Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa szkoleniowa „Prawo jazdy kat. C z modułem kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie prawa jazdy kat. C, C+E”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110259460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (82) 562 76 97
1.5.8.) Numer faksu: (82) 562 76 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: luch@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chelm.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa szkoleniowa „Prawo jazdy kat. C z modułem kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie prawa jazdy kat. C, C+E”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5443455-5762-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004453/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Szkolenie „Prawo jazdy kat. C z modułem kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie prawa jazdy kat. C, C+E"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chełmskim i mieście Chełm (VI)” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, Poddziałanie 1.1.1
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.pupchelm.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ofertę wraz z załącznikami oraz oświadczenia wstępne należy złożyć poprzez https://miniportal.uzp.gov.pl . Dokumenty inne niż oferty wraz z załącznikami, oświadczenia wstępne należy przekazać na adres poczty: ezalewska@pupchelm.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formacie danych pdf, doc, docx, rtf, xps, odt. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) znajdującej się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP. pdf . Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OA.381.3.25.2021.EZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kod CPV 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe. Nazwa szkolenia: „Prawo jazdy kat. C z modułem kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie prawa jazdy kat. C, C+E”, realizowane w III etapach: I etap - szkolenie teoretyczne na prawo jazdy kat. C; II etap – szkolenie praktyczne w zakresie prawa jazdy kat. C; III etap – szkolenie w zakresie „Kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie prawa jazdy kat. C, C+E”. Źródło finansowania: szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, realizowane w ramach projektu pt.: „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chełmskim i mieście Chełm (VI)” realizowanym w ramach PO WER 2014 - 2020, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, Poddziałanie 1.1.1 Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia kwalifikacji zawodowych - kierowca kat. C, po otrzymaniu przez nich pozytywnego wyniku egzaminu państwowego przed Komisją Egzaminacyjną Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego oraz Urzędu Wojewódzkiego. Przewidywany termin realizacji szkolenia: styczeń-listopad 2022 r., w 3 grupach 10 osobowych Przewidywany termin rozpoczęcia szkolenia I grupy 10 osobowej: styczeń 2022 r. Przewidywany termin rozpoczęcia szkolenia II grupy 10 osobowej: maj 2022 r. Przewidywany termin rozpoczęcia szkolenia III grupy 10 osobowej: sierpień 2022 r. Liczba osób do przeszkolenia: 30 osób, w 3 grupach 10 osobowych. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne: osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chełmie, od 21 do 29-go roku życia, posiadające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania zawodu, potwierdzone badaniami lekarskimi i orzeczeniem psychologicznym o braku przeciwwskazań psychologicznych do kierowania pojazdami, posiadające określony profil kandydata na kierowcę. Liczba godzin szkolenia: 190 godzin na każdego uczestnika, zorganizowanych w następujący sposób: I etap - szkolenie teoretyczne na prawo jazdy kat. C; II etap – szkolenie praktyczne w zakresie prawa jazdy kat. C; III etap – szkolenie w zakresie „Kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie prawa jazdy kat. C, C+E”. Miejsce realizacji szkolenia: miasto Chełm, drogi województwa lubelskiego. W przypadku realizacji części szkolenia dot. zajęć na płycie poślizgowej lub symulatorze poza Miastem Chełm proszę uwzględnić w ogólnym koszcie szkolenia również koszt związany z zapewnieniem przewozu uczestników szkolenia z Chełma do miejsca realizacji w/w zajęć i z powrotem każdego dnia. Wykonawca winien dołączyć informację opisową o sposobie organizacji zajęć praktycznych szkolenia, tj. określić nazwiska instruktorów i w sposób szczegółowy wymienić liczbę pojazdów niezbędnych do zrealizowania zajęć praktycznych. Wykonawca winien opisać sposób organizacji transportu uczestników szkolenia – w przypadku realizacji szkolenia dot. zajęć na płycie poślizgowej lub symulatorze poza miastem Chełm. Program szkolenia powinien być zrealizowany zgodnie z wymaganiami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy. W przypadku prawa jazdy kat. C godzina zajęć teoretycznych jest równa 45 minutom zajęć edukacyjnych i 15 minutom przerwy, a zajęcia praktyczne są równe 60 minutom zaś w przypadku kwalifikacji wstępnej przyspieszonej godzina zajęć teoretycznych i praktycznych jest równa 60 minutom. Łączny czas trwania zajęć teoretycznych i praktycznych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 7 godzin. Każda osoba powinna otrzymać na własność: - co najmniej dwa podręczniki dotyczące zakresu szkolenia przygotowujące uczestnika szkolenia do zdania egzaminu /nie mogą być one kopiowane/; - brulion w twardej oprawie A4/96 kartek, - teczkę do przechowywania i transportu dokumentów, - długopis, - kolorowy zakreślacz. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia podczas trwania szkolenia: - serwis kawowy /kawa, herbata, napoje, ciastka/, - materiały do zapewnienia bezpieczeństwa sanitarno-epidemiologicznego w związku z panującą pandemią COVID-19, niezbędne do realizacji zajęć m.in.: środki do dezynfekcji rąk lub rękawiczki jednorazowe, maseczki jednorazowe, środki do dezynfekcji sprzętu. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca winien zorganizować egzaminy wewnętrzne, a następnie egzaminy państwowe: - egzamin państwowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego – dot. prawa jazdy kat. C; - egzamin państwowy przed komisją egzaminacyjną Urzędu Wojewódzkiego – dot. modułu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej oraz pokryć koszty w/w egzaminów państwowych. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o terminie i miejscu ww. egzaminów oraz o ich wynikach. Każdy uczestnik szkolenia ma przystąpić do egzaminu wewnętrznego i egzaminów państwowych. Egzaminy państwowe powinny zostać zorganizowane bezpośrednio po zakończeniu każdego szkolenia. Szkolenie winno gwarantować 100% zdawalność. W przypadku uzyskania przez uczestników szkolenia negatywnego wyniku egzaminu, Wykonawca zobowiąże się do koordynowania działań dotyczących ustalenia poprawkowego egzaminu państwowego oraz poinformowania uczestników i Zamawiającego w terminie najpóźniej do 4 tygodni od dnia zakończenia szkolenia. Pomieszczenia, dokumentacja szkoleniowa, materiały szkoleniowe i zaświadczenia szkoleniowe powinny być oznakowane zgodnie z odpowiednimi logotypami projektu, których wzór będzie dołączony do umowy szkoleniowej. Wyżej wymienione szkolenie powinno zakończyć się otrzymaniem: - zaświadczeń o ukończeniu szkolenia zawierające elementy określone w § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 667) w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy z informacją, że szkolenie realizowane było w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chełmskim i mieście Chełm (VI)” realizowanym w ramach PO WER 2014 - 2020, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, Poddziałanie 1.1.1.; - świadectw kwalifikacji zawodowych ( w przypadku pozytywnego egzaminu państwowego).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry w prowadzeniu szkoleń będących przedmiotem zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: a) Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych; c) Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 1100 z póź. zm.); d) Posiadają wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców w zakresie m.in. prawa jazdy kat. C, przedsiębiorcy prowadzący ośrodek szkolenia dla kierowców wykonujących przewóz drogowy w zakresie prawa jazdy kat. C, C+E. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Posiadają doświadczenie tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 szkoleń w zakresie „Prawo jazdy kat. C z modułem kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie prawa jazdy kat. C, C+E”. 5. Dysponują potencjałem technicznym: - w przypadku zajęć teoretycznych: - sala wykładowa powinna być: wyposażona w stoliki i miejsca siedzące dla każdej osoby biorącej udział w szkoleniu, przystosowana do szkolenia minimum 10 osób, oświetlona, ogrzewana i przewietrzana, odizolowana od innych pomieszczeń, oznaczona nazwą ośrodka szkolenia kierowców oraz informacją „Sala wykładowa”, wyposażona w pomoce dydaktyczne odpowiadające obowiązującemu stanowi prawnemu, obejmujące co najmniej: -tablice do pisania, -makietę lub programy komputerowe umożliwiające symulowanie sytuacji na drodze, -tablice poglądowe z zakresu szkolenia, programy komputerowe lub filmy wideo prezentujące: zasady bezpiecznego poruszania się w ruchu drogowym, zasady kierowania pojazdem, podstawowe czynności kontrolno-obsługowe i zasady udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadku, -przedmioty i urządzenia umożliwiające korzystanie z tych pomocy dydaktycznych. Wykonawca winien zapewnić stanowiska komputerowe ze specjalistycznym oprogramowaniem wspomagającym proces kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia, - w przypadku zajęć praktycznych: plac manewrowy powinien: mieć nawierzchnię asfaltową, betonową lub kostkową, być wyłączony z ruchu pojazdów innych niż pojazdy szkoleniowe, umożliwiać, przez trwałe wyznaczenie odpowiednich stanowisk, wykonanie każdego z zadań egzaminacyjnych przewidzianych do wykonania na placu manewrowym na egzaminie państwowym, z wyjątkiem ruszania na wzniesieniu, odpowiednio do zakresu prowadzonego szkolenia. Wykonawca powinien dysponować co najmniej 2 pojazdami spełniającymi wymagania określone odrębnymi przepisami, do zajęć praktycznych. Wykonawca winien zrealizować usługę szkoleniową dostosowując się do wymagań ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (art.4 ust.3 i art. 5 ust.2 ustawy). 6. Dysponują kadrą dydaktyczną: - w przypadku zajęć teoretycznych, co najmniej - 1 wykładowca/instruktor prawa jazdy kat. C spełniający wymagania określone odrębnymi przepisami, posiadający ważną legitymację instruktorską – dot. prawa jazdy kat. C i co najmniej 1 trener-wykładowca posiadający uprawnienia do szkolenia w tym zakresie – dot. kwalifikacji wstępnej przyspieszonej, posiadający co najmniej 5 przeprowadzonych szkoleń będących przedmiotem zamówienia, - w przypadku zajęć praktycznych – co najmniej 2 instruktorów na prawo jazdy kat. C spełniających wymagania określone odrębnymi przepisami, posiadający ważne legitymacje instruktorskie – dot. prawa jazdy kat. C, co najmniej 1 instruktor techniki jazdy – dot. realizacji zajęć w warunkach specjalnych w ramach kwalifikacji wstępnej, posiadający co najmniej 5 przeprowadzonych szkoleń będących przedmiotem zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w szczególnie uzasadnionych przypadkach o obiektywnym charakterze, niezależnych od Wykonawcy za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu, które dotyczyć mogą: 1) osób prowadzących szkolenie, w następujących przypadkach: udokumentowanej (potwierdzonej stosownym zaświadczeniem lekarskim) niezdolności do wykonania pracy wskutek choroby lub opieki nad chorym członkiem rodziny lub pobytu w stacjonarnym zakładzie opieki zdrowotnej; konieczności stawienia się przed sądem lub organem administracji publicznej (potwierdzone stosownym wezwaniem);zdarzeń losowych, nagłej choroby lub śmierci wykładowcy, 2) godzin realizacji zajęć, w następujących przypadkach: niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych np. powodzi, pożaru lub awarii, usterek technicznych w miejscu odbywania szkolenia uniemożliwiających prowadzenie zajęć (np. brak światła, awarie wodnokanalizacyjne, itp.),zdarzeń losowych, nagłej choroby lub śmierci wykładowcy, 3) miejsca prowadzenia szkolenia, w następujących przypadkach: niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych np. powodzi, pożaru lub awarii, usterek technicznych w miejscu odbywania szkolenia uniemożliwiających prowadzenie zajęć (np. brak światła, awarie wodnokanalizacyjne, itp.), 4) materiałów dydaktycznych przekazywanych nieodpłatnie uczestnikom szkolenia, w następujących przypadkach: wstrzymania przez dane wydawnictwo druku pozycji książkowej wskazanej przez Wykonawcę, 5) terminu rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, w następujących przypadkach: niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych np. powodzi, pożaru lub awarii, usterek technicznych w miejscu odbywania szkolenia uniemożliwiających prowadzenie zajęć (np. brak światła, awarie wodnokanalizacyjne, itp.);zdarzeń losowych, nagłej choroby lub śmierci wykładowcy, 6) Warunkiem dokonania w/w zmian jest: a) niezwłocznie zawiadomienie Zamawiającego o zaistniałej okoliczności oraz złożenie na piśmie wniosku zawierającego: opis i ewentualne udokumentowanie okoliczności, której zmiana dotyczy wraz z uzasadnieniem; propozycję zmiany, która nie może być mniej korzystna niż określona w ofercie na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. b) Ocena przez Zamawiającego proponowanych zmian i podjęcie decyzji o ich słuszności. c) Podpisanie aneksu do umowy. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy są możliwe ponadto gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności o których mowa w art. 455 ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-15