IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie - pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunki określone w niniejszej specyfikacji oraz będzie posiadała wykształcenie, które nie spowoduje zmniejszenia liczby punków uzyskanych przez ofertę. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie, na co najmniej 2 dni robocze przed zaistniałą okolicznością. W przypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi być zachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu. 2) W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia - pod warunkiem, że proponowane miejsce szkolenia będzie spełniało warunki określone w niniejszej specyfikacji oraz będzie wyposażone w sprzęt, który nie spowoduje zmniejszenia liczby punków uzyskanych przez ofertę. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie na co najmniej 2 dni robocze przed zaistniałą okolicznością. W przypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi być zachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu. 3) W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Wykonawcy, Zamawiający może zmienić termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, przy czym warunki dotyczące tygodniowego wymiaru godzin oraz okresu realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie. Więcej: http://www.komunikaty.pl/komunikaty/p/Przetargi/6410932/przedmiotem+zamowienia+jest+organizacja+i+prze
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-02-20, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem moich danych osobowych jest Minister Rozwoju pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Programu Operacyjnego Wiedza edukacja Rozwój 2014-2020, mający swoją siedzibę przy Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa; 2) Podstawę prawną przetwarzania moich danych osobowych stanowi Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1), – dalej RODO - a dane osobowe są niezbędne dla realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER). 3) Moje dane osobowe będą przetwarzane przez Beneficjenta projektu wyłącznie w celu realizacji projektu „Klucz do sukcesu”, w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, udzielenia wsparcia, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu i sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych w ramach PO WER; 4) Moje dane osobowe zostały powierzone do przetwarzania Instytucji Pośredniczącej – Ministerstwu Edukacji Narodowej Al. Szucha 25 00-918 Warszawa, beneficjentowi realizującemu projekt - Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej, ul. Żurawia 43 00-680 Warszawa oraz mogą zostać powierzone podmiotom, które na zlecenie beneficjenta uczestniczą w realizacji projektu. 5) Moje dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom realizującym badania ewaluacyjne na zlecenie Powierzającego, Instytucji Pośredniczącej lub beneficjenta. Moje dane osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom, realizującym na zlecenie Powierzającego, Instytucji Pośredniczącej oraz beneficjenta kontrole i audyt w ramach PO WER; 6) Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udzielenia wsparcia w ramach projektu; 7) Mam prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 8) Mam prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli moim zdaniem przetwarzanie danych osobowych naruszy przepisy unijnego rozporządzenia RODO. 9) Moje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1 Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji matematyczno-przyrodniczych – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym – 70 godzin (pierwszy trener)* 1.2 Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji matematyczno-przyrodniczych – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym – 70 godzin (drugi trener) *
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:*- w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na pierwszego lub drugiego trenera zamawiający dopuszcza przeniesienie Ofert zamawiającego pomiędzy pozycjami 1.1 i 1.2, w obrębie Zadania. Kompetencje i zakres obowiązków pomiędzy pozycjami w obrębie zadania niczym się nie różnią. W każdym Zadaniu Zamawiający dopuszcza złożenie oferty jednego trenera ze wskazaniem podpunktu zadania, ponieważ zajęcia będą prowadzone przez pary trenerskie, w tym samym czasie, jednocześnie przez dwie osoby.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystanie technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym– 70 godzin (pierwszy trener) * 2.2 Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystanie technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym – 70 godzin (drugi trener)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: *- w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na pierwszego lub drugiego trenera zamawiający dopuszcza przeniesienie Ofert zamawiającego pomiędzy pozycjami 2.1 i 2.2, w obrębie Zadania. Kompetencje i zakres obowiązków pomiędzy pozycjami w obrębie zadania niczym się nie różnią. W każdym Zadaniu Zamawiający dopuszcza złożenie oferty jednego trenera ze wskazaniem podpunktu zadania, ponieważ zajęcia będą prowadzone przez pary trenerskie, w tym samym czasie, jednocześnie przez dwie osoby.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystania technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania – III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym – 70 godzin (pierwszy trener) * 3.2 Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystania technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania – III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym – 70 godzin (drugi trener) *
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Doświadczenie |
40,00 |
Cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: *- w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na pierwszego lub drugiego trenera zamawiający dopuszcza przeniesienie Ofert zamawiającego pomiędzy pozycjami 3.1 i 3.2, w obrębie Zadania. Kompetencje i zakres obowiązków pomiędzy pozycjami w obrębie zadania niczym się nie różnią. W każdym Zadaniu Zamawiający dopuszcza złożenie oferty jednego trenera ze wskazaniem podpunktu zadania, ponieważ zajęcia będą prowadzone przez pary trenerskie, w tym samym czasie, jednocześnie przez dwie osoby.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystania technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym– 70 godzin (pierwszy trener) * 4.2 Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystania technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym– 70 godzin (drugi trener)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: *- w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na pierwszego lub drugiego trenera zamawiający dopuszcza przeniesienie Ofert zamawiającego pomiędzy pozycjami 4.1 i 4.2, w obrębie Zadania. Kompetencje i zakres obowiązków pomiędzy pozycjami w obrębie zadania niczym się nie różnią. W każdym Zadaniu Zamawiający dopuszcza złożenie oferty jednego trenera ze wskazaniem podpunktu zadania, ponieważ zajęcia będą prowadzone przez pary trenerskie, w tym samym czasie, jednocześnie przez dwie osoby.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5.1. Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji porozumiewanie się w językach obcych – III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym - – 70 godzin (pierwszy trener) * 5.2. Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji porozumiewanie się w językach obcych – III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym 70 godzin (drugi trener) *
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:*- w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na pierwszego lub drugiego trenera zamawiający dopuszcza przeniesienie Ofert zamawiającego pomiędzy pozycjami 5.1 i 5.2, w obrębie Zadania. Kompetencje i zakres obowiązków pomiędzy pozycjami w obrębie zadania niczym się nie różnią. W każdym Zadaniu Zamawiający dopuszcza złożenie oferty jednego trenera ze wskazaniem podpunktu zadania, ponieważ zajęcia będą prowadzone przez pary trenerskie, w tym samym czasie, jednocześnie przez dwie osoby.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:6.1. Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji nauczanie przez eksperymentowanie, doświadczanie – I etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym – 70 godzin (pierwszy trener) * 6.2. Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji nauczanie przez eksperymentowanie, doświadczanie – I etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym – 70 godzin (drugi trener) *
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:*- w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na pierwszego lub drugiego trenera zamawiający dopuszcza przeniesienie Ofert zamawiającego pomiędzy pozycjami 6.1 i 6.2, w obrębie Zadania. Kompetencje i zakres obowiązków pomiędzy pozycjami w obrębie zadania niczym się nie różnią. W każdym Zadaniu Zamawiający dopuszcza złożenie oferty jednego trenera ze wskazaniem podpunktu zadania, ponieważ zajęcia będą prowadzone przez pary trenerskie, w tym samym czasie, jednocześnie przez dwie osoby.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:7.1 Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji nauczanie przez eksperymentowanie, doświadczanie – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym 70 godzin (pierwszy trener) 7.2 Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji nauczanie przez eksperymentowanie, doświadczanie – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym 70 godzin (drugi trener) *
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: *- w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na pierwszego lub drugiego trenera zamawiający dopuszcza przeniesienie Ofert zamawiającego pomiędzy pozycjami 7.1 i 7.2, w obrębie Zadania. Kompetencje i zakres obowiązków pomiędzy pozycjami w obrębie zadania niczym się nie różnią. W każdym Zadaniu Zamawiający dopuszcza złożenie oferty jednego trenera ze wskazaniem podpunktu zadania, ponieważ zajęcia będą prowadzone przez pary trenerskie, w tym samym czasie, jednocześnie przez dwie osoby.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zadanie 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:8.1 Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji wychowanie i kształtowanie postaw (innowacyjności, kreatywności i pracy zespołowej) uczniów – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym 70 godzin (pierwszy trener) * 8.2. Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji wychowanie i kształtowanie postaw (innowacyjności, kreatywności i pracy zespołowej) uczniów – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym 70 godzin (drugi trener) *
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:*- w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na pierwszego lub drugiego trenera zamawiający dopuszcza przeniesienie Ofert zamawiającego pomiędzy pozycjami 8.1 i 8.2, w obrębie Zadania. Kompetencje i zakres obowiązków pomiędzy pozycjami w obrębie zadania niczym się nie różnią. W każdym Zadaniu Zamawiający dopuszcza złożenie oferty jednego trenera ze wskazaniem podpunktu zadania, ponieważ zajęcia będą prowadzone przez pary trenerskie, w tym samym czasie, jednocześnie przez dwie osoby.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zadanie 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:9.1 Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji wychowanie i kształtowanie postaw (innowacyjności, kreatywności i pracy zespołowej) uczniów– III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym 70 godzin (pierwszy trener) * 9.2. Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji wychowanie i kształtowanie postaw (innowacyjności, kreatywności i pracy zespołowej) uczniów– III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym 70 godzin (drugi trener) *
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:*- w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na pierwszego lub drugiego trenera zamawiający dopuszcza przeniesienie Ofert zamawiającego pomiędzy pozycjami 9.1 i 9.2, w obrębie Zadania. Kompetencje i zakres obowiązków pomiędzy pozycjami w obrębie zadania niczym się nie różnią. W każdym Zadaniu Zamawiający dopuszcza złożenie oferty jednego trenera ze wskazaniem podpunktu zadania, ponieważ zajęcia będą prowadzone przez pary trenerskie, w tym samym czasie, jednocześnie przez dwie osoby.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zadanie 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:10.1 Prowadzenie zajęć w ramach wspomagania przedszkoli w rozwijaniu kompetencji kluczowych dzieci – uczestnicy niezaawansowani 70 godzin (pierwszy trener) 10.2. Prowadzenie zajęć w ramach wspomagania przedszkoli w rozwijaniu kompetencji kluczowych dzieci – uczestnicy niezaawansowani 70 godzin (drugi trener) *
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,98
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:*- w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na pierwszego lub drugiego trenera zamawiający dopuszcza przeniesienie Ofert zamawiającego pomiędzy pozycjami 10.1 i 10.2, w obrębie Zadania. Kompetencje i zakres obowiązków pomiędzy pozycjami w obrębie zadania niczym się nie różnią. W każdym Zadaniu Zamawiający dopuszcza złożenie oferty jednego trenera ze wskazaniem podpunktu zadania, ponieważ zajęcia będą prowadzone przez pary trenerskie, w tym samym czasie, jednocześnie przez dwie osoby.