Usługa przeprowadzenia szkoleń/kursów specjalistycznych dla lekarzy specjalistów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przeprowadzenia szkoleń/kursów specjalistycznych dla lekarzy specjalistów i lekarzy będących w trakcie specjalizacji zgodnie z programem opracowanym przez SUM w Katowicach (...)"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-05
  • ZamawiającyŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038531
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń/kursów specjalistycznych dla lekarzy specjalistów i lekarzy będących w trakcie specjalizacji zgodnie z programem opracowanym przez SUM w Katowicach (...)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia szkoleń/kursów specjalistycznych dla lekarzy specjalistów i lekarzy będących w trakcie specjalizacji zgodnie z programem opracowanym przez SUM w Katowicach (...)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0facb7b2-a29b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Kształcenie podyplomowe lekarzy – rozwój kształcenia praktycznego z wykorzystaniem technik symulacji medycznej SUM” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. POWR.05.04.00-00- 0159/18

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sum.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sum.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/termslub https://tt.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowychWykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający; 2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod numerem tel. 32 208 3600 lub na stronie internetowej sum.edu.pl oraz iod.sum.edu.pl; 3) Dane osobowe Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) Odbiorcamidanych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Dane osobowe osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; 6) Obowiązek podania przez Wykonawcę osobowych bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) Wodniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Osoby uczestniczące w przedmiotowym postępowaniu posiadają:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowych bezpośrednio ich dotyczących ;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przez Wykonawcę uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu danych osobowych(1);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawców i uczestników przedmiotowego zamówienia narusza przepisy RODO;9) Nie przysługuje Wykonawcy i osobom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniua) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postepowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzaniadanych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP/US/TP/43/2/20/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Diagnostyka funkcjonalna układu kostno-stawowo-mięśniowego z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych ze szczególnym uwzględnieniem okresu wieku rozwojowego oraz senioralnego. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 3 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy (wzoru umowy) stanowiących załącznik do SWZ w terminie do 31.12.2022 r. Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonywania Umowy do końca trwania projektu „Kształcenie podyplomowe lekarzy – rozwój kształcenia praktycznego z wykorzystaniem technik symulacji medycznej SUM”, nie dłużejjednak niż do 31.12.2023 r. (czyli o 12 kolejnych miesięcy liczonych od upływu terminu obowiązywania Umowy) pod warunkiem uzyskania zgody Instytucji Pośredniczącej, tj. Ministerstwa Zdrowia.2. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o której mowa w ust. 1, o ile tylko Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygoremnieważności) o skorzystaniu z niej, na co najmniej 1 miesiąc przed upływem terminu obowiązywania umowy.3. Realizacja umowy w terminie wynikającym z prawa opcji będzie się odbywała w zakresie asortymentowym i na podstawie ceny za jedną godzinę dydaktyczną wskazanych w ofercie Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXVII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawowe techniki diagnostyki inwazyjnej układu krążenia. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 3 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy (wzoru umowy) stanowiących załącznik do SWZ w terminie do 31.12.2022 r. Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonywania Umowy do końca trwania projektu „Kształcenie podyplomowe lekarzy – rozwój kształcenia praktycznego z wykorzystaniem technik symulacji medycznej SUM”, nie dłużejjednak niż do 31.12.2023 r. (czyli o 12 kolejnych miesięcy liczonych od upływu terminu obowiązywania Umowy) pod warunkiem uzyskania zgody Instytucji Pośredniczącej, tj. Ministerstwa Zdrowia.2. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o której mowa w ust. 1, o ile tylko Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygoremnieważności) o skorzystaniu z niej, na co najmniej 1 miesiąc przed upływem terminu obowiązywania umowy.3. Realizacja umowy w terminie wynikającym z prawa opcji będzie się odbywała w zakresie asortymentowym i na podstawie ceny za jedną godzinę dydaktyczną wskazanych w ofercie Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXVII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Punkcja transseptalna i zabiegi na przegrodzie międzyprzedsionkowej. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 3 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy (wzoru umowy) stanowiących załącznik do SWZ w terminie do 31.12.2022 r. Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonywania Umowy do końca trwania projektu „Kształcenie podyplomowe lekarzy – rozwój kształcenia praktycznego z wykorzystaniem technik symulacji medycznej SUM”, nie dłużejjednak niż do 31.12.2023 r. (czyli o 12 kolejnych miesięcy liczonych od upływu terminu obowiązywania Umowy) pod warunkiem uzyskania zgody Instytucji Pośredniczącej, tj. Ministerstwa Zdrowia.2. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o której mowa w ust. 1, o ile tylko Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygoremnieważności) o skorzystaniu z niej, na co najmniej 1 miesiąc przed upływem terminu obowiązywania umowy.3. Realizacja umowy w terminie wynikającym z prawa opcji będzie się odbywała w zakresie asortymentowym i na podstawie ceny za jedną godzinę dydaktyczną wskazanych w ofercie Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXVII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Elektroterapia w niewydolności serca. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowy opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 3 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy (wzoru umowy) stanowiących załącznik do SWZ w terminie do 31.12.2022 r. Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonywania Umowy do końca trwania projektu „Kształcenie podyplomowe lekarzy – rozwójkształcenia praktycznego z wykorzystaniem technik symulacji medycznej SUM”, nie dłużej jednak niż do 31.12.2023 r. (czyli o 12 kolejnych miesięcy liczonych od upływu terminu obowiązywania Umowy) pod warunkiem uzyskania zgody Instytucji Pośredniczącej, tj. Ministerstwa Zdrowia.2. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętymopcją, o której mowa w ust. 1, o ile tylko Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygorem nieważności) o skorzystaniu z niej, na co najmniej 1 miesiąc przed upływem terminu obowiązywania umowy.3. Realizacja umowy w terminie wynikającym z prawa opcji będzie się odbywała w zakresie asortymentowym i na podstawie ceny za jedną godzinę dydaktycznąwskazanych w ofercie Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXVII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zastosowanie praktycznych technik w operacjach małoinwazyjnych zastawki mitralnej. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 3 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy (wzoru umowy) stanowiących załącznik do SWZ w terminie do 31.12.2022 r. Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonywania Umowy do końca trwania projektu „Kształcenie podyplomowe lekarzy – rozwój kształcenia praktycznego z wykorzystaniem technik symulacji medycznej SUM”, nie dłużejjednak niż do 31.12.2023 r. (czyli o 12 kolejnych miesięcy liczonych od upływu terminu obowiązywania Umowy) pod warunkiem uzyskania zgody Instytucji Pośredniczącej, tj. Ministerstwa Zdrowia.2. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o której mowa w ust. 1, o ile tylko Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygoremnieważności) o skorzystaniu z niej, na co najmniej 1 miesiąc przed upływem terminu obowiązywania umowy.3. Realizacja umowy w terminie wynikającym z prawa opcji będzie się odbywała w zakresie asortymentowym i na podstawie ceny za jedną godzinę dydaktyczną wskazanych w ofercie Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXVII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Echokardiografia przezprzełykowa w zabiegach przezcewnikowego zamknięcia nieprawidłowych połączeń wewnątrzsercowych, wad zastawkowych oraz zamknięcia uszka lewego przedsionka. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 3 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy (wzoru umowy) stanowiących załącznik do SWZ w terminie do 31.12.2022 r. Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonywania Umowy do końca trwania projektu „Kształcenie podyplomowe lekarzy – rozwój kształcenia praktycznego z wykorzystaniem technik symulacji medycznej SUM”, nie dłużejjednak niż do 31.12.2023 r. (czyli o 12 kolejnych miesięcy liczonych od upływu terminu obowiązywania Umowy) pod warunkiem uzyskania zgody Instytucji Pośredniczącej, tj. Ministerstwa Zdrowia.2. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o której mowa w ust. 1, o ile tylko Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygoremnieważności) o skorzystaniu z niej, na co najmniej 1 miesiąc przed upływem terminu obowiązywania umowy.3. Realizacja umowy w terminie wynikającym z prawa opcji będzie się odbywała w zakresie asortymentowym i na podstawie ceny za jedną godzinę dydaktyczną wskazanych w ofercie Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXVII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Pakiet nr 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał dysponowanie trenerem/i z których każdy jest: - lekarzem specjalistą lub lekarzem w trakcie specjalizacji w dziedzinie rehabilitacji medycznej z doświadczeniem w zakresie metod diagnostyki funkcjonalnej - posiada minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie rehabilitacji medycznej Pakiet nr 2 Zamawiający wymaga abyWykonawca wykazał dysponowanie trenerem/i, z których każdy jest: - lekarzem specjalistą lub lekarzem w trakcie specjalizacji w dziedzinie kardiologii interwencyjnej - posiada minimum 2 letnie doświadczenie w stosowaniu zabiegów diagnostycznych z zakresu kardiologii interwencyjnej w zakresie różnych przypadków klinicznych oraz w stosowaniu technik inwazyjnych w leczeniu pacjentów Pakiet nr 3 Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazałdysponowanie trenerem/i, z których każdy jest: - lekarzem specjalistą kardiologiem, zajmującym się przynajmniej jedną z trzech wymienionych dziedzin kardiologii: • elektrofizjologia lub kardiologia inwazyjna z doświadczeniem w zakresie zabiegów strukturalnych z wykorzystaniem dostępu przez przegrodę międzykomorową • echokardiografia z doświadczeniem w monitorowaniu zabiegów strukturalnych w obrębie serca - posiada minimum 2 letniedoświadczenie w zakresie przynajmniej jednej z trzech dziedzin Pakiet nr 4 Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał dysponowanie trenerem/i, z których każdy jest: - lekarzem specjalistą w zakresie kardiologii lub w trakcie specjalizacji w elektroterapii u chorych z niewydolnością serca - posiada minimum 2 letnie doświadczenie z zakresu echokardiografii oraz w monitorowaniu zabiegów strukturalnych serca Pakiet nr 5 Zamawiający wymaga abyWykonawca wykazał dysponowanie trenerem/i, z których każdy jest: - lekarzem specjalistą w Kardiochirurgii lub- lekarzem specjalistą Kardiologiem Pakiet nr 6 Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał dysponowanietrenerem/i, z których każdy jest: - lekarzem, specjalistą w zakresie Kardiologii interwencyjnej ze stopniem naukowym dr n. med. - posiada 2 letnie doświadczenie w zakresie wykonywania zabiegów echokardiografii przezprzełykowej Zamawiający nie określa, szczególnego sposobuspełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu , o którym mowa w rozdziale XVI ust. 4.1. SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale XIX ust. 2.1. SWZ, wzór stanowi załącznik nr 2 i 3 do SWZ.2. Wykonawca, którego oferta zostanienajwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia (określonych przez Zamawiającego w SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):- w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o przesłankę, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5Wykonawca składaoświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Oświadczenie ospełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XVI ust. 4.1. w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale XIX ust. 3.4. SWZ, wzór stanowi załącznik nr 2 i 3 do SWZ.2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego), na podstawie art. 274 ust. 1ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):- w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca składa wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 4.1. rozdziału XVI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu wzakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:2.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2.2. Oświadczenie ospełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.3. Szczegółowe informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia znajdują się w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie oraz zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://sum.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu j.czeskiego - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu j.czeskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.