Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi edukacyjne i szkoleniowe w ramach projektu "Dobra szkoła=dobry zawód, atrakcyjna praca"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.BOHATERÓW WYBRZEŻA W SOPOCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Małgorzata Kopacz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191896755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 22-24
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 585510011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektoradmin@ckusopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckusopot.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi edukacyjne i szkoleniowe w ramach projektu "Dobra szkoła=dobry zawód, atrakcyjna praca"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b9b4bba-8e1f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002155/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi edukacyjne i szkoleniowe: kurs przygotowujący do rekrutacji i pracy w liniach lotniczych (kurs Cabin Crew - kurs stewarda i stewardesy)
1.3.2 Usługi edukacyjne i szkoleniowe: kurs grafiki komputerowej i tworzenia prezentacji
1.3.3 Usługi edukacyjne i szkoleniowe: kurs animacji komputerowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dobra szkoła=dobry zawód, atrakcyjna praca"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ckusopot.nowybip.pl/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal poczty elektronicznej, e-mail: dyrektoradmin@ckusopot.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): (Obowiązek informacyjny Zamawiającego wobec Wykonawców będących osobami fizycznymi, którzy udostępnią swoje dane osobowe w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu oraz wobec osób trzecich (osób fizycznych), których dane Wykonawcy pozyskają bezpośrednio lub pośrednio w celu ubiegania się udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu i przekażą je Zamawiającemu) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Kościuszki 22-24, 81-704 Sopot, tel. 58 551 00 11; inspektorem ochrony danych osobowych* w CKU jest Pani Sabina Tatol - Baczyńska , tel. 58 551 00 11 wew. 46, adres e-mail: rodo@ckusopot.pl ; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem nr sprawy CKU.MK.261.3.2020 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wymaganego przez przepisy Ustawy PZP i przepisy prawa w zakresie zasobów archiwalnych i archiwów. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CKU.MK.261.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 40015,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28015,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie kursu cabin crew dla 40 uczniów
4.2.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp- powtórzenie kursu cabin crew
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryteriami i ich wagą:Dla części 1 zamówienia:a) cena brutto oferty – 60%b) doświadczenie osoby szkolącej (trenera) w prowadzeniu kursów cabin crew – 20 % c) doświadczenie zawodowe osoby szkolącej (trenera) jako stewardessa/steward w liniach lotniczych – 20%Opis zastosowanych kryteriów:a) w ramach kryterium – cena brutto, z możliwością uzyskania maksymalnie 60 punktów Zamawiający przyzna punkty stosując wzór arytmetyczny: Pkc = (Cn × W1 × 100)/Cb gdzie:Pkc - ilość punktów dla kryterium cena Cn - najniższa cena brutto, W1 – wskaźnik 0,60Cb - cena brutto badanej ofertyb) w ramach kryterium – doświadczenie trenera w prowadzeniu kursów cabin crew z możliwością uzyskania maksymalnie 20 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:Ocenie podlegać będzie doświadczenie 1 trenera wiodącego (wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu):doświadczenie trenera – waga 20%przeprowadzenie 3 kursów – 0 pkt.przeprowadzenie od 4 do 6 kursów – 10 pkt. przeprowadzenie 7 kursów i więcej – 20 pkt.Zamawiający oceniał będzie doświadczenie trenera na podstawie dołączonego do oferty wykazu imiennego trenerów wskazanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). c) w ramach kryterium – doświadczenie zawodowe trenera z możliwością uzyskania maksymalnie 20 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe 1 trenera wiodącego (wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu):doświadczenie zawodowe trenera – waga 20%doświadczenie zawodowe 2 letnie – 0 pkt.doświadczenie zawodowe od 3 lat do 5 lat – 5 pkt. doświadczenie zawodowe od 6 do 9 lat– 10 pkt.doświadczenie zawodowe 10 lat i więcej – 20 pkt.Zamawiający oceniał będzie doświadczenie trenera na podstawie dołączonego do oferty wykazu imiennego trenerów wskazanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). UWAGA : W wykazie imiennym trenerów należy wpisać liczbę udokumentowanych lat doświadczenia zawodowego (rozumianych jako pełne lata czynne zawodowo) ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4UWAGA:Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4. Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy uwzględnieniu obu kryteriów oceny ofert wynosi 100 i zostanie obliczona zgodnie z formułą: P = Pkc + Pkd + Pkdzgdzie:P – łączna ilość punktów dla wszystkich kryteriów Pkc – Ilość punktów dla kryterium cena brutto ofertyPkd – ilość punktów dla kryterium doświadczenie trenera w prowadzeniu kursów Pkdz - ilość punktów dla kryterium doświadczenie zawodowe treneraZamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszej swz.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby szkolącej (trenera) w prowadzeniu kursów cabin crew
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby szkolącej (trenera) jako stewardessa/steward w liniach lotniczych
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryteriami i ich wagą:Dla części 1 zamówienia:a) cena brutto oferty – 60%b) doświadczenie osoby szkolącej (trenera) w prowadzeniu kursów cabin crew – 20 % c) doświadczenie zawodowe osoby szkolącej (trenera) jako stewardessa/steward w liniach lotniczych – 20%Opis zastosowanych kryteriów:a) w ramach kryterium – cena brutto, z możliwością uzyskania maksymalnie 60 punktów Zamawiający przyzna punkty stosując wzór arytmetyczny: Pkc = (Cn × W1 × 100)/Cb gdzie:Pkc - ilość punktów dla kryterium cena Cn - najniższa cena brutto, W1 – wskaźnik 0,60Cb - cena brutto badanej ofertyb) w ramach kryterium – doświadczenie trenera w prowadzeniu kursów cabin crew z możliwością uzyskania maksymalnie 20 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:Ocenie podlegać będzie doświadczenie 1 trenera wiodącego (wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu):doświadczenie trenera – waga 20%przeprowadzenie 3 kursów – 0 pkt.przeprowadzenie od 4 do 6 kursów – 10 pkt. przeprowadzenie 7 kursów i więcej – 20 pkt.Zamawiający oceniał będzie doświadczenie trenera na podstawie dołączonego do oferty wykazu imiennego trenerów wskazanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). c) w ramach kryterium – doświadczenie zawodowe trenera z możliwością uzyskania maksymalnie 20 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe 1 trenera wiodącego (wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu):doświadczenie zawodowe trenera – waga 20%doświadczenie zawodowe 2 letnie – 0 pkt.doświadczenie zawodowe od 3 lat do 5 lat – 5 pkt. doświadczenie zawodowe od 6 do 9 lat– 10 pkt.doświadczenie zawodowe 10 lat i więcej – 20 pkt.Zamawiający oceniał będzie doświadczenie trenera na podstawie dołączonego do oferty wykazu imiennego trenerów wskazanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). UWAGA : W wykazie imiennym trenerów należy wpisać liczbę udokumentowanych lat doświadczenia zawodowego (rozumianych jako pełne lata czynne zawodowo) ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4UWAGA:Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4. Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy uwzględnieniu obu kryteriów oceny ofert wynosi 100 i zostanie obliczona zgodnie z formułą: P = Pkc + Pkd + Pkdzgdzie:P – łączna ilość punktów dla wszystkich kryteriów Pkc – Ilość punktów dla kryterium cena brutto ofertyPkd – ilość punktów dla kryterium doświadczenie trenera w prowadzeniu kursów Pkdz - ilość punktów dla kryterium doświadczenie zawodowe treneraZamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszej swz.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie kursu grafiki komputerowej i tworzenia prezentacji dla 3 nauczycieli
4.2.5.) Wartość części: 9440,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryteriami i ich wagą:a) cena brutto oferty – 60%b) doświadczenie osoby szkolącej (trenera) – 40 % Opis zastosowanych kryteriów:a) w ramach kryterium – cena brutto, z możliwością uzyskania maksymalnie 60 punktów Zamawiający przyzna punkty stosując wzór arytmetyczny: Pkc = (Cn × W1 × 100)/Cb gdzie:Pkc - ilość punktów dla kryterium cena Cn - najniższa cena brutto, W1 – wskaźnik 0,60Cb - cena brutto badanej ofertyb) w ramach kryterium – doświadczenie trenera, który będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia z możliwością uzyskania maksymalnie 40 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:Ocenie podlegać będzie doświadczenie 1 trenera wiodącego (wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu).Doświadczenie trenera – waga 40%przeprowadzenie 3 kursów – 0 pkt.przeprowadzenie od 4 do 5 kursów – 10 pkt. przeprowadzenie od 6 do 8 kursów – 20 pkt.przeprowadzenie od 9 do 11 kursów – 30 pkt.przeprowadzenie 12 kursów i więcej – 40 pkt.Zamawiający oceniał będzie doświadczenie trenera na podstawie dołączonego do oferty wykazu imiennego trenerów wskazanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do ogłoszenia) wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4UWAGA:Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4. Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy uwzględnieniu obu kryteriów oceny ofert wynosi 100 i zostanie obliczona zgodnie z formułą: P = Pkc + Pkd gdzie:P – łączna ilość punktów dla wszystkich kryteriów Pkc – Ilość punktów dla kryterium cena brutto ofertyPkd – ilość punktów dla kryterium doświadczenie treneraZamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym ogłoszeniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby szkolącej (trenera)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryteriami i ich wagą:a) cena brutto oferty – 60%b) doświadczenie osoby szkolącej (trenera) – 40 % Opis zastosowanych kryteriów:a) w ramach kryterium – cena brutto, z możliwością uzyskania maksymalnie 60 punktów Zamawiający przyzna punkty stosując wzór arytmetyczny: Pkc = (Cn × W1 × 100)/Cb gdzie:Pkc - ilość punktów dla kryterium cena Cn - najniższa cena brutto, W1 – wskaźnik 0,60Cb - cena brutto badanej ofertyb) w ramach kryterium – doświadczenie trenera, który będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia z możliwością uzyskania maksymalnie 40 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:Ocenie podlegać będzie doświadczenie 1 trenera wiodącego (wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu).Doświadczenie trenera – waga 40%przeprowadzenie 3 kursów – 0 pkt.przeprowadzenie od 4 do 5 kursów – 10 pkt. przeprowadzenie od 6 do 8 kursów – 20 pkt.przeprowadzenie od 9 do 11 kursów – 30 pkt.przeprowadzenie 12 kursów i więcej – 40 pkt.Zamawiający oceniał będzie doświadczenie trenera na podstawie dołączonego do oferty wykazu imiennego trenerów wskazanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do ogłoszenia) wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4UWAGA:Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4. Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy uwzględnieniu obu kryteriów oceny ofert wynosi 100 i zostanie obliczona zgodnie z formułą: P = Pkc + Pkd gdzie:P – łączna ilość punktów dla wszystkich kryteriów Pkc – Ilość punktów dla kryterium cena brutto ofertyPkd – ilość punktów dla kryterium doświadczenie treneraZamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym ogłoszeniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie kursu animacji komputerowych dla 2 nauczycieli
4.2.5.) Wartość części: 6575,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryteriami i ich wagą:a) cena brutto oferty – 60%b) doświadczenie osoby szkolącej (trenera) – 40 % Opis zastosowanych kryteriów:a) w ramach kryterium – cena brutto, z możliwością uzyskania maksymalnie 60 punktów Zamawiający przyzna punkty stosując wzór arytmetyczny: Pkc = (Cn × W1 × 100)/Cb gdzie:Pkc - ilość punktów dla kryterium cena Cn - najniższa cena brutto, W1 – wskaźnik 0,60Cb - cena brutto badanej ofertyb) w ramach kryterium – doświadczenie trenera, który będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia z możliwością uzyskania maksymalnie 40 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:Ocenie podlegać będzie doświadczenie 1 trenera wiodącego (wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu).Doświadczenie trenera – waga 40%przeprowadzenie 3 kursów – 0 pkt.przeprowadzenie od 4 do 5 kursów – 10 pkt. przeprowadzenie od 6 do 8 kursów – 20 pkt.przeprowadzenie od 9 do 11 kursów – 30 pkt.przeprowadzenie 12 kursów i więcej – 40 pkt.Zamawiający oceniał będzie doświadczenie trenera na podstawie dołączonego do oferty wykazu imiennego trenerów wskazanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do ogłoszenia) wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4UWAGA:Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4. Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy uwzględnieniu obu kryteriów oceny ofert wynosi 100 i zostanie obliczona zgodnie z formułą: P = Pkc + Pkd gdzie:P – łączna ilość punktów dla wszystkich kryteriów Pkc – Ilość punktów dla kryterium cena brutto ofertyPkd – ilość punktów dla kryterium doświadczenie treneraZamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym ogłoszeniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby szkolącej (trenera)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryteriami i ich wagą:a) cena brutto oferty – 60%b) doświadczenie osoby szkolącej (trenera) – 40 % Opis zastosowanych kryteriów:a) w ramach kryterium – cena brutto, z możliwością uzyskania maksymalnie 60 punktów Zamawiający przyzna punkty stosując wzór arytmetyczny: Pkc = (Cn × W1 × 100)/Cb gdzie:Pkc - ilość punktów dla kryterium cena Cn - najniższa cena brutto, W1 – wskaźnik 0,60Cb - cena brutto badanej ofertyb) w ramach kryterium – doświadczenie trenera, który będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia z możliwością uzyskania maksymalnie 40 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:Ocenie podlegać będzie doświadczenie 1 trenera wiodącego (wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu).Doświadczenie trenera – waga 40%przeprowadzenie 3 kursów – 0 pkt.przeprowadzenie od 4 do 5 kursów – 10 pkt. przeprowadzenie od 6 do 8 kursów – 20 pkt.przeprowadzenie od 9 do 11 kursów – 30 pkt.przeprowadzenie 12 kursów i więcej – 40 pkt.Zamawiający oceniał będzie doświadczenie trenera na podstawie dołączonego do oferty wykazu imiennego trenerów wskazanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do ogłoszenia) wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4UWAGA:Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4. Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy uwzględnieniu obu kryteriów oceny ofert wynosi 100 i zostanie obliczona zgodnie z formułą: P = Pkc + Pkd gdzie:P – łączna ilość punktów dla wszystkich kryteriów Pkc – Ilość punktów dla kryterium cena brutto ofertyPkd – ilość punktów dla kryterium doświadczenie treneraZamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym ogłoszeniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa szczegółowe warunki w tym zakresie:dla części 1 zamówieniaa) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 trenerem posiadającym: - doświadczenie w prowadzeniu kursów cabin crew w ilości minimum 3 przeprowadzonych kursów w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako stewardessa/steward w liniach lotniczych (udokumentowane, rozumiane jako pełne lata czynne zawodowo). dla części 2 zamówieniaa) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 trenerem posiadającym doświadczenie w prowadzeniu kursów z zakresu grafiki komputerowej w ilości minimum 3 przeprowadzonych kursów w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie.dla części 3 zamówieniaa) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 trenerem posiadającym doświadczenie w prowadzeniu kursów z zakresu animacji komputerowych w ilości minimum 3 przeprowadzonych kursów w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia:1) oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt.5 o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dn. 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załączniki nr 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia:dla części 1 zamówienia1) wykazu imiennego osób (trenerów) skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz podstawy dysponowania tym osobami - załącznik nr 4 do SWZ dla części 2 i 3 zamówienia1) wykazu imiennego osób (trenerów) skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz podstawy dysponowania tym osobami - załącznik nr 5 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pozostałe dokumenty, które musi złożyć Wykonawca wraz z ofertą w niniejszym postępowaniu: 1) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru zamawiający żąda pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.2) Zapisy pkt. 1) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 3) Zapisy pkt. 1) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku, o którym mowa w pkt 6.4 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 7.1 SWZ składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa się pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić w następującym zakresie :a) sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy- w przypadku zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu,b) terminu realizacji zamówienia- w przypadku okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć ( np. związanych z Covid-19),- w przypadku wystąpienia niezawinionych i niemożliwych do uniknięcie przez Wykonawcę opóźnień wynikających z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej), mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji zamówienia, - w przypadku działania osób trzecich, nie będącego konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie.c) sposobu realizacji zamówienia - w przypadku okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć ( np. związanych z Covid-19),e) trenerów- w przypadku uzasadnionego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na zmianę trenera (nowy trener musi jednakże spełniać co najmniej takie same warunki udziału w postępowaniu jak trener pierwotny) lub całkowitą rezygnację z jednego z trenerów wskazanego w wykazie trenerów skierowanych do realizacji zamówienia. f) formy nauczania- w przypadku okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć ( np. związanych z Covid-19),g) podwykonawców i zakresu prac powierzonych podwykonawcom- w przypadku uzasadnionego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na zmianę podwykonawcy (nowy podwykonawca musi jednakże spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny) lub na całkowitą rezygnację z udziału podwykonawcy, a także na zmianę zakresu powierzonych prac podwykonawcy (muszą jednak zostać zachowane wymagania dotyczące części zamówienia, które nie mogą być powierzone podwykonawcy).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy