Usługa społeczna polegająca na zakupie miejsc na kursach doskonalących dla nauczycieli...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa społeczna polegająca na zakupie miejsc na kursach doskonalących dla nauczycieli w ramach projektu pn. „Zawodowy krok w przyszłość”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-01
  • ZamawiającyGmina Miasta Radomia
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00092154
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa społeczna polegająca na zakupie miejsc na kursach doskonalących dla nauczycieli w ramach projektu pn. „Zawodowy krok w przyszłość”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa społeczna polegająca na zakupie miejsc na kursach doskonalących dla nauczycieli w ramach projektu pn. „Zawodowy krok w przyszłość”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd5c09a5-c84f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000331/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Usługi edukacji osób dorosłych i inne (szkolenia nauczycieli, egz czeladniczy) - projekt "Zawodowy krok w przyszłość"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Zawodowy krok w przyszłość"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/468106

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/468106

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postęp. prowadzone jest w j. polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/468106
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamaw. a Wykonawc, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku„Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość
została wysłana do Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza również komunikację w powyższym zakresie przy pomocy poczty elektronicznej wymienionej w pkt. 3 Rozdział I SWZ, tj. bzp@umradom.pl 4. Za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 3 adres email Wykonaw. może złożyć w
szczególności: a) np. wnioski dotyczące wyjaśnienia treści SWZ (dokumentacja przesyłana przed otwarciem ofert), b) np. podmiotowe środki dowodowe i inne ewentualne oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego (dokumentacja przesyłana po otwarciu ofert). 5.Zamawiający będzie przekazywał Wykonaw. informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl.Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamaw. będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,
będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonaw. 6. Zamaw. zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10
0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf, f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 7.Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonaw. powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa RM z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)b)
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7 Z 8.Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektron. opatrzonej kwalifik. podp. elektron. lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, Wykonaw. powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl.Szczegół. info. w przedmiotowym zakresie zawarte są w Rozdziale XVI, XIX i XX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30; b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panem Mateuszem Szczypior – iod.kontakt@umradom.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz
na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w tym m.in. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym
przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną; f) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania*- na podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych); h) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do
przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.*: skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **: prawo do ograniczenia przetwarzania niema zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.230.232.2021.AK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na zakupie miejsc na kursie doskonalącym - Diagnostyka w doradztwie zawodowym - dla 3 nauczycieli Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka na potrzeby projektu „Zawodowy krok w przyszłość”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową. Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory: 1) Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60). C = (Cn/Cb) × 60 pkt. gdzie: C – ilość punktów za kryterium „Cena” Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych Cb – cena badanej oferty. 2) Ocena w zakresie kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby realizującej kursy” tj. doświadczenie zawodowe w realizacji kursów/szkoleń z zakresu doradztwa zawodowego, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu liczby zrealizowanych kursów/szkoleń przez osobę wyznaczoną do przeprowadzenia kursów (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20). Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia: Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń z zakresu doradztwa zawodowego dla osób dorosłych 10 i więcej – otrzyma 20 pkt. Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń z zakresu doradztwa zawodowego dla osób dorosłych 5 - 9 - otrzyma 10 pkt. Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń z zakresu doradztwa zawodowego dla osób dorosłych 4 i mniej - otrzyma 0 pkt. gdzie: D – ilość punktów za kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby realizującej kursy”. 3) Ocena w zakresie kryterium „Odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom” będzie dokonywana na podstawie podanej w Formularzu ofertowym informacji nt. odległości miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego oraz adresu miejsca realizacji zamówienia (przeprowadzenia kursu) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20. Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia: Wykonawca, który poda w ofercie, iż odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego wynosi od 0 do 60 kilometrów – otrzyma 20 punktów, Wykonawca, który poda w ofercie, iż odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego wynosi od 61 do 99 kilometrów – otrzyma 10 punktów, Wykonawca, który poda w ofercie, iż odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego wynosi od 100 do 120 kilometrów – otrzyma 0 punktów, gdzie: O – ilość punktów za kryterium „odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom” UWAGA!!! Zamawiający zweryfikuje odległość między siedzibą Zamawiającego tj. ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom a miejscem przeprowadzenia kursu podanym przez Wykonawcę w ofercie. Odległość weryfikowana będzie na podstawie danych ze strony internetowej https://www.google.pl/maps/ dla najkrótszego wariantu przejazdu samochodem na dzień otwarcia ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby realizującej kursy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na zakupie miejsc na kursie doskonalącym - Trener w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego - dla 3 nauczycieli Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka na potrzeby projektu „Zawodowy krok w przyszłość”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
znajduje się w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową. Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory: 1) Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60). C = (Cn/Cb) × 60 pkt. gdzie: C – ilość punktów za kryterium „Cena” Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych Cb – cena badanej oferty. 2) Ocena w zakresie kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby realizującej kursy” tj. doświadczenie zawodowe w realizacji kursów/szkoleń z zakresu doradztwa zawodowego, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu liczby zrealizowanych kursów/szkoleń przez osobę wyznaczoną do przeprowadzenia kursów (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20). Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia: Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń z zakresu doradztwa zawodowego dla osób dorosłych 10 i więcej – otrzyma 20 pkt. Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń z zakresu doradztwa zawodowego dla osób dorosłych 5 - 9 - otrzyma 10 pkt. Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń z zakresu doradztwa zawodowego dla osób dorosłych 4 i mniej - otrzyma 0 pkt. gdzie: D – ilość punktów za kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby realizującej kursy”. 3) Ocena w zakresie kryterium „Odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom” będzie dokonywana na podstawie podanej w Formularzu ofertowym informacji nt. odległości miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego oraz adresu miejsca realizacji zamówienia (przeprowadzenia kursu) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20. Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia: Wykonawca, który poda w ofercie, iż odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego wynosi od 0 do 60 kilometrów – otrzyma 20 punktów, Wykonawca, który poda w ofercie, iż odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego wynosi od 61 do 99 kilometrów – otrzyma 10 punktów, Wykonawca, który poda w ofercie, iż odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego wynosi od 100 do 120 kilometrów – otrzyma 0 punktów, gdzie: O – ilość punktów za kryterium „odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom” UWAGA!!! Zamawiający zweryfikuje odległość między siedzibą Zamawiającego tj. ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom a miejscem przeprowadzenia kursu podanym przez Wykonawcę w ofercie. Odległość weryfikowana będzie na podstawie danych ze strony internetowej https://www.google.pl/maps/ dla najkrótszego wariantu przejazdu samochodem na dzień otwarcia ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby realizującej kursy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na zakupie miejsc na kursie doskonalącym – Nowe trendy i innowacje w branży gastronomicznej dla 10 uczestników – nauczycieli Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Radomiu w ramach projektu pn. „Zawodowy krok w przyszłość”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową. Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory: 1) Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60). C = (Cn/Cb) × 60 pkt. gdzie: C – ilość punktów za kryterium „Cena” Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych Cb – cena badanej oferty. 2) Ocena w zakresie kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby realizującej kursy” tj. doświadczenie zawodowe w realizacji kursów/szkoleń o tematyce kulinarnej, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu liczby zrealizowanych kursów/szkoleń przez osobę wyznaczoną do przeprowadzenia kursów (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20). Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia: Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń o tematyce kulinarnej 10 i więcej – otrzyma 20 pkt., Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń o tematyce kulinarnej 5 - 9 - otrzyma 10 pkt., Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń o tematyce kulinarnej 4 i mniej - otrzyma 0 pkt., gdzie: D – ilość punktów za kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby realizującej kursy”. 3) Ocena w zakresie kryterium „Odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom” będzie dokonywana na podstawie podanej w Formularzu ofertowym informacji nt. odległości miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego oraz adresu miejsca realizacji zamówienia (przeprowadzenia kursu) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20. Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia: Wykonawca, który poda w ofercie, iż odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego wynosi od 0 do 60 kilometrów – otrzyma 20 punktów, Wykonawca, który poda w ofercie, iż odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego wynosi od 61 do 99 kilometrów – otrzyma 10 punktów, Wykonawca, który poda w ofercie, iż odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego wynosi od 100 do 120 kilometrów – otrzyma 0 punktów, gdzie: O – ilość punktów za kryterium „odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom” UWAGA!!! Zamawiający zweryfikuje odległość między siedzibą Zamawiającego tj. ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom a miejscem przeprowadzenia kursu podanym przez Wykonawcę w ofercie. Odległość weryfikowana będzie na podstawie danych ze strony internetowej https://www.google.pl/maps/ dla najkrótszego wariantu przejazdu samochodem na dzień otwarcia ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby realizującej kursy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na zakupie miejsc na kursie doskonalącym –Nowoczesny marketing internetowy w gastronomii dla 10 uczestników – nauczycieli Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Radomiu w ramach projektu pn. „Zawodowy krok w przyszłość”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową. Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory: 1) Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60). C = (Cn/Cb) × 60 pkt. gdzie: C – ilość punktów za kryterium „Cena” Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych Cb – cena badanej oferty. 2) Ocena w zakresie kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby realizującej kursy” tj. doświadczenie zawodowe w realizacji kursów/szkoleń o tematyce kulinarnej, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu liczby zrealizowanych kursów/szkoleń przez osobę wyznaczoną do przeprowadzenia kursów (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20). Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia: Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń o tematyce kulinarnej 10 i więcej – otrzyma 20 pkt., Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń o tematyce kulinarnej 5 - 9 - otrzyma 10 pkt., Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń o tematyce kulinarnej 4 i mniej - otrzyma 0 pkt., gdzie: D – ilość punktów za kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby realizującej kursy”. 3) Ocena w zakresie kryterium „Odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom” będzie dokonywana na podstawie podanej w Formularzu ofertowym informacji nt. odległości miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego oraz adresu miejsca realizacji zamówienia (przeprowadzenia kursu) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20. Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia: Wykonawca, który poda w ofercie, iż odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego wynosi od 0 do 60 kilometrów – otrzyma 20 punktów, Wykonawca, który poda w ofercie, iż odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego wynosi od 61 do 99 kilometrów – otrzyma 10 punktów, Wykonawca, który poda w ofercie, iż odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego wynosi od 100 do 120 kilometrów – otrzyma 0 punktów, gdzie: O – ilość punktów za kryterium „odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom” UWAGA!!! Zamawiający zweryfikuje odległość między siedzibą Zamawiającego tj. ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom a miejscem przeprowadzenia kursu podanym przez Wykonawcę w ofercie. Odległość weryfikowana będzie na podstawie danych ze strony internetowej https://www.google.pl/maps/ dla najkrótszego wariantu przejazdu samochodem na dzień otwarcia ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby realizującej kursy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na zakupie miejsc na kursie doskonalącym – Organizacja przyjęć okolicznościowych dla 10 uczestników – nauczycieli Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Radomiu ramach projektu pn. „Zawodowy krok w przyszłość”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową. Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory: 1) Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60). C = (Cn/Cb) × 60 pkt. gdzie: C – ilość punktów za kryterium „Cena” Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych Cb – cena badanej oferty. 2) Ocena w zakresie kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby realizującej kursy” tj. doświadczenie zawodowe w realizacji kursów/szkoleń o tematyce kulinarnej, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu liczby zrealizowanych kursów/szkoleń przez osobę wyznaczoną do przeprowadzenia kursów (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20). Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia: Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń o tematyce kulinarnej 10 i więcej – otrzyma 20 pkt., Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń o tematyce kulinarnej 5 - 9 - otrzyma 10 pkt., Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń o tematyce kulinarnej 4 i mniej - otrzyma 0 pkt., gdzie: D – ilość punktów za kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby realizującej kursy”. 3) Ocena w zakresie kryterium „Odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom” będzie dokonywana na podstawie podanej w Formularzu ofertowym informacji nt. odległości miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego oraz adresu miejsca realizacji zamówienia (przeprowadzenia kursu) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 20. Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia: Wykonawca, który poda w ofercie, iż odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego wynosi od 0 do 60 kilometrów – otrzyma 20 punktów, Wykonawca, który poda w ofercie, iż odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego wynosi od 61 do 99 kilometrów – otrzyma 10 punktów, Wykonawca, który poda w ofercie, iż odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego wynosi od 100 do 120 kilometrów – otrzyma 0 punktów, gdzie: O – ilość punktów za kryterium „odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom” UWAGA!!! Zamawiający zweryfikuje odległość między siedzibą Zamawiającego tj. ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom a miejscem przeprowadzenia kursu podanym przez Wykonawcę w ofercie. Odległość weryfikowana będzie na podstawie danych ze strony internetowej https://www.google.pl/maps/ dla najkrótszego wariantu przejazdu samochodem na dzień otwarcia ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość miejsca realizacji zamówienia od siedziby zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30, 26-600 Radom

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby realizującej kursy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ – Załącznik nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (składane wraz z ofertą w przypadku osoby działającej w imieniu Wykonawcy). 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli umocowanie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3) Pełnomocnictwo do
reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 Rozdział IX SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 2 Rozdział IX SWZ. 4. Podmiotowe środki dowodowe składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia. 6. Szczegółowe informacje na temat form, postaci, formatów i sposobu przekazywania ww. dokumentów zostały opisane w Rozdziale IX SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/468106

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-01 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-30

2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna dla 14 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI