Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Usługa organizacji obozu naukowego dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Sadzewiczowej w Łochowie w ramach projektu „Klucze do przyszłości uczniów Sadzewiczowej”
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoŁochów
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-04-07
ZamawiającyZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH W ŁOCHOWIE
Data publikacji ogłoszenia2021-03-30
Numer ogłoszenia2021/BZP 00025294
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025294 z dnia 2021-03-30
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Usługa organizacji obozu naukowego dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Sadzewiczowej w Łochowie w ramach projektu „Klucze do przyszłości uczniów Sadzewiczowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH W ŁOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361838090
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsplochow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna powiatu
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji obozu naukowego dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Sadzewiczowej w Łochowie w ramach projektu „Klucze do przyszłości uczniów Sadzewiczowej”
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022445/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 OBOZY NAUKOWE W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU „KLUCZE DO PRZYSZŁOŚCI UCZNIÓW SADZEWICZOWEJ”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Klucze do przyszłości uczniów Sadzewiczowej”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zsplochow.pl/bip/strona-glowna-bip/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP.1.241.2021.AL
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia 6-dniowego obozu naukowego w formie zielonej szkoły w terminie: kwiecień 2021 dla 105 uczniów Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Sadzewiczowej w Łochowie w ramach projektu „Klucze do przyszłości uczniów Sadzewiczowej”.Celem obozu naukowego jest rozwijanie kompetencji kluczowych, cyfrowych i zakresu TIK, zainteresowań uczniów, zmotywowanie uczestników/uczestniczek do rozwoju poprzez ich zaktywizowanie, zastosowanie niestandardowych metod i form pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63511000-4 - Organizacja wycieczek
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-04-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena zostanie dokonana zgodnie z treścią SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zorganizowanie atrakcji turystycznej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej· w zakresie wiedzy i doświadczenia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie nabyte w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeśli czas prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – w realizacji co najmniej 1 usługi polegającej na kompleksowej organizacji obozu naukowego / wyjazdu edukacyjno-szkoleniowego dla dzieci i młodzieży.· w zakresie dysponowania osobami odpowiednimi do realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował 1 osobą pełniącą funkcję koordynatora obozu, posiadającą doświadczenie w organizacji minimum 2 obozów naukowych / wyjazdów edukacyjno-szkoleniowych, wykonującą następujące czynności: pozostawanie w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego i pilotem w kwestiach dotyczących organizacji wycieczek, a w czasie ich trwania zapewnienie sprawnego, zgodnego z programem przebiegu obozu naukowego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował wykwalifikowanymi kierowcami, posiadającymi stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2019 poz. 2140 ze zm.), wykonującymi następujące czynności: prowadzenie autokarów/busów przewożących uczestników obozu naukowego.· w zakresie dysponowania narzędziami lub urządzeniami technicznymi Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował narzędziami lub urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia publicznego, tj. komfortowymi, klimatyzowanymi autokarami/busami, przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, spełniającymi wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) w liczbie zapewniającej przejazd dla wszystkich uczestników obozu naukowego;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
proponowany harmonogram obozu naukowego
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: · oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,· sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; · kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców. W tym przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika jakie usługi wykonają poszczególni wykonawcy.· Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej: - zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,- określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, - czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadkach wynikających wprost z przepisów ustawy Pzp oraz w przypadkach określonych poniżej. Wystąpienie którejkolwiek z poniższych okoliczności nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.2. Zmiana sposobu wykonania Umowy lub zakresu Umowy w przypadku:1) zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra – w takim wypadku Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;2) uzasadnionych przyczyn technicznych niezależnych od stron umowy;3) zmiany sposobu wykonywania umowy w wyniku konieczności wprowadzenia zmian w szczegółowym harmonogramie obozu naukowego;4) wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację umowy w zakresie zmiany terminów wykonania lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego;5) konieczności zmiany zakresu umowy, wynikającej z powstałej po zawarciu umowy sytuacji zmniejszenia liczby uczestników obozu naukowego, zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami, powstałej po zawarciu umowy, przy czym zmniejszenie zakresu nie nastąpi o więcej niż 20%;6) zwiększenie zakresu umowy w wyniku konieczności zrealizowania dodatkowych usług, które były możliwe do identyfikacji dopiero po zawarciu umowy;7) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, które mają wpływ na zakres i termin prac Wykonawcy;8) uzasadnionej przyczynami technicznymi, w szczególności ujawnionymi na etapie prac, konieczności zmiany sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji;3. Zmiany w zakresie terminu wykonania Umowy w przypadku:1) potrzeby wstrzymania, zawieszenia lub ograniczenia zakresu prac;2) zaistnienia siły wyższej;3) konieczności zmiany terminu wykonania prac spowodowanej audytem zewnętrznym lub kontrolą zewnętrzną (np. kontrolą Projektu);4) konieczności zmiany terminów spowodowanych zmianami, o których mowa w ust. 2;5) zmiany są następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w sytuacji:a) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego;b) zmian, które są następstwem działania organów administracji, w szczególności w sytuacji: konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy;c) wystąpią inne przyczyny niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonywania umowy.4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.5. Zmiany wynagrodzenia w umowie mogą nastąpić w przypadku, gdy konieczność zmiany wynagrodzenia wynika z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 i 3. 6. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w stosunku do treści oferty, które dotyczą sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia lub ze względu na komfort lub bezpieczeństwo uczestników obozu naukowego.7. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu