Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa BTSL II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa BTSL II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbb5ff1a-30cd-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014768/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.33 Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa BTSL II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr POWR.03.05.00-00-Z001/18 „Zintegrowany program wsparcia Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni - II edycja” Zadanie 3, Podzadanie 13 oraz Zadanie 4, Podzadanie 19 szczegółowego budżetu
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 39 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 68/ZP/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych
oraz opracowanie skryptu do zajęć z przedmiotu Prawo celne i przewozowe wymiarze 60 godzin
(20 godzin wykładów i 40 godzin ćwiczeń.
a. Termin realizacji zamówienia: zajęcia przewidziane są do realizacji w okresie od podpisa-nia
umowy z wykonawcą do 31.01.2022 r.
b. Ostateczny termin realizacji zajęć nie może przekroczyć terminu 31.01.2022 r.
c. Zamawiający wyznacza termin szkolenia i podaje go do wiadomości Wykonawcy mini-mum 14
dni przed jego rozpoczęciem;
d. Wymagany termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony, na wniosek Wykonawcy,
minimum 7 dni przed jego realizacją, po pisemnej zgodzie Zamawiającego (minimum ma-il);
• Liczba Uczestników/czek: ok 18 Uczestników/Uczestniczek
• Zajęcia będą prowadzone w języku polskim w trybie stacjonarnym lub zdalnym,
w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych do-tyczących
sytuacji epidemiologicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora
w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Zajęcia kończą się zaliczeniem z oceną lub egzaminem.
• Skrypt należy opracować w języku polskim, zarówno w formie elektronicznej jak
i drukowanej, 1 skrypt = 2 arkusze x (min.) 20 stron formatu A4, wykonawca dostarczy go
zamawiającemu w formie elektronicznej oraz drukowanej w terminie 30 dni od daty zawarcia
umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu
Bezpieczeństwo w procesach spedycyjnych wymiarze 25 godzin (25 godzin ćwiczeń).
• Materiały szkoleniowe muszą być oznakowane zgodnie z zasadami promocji
i oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Roz-wój na lata
2014-2020. Niezbędne logotypy dostarczy Wykonawcy Zamawiający.
• Terminy i forma realizacji zamówienia.
a. Termin realizacji zamówienia: zajęcia przewidziane są do realizacji w okresie
od podpisania umowy z wykonawcą do 31.01.2022 r.
b. Ostateczny termin realizacji zajęć nie może przekroczyć terminu 31.01.2022 r.
c. Zamawiający wyznacza termin szkolenia i podaje go do wiadomości Wykonawcy mini-mum 14
dni przed jego rozpoczęciem;
d. Wymagany termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony, na wniosek Wykonawcy,
minimum 7 dni przed jego realizacją, po pisemnej zgodzie Zamawiającego (minimum ma-il);
• Liczba Uczestników/czek: ok 18 Uczestników/Uczestniczek
• Zajęcia będą prowadzone w języku polskim w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności
od decyzji Zamawiającego, rekomendacji
i ograniczeń państwowych do-tyczących sytuacji epidemiologicznej oraz obowiązujących decyzji
Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Zajęcia kończą się zaliczeniem z oceną lub egzaminem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (dotyczy wszystkich części), że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Za spełnienie warunku zamawiający uzna:
• Wykaz usług, które Wykonawca nabył w obszarze tematyki związanej z bezpieczeństwa transporcie, spedycji i logistyce, z podaniem nazw, dat i miejsc, w których nabyto doświadczenie oraz załączonymi dowodami ich nabycia; (na podstawie wykazu usług załącznik nr 8).
Wykonawca musi dysponować osobami (wykaz-załącznik nr 9), które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie przez wykonawcę osobą:
• Posiadającą wyższe wykształcenie – tytuł minimum magistra i być zatrudnionymi w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisku związanym z obszarem bezpieczeństwa w transporcie, spedycji i logistyce ( załącznik nr 10).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4).
b) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załączniki nr 5).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców,
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone
według wzoru (załącznik nr 6).
d) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego
podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie,
w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- sporządzony według wzoru (załącznik nr 7).
b) Wykaz usług (załącznik nr 8).
c) Wykaz osób (załącznik nr 9).
d) Oświadczenie o aktualnym zatrudnieniu (załącznik nr 10).
e) Oświadczenie o aktualności informacji (złącznik nr 15).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
f) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
g) Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 11).
h) Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym (załącznik nr 12).
i) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 (załącznik nr 14).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-29