Usługa organizacji obozów naukowych dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego im. Marii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa organizacji obozów naukowych dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Sadzewiczowej w Łochowie w ramach projektu „Klucze do przyszłości uczniów Sadzewiczowej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁochów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-30
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH W ŁOCHOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038720
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa organizacji obozów naukowych dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Sadzewiczowej w Łochowie w ramach projektu „Klucze do przyszłości uczniów Sadzewiczowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH W ŁOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361838090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Łochów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-130

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@liceumlochow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsplochow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna powiatu

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa organizacji obozów naukowych dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Sadzewiczowej w Łochowie w ramach projektu „Klucze do przyszłości uczniów Sadzewiczowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7391a8c8-a357-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022445/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 OBOZY NAUKOWE W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU „KLUCZE DO PRZYSZŁOŚCI UCZNIÓW SADZEWICZOWEJ”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Klucze do przyszłości uczniów Sadzewiczowej”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zsplochow.pl/bip/strona-glowna-bip/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4. Wszelkie zapytania dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować na adres e-mail: u.kalinowska@gmail.com Kontakty z Zamawiającym, aby były skuteczne prawnie, muszą być utrzymywane ze strony Wykonawcy przez osobę upoważnioną do jego reprezentowania w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.5. Zamawiający dopuszcza, aby korespondencja związana z postępowaniem odbywała się za pomocą e-mail, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to złożenia oferty i wymaganych dokumentów.6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.7. Oferta w oryginale wraz z jej załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.8. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w niniejszym SWZ, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP.2.241.2021.AL

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia 6-dniowego obozu naukowego w formie zielonej szkoły dla uczniów/uczennic Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Sadzewiczowej w Łochowie w ramach projektu „Klucze do przyszłości uczniów Sadzewiczowej”. Uczestnicy: 192 uczniów klas II.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-01 do 2021-06-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów za kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ZORGANIZOWANIE ATRAKCJI TURYSTYCZNEJ

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE PERSONELU

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów za kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia 6-dniowego obozu naukowego w formie zielonej szkoły dla uczniów/uczennic Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Sadzewiczowej w Łochowie w ramach projektu „Klucze do przyszłości uczniów Sadzewiczowej”. Uczestnicy: 83 uczniów klas I.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2021-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów za kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ZORGANIZOWANIE ATRAKCJI TURYSTYCZNEJ

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE PERSONELU

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów za kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia 6-dniowego obozu naukowego w formie zielonej szkoły dla uczniów/uczennic Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Sadzewiczowej w Łochowie w ramach projektu „Klucze do przyszłości uczniów Sadzewiczowej”. Uczestnicy: 80 uczniów klas I.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów za kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ZORGANIZOWANIE ATRAKCJI TURYSTYCZNEJ

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE PERSONELU

4.3.6.) Waga: 30

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów za kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej· w zakresie wiedzy i doświadczenia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie nabyte w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeśli czas prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – w realizacji co najmniej 1 usługi polegającej na kompleksowej organizacji obozu naukowego / wyjazdu edukacyjno-szkoleniowego* dla: dzieci i młodzieży w liczbie co najmniej 80 osób dla części 1 zamówienia; dzieci i młodzieży w liczbie co najmniej 50 osób dla części 2 i 3 zamówienia;*obóz naukowy / wyjazd edukacyjno – szkoleniowy należy rozumieć jako wyjazd w ramach którego realizowane były warsztaty naukowe w wymiarze min. 10 godz. (lekcyjnych lub zegarowych) na grupę warsztatową.· w zakresie dysponowania osobami odpowiednimi do realizacji zamówienia:  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował 1 osobą pełniącą funkcję koordynatora obozu, która będzie odpowiedzialna za pozostawanie w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego i pilotem w kwestiach dotyczących organizacji wycieczki oraz zapewni sprawny, zgodny z programem przebieg obozu naukowego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował wykwalifikowanymi kierowcami, posiadającymi stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2019 poz. 2140 ze zm.), wykonującymi następujące czynności: prowadzenie autokarów/busów przewożących uczestników obozu naukowego.· w zakresie dysponowania narzędziami lub urządzeniami technicznymi Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował narzędziami lub urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia publicznego, tj. komfortowymi, klimatyzowanymi autokarami/busami, przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, spełniającymi wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) w liczbie zapewniającej jednoczesny (równoległy) przejazd dla wszystkich uczestników obozu naukowego; dopuszczonych do ruchu, sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NNW.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie art. 273 pkt 1) Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający wymaga złożenia:1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wykaz usług należy sporządzić zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SWZ;2) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zawarte w załączniku nr 7 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

proponowany harmonogram obozu naukowego odrębnie dla każdej części zamówienia w przypadku składania oferty na więcej niż jedna część.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,· sposóbskładania dokumentów w ofercie wspólnej:- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; · kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców. W tym przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika jakie usługi wykonają poszczególni wykonawcy.· Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składającyofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej: - zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,- określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, - czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony ustalają, iż w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej w przypadku:1) niezrealizowania założeń lub warunków obozu naukowego wynikających z przyjętego harmonogramu obozu naukowego oraz opisu przedmiotu zamówienia w wysokości 10% ceny brutto;2) niezrealizowania obozu naukowego w terminie wynikającym z przyjętego harmonogramu obozu naukowego w wysokości 2% ceny brutto za każdy dzień zwłoki;3) odstąpienia od umowy, przez którąkolwiek ze Stron, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 15% ceny łącznej brutto określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy,4) niepodstawienia sprawnego busa/autokaru na warunkach i w czasie określonym w § 5 ust. 7, każdorazowo w wysokości 1% ceny łącznej brutto określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy oraz dodatkowo koszt zlecenia innemu podmiotowi wykonania zastępczej usługi zgodnie z § 5 ust. 8 niniejszej umowy,5) zrealizowania zamówienia niezgodnie z warunkami wskazanymi przez Wykonawcę w ofercie, tj. programu wyjazdów lub standardu transportu, co skutkować będzie naliczeniem kary w wysokości 5 % ceny łącznej brutto określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy za każde uchybienie.3. Łączna maksymalna wysokość kar umownych, których mogą dochodzić strony, nie przekroczy 20% wynagrodzenia umownego.4. Wykonawca może naliczyć Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego w wysokości 10% wynagrodzenia umownego.5. Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa poniesionej szkody, strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.6. Zapłata kar umownych, o których mowa w ust. 1 nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania przedmiotu niniejszej umowy.7. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych w terminie 5 dni od dnia poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o ich naliczeniu. 8. Strony godzą się na wzajemne potrącenie przysługujących im wierzytelności, w tym Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia kar umownych z wymagalnych wierzytelności Wykonawcy z tytułu wynagrodzenia umownego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 15:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W zakresie terminu realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby obozy naukowe odbyły się w następujących przedziałach czasowych:Część 1 – maj 2021 – najpóźniej do 13 czerwca 2021Część 2 – czerwiec 2021Część 3 – wrzesień 2021Wykonawcy są zobowiązani przedstawić na piśmie dokładne terminy realizacji obozów Zamawiającemu i uzgodnić je przed podpisaniem umowy.
2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu fotograficznego - Pionki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam kursu fotograficznego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.