IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
1
Maksymalna liczba wykonawców
18
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-22, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
14 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
zajęcia korekcyjno – kompensacyjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć specjalistycznych: zajęć korekcyjno – kompensacyjnych dla uczestników Projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” mających na celu usprawnianie zaburzonych funkcji psychofizycznych, wyrównywanie deficytów poznawczych i percepcyjno-motorycznych, doskonalenie podstawowych umiejętności szkolnych: czytania, pisania, liczenia. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 300 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj. 100 h rocznie/, które obejmować będą: • 3 x w tygodniu zajęcia grupowe po 1 h na każdą grupę, / przewidywane 4 grupy do 6 osób/ • 1x w tygodniu po 1 h zajęcia indywidualne, • 1x w miesiącu 1 h konsultacje dla rodziców. Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
zajęcia socjoterapeutyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć specjalistycznych: zajęć socjoterapeutycznych dla uczestników projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu”, mających na celu korygowanie występujących u dzieci zaburzeń, zwłaszcza zachowania, nadpobudliwości i zahamowania, niektórych zaburzeń emocjonalnych. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 300 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj. 100 h rocznie/, które obejmować będą: • 1 x w tygodniu zajęcia grupowe po 2 h na każdą grupę, / przewidywane 2 grupy do 6 osób/, • 1x w tygodniu po 1 h terapia indywidualna, • 1x w miesiącu 1 h konsultacje dla rodziców. Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
zajęcia psychoeduakcyjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć specjalistycznych: psychoeduakcyjnych dla uczestników projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” mających na celu wspieranie funkcjonowania społeczno-emocjonalnego. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 348 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj. 116 h rocznie/, które obejmować będą: • 1 x w tygodniu zajęcia grupowe po 2 h na każdą grupę / przewidywane 4 grupy do 5 osób/ • 1x w tygodniu po 1 h terapia indywidualna, • 1x w miesiącu 1 h konsultacje dla rodziców. Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
zajęcia logopedyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć specjalistycznych: zajęć logopedycznych dla uczestników projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” mających na celu korygowanie wad wymowy. Zamówienie obejmuje zorganizowanie prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 201 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj.67 h rocznie/, które obejmować będą: • 1 x w tygodniu zajęcia grupowe po 2 h na każdą grupę / przewidywane 2 grupy do 5 osób/ • 1 x w tygodniu zajęcia indywidualne po 1 godzinie. Liczba godzin zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
zajęcia z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć specjalistycznych: gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej dla uczestników projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” mających na celu korygowanie wad postawy. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 81 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj. 27 h rocznie/, które obejmować będą: • 1 x w tygodniu ćwiczenia na sali gimnastycznej po 1 h ( grupa do 10 osób) Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
zajęcia coachingu indywidualnego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia Coachingu indywidualnego dla uczestników projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu”, mająca na celu objęcie indywidualnym wsparciem 5 podopiecznych (uczestników projektu) w zakresie rozwoju kompetencji społecznych, podnoszenia samooceny oraz planowania ścieżki rozwoju. Zamówienie obejmuje coaching o łącznej liczbie: 160 godzin w latach 2018, 2019 i 2020 tj. 20 godzin na osobę, z zastrzeżeniem możliwości zmiany osoby podopiecznego (uczestnika projektu) po upływie 1 roku. Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
Cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA SMAKU |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania: AKADEMIA SMAKU dla uczestników projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” mających na celu przygotowywanie prostych posiłków w formie podwieczorku (ciast, ciasteczek, kanapek, soków, deserów). Zamówienie obejmuje zorganizowanie i prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 120 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj. 40 h rocznie/, które obejmować będą: • 1 x w tygodniu zajęcia grupowe po 1 h na grupę / przewidywana 1 grupa do 6 osób/ Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
zajęcia rozwijające zainteresowania: ENGLISH IS FUN |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania: ENGLISH IS FUN dla uczestników projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu”, mających na celu czytanie, rozumienie i pisanie tekstów w języku angielskim odpowiednio do potrzeb grupy. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 120 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj. 40 h rocznie/, które obejmować będą: • 1 x w tygodniu zajęcia grupowe po 1 h na grupę / przewidywana 1 grupa do 15 osób/ Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA SZTUKI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania: AKADEMIA SZTUKI dla uczestników projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” mających na celu zabawy ruchem i muzyką oraz zabawy plastyczne, artystyczne, taneczne. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 102 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj. 34 h rocznie/ , które obejmować będą: • 1 x w tygodniu zajęcia grupowe po 1 h na grupę / przewidywana 1 grupa do 15 osób/ Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA PITAGORASA - TWÓRCZEGO MYŚLENIA , |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania: AKADEMIA PITAGORASA - TWÓRCZEGO MYŚLENIA dla uczestników projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” mających na celu zabawy matematyczne, szachy, gry edukacyjne z wykorzystaniem logicznego myślenia (domino, tangramy, zagadki i krzyżówki matematyczne), gry strategiczne, a także zajęcia wyrównawcze, które pozwolą dzieciom przyswoić proste i typowe umiejętności przewidywane podstawą programową. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 201 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj. 67 h rocznie/, które obejmować będą: • 1 x w tygodniu zajęcia grupowe po 1 h na grupę / przewidywana 1 grupa do 15 osób/ • 2 x w tygodniu zajęcia wyrównawcze po1 h na grupę / przewidywane 2 grupy do 5 osób/ Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
zajęcia rozwijające zainteresowania: CYFROWA AKADEMIA, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania: CYFROWA AKADEMIA dla uczestników Projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” mających na celu umiejętne i krytyczne wykorzystywanie technologii społeczeństwa informacyjnego (TIK) w pracy, rozrywce, porozumiewaniu się. Zajęcia w zakresie podstawowych umiejętności w zakresie TIK: wykorzystywanie komputerów do uzyskiwania, oceny, przechowywania, tworzenia, prezentowania i wymiany informacji oraz porozumiewania się i uczestnictwa w sieciach współpracy za pośrednictwem Internetu. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 120 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj. 40 h rocznie/, które obejmować będą: • 1 x w tygodniu zajęcia grupowe po 1 h na grupę / przewidywana 1 grupa do 10 osób/ Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
- zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA FILMU I TEATRU |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania: AKADEMIA FILMU I TEATRU dla uczestników Projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” mających na celu prelekcję i projekcję wartościowego materiału filmowego, sztuki teatralnej; przygotowanie i prezentację własnych dokonań artystycznych, warsztaty filmowe, teatralne i dziennikarskie. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 102 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj. 34 h rocznie/, które obejmować będą: • 1 x w tygodniu zajęcia grupowe po 1 h na grupę / przewidywana 1 grupa do 5 osób/. Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA DORADZTWA ZAWODOWEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania: AKADEMIA DORADZTWA ZAWODOWEGO dla uczestników projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu”, mających na celu kreowanie osobistej ścieżki rozwoju; poznawanie lokalnego rynku pracy. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 81 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj. 27 h rocznie/, które obejmować będą: • 1 x w tygodniu zajęcia grupowe po 1 h na grupę / przewidywana 1 grupa do 5 osób/. Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA RUCHU |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania: AKADEMIA RUCHU dla uczestników projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu”, mających na celu gry i zabawy ruchowe, aktywność ruchowa na świeżym powietrzu z wykorzystaniem podwórka przyszkolnego. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 120 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj. 40 h rocznie/ które obejmować będą: • 1 x w tygodniu zajęcia grupowe po1 h na grupę / przewidywana 1 grupa do 15 osób/. Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA SŁOWA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania: AKADEMIA SŁOWA dla uczestników projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu”, mających na celu zabawy słowem, bajkoterapię, tworzenie własnych tekstów literackich, zabawy z tekstem, a także zajęcia wyrównawcze, które pozwolą dzieciom przyswoić proste i typowe umiejętności przewidywane podstawą programową. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 201 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj. 67 h rocznie/, które obejmować będą: • 1 x w tygodniu zajęcia grupowe po 1 h na grupę / przewidywane 2 grupy do 5 osób/. Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
- zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA TECHNIKI, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania: AKADEMIA TECHNIKI dla uczestników projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu”, mających na celu modelarstwo, projektowanie, budowanie, majsterkowanie, przygotowywanie elementów dekoracji. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 102 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj. 34 h rocznie/, które obejmować będą: • 1 x w tygodniu zajęcia grupowe po1 h na grupę / przewidywana 1grupa do 5 osób/. Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA ODKRYWCÓW PRZYRODY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania: AKADEMIA ODKRYWCÓW PRZYRODY dla uczestników projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” mających na celu cykl warsztatów eksperymentalnych, zakładanie hodowli roślin, projekty badawcze. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 102 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj. 34 h rocznie/, które obejmować będą: • 1 x w tygodniu zajęcia grupowe po1 h na grupę / przewidywana 1grupa do 5 osób/. Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
zajęcia rozwijające zainteresowania: WYJAZDY NA BASEN, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania: WYJAZDY NA BASEN dla uczestników Projektu „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” mające na celu naukę pływania oraz organizację zajęć tak, aby uczestnicy ze sobą współpracowali rozwijając kompetencje społeczne. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i prowadzenie zajęć o łącznej liczbie: 216 godzin zajęć w latach 2018, 2019 i 2020 / tj. 72 h rocznie/, które obejmować będą: • 2 x w miesiącu zajęcia grupowe łącznie 3 h z tego 2 h zajęć na basenie + 1 h na dowóz uczniów na basen oraz odwiezienie po zakończeniu zajęć / przewidywana 1 grupa do 14 osób/. Liczba godzin poszczególnych zajęć będzie ulegała zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od indywidualnego planu wsparcia opracowanego dla każdego uczestnika projektu. Dla celów niniejszego zamówienia przyjmuje się iż 1 h (jedna godzina) zajęć = 60 minutom.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: