Usługa realizacji szkoleń i konsultacji dla uczestników projektu „Akademia Kreatywności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa realizacji szkoleń i konsultacji dla uczestników projektu „Akademia Kreatywności – pomysł, potencjał, przedsiębiorca”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-11-10
  • ZamawiającyUniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00414136
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa realizacji szkoleń i konsultacji dla uczestników projektu
„Akademia Kreatywności – pomysł, potencjał, przedsiębiorca”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowicka 27

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 695 510 101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: laskowsj@uek.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.uek.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa realizacji szkoleń i konsultacji dla uczestników projektu
„Akademia Kreatywności – pomysł, potencjał, przedsiębiorca”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c23585c7-47df-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016988/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.31 Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu "Akademia Kreatywności - pomysł, potencjał, przedsiębiorca"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Wiedza Edukacja Rozwój, III Oś priorytetowa: Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie: 3.1. Kompetencje w szkolnictwie wyższym

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uek-krakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. System jest dostępny pod adresem: https://uekkrakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje, wymagania techniczne i organizacyjne oraz zasady dotyczące korespondencji określa Rozdział 11 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale 23 SWZ - "Informacja o przetwarzaniu danych osobowych"

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z ograniczeniem stosowania RODO zawarto w Rozdziale 23 SWZ - "Informacja o przetwarzaniu danych osobowych".

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.201.42.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 14394,67 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13034,67 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie „Grywalizacja i jej zastosowanie w projektach edukacyjnych i biznesowych

4.2.5.) Wartość części: 1536,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących
zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje zawodowe

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja przez trenera min. 3 projektów grywitaizacyjnych na automatycznej platformie internetowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie "sturtupy technologiczne i ich potencjał do generowania innowacji " wraz z konsultacjami pt."Mój pierwszy start-up"oraz konsultacjami z zakresu opracowania pitchów biznesowych

4.2.5.) Wartość części: 11498,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących
zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje trenera

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pozyskanie przez Trenera min. 1 funduszu venture capital na rozwój start-upu

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udział trenera w minimum 1 programie akcelaryjnym dla sturt-upów

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zorganizował i przeprowadził), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji, co najmniej trzy (3) usługi szkoleniowe (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), obejmujące swoim programem problematykę z zakresu grywalizacji, z których każda usługa szkoleniowa trwała minimum 8 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 min);
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.: jednym (1) trenerem, który posiada:
i. co najmniej wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie zawodowe obejmujące przeprowadzenie min. 2 usług szkoleniowych (szkolenia/warsztaty/zajęcia dydaktyczne), z których każda:
• obejmowała min. 8 godzin szkoleniowych
• obejmowała swoim programem zagadnienia z zakresu grywalizacji,
• została zrealizowana w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
iii. Doświadczenie we współpracy z uczelniami w zakresie rozwijania problematyki grywalizacji badawczej (prowadzenie badań, analiz i wypracowywanie wniosków nt. implementacji grywalizacji w projektach).

Przez pojęcie „uczelnia” należy rozumieć uczelnię w rozumieniu art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 574 z późn. zm.), mającą siedzibę na terenie Polski (krajowa).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia, o którym mowa w §3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415) – tj. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP,
w zakresie podstaw wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykaz wraz z dowodami, muszą zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej Wykonawcy, zgodnie z pkt 9.1.4.lit. a SWZ.
Wzór Wykazu usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób musi zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej Wykonawcy, zgodnie z pkt 9.1.4. lit. b SWZ.
Wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawcy składają wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SWZ, a wraz z nim:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie wstępne);
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (oświadczenie wstępne) dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy) – propozycja zobowiązania stanowi zał. nr 3 do SWZ;
4) pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum).
5) Oświadczenie Wykonawcy/ów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, jakie usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – propozycja wzoru Oświadczenia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w cz. B pkt 1.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, we własnym imieniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej po rygorem nieważności (wymagają podpisania aneksu przez Strony umowy), z zastrzeżeniem poniższego ust. 2:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania Umowy lub zmiany terminów poszczególnych szkoleń tylko w następujących przypadkach:
1) wystąpienia przyczyn organizacyjnych uniemożliwiających przeprowadzenie szkolenia w wyznaczonym terminie leżących po stronie Zamawiającego, wówczas termin wykonania umowy lub szkolenia zostanie wydłużony/zmieniony o czas potrzebny do uzgodnienia nowego terminu przez Zamawiającego z Wykonawcą oraz uczestnikami szkolenia,
2) nastąpienia zdarzeń losowych (np. wypadek), które nastąpią max. 12 godz. przed terminem wykonania szkolenia leżących po stronie Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie szkolenia w wyznaczonym terminie, wówczas termin wykonania umowy lub szkolenia zostanie wydłużony/zmieniony o czas potrzebny do uzgodnienia nowego terminu przez Zamawiającego z uczestnikami szkolenia;
3) wystąpienia okoliczności siły wyższej, zgodnie z § 9ust. 11 umowy powodujących, że w pierwotnie przyjętych terminach realizacji umowy bądź terminach poszczególnych szkoleń: brak jest możliwości wykonania niniejszej umowy lub brak możliwości jej wykonania w sposób określony w umowie, powodujących, że wykonanie umowy nie byłoby celowe/efektywne lub powodujących, że wykonanie umowy mogłoby wiązać się, choćby pośrednio z zagrożeniem dla zdrowia lub życia osób biorących udział w realizacji umowy zarówno po stronie Wykonawcy, Zamawiającego lub uczestników szkoleń, powodujących że z innych powodów umowa nie powinna być realizowana lub jej realizacja może powodować nadmierne ryzyko – o czas od stwierdzenia tych okoliczności do dnia ich ustania oraz potrzebny do ustalenia przez Zamawiającego nowych terminów szkoleń z uczestnikami i Wykonawcą;
2) w przypadku ustawowej zmiany w okresie trwania umowy stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu stosownego oświadczenia, w terminie 2 dni od urzędowego ogłoszenia nowych stawek. W takim przypadku wynagrodzenie zostanie skorygowane w oparciu o nową stawkę podatku VAT lub stawkę podatku akcyzowego;
4) zmiany w zakresie sposobu realizacji umowy, w tym w szczególności trybu odbywania zajęć szkoleniowych, liczebności grup, częstotliwości zajęć itp., nie mających wpływu na wysokość maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 6 ust. 1 umowy, w przypadku:
a. wystąpienia okoliczności siły wyższej, zgodnie z § 9 ust. 11 umowy powodujących, że zgodnie z określonym w umowie sposobem jej realizacji: brak jest możliwości wykonania niniejszej umowy lub brak możliwości jej wykonania w sposób określony w umowie, powodujących, że wykonanie umowy nie byłoby celowe/efektywne lub powodujących, że wykonanie umowy mogłoby wiązać się, choćby pośrednio z zagrożeniem dla zdrowia lub życia osób biorących udział w realizacji umowy zarówno po stronie Wykonawcy, Zamawiającego lub uczestników szkoleń, powodujących że z innych powodów umowa nie powinna być realizowana w sposób pierwotnie przyjęty lub jej realizacja może powodować nadmierne ryzyko – poprzez wprowadzenie zmian do sposobu realizacji umowy wymaganych zaistniałymi okolicznościami i im odpowiadającymi.
2. Zmiany w zakresie składu kadry trenerskiej w stosunku do kadry ujętej w „Wiedza i doświadczenie kadry trenerskiej, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia”– załącznik nr 2 do umowy, w tym rozszerzenie składu
o dodatkowych trenerów, są dopuszczalne, z zastrzeżeniem, że tego typu zmiany podlegają pisemnej akceptacji Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Systemu/Platformy https://uek-krakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-10 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę tłumaczenie ustne (symultaniczne) na j.angielski - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę tłumaczenie ustne (symultaniczne) na j.angielski. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.