Usługa przeprowadzenia szkoleń online pt.: Warsztaty z technicznego języka angie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przeprowadzenia szkoleń online pt.: Warsztaty z technicznego języka angielskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-12-22
  • ZamawiającyZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00312876
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń online pt.: Warsztaty z technicznego języka angielskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 449 49 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starnawski@zut.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia szkoleń online pt.: Warsztaty z technicznego języka angielskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c583ce41-5c19-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00031656/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Usługi szkolenia (warsztaty z zakresu przedsiębiorczości, warsztaty z zakresu design thinking dla inżynierów i inżynierek, warsztaty technicznego języka angielskiego)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Postępowania podlega współfinansowaniu w ramach projektu „ZUT 4.0 - Kierunek: Przyszłość”, realizowanego przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie w oparciu umowę nr POWR.03.05.00-00-Z205/18 pod nadzorem Instytucji Pośredniczącej i jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w okresie od 1 września 2019 r. do 31 sierpnia 2023 r.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/dostawy/2021-42.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za
pośrednictwemFormularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego
na miniPortal pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,
https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. W postępowaniu korespondencja elektroniczna (inna niż oferta
Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego
formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
Korespondencja przesłana za pomocątego formularza nie może być szyfrowana. Zamawiający
dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail:
starnawski@zut.edu.pl.
3.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email: starnawski@zut.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i poczty elektronicznej, email: starnawski@zut.edu.pl2 . Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).6. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: starnawski@zut.edu.pl 7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: starnawski@zut.edu.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452).8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w dziale II
SWZ oraz w załączniku nr 1 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w dziale II
SWZ oraz w załączniku nr 1 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/WIMiM/349/21 - II

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzenia szkoleń online pt. Warsztaty z
technicznego języka angielskiego. Średnio 8 uczestników/studentów na grupę, łączna liczba
uczestników warsztatów wyniesie minimum 250 (dwieście pięćdziesiąt)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zleceniodawca zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji o którym mowa w art. 441 PZP
wyrażającego się w zwiększeniu, ilości godzin szkoleniowych, uczestników, grup, w stosunku do
ilości minimalnych określonych w załączniku nr 2 SWZ, wraz z proporcjonalnym zwiększeniem
całkowitego wynagrodzenia Zleceniobiorcy, przy braku zmiany pozostałych warunków
wykonania zamówienia, po spełnieniu łącznie następujących przesłanek:
1) Cena z oferty Zleceniobiorcy jest niższa niż kwota jaką Zamawiający przeznaczył na
realizację danego zadania;
2) Wartość prawa opcji nie przekroczy kwoty jaką Zleceniodawca przeznaczył na realizację
danego zadania.
3) Zamawiający zbierze odpowiednią ilość uczestników szkoleń umożliwiającą udzielenie prawa
opcji
Prawo opcji o którym mowa w ustępie powyżej zostanie wprowadzone poprzez przekazanie
oświadczenia Zleceniodawcy do Zleceniobiorcy. Oświadczenie będzie wskazywać o ile zostanie
zwiększona ilości godzin szkoleniowych, uczestników, grup, w stosunku do ilości minimalnych
określonych w załączniku nr 2 SWZ wraz ze wskazaniem o ile wzrośnie wynagrodzenie
Zleceniobiorcy obliczone zgodnie z cenami jednostkowymi w §4 ust 1 umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający zastrzega sobie prawo (nie obowiązek) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług dla poszczególnych zadań. Usługi podobne mogą polegać w szczególności na przeprowadzeniu tożsamych zajęć będących przedmiotem umowy podstawowej. Zamawiający w ramach udzielanego zamówienia uzupełniającego może zlecić wykonanie maksymalnie 10% ilości osób przewidzianych w zamówieniu podstawowym, po cenach określonych w umowie podstawowej. Wykładowcy, dedykowanie przez Wykonawcę do wykonania zamówienia uzupełniającego muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, oraz posiadać doświadczenie odpowiadające ilości punktów zdobytych w ramach kryterium Doświadczenie osoby dedykowanej do prowadzenia szkoleń przy udzielaniu zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby dedykowanej do prowadzenia szkoleń

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług szkoleniowych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają
określony w ramach w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP warunek dotyczący zdolności
zawodowej do należytego wykonania niniejszego zamówienia, tj. wykażą Zamawiającemu, że
dysponują odpowiednią, tj. na poziomie określonym w ust. 2 poniżej, osobą skierowaną przez
Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia.
2. Przy uwzględnieniu dodatkowych postanowień ust. 3 i 4 niniejszego działu, Zamawiający uzna
wskazany w ustępie powyższym warunek udziału w niniejszym postępowaniu za spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu fakt dysponowania najmniej jedna osobą skierowana
do realizacji zamówienia (osoba prowadząca szkolenie) i odpowiadająca za wykonanie usługi,
spełniającą dodatkowo następujące cechy:
1) Osoba skierowana do wykonania zamówienia będzie posiadać wykształcenie wyższe filologiczne z zakresu języka angielskiego;
2) Osoba skierowana do wykonania zamówienia przeprowadziła minimum 1 szkolenie z zakresu technicznego języka angielskiego trwającego najmniej 50 godzin, w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert.
3. Z zastrzeżeniem wyjątku dopuszczonego w ust. 4 poniżej, osoby wymagane na podstawie
ust. 2 powyżej stanowić będą zasób kadrowy Wykonawcy, na podstawie zawartej z Wykonawcą
umowy, przy czym, w przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 58 ustawy PZP
(Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) ocena spełnienia wskazanego wymogu
dokonana zostanie w oparciu o łączny potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie, co w szczególności będzie polegało na tym, że Zamawiający za
wystarczające, co do wykazania dysponowania wskazanymi w ust. 2 powyżej osobami uzna
również, że osoby te stanowią (lub najpóźniej na moment rozpoczęcia realizacji niniejszego
zamówienia stanowić będą) zasób kadrowy tylko niektórych lub jednego z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Stosownie do postanowień art. 118 ust. 1 ustawy PZP Wykonawca - w celu potwierdzenia
spełniania wskazanego w ust. 2 powyżej warunku udziału w niniejszym postępowaniu - może w
odniesieniu do osób wymaganych, polegać na zdolnościach zawodowych innego podmiotu
(dalej zwanego „PODMIOTEM TRZECIM”) niezależnie od charakteru prawnego łączących
Wykonawcę z nim stosunków prawnych, pod warunkiem, że Wykonawca taki wykaże
Zamawiającemu, że realizując zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania
będzie dysponował niezbędnymi zasobami PODMIOTU TRZECIEGO. W takim przypadku
wymagane będzie również spełnienie następujących warunków łącznie:
1) Osoby wymagane na podstawie ust. 2 pkt 2 niniejszego działu stanowić będą zasób kadrowy
PODMIOTU TRZECIEGO na podstawie umowy zawartej pomiędzy tą osobą a PODMIOTEM
TRZECIM;
2) PODMIOT TRZECI, o którym mowa w pkt. 1) powyżej zrealizuje niniejsze zamówienie co
najmniej w ten sposób, że oddeleguje osobę/osoby stanowiące jego zasób kadrowy, wymagany
na podstawie ust. 2 powyżej do dyspozycji Wykonawcy, tak że Wykonawca będzie mógł
skierować tą osobę/osoby do wykonania czynności w ramach realizacji niniejszego zamówienia
w sposób i na warunkach wymaganych dla realizacji niniejszego zamówienia w SWZ (w tym we
Wzorze Umowy)
3) W stosunku do PODMIOTU TRZECIEGO, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej, na którego
zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w niniejszym
postępowaniu nie będą zachodzić podstawy wykluczenia,
o których mowa w dziale VII ust. 1 SWZ. W takim przypadku, ilekroć w ust. 1 powyżej mowa o
Wykonawcy należy przez to rozumieć również PODMIOT TRZECI;
4) Informacja o zamiarze powołania się zasobami PODMIOTU TRZECIEGO przy wykazywaniu
określonego w ust. 2 powyżej spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu musi
zostać zakomunikowana Zamawiającemu (poprzez oświadczenia i dokumenty, o których mowa
w dziale IX ust. 7 – 9 SWZ) nie później niż w terminie składania ofert.
5. W kwestiach nie uregulowanych powyżej w niniejszym dziale, ocena spełnienia określonego
tam warunku udziału w niniejszym postępowaniu następuje zgodnie z ustawą PZP oraz z
uwzględnieniem dokumentów, o których mowa w dziale IX ust. 1 - 11 SWZ (stosownie do
postanowień tam wskazanych dotyczących warunku udziału w postępowaniu).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Od Wykonawcy oferty najkorzystniejszej (najwyżej ocenionej) wymagane
będą do złożenia, na odrębne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego
terminie (ustalonym stosownie do art. 274 ust. 1 ustawy PZP, nie krótszym jednak niż 5 dni),
następujące oświadczenia i dokumenty, aktualne na dzień ich złożenia, potwierdzające spełnienie
określonego w dziale VIII ust. 2 SWZ warunku udziału w niniejszym postępowaniu: Wykaz
(oświadczenie Wykonawcy – zwane dalej „ WYKAZEM OSÓB”), ze wskazaniem imienia i nazwiska
osób wymaganych na podstawie Działu VIII ust. 2 SWZ wraz z informacjami co do posiadanych
uprawnień/kwalifikacji, doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz winien
ten także zawierać informację o podstawie dysponowania tymi osobami (minimum wskazanie rodzaju
umowy, w oparciu o którą Wykonawca dysponuje czy będzie dysponować osobami, ze wskazaniem
stron tej umowy tj. tego czy umowa została zawarta pomiędzy Wykonawcą a tą osobą, czy też jest to
umowa pomiędzy Wykonawcą a innym podmiotem, w zasobach kadrowych którego osoba
przedstawiana w wykazie pozostaje np. będąc tam zatrudniona na podstawie umowy o pracę). Wykaz
osób zaleca się złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 SWZ (uwzględniając przy
jego sporządzaniu pouczenia tam wskazane);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Certyfikat jakości usług szkoleniowych (jeżeli Wykonawca posiada)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Poza samą ofertą i dokumentami, o których mowa w sekcji V.5.7) ogłoszenia, w postepowaniu
wymagane będzie przedłożenie:1) Oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy PZP (a w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie, oświadczenie takie każdego z nich). W przypadku, gdy wykazanie spełnienia
określonego w sekcji V.5.4.) ust. 2 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu
następuje zasobami PODMIOTU TRZECIEGO (więcej niż jednego PODMIOTU TRZECIEGO) -
wskazane oświadczenie winien złożyć każdy taki PODMIOT TRZECI; 2) Dowody na
okoliczność, że Wykonawca/ PODMIOT TRZECI spełnił łącznie przesłanki, o których mowa w
art. 110 ust. 2 ustawy PZP – przy czym tylko w przypadku, gdy w odniesieniu do Wykonawcy
składającego ofertę (a w przypadku Oferty wspólnej składanej przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do tego Wykonawcy, do którego) lub PODMIOTU
TRZECIEGO ma miejsce sytuacja, o której mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP w zakresie
podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy PZP;3) Zobowiązanie
PODMIOTU TRZECIEGO do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że Wykonawca
realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu
(PODMIOTU TRZECIEGO) z informacjami stosownie do art. 118 ust. 4 ustawy PZP - przy czym
tylko w przypadku, gdy Wykonawca, który, stosownie do sekcji V.5.4.) ust. 4 ogłoszenia, przy
wykazywaniu spełnienia określonego w V.5.4.) ust. 2 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym
postępowaniu powołuje się na zasoby wskazanego tam PODMIOTU TRZECIEGO. 4)
Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego będzie wynikać, które
usługi spośród stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wykonają poszczególni
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie [stosownie do wymogu sekcji V.5.4.) ust. 4
pkt 2) ogłoszenia] – przy czym tylko w przypadku, gdy spełnienie określonego w sekcji V.5.4.)
ust. 2 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu opiera się na zdolnościach
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie opiera się na zdolnościach
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie5) Odpis lub informacja z Krajowego
Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
(CEIDG) lub innego właściwego rejestru, Pełnomocnictwa lub innego dokumentu
potwierdzającego umocowanie do reprezentowania w celu potwierdzenia, że osoba/osoby
działające w imieniu Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie są
uprawnione do reprezentowania danego Wykonawcy przy składaniu oferty, jak też składaniu
przez niego oświadczeń i dokumentów – przy czym tylko w przypadku i w zakresie, w jakim ich
złożenie jest wymagane na podstawie działu IX ust. 14 – 17 SWZ. Postanowienia powyższe
niniejszego punktu będą stosowane odpowiednio (w szczególności wskazane tam wyjątki od obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających umocowanie do działania) również do
PODMIOTU TRZECIEGO – w przypadku, gdy Wykonawca będzie wykazywał spełnienie
określonego w sekcji V.5.4.) ust. 2 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu
zdolnościami POMIOTU TRZECIEGO, stosownie do możliwości przewidzianych w tym zakresie
zapisami sekcji V.5.4.) ust. 4 ogłoszenia6) Tłumaczenie składanych oświadczeń i dokumentów
na język polski – przy czym tylko w przypadku w zakresie, jakim dane oświadczenie/dokument
jest składany w języku obcym;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Stosownie do art. 58 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie
(składający Ofertę wspólną) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym
postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia Umowy o
zamówienie. W takim przypadku, postanowienie sekcji V.5.11 pkt 5) będzie również stosowane
odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie, o których mowa w art. 58 ustawy PZP (w przypadku złożenia Oferty wspólnej). Inne
wymagania związane z faktem złożenia oferty wspólnej (Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie) podane są w sekcjach V.5.4), V.5.7) oraz V.5.11 ogłoszenia (i ich
odpowiednikach w tym zakresie w SWZ)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W wykonaniu postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP dopuszczalne będą zmiany w odniesieniu do zawartej Umowy o zamówienie (jak też warunki ich wprowadzenia) określają postanowienia § 2 i 8 Wzoru Umowy, dopiero wtedy, jeżeli zostaną każdorazowo dokonane poprzez zawarcie w formie pisemnej aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortal pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wskazany w sekcji IV.4.3 ogłoszenia sposób określenia kryteriów oceny ofert (procentowo)
podlega w SWZ podlega w SWZ przeliczeniu na punkty według zasady: jeden procent (%) =
jeden punkt wagowy. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1) Ustawa PZP -
należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych, 2) SWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym
postępowaniu specyfikację warunków zamówienia, o której mowa w art. 281 ustawy PZP,
właściwą dla trybu podstawowego bez negocjacji, przyjętego w niniejszym postępowaniu; 3)
Wzór Umowy – należy przez to rozumieć wzór umowy w sprawie niniejszego zamówienia,
którego treść zawiera załącznik nr 7 SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam lekcji gry na flecie poprzecznym- Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam lekcji gry na flecie poprzecznym. Mam 8 -latkę , której marzeniem jest nauka gry na tym instrumencie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI