Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń/kursów specjalistycznych dla lekarzy specjalistów i lekarzy będących w trakcie specjalizacji zgodnie z programem opracowanym przez SUM w Katowicach (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia szkoleń/kursów specjalistycznych dla lekarzy specjalistów i lekarzy będących w trakcie specjalizacji zgodnie z programem opracowanym przez SUM w Katowicach (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b3c5f0-fe72-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Kształcenie podyplomowe lekarzy – rozwój kształcenia praktycznego z wykorzystaniem technik symulacji medycznej SUM” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. POWR.05.04.00-00- 0159/18
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sum.eb2b.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sum.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym
https://platforma.eb2b.com.pl/user/termslub https://tt.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych
osobowychWykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający; 2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod numerem tel. 32 208 3600 lub na stronie internetowej sum.edu.pl oraz iod.sum.edu.pl; 3) Dane osobowe Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019
r. poz. 2019z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Dane osobowe osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; 6) Obowiązek podania przez Wykonawcę osobowych bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) W odniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Osoby uczestniczące w przedmiotowym postępowaniu posiadają: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących ; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przez Wykonawcę uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu danych osobowych(1); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawców i
uczestników przedmiotowego zamówienia narusza przepisy RODO;9) Nie przysługuje Wykonawcy i osobom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postepowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.(1) wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP/US/TP/43/4/20/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawowe techniki diagnostyki inwazyjnej układu krążenia. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 3 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy (wzoru umowy) stanowiących załącznik do SWZ w terminie do 31.12.2022 r. Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonywania Umowy do końca trwania projektu „Kształcenie podyplomowe lekarzy – rozwój kształcenia praktycznego z wykorzystaniem technik symulacji medycznej SUM”, nie dłużej
jednak niż do 31.12.2023 r. (czyli o 12 kolejnych miesięcy liczonych od upływu terminu obowiązywania Umowy) pod warunkiem uzyskania zgody Instytucji Pośredniczącej, tj. Ministerstwa Zdrowia. 2. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o której mowa w
ust. 1, o ile tylko Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygorem nieważności) o skorzystaniu z niej, na co najmniej 1 miesiąc przed upływem terminu obowiązywania umowy.3. Realizacja
umowy w terminie wynikającym z prawa opcji będzie się odbywała w zakresie asortymentowym i na podstawie ceny za jedną godzinę dydaktyczną wskazanych w ofercie Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Punkcja transseptalna i zabiegi na przegrodzie międzyprzedsionkowej. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 3 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy (wzoru umowy) stanowiących załącznik do SWZ w terminie do 31.12.2022 r. Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonywania Umowy do końca trwania projektu „Kształcenie podyplomowe lekarzy – rozwój kształcenia praktycznego z wykorzystaniem technik symulacji medycznej SUM”, nie dłużej
jednak niż do 31.12.2023 r. (czyli o 12 kolejnych miesięcy liczonych od upływu terminu obowiązywania Umowy) pod warunkiem uzyskania zgody Instytucji Pośredniczącej, tj. Ministerstwa Zdrowia. 2. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o której mowa w
ust. 1, o ile tylko Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygorem nieważności) o skorzystaniu z niej, na co najmniej 1 miesiąc przed upływem terminu obowiązywania umowy.3. Realizacja umowy w terminie wynikającym z prawa opcji będzie się odbywała w zakresie asortymentowym i
na podstawie ceny za jedną godzinę dydaktyczną wskazanych w ofercie Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elektroterapia w niewydolności serca. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowy opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 3 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy (wzoru umowy) stanowiących załącznik do SWZ w terminie do 31.12.2022 r. Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonywania Umowy do końca trwania projektu „Kształcenie podyplomowe lekarzy – rozwój kształcenia praktycznego z wykorzystaniem technik symulacji medycznej SUM”, nie dłużej jednak niż do 31.12.2023 r. (czyli o 12 kolejnych miesięcy liczonych od upływu terminu
obowiązywania Umowy) pod warunkiem uzyskania zgody Instytucji Pośredniczącej, tj. Ministerstwa Zdrowia.2. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o której mowa w ust. 1, o ile tylko Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygorem
nieważności) o skorzystaniu z niej, na co najmniej 1 miesiąc przed upływem terminu obowiązywania umowy.3. Realizacja umowy w terminie wynikającym z prawa opcji będzie się odbywała w zakresie asortymentowym i na podstawie ceny za jedną godzinę dydaktycznąwskazanych w ofercie Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
1. Pakiet nr 1
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał dysponowanie trenerem/i, z których każdy jest:
- lekarzem specjalistą lub lekarzem w trakcie specjalizacji w dziedzinie kardiologii
- posiada minimum 2 letnie doświadczenie w stosowaniu zabiegów diagnostycznych z zakresu kardiologii interwencyjnej w zakresie różnych przypadków klinicznych oraz w stosowaniu technik inwazyjnych w leczeniu pacjentów
2. Pakiet nr 2
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał dysponowanie trenerem/i, z których każdy jest:
- lekarzem specjalistą kardiologiem, zajmującym się przynajmniej jedną z trzech wymienionych dziedzin kardiologii:
• elektrofizjologia lub kardiologia inwazyjna z doświadczeniem w zakresie zabiegów strukturalnych z wykorzystaniem dostępu przez przegrodę międzykomorową
• echokardiografia z doświadczeniem w monitorowaniu zabiegów strukturalnych w obrębie serca
- posiada minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie przynajmniej jednej z trzech dziedzin
3. Pakiet nr 3
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał dysponowanie trenerem/i, z których każdy jest:
- lekarzem specjalistą w zakresie kardiologii
- posiada minimum 2 letnie doświadczenie z zakresu echokardiografii, monitorowania zabiegów strukturalnych serca oraz elektroterapii u chorych
z niewydolnością serca
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu , o którym mowa w rozdziale XVI ust. 4.1. SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale XIX ust. 2.1. SWZ, wzór stanowi załącznik nr 2 i 3 do SWZ.2. Wykonawca, którego oferta zostanie
najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia (określonych przez Zamawiającego w SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):- w celu wykazania braku
podstaw wykluczenia w oparciu o przesłankę, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt
5Wykonawca składa oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową
lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XVI ust. 4.1. w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale XIX ust. 3.4. SWZ, wzór stanowi załącznik nr 2 i 3 do SWZ. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego), na podstawie art. 274 ust.
1ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):- w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca składa wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług
wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 4.1. rozdziału XVI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:2.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.3. Szczegółowe informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia znajdują się w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie oraz zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://sum.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-07 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-06