Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA WSPIERAJĄCA ROZWÓJ, KOMPENSUJĄCA OPÓŹNIENIA DZIECI I MŁODZIEŻY PRZEBYWAJĄCYCH W PIECZY ZASTĘPCZEJ – korepetycje - (na rok 2024)
CZĘŚĆ I
CZĘŚĆ II
CZĘŚĆ III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W JAROCINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 62-505-46-06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@pcprjarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprjarocin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA WSPIERAJĄCA ROZWÓJ, KOMPENSUJĄCA OPÓŹNIENIA DZIECI I MŁODZIEŻY PRZEBYWAJĄCYCH W PIECZY ZASTĘPCZEJ – korepetycje - (na rok 2024)
CZĘŚĆ I
CZĘŚĆ II
CZĘŚĆ III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17a4361c-9e61-401e-83c8-a75a63272d9b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00452592/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 USŁUGA WSPIERAJĄCA ROZWÓJ, KOMPENSUJĄCA OPÓŹNIENIA DZIECI I MŁODZIEŻY PRZEBYWAJĄCYCH W PIECZY ZASTĘPCZEJ – korepetycje
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projekt pn. "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim", realizowanym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytet 6: Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), nabór nr 7/FEWP.06.15-IZ.00-001/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17a4361c-9e61-401e-83c8-a75a63272d9b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl Korespondencja przesłana za pomocą dedykowanych formularzy nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do zakładek: Formularze do komunikacji oraz zakładki oferty/wnioski. 4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w „Instrukcji użytkowania systemu” https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ oraz https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-3.2_20211016.pdf oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ w rozdz. IV
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ w rozdz. IV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DWR.3211.11.2024.FEW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – korepetycje z matematyki
Do obowiązków Wykonawcy/korepetytora należeć będą:
a) udzielenie korepetycji z matematyki, tj. udzielenie 80 godzin (zegarowych) indywidualnych korepetycji (spotkania indywidualne).
b) Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdań
z udzielonych korepetycji.
c) Usługa świadczona stacjonarnie, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach dostosowanych do możliwości i potrzeb uczestników. W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne terminy (np. weekendy).
d) Usługę będą świadczyć osoby zaangażowane przez Wykonawcę posiadające niezbędne wykształcenie i min. 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem.
e) Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 30.11.2024 r.
Pełen opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Wybór najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia nastąpi zgodnie z ustawą na podstawie powyższych kryteriów. Zamawiający zastosuje w ocenie zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Ocena ofert w poszczególnych kryteriach będzie dokonywana według następujących zasad: 1) Zasady oceny Kryterium „Cena”: Ocena będzie ustalana na podstawie ceny brutto, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ, określona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku dla. Ocena ofert w kryterium ceny będzie obliczona wg wzoru:
C= (Cmin/Co * 100 pkt) x W
Gdzie: C – ocena w kryterium „cena oferty”
Cmin - „cena oferty” najniższa proponowana spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu
Co - cena oferty ocenianej W - waga w kryterium „cena oferty”
2) Zasady oceny Kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”: Ocena będzie ustalana na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:
a) za zaoferowanie przez Wykonawcę specjalisty do realizacji zamówienia, który posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedmiotu określonego w danej części zamówienia, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach:
− doświadczenie poniżej 2 lat nie mniej niż 1 rok - 15 pkt,
− doświadczenie powyżej 2 lat do 3 lat - 20 pkt,
− doświadczenie powyżej 3 lat do 5 lat - 30 pkt,
− doświadczenie powyżej 5 lat i więcej - 40 pkt.
b) w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych) a do oferty dołącza przedmiotowe środki dowodowe opisane w rozdz. XX SWZ – weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie.
c) w sytuacji kiedy Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia doświadczenie wszystkich wskazanych osób sumuje się, a następnie dzieli przez liczbę wskazanych osób - Wynik tego działania podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”.
UWAGA: Wskazane osoby pod rygorem uznania oferty za niezgodną z warunkami zamówienia i jej odrzucenia muszą spełniać co najmniej minimalne warunki ustalone w rozdz. XIX – XXI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób prowadzących korepetycje
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – korepetycje z j. angielskiego
Do obowiązków Wykonawcy/korepetytora należeć będą:
a) udzielenie korepetycji z j. angielskiego, tj. udzielenie 80 godzin (zegarowych) indywidualnych korepetycji (spotkania indywidualne).
b) Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdań z udzielonych korepetycji.
c) Usługa świadczona stacjonarnie, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach dostosowanych do możliwości i potrzeb uczestników. W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne terminy (np. weekendy).
d) Usługę będą świadczyć osoby zaangażowane przez Wykonawcę posiadające niezbędne wykształcenie i min. 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem.
e) Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 30.11.2024 r.
Pełen opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia nastąpi zgodnie z ustawą na podstawie powyższych kryteriów. Zamawiający zastosuje w ocenie zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Ocena ofert w poszczególnych kryteriach będzie dokonywana według następujących zasad: 1) Zasady oceny Kryterium „Cena”: Ocena będzie ustalana na podstawie ceny brutto, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ, określona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku dla. Ocena ofert w kryterium ceny będzie obliczona wg wzoru:
C= (Cmin/Co * 100 pkt) x W
Gdzie: C – ocena w kryterium „cena oferty”
Cmin - „cena oferty” najniższa proponowana spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu
Co - cena oferty ocenianej W - waga w kryterium „cena oferty”
2) Zasady oceny Kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”: Ocena będzie ustalana na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:
a) za zaoferowanie przez Wykonawcę specjalisty do realizacji zamówienia, który posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedmiotu określonego w danej części zamówienia, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach:
− doświadczenie poniżej 2 lat nie mniej niż 1 rok - 15 pkt,
− doświadczenie powyżej 2 lat do 3 lat - 20 pkt,
− doświadczenie powyżej 3 lat do 5 lat - 30 pkt,
− doświadczenie powyżej 5 lat i więcej - 40 pkt.
b) w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych) a do oferty dołącza przedmiotowe środki dowodowe opisane w rozdz. XX SWZ – weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie.
c) w sytuacji kiedy Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia doświadczenie wszystkich wskazanych osób sumuje się, a następnie dzieli przez liczbę wskazanych osób - Wynik tego działania podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”.
UWAGA: Wskazane osoby pod rygorem uznania oferty za niezgodną z warunkami zamówienia i jej odrzucenia muszą spełniać co najmniej minimalne warunki ustalone w rozdz. XIX – XXI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób prowadzących korepetycje
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III – korepetycje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej
Do obowiązków Wykonawcy/korepetytora należeć będą:
a) udzielenie korepetycji w zakresie edukacji wczesnoszkolnej, tj. udzielenie 45 godzin (zegarowych) indywidualnych korepetycji (spotkania indywidualne).
b) Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdań
z udzielonych korepetycji.
c) Usługa świadczona stacjonarnie, w dni robocze od poniedziałku do piątku,
w godzinach dostosowanych do możliwości i potrzeb uczestników.
W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne terminy (np. weekendy).
d) Usługę będą świadczyć osoby zaangażowane przez Wykonawcę posiadające niezbędne wykształcenie i min. 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem.
e) Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 30.11.2024 r.
Pełen opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia nastąpi zgodnie z ustawą na podstawie powyższych kryteriów. Zamawiający zastosuje w ocenie zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Ocena ofert w poszczególnych kryteriach będzie dokonywana według następujących zasad: 1) Zasady oceny Kryterium „Cena”: Ocena będzie ustalana na podstawie ceny brutto, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ, określona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku dla. Ocena ofert w kryterium ceny będzie obliczona wg wzoru:
C= (Cmin/Co * 100 pkt) x W
Gdzie: C – ocena w kryterium „cena oferty”
Cmin - „cena oferty” najniższa proponowana spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu
Co - cena oferty ocenianej W - waga w kryterium „cena oferty”
2) Zasady oceny Kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”: Ocena będzie ustalana na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:
a) za zaoferowanie przez Wykonawcę specjalisty do realizacji zamówienia, który posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedmiotu określonego w danej części zamówienia, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach:
− doświadczenie poniżej 2 lat nie mniej niż 1 rok - 15 pkt,
− doświadczenie powyżej 2 lat do 3 lat - 20 pkt,
− doświadczenie powyżej 3 lat do 5 lat - 30 pkt,
− doświadczenie powyżej 5 lat i więcej - 40 pkt.
b) w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych) a do oferty dołącza przedmiotowe środki dowodowe opisane w rozdz. XX SWZ – weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie.
c) w sytuacji kiedy Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia doświadczenie wszystkich wskazanych osób sumuje się, a następnie dzieli przez liczbę wskazanych osób - Wynik tego działania podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”.
UWAGA: Wskazane osoby pod rygorem uznania oferty za niezgodną z warunkami zamówienia i jej odrzucenia muszą spełniać co najmniej minimalne warunki ustalone w rozdz. XIX – XXI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób prowadzących korepetycje
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,
4) Zdolność techniczna lub zawodowa: - ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kwalifikacje zawodowe), tj.: zatrudniał co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie: ukończone studia wyższe pierwszego stopnia lub wyższe magisterskie na kierunku zgodnym z nauczanym przedmiotem lub którego standardy kształcenia obejmują treści nauczanego przedmiotu, inne niż nauczany przedmiot, ale dodatkowo ukończyła studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu, co najmniej 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem (poświadczone przez referencje lub zaświadczenie pracodawcy), osobę mobilną (praca w środowisku klienta).
UWAGA: Osoba prowadzącą jednoosobową działalność, nie zatrudniająca personelu, spełni warunek opisany w pkt 4, jeśli będzie posiadała wyżej opisane kwalifikacje.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 273 ust. 1 pkt 1 w zw. art. 109 ust. 1) :
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
UWAGA: jeśli spełnione będą przesłanki art. 274 ust. 4 Pzp Zamawiający samodzielnie uzyska dokument za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W pozostałym zakresie Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych.
Szczegóły określone w rozdz. XXI SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu odpowiednio do każdej z CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, o które się ubiega (art. 273 ust. 1 pkt 2):
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: NIE DOTYCZY;
b) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: NIE DOTYCZY;
c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: NIE DOTYCZY;
d) Zdolność techniczna lub zawodowa: - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; w/g zał. nr 5 do SWZ.
Szczegóły określone w rozdz. XXI SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Odpowiednio do części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających, że oferowane usługi spełniają standardy w zakresie sposobu realizacji usługi określone w dokumentach postępowania:
CZĘŚĆ I – korepetycje z matematyki
- dokumenty osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia potwierdzające:
a) ukończone studia wyższe pierwszego stopnia lub wyższe magisterskie na kierunku zgodnym z nauczanym przedmiotem lub którego standardy kształcenia obejmują treści nauczanego przedmiotu, inne niż nauczany przedmiot, ale dodatkowo ukończyła studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu (dokument potwierdzający wykształcenie – kserokopię/kserokopie dyplomu ukończenia studiów kierunkowych),
b) posiadane doświadczenie: 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, lub zaświadczenie wystawione przez pracodawcę
CZĘŚĆ II – korepetycje z j. angielskiego
- dokumenty osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia potwierdzające:
a) ukończone studia wyższe pierwszego stopnia lub wyższe magisterskie na kierunku zgodnym z nauczanym przedmiotem lub którego standardy kształcenia obejmują treści nauczanego przedmiotu, inne niż nauczany przedmiot, ale dodatkowo ukończyła studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu (dokument potwierdzający wykształcenie – kserokopię/kserokopie dyplomu ukończenia studiów kierunkowych).
b) posiadane doświadczenie: 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, lub zaświadczenie wystawione przez pracodawcę
CZĘŚĆ III – korepetycje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej
- dokumenty osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia potwierdzające:
a) ukończone studia wyższe pierwszego stopnia lub wyższe magisterskie na kierunku zgodnym z nauczanym przedmiotem lub którego standardy kształcenia obejmują treści nauczanego przedmiotu, inne niż nauczany przedmiot, ale dodatkowo ukończyła studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu (dokument potwierdzający wykształcenie – kserokopię/kserokopie dyplomu ukończenia studiów kierunkowych).
b) posiadane doświadczenie: 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, lub zaświadczenie wystawione przez pracodawcę
Numeracja ustępów zgodna z SWZ. Pełny tekst w rozdz. XX SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wymienione przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu na zasadach określonych w rozdz. XXI ust. 8 SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
KOMPLETNA OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
1) formularz oferty wg zał. nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie z art. 125 ust. 1 Wykonawców o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału - wg zał. nr 2 do SWZ;
3) przedmiotowe środki dowodowe zamówienia, na które składana jest oferta – opisane
w rozdz. XX SWZ;
4) oświadczenie z art. 117 ust. 4 Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wg zał. nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy);
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem z art. 125 ust. 5 - wg zał. nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);
6) pełnomocnictwa dla osób podpisujących wszystkie dokumenty ofertowe, o ile prawo składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych - ust. 15 (jeżeli występuje);
7) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie – wg zasad opisanych w ust. 16 (jeżeli występuje);
8) pełnomocnictwo do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby - ust. 16 (jeżeli występuje);
- przy czym formularz oferty, oświadczeń muszą być złożone w oryginale.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe informacje zawarte w rozdz. XIV pkt. 17 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wskazanym w art. 455 ustawy Pzp:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia,
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w jego strukturze organizacyjnej,
3) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień,
4) w przypadku działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji, mimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku termin zakończenia prac zostanie przesunięty o czas, w którym prace nie mogły być przeprowadzone,
5) w przypadku, kiedy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej umowy.
3. Zmiana dokonana zgodnie z powyższymi postanowieniami, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu umowy innego rodzaju przedmiotem.
Pełna informacja dot. zmian umowy znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://edu.ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-22 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-20