyjnego przeprowadzonego przez właściwą komisję egzaminacyjną, powołaną przez Wojewodę. 2. Liczba godzin kursu obejmuje: a) kurs prawo jazdy kat. C : 50 godzin, w tym: - zajęcia teoretyczne 20 godz., 1 godzina – 45 min., - zajęcia praktyczne 30 godz. na osobę, 1 godzina – 60 min. b) kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie bloku programowego dla kat. C, C+E: 140 godzin zegarowych, w tym 130 godz. teoretycznych i 10 godz. zajęć praktycznych (w zależności od tego czy zajęcia praktyczne z jazdy w warunkach specjalnych będą odbywały się przy wykorzystaniu urządzenia, o którym mowa w art. 39g ust. 11 pkt. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Czas trwania zajęć teoretycznych i praktycznych powinien być zgodny z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy. c) Kurs kwalifikacji wstępnej w zakresie bloku programowego dla kat. C, C+E: 280 h, z czego 260h to zajęcia teoretyczne, a 20h to zajęcia praktyczne. W skład zajęć praktycznych wchodzą: 4h jazdy na płycie poślizgowej w warunkach specjalnych oraz 16h jazdy w ruchu drogowym. d) Kurs prawo jazdy kat. D (z kat. B) – 80 godzin, w tym: - zajęcia teoretyczne 20 godz., 1 godzina – 45 min., - zajęcia praktyczne 60 godz. na osobę, 1 godzina – 60 min. e) Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie bloku programowego dla kat. D: 140 godzin zegarowych, w tym 130 godz. teoretycznych i 10 godz. zajęć praktycznych (w zależności od tego czy zajęcia praktyczne z jazdy w warunkach specjalnych będą odbywały się przy wykorzystaniu urządzenia, o którym mowa w art. 39g ust. 11 pkt. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Czas trwania zajęć teoretycznych i praktycznych powinien być zgodny z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy. 3. Liczba uczestników kursu (ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE) : a) Prawo jazdy kat. C: 8 UP b) Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie bloku programowego dla kat, C, C+E: 7 UP c) Kwalifikacji wstępnej w zakresie bloku programowego dla kat. C, C+E: 1 UP d) Prawo jazdy kat. D (z kat. B): 1 UP e) Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie bloku programowego dla kat. D: 1 UP Ze względu na możliwość rezygnacji uczestnika z realizacji projektu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia grupy do przeszkolenia ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO z zachowaniem ceny jednostkowej podanej w formularzu cenowym. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, do wysokości 50% zamówienia podstawowego, w okresie do dnia zakończenia realizacji umowy podstawowej, polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. w zakresie: organizacji i przeprowadzenia kursów: 1. prawo jazdy kategorii: C, 2. kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej w zakresie bloku programowego dla kategorii C, C+E, 3. kwalifikacji wstępnej w zakresie bloku programowego dla kategorii C, C+E, 4. prawo jazdy kategorii D (z kat. B), 5. kwalifikacji wstepnej przyśpieszonej w zakresie bloku programowego dla kategorii D, dla uczestników/uczestniczek projektu „Nowe kwalifikacje, lepsza przyszłość!” (nr WND-POWR.01.02.01-20-0015/18), na terenie: Powiat suwalski - M. Suwałki. UZASADANIENIE: Ze względu na możliwość rezygnacji uczestnika z realizacji projektu prowadzona będzie rekrutacja uzupełniająca uczestników do projektu pn. „Nowe kwalifikacje, lepsza przyszłość !”, Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia liczby uczestników kursów z zachowaniem ceny jednostkowej podanej w formularzu ofertowym. Kolejni uczestnicy projektu będą kierowani do udziału w kursach, po zakończeniu poszczególnych etapów rekrutacji. Zamówienia będą realizowane na zasadach i warunkach umowy podstawowej. Zlecenie Wykonawcy ww. zamówień będzie wprowadzane do treści umowy o zamówienie podstawowe jako zmiana umowy (aneksem do umowy). Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone pod warunkiem, że Zamawiający podczas uzupełniającej rekrutacji, zrekrutuje osoby do przeszkolenia z zakresu zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego. Powyższa informacja o przewidywanej przez Zamawiającego możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku – a po stronie Wykonawcy roszczenia – jego udzielenia. 4. Wymagane miejsce prowadzenia kursu zawodowego: miasto Suwałki. 5. OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2020 r. 6. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga w szczególności: a) Data rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie ustalona pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą na podstawie harmonogramów szkoleń. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu program i harmonogram szkolenia dot. ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO. b) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić zajęcia w sposób uzgodniony z Zamawiającym, tj. wg uzgodnionego programu i harmonogramu szkolenia. Wykonawca nie wprowadza żadnych zmian w harmonogramie bez pisemnej zgody Zamawiającego. c) Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia harmonogramów szkolenia i okresu realizacji umowy. d) Szkolenia w zakresie przedmiotu zamówienia mogą odbywać się w godzinach porannych/ popołudniowych/ wieczornych, od poniedziałku do niedzieli/ zgodnie z zapotrzebowaniem Uczestników. Zajęcia praktyczne odbywać się mogą w terminach indywidualnie ustalonych pomiędzy Uczestnikiem i instruktorem. e) Wykonawca zorganizuje i opłaci każdemu Uczestnikowi kursu wymagane badania – niezbędne przed rozpoczęciem kursu. f) Wykonawca zobowiązany jest przygotować i zapewnić każdemu uczestnikowi bezzwrotne materiały szkoleniowe: podręcznik tematyczny, płytę CD z testami egzaminacyjnymi, skrypt adekwatny do omawianej tematyki, itp. (pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikowi w chwili rozpoczęcia kursu). Wszystkie materiały, które otrzymają uczestnicy winny posiadać niezbędne oznakowania: znak Unii Europejskiej z nazwą Europejski Fundusz Społeczny, znak flagi Rzeczypospolitej Polskiej, znak Funduszy Europejskich z nazwą Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój. Materiały w formie drukowanej muszą być trwale połączone ze sobą (np. bindowane, zszyte, oprawione itp.). Wymagane jest, aby materiały były nowe, nieużywane adekwatne do treści szkolenia, dobre jakościowo oraz przekazane uczestnikom najpóźniej w pierwszym dniu szkolenia za pokwitowaniem ich odbioru. Uczestnikom Wykonawca przekaże też program szkolenia i harmonogram szkolenia. g) Wykonawca zapewni sale wykładowe, w których będą odbywały się zajęcia teoretyczne spełniające wymogi BHP oraz posiadające zaplecze sanitarne. Pomieszczenia, w których będą realizowane zajęcia winny być dostosowane do prowadzenia zajęć, z odpowiednim oświetleniem, wentylacją i akustyką. Każdy uczestnik kursu powinien mieć indywidualny dostęp do urządzeń i sprzętu (m.in. krzesło, stolik). h) Wykonawca zobowiązany jest oznaczać sale, w których prowadzone będą zajęcia znakiem Unii Europejskiej z nazwą Europejski Fundusz Społeczny, znakiem flagi Rzeczypospolitej Polskiej, znakiem Funduszy Europejskich z nazwą Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (zgodnie z Obowiązkami informacyjnymi Beneficjenta – www.power.gov.pl) i) Wykonawca zorganizuje i opłaci egzaminy zewnętrzne: Wykonawca zorganizuje i opłaci egzamin państwowy na prawo jazdy kat. C i kat. D; Wykonawca pokrywa koszty testu kwalifikacyjnego na: Kwalifikację wstępną przyspieszoną w zakresie bloku programowego dla kat. C, C+E, oraz Kwalifikację wstępną w zakresie bloku programowego dla kat. C, C+E oraz Kwalifikację wstępną przyspieszoną w zakresie bloku programowego dla kat. D. j) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 roku w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2016 r. poz. 232 z późn. zm.) oraz wskazaniami Zamawiającego. W szczególności Wykonawca prowadzi niezbędną dokumentację (niektórą na wzorach Zamawiającego). k) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego Projektu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dacie rozpoczęcia w/w okresu. Okres ten zostanie przerwany w przypadku wszczęcia postępowania administracyjnego lub sądowego dotyczącego wydatków rozliczonych w projekcie albo na należycie uzasadniony wniosek Komisji Europejskiej. l) Po zakończeniu kursu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: Prawo jazdy kategorii C,: potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych kat. C, karty przeprowadzonych zajęć kat. C, dziennik zajęć kat. C, zaświadczenia ukończenia kursu, arkusze egzaminu wewnętrznego teoretycznego kat. C, arkusze egzaminu wewnętrznego praktycznego kat. C, listy obecności na kat. C, historia przebiegu państwowego egzaminu kat. C, protokoły przeprowadzonego egzaminu kat. C Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie bloku programowego dla kat. C, C+E : zaświadczenia ukończenia kursu, świadectwa ukończenia kwalifikacji, dziennik szkolenia, listy obecności, protokół z przeprowadzonego egzaminu na test kwalifikacyjny, karty zajęć praktycznych. Kwalifikacja wstępna w zakresie bloku programowego dla kat. C, C+E: zaświadczenia ukończenia kursu, świadectwa ukończenia kwalifikacji, dziennik szkolenia, listy obecności, protokół z przeprowadzonego egzaminu na test kwalifikacyjny, karty zajęć praktycznych. Prawo jazdy kat. D: potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych kat. D, karty przeprowadzonych zajęć kat. D, dziennik zajęć kat. D, zaświadczenia ukończenia kursu, arkusze egzaminu wewnętrznego teoretycznego kat. D, arkusze egzaminu wewnętrznego praktycznego kat. D, listy obecności na kat. D, historia przebiegu państwowego egzaminu kat. D, protokoły przeprowadzonego egzaminu kat. D Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie bloku programowego dla kat. D: zaświadczenia ukończenia kursu, świadectwa ukończenia kwalifikacji, dziennik szkolenia, listy obecności, protokół z przeprowadzonego egzaminu na test kwalifikacyjny, karty zajęć praktycznych.

II.5) Główny kod CPV: 80411200-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, do wysokości 50% zamówienia podstawowego, w okresie do dnia zakończenia realizacji umowy podstawowej, polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. w zakresie: organizacji i przeprowadzenia kursów: 1. prawo jazdy kategorii: C, 2. kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej w zakresie bloku programowego dla kategorii C, C+E, 3. kwalifikacji wstępnej w zakresie bloku programowego dla kategorii C, C+E, 4. prawo jazdy kategorii D (z kat. B), 5. kwalifikacji wstepnej przyśpieszonej w zakresie bloku programowego dla kategorii D, dla uczestników projektu „Nowe kwalifikacje, lepsza przyszłość!” (nr WND-POWR.01.02.01-20-0015/18), na terenie: Powiat suwalski - M. Suwałki. UZASADANIENIE: Ze względu na możliwość rezygnacji uczestnika z realizacji projektu prowadzona będzie rekrutacja uzupełniająca uczestników do projektu pn. „Nowe kwalifikacje, lepsza przyszłość !”, Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia liczby uczestników kursów z zachowaniem ceny jednostkowej podanej w formularzu ofertowym. Kolejni uczestnicy projektu będą kierowani do udziału w kursach, po zakończeniu poszczególnych etapów rekrutacji. Zamówienia będą realizowane na zasadach i warunkach umowy podstawowej. Zlecenie Wykonawcy ww. zamówień będzie wprowadzane do treści umowy o zamówienie podstawowe jako zmiana umowy (aneksem do umowy). Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone pod warunkiem, że Zamawiający podczas uzupełniającej rekrutacji, zrekrutuje osoby do przeszkolenia z zakresu zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego. Powyższa informacja o przewidywanej przez Zamawiającego możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku – a po stronie Wykonawcy roszczenia – jego udzielenia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: - jest wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm) oraz art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. 2017, poz. 978), prowadzonego przez Wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w zakresie DOŚWIADCZENIA: wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: - 1 usługę polegającą na organizacji i przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kat. D - dla min. 2 osób oraz - 1 usługę polegającą na organizacji i przeprowadzeniu kursu kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej w zakresie bloku programowego dla kategorii D - dla min. 2 osób oraz wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane w zakresie KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH: - wykaże, że będzie dysponował: co najmniej 1 instruktorem – uprawnionym do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w zakresie szkolenia przygotowującego do egzaminu na prawo jazdy kat. C, posiadającym wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w zakresie tematyki szkolenia oraz doświadczenie w postaci przeszkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert łącznej liczby osób określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz co najmniej 1 instruktorem – wykładowcą uprawnionym do prowadzenia zajęć z zakresu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej oraz kwalifikacji wstępnej dla kategorii C, C+E prawa jazdy, posiadającym wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w zakresie tematyki szkolenia oraz doświadczenie w postaci przeszkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert łącznej liczby osób określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz co najmniej 1 instruktorem – uprawnionym do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w zakresie szkolenia przygotowującego do egzaminu na prawo jazdy kat. D, posiadającym wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w zakresie tematyki szkolenia oraz doświadczenie w postaci przeszkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert łącznej liczby osób określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz co najmniej 1 instruktorem – wykładowcą uprawnionym do prowadzenia zajęć z zakresu kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej w zakresie bloku programowego dla kategorii D prawa jazdy, posiadającym wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w zakresie tematyki szkolenia oraz doświadczenie w postaci przeszkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert łącznej liczby osób określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia, w zakresie ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ: - wykaże, że będzie dysponował infrastrukturą techniczną, warunkami lokalowymi, wyposażeniem dydaktycznym oraz pojazdami spełniającymi wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 01.04.2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. 2017 r. poz.151 z późn. zm.), w szczególności : - co najmniej 1 pojazdem odpowiadającym warunkom technicznym określonym dla pojazdów stosowanych do szkolenia i egzaminowania kandydatów na kierowców, określonym w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022), w zakresie kategorii prawa jazdy stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. kat. C, - co najmniej 1 pojazdem odpowiadającym warunkom technicznym określonym dla pojazdów stosowanych do szkolenia i egzaminowania kandydatów na kierowców, określonym w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022), w zakresie kategorii prawa jazdy stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. kat. D, - miejscem do zajęć praktycznych przeznaczonym do jazdy w warunkach specjalnych, składającym się z elementów infrastruktury określonej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 01.04.2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2017 r. poz. 151 z późn. zm.) . oraz załączy dowody, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a.Aktualny wpis od Wojewody do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia zgodnie z art. 39g ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym, jako potwierdzenie spełnienia warunków określonych w art. 39g ust. 2 tej ustawy, prowadzonego przez Wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem. Zamawiający wymaga kopii wpisu od Wojewody do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia. Kopia musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b.Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. d.Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
doświadczenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na: a)zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy; b)sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych; c)zwiększeniu liczby uczestników/uczestniczek kursów z zachowaniem ceny jednostkowej podanej w formularzu ofertowym, ze względu na prowadzenie kilku etapowej rekrutacji uczestników do projektu (udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, na zasadach określonych w §1 ust. 2 niniejszej umowy) d)zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: - gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; - zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-06, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje brygad do montażu trawy syntetycznej oraz nawierzchni poliuretanowej
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu trawy syntetycznej oraz nawierzchni poliuretanowej zewnętrznej i wewnętrznej Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość dłuższej współpracy do wykonania duże obiekty min. 1000m . Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI