Ogłoszenie o zamówieniu
 Usługi
 Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej – warsztaty z doradztwa finansowego. 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311022966
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Łąkowa
 
1.5.2.) Miejscowość: Turek
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
 
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
 
1.5.7.) Numer telefonu: 632892406
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.turek.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.turek.pl
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność 
 
 Piecza zastępcza 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej – warsztaty z doradztwa finansowego. 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72366a0b-038f-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302623
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062168/05/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.3.8 Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków - warsztaty z doradztwa finansowego
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
 
2.15.) Nazwa projektu lub programu
 
 Projekt pn. "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim" nr FEWP.06.15-IZ.00-001/23 Priorytet 6, Działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Europejskiego dla Wielkopolski na lata 2021-2027. 
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72366a0b-038f-11ef-b21f-3ab44b58c1d6 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami - 
https://ezamowienia.gov.pl została zawarta w Rozdziale VIII SWZ.
Komunikacja odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia 
https://ezamowienia.gov.pl
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w Rozdziale VIII SWZ.
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zawarty jest w Rozdziale XXXI SWZ.
 
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR.OP.271.8.2024
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych warsztatów z doradztwa finansowego dla usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale IV SWZ. 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale XIX SWZ.
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:  Punktowo 
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: 
 organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby dedykowanej do realizacji przedmiotu zamówienia
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w Rozdziale XVI SWZ. 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania został określonych w Rozdziale XVII SWZ. 
 
 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu został określonych w Rozdziale XVII SWZ. 
 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
 Wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w Rozdziale XXVIII SWZ. 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa załącznik nr 8 do SWZ - projektowane postanowienia umowy. 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-08 10:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 10:30
 
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-06
 
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
 Informacja o formalnościach jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego opisane są w Rozdziale XXI SWZ.