„Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego – pakiet 3”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGolub-Dobrzyń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-21
  • ZamawiającyPOWIAT GOLUBSKO-DOBRZYŃSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00080122
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego – pakiet 3”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GOLUBSKO-DOBRZYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566835380

1.5.8.) Numer faksu: 564756111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.nowak@golub-dobrzyn.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego – pakiet 3”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdd8b8d2-ca87-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010503/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego – pakiet 3”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r. poz. 344 z późn. zm.).
13.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
13.3. Komunikacja w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn
13.4. W przypadku awarii platformy, Zamawiający może również kontaktować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej – email: m.nowak@golub-dobrzyn.com.pl a wszelkie informacje odnośnie postępowania zostaną umieszczone na stronie internetowej zamawiającego: http://www.bip.golub-dobrzyn.com.pl.
13.5. Regulamin korzystania z Platformy Zakupowej znajduje się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
13.6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobierania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności, podejmowanych w niniejszym postepowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie http://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
13.7. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla mniejszej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Golubsko-Dobrzyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego, ul. Plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń;
- Powiat Golubsko-Dobrzyński posiada inspektora ochrony danych osobowych. Kontakt z inspektorem jest możliwy pod adresem e-mail: iod.powiat@golub-dobrzyn.com.pl lub pocztą tradycyjną: Inspektor Danych Osobowych Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu, ul. Plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego IZK.272.6.2021 którego przedmiotem jest „Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego – pakiet 3” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Usługa przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi samochodu – dla uczniów szkół: Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim i Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu, dla których organem prowadzącym jest Powiat Golubsko-Dobrzyński – beneficjentów projektu, ubiegających się o wydanie prawa jazdy kat. B, realizowanego w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego”.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe.
4.2. Zamówienie obejmuje usługę przeprowadzenia kursów prawa jazdy kat. B dla przewidywanej liczby 35 uczniów.
4.3. Postanowienia dotyczące przedmiotu postępowania oraz warunki szczegółowe:
1. Miejsce szkolenia teoretycznego: pomieszczenia dydaktyczne znajdujące się na terenie dwóch zespołów szkół: Kowalewa Pomorskiego i Golubia- Dobrzynia, których uczniowie będą uczestniczyli w kursach lub pomieszczenia dydaktycznie Ośrodka Szkolenia Kierowców, o ile znajdują się na terenie Miasta Kowalewa Pomorskiego i Golubia-Dobrzynia. Zamawiający dysponuje i może przekazać na okres przewidziany do realizacji zamówienia, w nieodpłatne użyczenie posiadane sale w w/w szkołach, które spełniają wymogi techniczne określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców z dnia 4 marca 2016 r. (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1885).
2. W przypadku skorzystania z użyczonych przez Zamawiającego pomieszczeń Ośrodek uaktualni wpis w rejestrze działalności regulowanej OSK Starosty w zakresie wykazu sal wykładowych.
3. Miejsce szkolenia praktycznego: teren powiatu golubsko-dobrzyńskiego, zajęcia praktyczne w ruchu drogowym na terenie miasta, w którym przeprowadzane są egzaminy państwowe, tj. Torunia, Grudziądza oraz na drogach dojazdowych do tych miast. Zamawiający zastrzega, aby początek i koniec zajęć praktycznych miał miejsce na terenie Golubia-Dobrzynia lub Kowalewa Pomorskiego.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził szkolenie zgodnie z Ustawą z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1268 ze zm.) oraz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców z dnia 4 marca 2016 r. (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1885).
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
- pokrył koszty badań lekarskich wymaganych przepisami prawa do podjęcia szkolenia/kursu objętego postępowaniem (w razie niezakwalifikowania się uczestnika, skierowanego na kurs przez Zamawiającego, z powodu zastrzeżeń lekarskich, wykonawca pokryje koszty badań lekarskich osoby z listy rezerwowej);
- ustalił termin i opłacił koszty egzaminu państwowego kat. B w Ośrodku Ruchu Drogowego (teorii i praktyki), w taki sposób, że:
a) opłacił koszty egzaminu teoretycznego, a w przypadku niezdania egzaminu za pierwszym podejściem opłacił powtórnie egzamin teoretyczny (tylko jedna poprawka),
b) opłacił koszty egzaminu praktycznego, a w przypadku niezdania egzaminu za pierwszym podejściem opłacił powtórnie egzamin praktyczny (tylko jedna poprawka).
6. Wykonawca zapewni w trakcie trwania kursu warunki pracy zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska.
7. Kurs prawa jazdy kat. B oraz egzamin wewnętrzny winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
8. Wykonawca wyposaży każdego z uczestników w nie podlegające zwrotowi, nieodpłatne materiały dydaktyczne i piśmienne, które będą wykorzystywane podczas kursu.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kompletu materiałów dydaktycznych uczestnikom kursu, natomiast Zamawiającemu listę pisemnego potwierdzenia odbioru przez uczestników w/w materiałów.
10. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, poprzez zamieszczenie na dokumentach oraz materiałach dydaktycznych, itp. logo zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów polityki spójności, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl.
11. Wykonawca zapewni uczestnikom nadzór wykładowcy lub instruktora, na każdym etapie kursu;
12. Wykonawca zapewni ubezpieczenie NW (powstałych w związku z kursem oraz w drodze do miejsca jego odbywania i z powrotem) dla uczestników zajęć, w okresie realizacji umowy;
13. Kurs winien zakończyć się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez Wykonawcę.
14. Zamawiający przewiduje, iż liczba godzin zajęć w zakresie części teoretycznej szkolenia nie może być mniejsza niż 30 godzin - w tym co najmniej 4 godziny w zakresie udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadków drogowych (godzina zajęć- 45 minut) i 30 godzin zajęć praktycznych (godzina zajęć - 60 minut) na każdego uczestnika kursu.
15. Zgodnie z § 9 ust 3 pkt 2 lit. c Rozporządzenia zajęcia w zakresie części praktycznej szkolenia powinny uwzględniać co najmniej 4 godziny jazdy poza obszarem zabudowanym, w tym na drogach o dopuszczalnej prędkości powyżej 70 km/h, na odcinku nie krótszym niż 50 km w trakcie jednych zajęć.
16. Do kursu przystąpią uczniowie, którzy uzyskają orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem. Jeżeli uczeń nie uzyska orzeczenia nie będzie mógł przystąpić do kursu. Koszt przeprowadzenia badania lekarskiego nie będzie obciążać Zamawiającego. Na tym etapie Zamawiający nie może przewidzieć, czy wszyscy uczniowie otrzymają takie orzeczenie.
17. W okresie nauki szkolnej Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne odbywały się z uwzględnieniem zajęć lekcyjnych uczestników kursów, tj. nie odbywały się wcześniej niż przed godz. 14.00. Każdorazowe wcześniejsze zajęcia praktyczne są możliwe po wcześniejszym ustaleniu i zgodzie ze strony Zamawiającego.
18. Imienna lista uczestników wytypowanych do odbycia szkolenia będzie załącznikiem do umowy. Zamawiający zakłada realizację zamówienia w zgodnie z podziałem ilościowym dla poszczególnych szkół wg następującego harmonogramu :
Dla Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim:
Zajęcia teoretyczne i praktyczne (15 osób): lipiec-wrzesień 2021
Dla Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu:
Zajęcia teoretyczne i praktyczne (20 osób): lipiec-wrzesień 2021
Terminy określone zostały ramowo i mogą ulec modyfikacji.
19. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązuje się przedstawić szczegółowy program kursu – obejmujący część teoretyczną oraz praktyczną – wraz z harmonogramem uwzględniającym godzinowy podział zajęć w ujęciu tygodniowym, obejmującym realizację programu;
20. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:
 prowadzenie list obecności uczestników kursu,
 bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania,
 zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń cząstkowych oraz egzaminu końcowego;
21. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający:
 imienne wskazanie osób, które odbyły kurs z podziałem na poszczególne grupy (wymagane jest dołączenie do raportu list obecności),
 wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom kursu dokumentów;
 rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć,
 ankiety oceny szkolenia łącznie z ich opracowaniem,
oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD.
22. Wykonawca usługi wyznaczy osobę, która odpowiedzialna będzie za bieżący kontakt z pracownikiem Zamawiającego a także organizację i terminową realizację szkolenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosuje ocenę dla kryterium:
a) cena – waga 60 %;
b) wskaźnik procentowy zdawalności egzaminów praktycznych kat. B z wynikiem pozytywnym za 2020 rok – waga 40%.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
Wzór do obliczenia punktowego:
a) Nazwa kryterium : Cena – waga 60% -
Wzór do obliczenia punktowego:
Sposób oceny
A= C (ON) : C (OB)= ilość pkt. x 100 x 60% = uzyskane punkty
A - uzyskana ilość punktów
C(ON) – oferta o najniższej cenie
C(OB) - cena oferty badanej
b) Nazwa kryterium : wskaźnik procentowy zdawalności egzaminów praktycznych kat. B z wynikiem pozytywnym za 2020 rok – waga 40%
B - Ocena końcowa badanej oferty w zakresie kryterium wskaźnik procentowy zdawalności egzaminów praktycznych kat. B z wynikiem pozytywnym za 2020 rok.
B= W (OB) : W (ON)= ilość pkt. x100 x 40 % = uzyskane punkty
W(OB)-wskaźnik procentowy oferty badanej
W(ON)-wskaźnik procentowy najwyższy
Ocena końcowa badanej oferty:
Won = An + Bn
Won - wskaźnik oceny oferty n
An – liczba punktów oferty n uzyskana w kryterium „cena”
Bn – liczba punktów oferty n uzyskana w kryterium „wskaźnik procentowy zdawalności egzaminów praktycznych kat. B z wynikiem pozytywnym za rok 2020”
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów za wszystkie kryteria.
Oferta powinna zawierać wskaźnik zdawalności egzaminów praktycznych kat. B z wynikiem pozytywnym za 2020 r. (za I i II półrocze) określonego na podstawie zestawienia wydanego na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 6 lit. a) ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1268 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty statystyki zdawalności za rok 2020 r. z właściwego Starostwa Powiatowego w celu potwierdzenia danych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wskaźnik procentowy zdawalności egzaminów praktycznych kat. B z wynikiem pozytywnym za 2020 rok

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T


Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu, dla którego organem prowadzącym jest Powiat Golubsko-Dobrzyński w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego w Powiecie Golubsko – Dobrzyńskim”.
Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe.
4.2. Zamówienie obejmuje usługę przeprowadzenia kursów prawa jazdy kat. T dla przewidywanej liczby 31 uczniów.
4.3. Postanowienia dotyczące przedmiotu postępowania oraz warunki szczegółowe:
23. Miejsce szkolenia teoretycznego: teren powiatu golubsko-dobrzyńskiego.
24. Miejsce szkolenia praktycznego: teren powiatu golubsko-dobrzyńskiego.
25. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził szkolenie zgodnie z Ustawą z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (tj. z dnia 18 czerwca 2020 r., Dz.U. z 2020 r. poz. 1268 ze zm.) oraz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców z dnia 4 marca 2016 r. (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1885).
26. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
- pokrył koszty badań lekarskich wymaganych przepisami prawa do podjęcia szkolenia/kursu objętego postępowaniem (w razie niezakwalifikowania się uczestnika, skierowanego na kurs przez Zamawiającego, z powodu zastrzeżeń lekarskich, wykonawca pokryje koszty badań lekarskich osoby z listy rezerwowej);
- ustalił termin i opłacił koszty egzaminu państwowego kat. T w Ośrodku Ruchu Drogowego (teorii i praktyki), w taki sposób, że:
a) opłacił koszty egzaminu teoretycznego za pierwszym podejściem
b) opłacił koszty egzaminu praktycznego za pierwszym podejściem
Wykonawca zapewni w trakcie trwania kursu warunki pracy zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska.
27. Kurs prawa jazdy kat. T oraz egzamin wewnętrzny winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności: zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (tj. z dnia 18 czerwca 2020 r., Dz.U. z 2020 r. poz. 1268 i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców z dnia 4 marca 2016 r. (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1885).
28. Wykonawca wyposaży każdego z uczestników w nie podlegające zwrotowi, nieodpłatne materiały dydaktyczne i piśmienne, które będą wykorzystywane podczas kursu.
29. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kompletu materiałów dydaktycznych – uczestnikom kursu - Zamawiającemu, wraz z listą pisemnego potwierdzenia odbioru przez uczestników w/w materiałów.
30. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, poprzez zamieszczenie na dokumentach oraz materiałach dydaktycznych, itp. logo zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów polityki spójności, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl.
31. Wykonawca zapewni uczestnikom nadzór wykładowcy lub instruktora, na każdym etapie kursu;
32. Wykonawca zapewni ubezpieczenie NW (powstałych w związku z kursem oraz w drodze do miejsca jego odbywania i z powrotem) dla uczestników zajęć, w okresie realizacji umowy;
33. Kurs winien zakończyć się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez Wykonawcę.
34. Zamawiający przewiduje, iż liczba godzin zajęć w zakresie części teoretycznej szkolenia nie może być mniejsza niż 30 godzin (szkolnych 45 min.) i 20 godzin zajęć praktycznych (godzina zajęć - 60 minut) na każdego uczestnika kursu.
35. Do kursu przystąpią uczniowie, którzy uzyskają orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem. Jeżeli uczeń nie uzyska orzeczenia nie będzie mógł przystąpić do kursu. Koszt przeprowadzenia badania lekarskiego nie będzie obciążać Zamawiającego. Na tym etapie Zamawiający nie może przewidzieć, czy wszyscy uczniowie otrzymają takie orzeczenie.
36. Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne odbywały się z uwzględnieniem zajęć lekcyjnych uczestników kursów, Wykonawca przy ustalaniu terminu kursów weźmie pod uwagę możliwości czasowe uczestników kursów.
37. Imienna lista uczestników wytypowanych do odbycia szkolenia będzie załącznikiem do umowy.
38. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązuje się przedstawić szczegółowy program kursu – obejmujący część teoretyczną oraz praktyczną – wraz z harmonogramem uwzględniającym godzinowy podział zajęć w ujęciu tygodniowym, obejmującym realizację programu;
39. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:
 prowadzenie list obecności uczestników kursu,
 bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania,
 zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń cząstkowych oraz egzaminu końcowego;
40. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający:
 imienne wskazanie osób, które odbyły kurs z podziałem na poszczególne grupy (wymagane jest dołączenie do raportu list obecności),
 wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom kursu dokumentów;
 rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć,
 ankiety oceny szkolenia łącznie z ich opracowaniem,
oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD
41. Wykonawca usługi wyznaczy osobę, która odpowiedzialna będzie za bieżący kontakt z pracownikiem Zamawiającego a także organizację i terminową realizację szkolenia.
42. Wykonawca zobowiązuje się do Zapewnienia reżimu sanitarnego i środków bezpieczeństwa dla uczestników kursu zgodnie z wymogami prawa i wytycznymi inspekcji sanitarnej w związku z pandemią koronawirusa COVID-19 oraz sprawowania skutecznego kierownictwa i nadzoru w tym zakresie, za co ponosi wyłączną odpowiedzialność.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosuje ocenę dla kryterium:
a) cena – waga 60 %;
b) wskaźnik procentowy zdawalności egzaminów praktycznych kat. T z wynikiem pozytywnym za 2020 rok – waga 40%.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
Wzór do obliczenia punktowego:
a) Nazwa kryterium : Cena – waga 60% -
Wzór do obliczenia punktowego:
Sposób oceny
A= C (ON) : C (OB)= ilość pkt. x 100 x 60% = uzyskane punkty
A - uzyskana ilość punktów
C(ON) – oferta o najniższej cenie
C(OB) - cena oferty badanej
b) Nazwa kryterium : wskaźnik procentowy zdawalności egzaminów praktycznych kat. T z wynikiem pozytywnym za 2020 rok – waga 40%
B - Ocena końcowa badanej oferty w zakresie kryterium wskaźnik procentowy zdawalności egzaminów praktycznych kat. T z wynikiem pozytywnym za 2020 rok.
B= W(OB) : W(ON)= ilość pkt. x 100 x 40 % = uzyskane punkty
W(OB)—wskaźnik procentowy oferty badanej
W(ON) – wskaźnik procentowy najwyższy
Ocena końcowa badanej oferty:
Won = An + Bn
Won - wskaźnik oceny oferty n
An – liczba punktów oferty n uzyskana w kryterium ,,cena”
Bn – liczba punktów oferty n uzyskana w kryterium ,,wskaźnik procentowy zdawalności egzaminów praktycznych kat. T z wynikiem pozytywnym za 2020 rok”
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów za wszystkie kryteria.
Oferta powinna zawierać wskaźnik zdawalności egzaminów praktycznych kat. T z wynikiem pozytywnym za 2020 r. (za I i II półrocze) określonego na podstawie zestawienia wydanego na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 6 lit. a) ustawy z dnia 5.01.2011 r. - o kierujących pojazdami (tj. z dnia 18 czerwca 2020 r., Dz.U. z 2020 r. poz. 1268). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty statystyki zdawalności za rok 2020r. z właściwego Starostwa Powiatowego w celu potwierdzenia danych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wskaźnik procentowy zdawalności egzaminów praktycznych kat. T z wynikiem pozytywnym za 2020 rok

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Kursy komputerowe:-1. Kurs komputerowy Excel, poziom podstawowy; 2. Kurs komputerowy Excel, poziom średniozaawansowany.

1. Uczestnikami kursu będą uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu będący jednocześnie uczestnikami projektu.
2. Liczba uczestników:
a) 20 osób (uczniów/ uczennic) z Zespołu Szkół Nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu z podziałem na grupy: 1 kurs Excel podstawowy – 2 grupy 5-cio osobowe, 1 kurs Excel średniozaawansowany – 2 grupy 5-cio osobowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia grup. Kurs średniozaawansowany odbędzie się po kursie na poziomie podstawowym, z uwagi na możliwość udziału w tym kursie osób z poziomu podstawowego.
3. Ilość godzin: 10 h dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) dla kursu na poziomie podstawowym oraz 16h dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) na poziomie średniozaawansowanym.
Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w dowolnym dniu roboczym tygodnia, od pn-pt w godzinach od 15.00-21.00, w soboty i niedziele od 8.00-20.00 (zastrzegamy sobie możliwość dopasowania terminu zajęć do harmonogramu zajęć szkolnych) lub w wakacje. Preferowany termin rozpoczęcia kursu to pierwszy tydzień września 2021 r.
4. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia wszystkich uczestników na czas trwania każdego kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z udziałem w kursie oraz w drodze do miejsca świadczenia usługi i z powrotem, zgodnie z listą osób do ubezpieczenia przekazaną przez Zamawiającego.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z dyrekcją szkoły harmonogramu przeprowadzenia kursu po podpisaniu umowy.
6. Miejsce szkolenia:
Kurs ma się odbywać w Zespole Szkół Nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU) w godzinach niekolidujących z zajęciami lekcyjnymi.
Jeśli Wykonawca zaoferuje realizację kursu w innym miejscu to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd z siedziby szkoły do miejsca realizacji kursu i z powrotem. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. Transport musi być tak zorganizowany, by uczniowie nie musieli czekać więcej niż 15 minut na transport powrotny po zakończeniu zajęć.
6.1. Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia kursów w sposób zdalny lub na platformie e-lerningowej.

7. Ramowy program kursu Excel - poziom podstawowy.
Moduł 1
OPIS PROGRAMU.
• funkcje programu
• instalacja i uruchomienie programu
• inne arkusze kalkulacyjne
ŚRODOWISKO ROBOCZE ARKUSZA.
• menu rozwijalne
• pasek narzędziowy standardowy i pasek formatowanie
• pole nazwy
• pasek formuły (edycji)
• wskaźniki kolumn i wskaźniki wierszy, wskaźnik wyboru całego arkusza
• pionowy pasek przewijania i poziomy pasek przewijania, suwak
• zakładki arkuszy, pola przewijania arkuszy
• linia stanu
• aktywna komórka
• korzystanie z pomocy
Moduł 2
TWORZENIE, OTWIERANIE I ZACHOWYWANIE DOKUMENTÓW.
• tworzenie nowego dokumentu
• otwieranie dokumentu
• zachowywanie dokumentu
• zachowywanie dokumentu z nową nazwą
• zamykanie dokumentu
EDYCJA W ARKUSZU KALKULACYJNYM.
• poruszanie się po arkuszu (strzałki kursorów, TAB, ENTER, PGUP, PGDN, END, CTRL+HOME…)
• drukowanie
HIERARCHIA ELEMENTÓW ARKUSZA.
• komórka
• zakres komórek
• arkusz
• zeszyt/skoroszyt
Moduł 3
ZAWARTOŚĆ KOMÓREK.
• dane tekstowe
• dane liczbowe
• formuły
• funkcje
FORMAT KOMÓREK.
• format liczbowy
• wyrównanie
• czcionka
• obramowanie
• desenie
• ochrona
Moduł 4
OPERACJE NA ZAKRESACH KOMÓREK.
• kopiowanie, przesuwanie i wypełnianie zakresu komórek
• kopiowanie specjalne, malarz formatów
• usuwanie i wstawianie zakresu komórek
ADRESOWANIE KOMÓREK.
• adresy, adresy względne i bezwzględne oraz adresy mieszane
• adresowanie zakresu komórek
• nazwy komórek i zakresów komórek
• odwołania do odległych arkuszy i zeszytów
Moduł 5
FORMUŁY – TWORZENIE I WYKORZYSTANIE.
• tworzenie formuł
• kopiowanie formuł
• przenoszenie formuł
• kreator funkcji
WYKRESY.
• tworzenie wykresów
• modyfikowanie wykresów
• słupkowe, kolumnowe, kołowe, liniowe…
Moduł 6
BAZY DANYCH.
• wpisywanie ( przez arkusz / przez formularz )
• szybkie sortowanie
• filtrowanie (autofiltr)
PREZENTACJA INNYCH MOŻLIWOŚCI PROGRAMU.
• szukaj wyniku
• formatowanie warunkowe
• kontrola poprawności danych
• inspekcja formuł
• grupy i konspekty
• sumy częściowe
• konsolidacja
• scenariusze
• zapisywanie jako HTML
• funkcje zagnieżdżone

Podczas szkolenia, w zależności od potrzeb uczestników, będą robione krótkie przerwy. Trener ustali z uczestnikami konkretne godziny przerw.

Ramowy program szkolenia dla kursu Excel – poziom średniozaawansowany

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Trener pracuje na plikach, które udostępnione są wcześniej uczestnikom szkolenia.

Przypomnienie podstawowych wiadomości dotyczących adresowania (odwołania względne i bezwzględne), operatorów oraz tworzenia formuł, formatowania tekstu
Konfiguracja programu do potrzeb użytkownika
Opcje programu Excel
Wyświetlanie i ukrywanie poleceń
Dostosowywanie paska narzędzi Szybki dostęp
Arkusze i komórki
Nadawanie nazw zakresom i komórkom w arkuszu
Praca na wielu arkuszach jednocześnie
Ukrywanie i odkrywanie arkuszy
Zaawansowane opcje edycji
Sortowanie dużych zakresów danych
Filtrowanie dużych zakresów danych
formatowanie warunkowe
Kopiowanie i wklejanie specjalne
Wykorzystanie malarza formatów
Wykorzystanie stylów w Excelu
Formatowanie zakresów jako tabelę
Przekształcanie tabel na zakresy
Style komórek
Dane zewnętrzne
Import danych z plików tekstowych i innych źródeł
Narzędzia danych
Przekształcanie tekstu na kolumny
Usuwanie duplikatów
Formuły i funkcje
Przygotowanie zaawansowanych formuł obliczeniowych użytkownika
Funkcje matematyczne i statystyczne (Licz.Jeżeli, Licz.Warunki, Licz.Puste, Moduł.liczby, suma.jeżeli, zaokrąglanie, ile.liczb, ile.niepustych)
Funkcje logiczne (Jeżeli, Lub, Oraz)
Funkcje daty i czasu
Funkcje tekstowe
Podstawowe funkcje wyszukiwania i adresu (wyszukaj.pionowo)
Wykresy
Przygotowanie danych do wykresu
Określanie danych źródłowych
Zaawansowane formatowanie i ustawianie wykresów
Zarządzanie wykresami użytkownika
Narzędzia grupowania danych:
Grupowanie danych
Rozgrupowywanie danych
Okno dialogowe Konspekt
Zastosowanie sum częściowych
Tabele przestawne jako wygodne narzędzie do analizy danych :
Generowanie tabeli przestawnej
Analiza danych za pomocą tabel przestawnych
Tworzenie wykresów przestawnych
Wykorzystanie pola obliczeniowego oraz elementu obliczeniowego w celu zwiększenia możliwości tabel przestawnych
Skuteczne metody wizualizacji danych biznesowych
Podstawowe zasady skutecznej wizualizacji danych
Stosowanie wykresów niestandardowych
Wyświetlanie różnych typów danych na wykresie
Dostosowywanie wykresów do swoich potrzeb
Drukowanie i Publikowanie danych
Zapisywanie danych w różnych formatach
Przygotowanie danych na potrzeby wykorzystania w innych programach np. Word oraz PowerPoint
Przygotowanie danych pod kątem współpracy z programami BI

8. Maksymalny termin wykonania zamówienia: do 30 września 2021r.
9. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe (książki lub materiały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę z zakresu kursu).

10. Materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych (książki lub materiały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę z zakresu kursu) po zrealizowanym kursie stają się własnością uczniów;

11. Certyfikaty/egzaminy
Po zakończeniu kursu uczniowie otrzymają certyfikat ukończenia kursu.

12. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:
-prowadzenie list obecności uczestników kursu,
-bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania,
-zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń cząstkowych oraz egzaminu końcowego;

13. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający:
-imienne wskazanie osób, które odbyły kurs (wymagane jest dołączenie do raportu list obecności),
-wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom kursu dokumentów (certyfikatów);
-rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć,
-ankiety oceny szkolenia łącznie z ich opracowaniem,
oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD.

14. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej
dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie udostępniana osobom kontrolującym kurs, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana do biura projektu.

15.Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.

16. Zamawiający powierzy Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu i dane te mogą być przetwarzane przez Wykonawcę jedynie w celu realizacji kursu (oraz innych zadań związanych bezpośrednio z prawidłową realizacją kursu/ kursów, zgodną ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia), a także ewaluacji, monitoringu i sprawozdawczości w ramach projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- „cena” C – 60%
- „skrócenie terminu wykonania zamówienia” T – 40%
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L=C+T

gdzie;

L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „cena”,
T – punkty uzyskane w kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia”.

2. Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona wg wzoru:

Cena najtańszej oferty
C= -------------------------------------- x 0,60 x 100
Cena badanej oferty
3. Ocena punktowa w kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia” dokonana zostanie wg poniższych zasad:
Za brak skrócenia terminu wykonania zamówienia – 0 pkt
Za skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni – 5 pkt
Za skrócenie terminu wykonania zamówienia o 14 dni – 20 pkt
Za skrócenie terminu wykonania zamówienia o 21 dni – 40 pkt
Maksymalny termin wykonania zamówienia: do 30 września 2021 r.

3.1 Maksymalna ilość punktów łącznie do zdobycia w kryteriach oceny ofert – 100 pkt. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalna liczbę punktów. Pozostałym ofertom wypełniającym wymagalne kryteria przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający określa ten warunek dla części nr 1 i nr 2: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, zamawiający żąda od wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
Zamawiający nie określa tego warunku dla części nr 3.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający określa ten warunek dla części nr 1 i nr 2:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający żąda od wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru działalności regulowanej, niezbędnego do świadczenia przedmiotowej usługi w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
Zamawiający nie określa tego warunku dla części nr 3.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa tego warunku dla żadnej części postępowania.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa ten warunek dla części nr 1 i nr 2: Zamawiający uzna Warunek za spełniony po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – na załączniku nr 2 do SWZ , potencjał techniczny, zdolność zawodowa – na załącznikach nr 4 i 5 do SWZ.
Potencjał techniczny zgodny z warunkami określonymi w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1268 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców z dnia 4 marca 2016 r., tj. z dnia 11 września 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1885) - dotyczy części praktycznej. Dla części 1 zamówienia Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował co najmniej 2 pojazdami służącymi do przeprowadzenia szkolenia.
Wykonawca dla potwierdzenia dołącza: zał. nr 4 do SWZ.
Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie informacji zawartych w wypełnionym Załączniku nr 4 do SWZ oraz - w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia, który stanowi zasób innych podmiotów - przedstawione przez Wykonawcę pisemne zobowiązanie się tych podmiotów do udostępnienia wskazanego potencjału technicznego na czas realizacji zamówienia.
Zdolność zawodowa: Ocena dokonana będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu osób wyznaczonych do realizacji zamówienia oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (druk oświadczenia – załącznik nr 5 i 6 do SWZ).
Dla części nr 3 Zamawiający uzna Warunek za spełniony po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – na załączniku nr 2 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych dla części nr 3.
Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych dla części nr 1 i 2:
a) Dla braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP:
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych dla części nr 3.
Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych dla części nr 1 i 2:
a) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający żądać będzie potwierdzonej za zgodność kopii wpisu do centralnej ewidencji i informacji rejestru działalności gospodarczych przedsiębiorców, prowadzonej w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (jeżeli jest one także siedzibą firmy), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
b) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, które wynikają z odrębnych przepisów, Zamawiający żądać będzie potwierdzonej za zgodność kopii wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym tj. z dnia 7 maja 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 919) oraz art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1268 ze zm.) wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
c) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej dla części 1 zamówienia Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 pojazdami służącymi do przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca dla potwierdzenia dołącza: zał.nr 4 do SWZ.
d) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej dla części 1 i 2 Zamawiający żądać będzie wykazu osób wyznaczonych do realizacji zamówienia oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (druk oświadczenia – załącznik nr 5 i 6 do SWZ).

2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
3. Podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia Wykonawca składa, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz
innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

9.9.1 Oferta dla części 1 oprócz ceny powinna zawierać wskaźnik średniej zdawalności osób szkolonych w danym ośrodku - egzaminów praktycznych kat. B z wynikiem pozytywnym za 2020 rok, określone w zestawieniu na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 6 lit. a) ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - o kierujących pojazdami, (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1268 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty statystyki zdawalności z właściwego Starostwa Powiatowego w celu potwierdzenia danych.
9.9.2. Oferta dla części 2 oprócz ceny powinna zawierać wskaźnik średniej zdawalności osób szkolonych w danym ośrodku - egzaminów praktycznych kat. T z wynikiem pozytywnym za 2020 rok, określone w zestawieniu na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 6 lit. a) ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - o kierujących pojazdami, (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1268 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty statystyki zdawalności z właściwego Starostwa Powiatowego w celu potwierdzenia danych.
9.9.3. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć dla tej części zamówienia, dla której będzie składał ofertę:
1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1a-c);
2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
3) Wykonawca, który w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, to zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp musi złożyć wraz z ofertą – załącznik nr 3 do SWZ zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby do oddania mu do dyspozycji te zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zgodnie z art. 118 ust 4 ustawy Pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych podmiotów oraz musi określać w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

4) Wypełniony załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenia odpowiednio:
Wykonawcy, każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej), podmiotów na zasoby, których powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7 SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 8 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
c) ustanowienie pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
12.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1.4) SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
12.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
12.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
- warunek dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-20

2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi doradcy zawodowego - Sępólno Krajeńskie
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi doradcy zawodowego dla uczestników projektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI