„Usługa organizacji kursów zawodowych - 15 części zamówienia”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługa organizacji kursów zawodowych - 15 części zamówienia”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającyPowiat Krakowski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00057718
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa organizacji kursów zawodowych - 15 części zamówienia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa organizacji kursów zawodowych - 15 części zamówienia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb83e201-b799-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002895/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Organizacja szkoleń i kursów zawodowych w ramach projektu Centrum Kształcenia Zawodowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

1. „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II” nr RPMP.10.02.01-12-0019/19; 2. „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie II” nr RPMP.10.02.01-12-0020/19; 3. „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach” nr RPMP.10.02.02-12-0021/19

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/spwk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony prowadzącegopostępowanie: https://portal.smartpzp.pl/spwk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu odbywa się zapośrednictwem konta Użytkownika Zewnętrznego. 2.Zadawanie pytań do dokumentów zamówieniaprzez Wykonawców odbywa się w zakładce "Pytania do postępowania" i nie wymaga zakładania konta.3. Po otwarciu ofert,komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkieoświadczenia,wnioski,zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej(opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym za pośrednictwem Systemu, w zakładce "Korespondencja". 4.Do pełnego iprawidłowego korzystania z Systemu konieczne jest posiadanie przez Wykonawcę elektronicznegopodpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji ipodpisu. 5.Z Systemu można korzystać na dwa sposoby, pod warunkiem spełnienianastępujących minimalnych wymagań technicznych: a)Oprogramowanie zewnętrzne(dostawcypodpisukwalifikowanego):•przeglądarka internetowa: Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze,Google Chrome ver.66 i późniejsze lub Opera ver.58 i późniejsze, Microsoft Edge ver. 18 i późniejsze,InternetExplorer11,•lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozzilla Firefox,Opera.Zaleca się używanie najnowszych wersji przeglądarek.•System operacyjny: Windows7ipóźniejsze. b) Oprogramowaniewbudowane w SmartPZP:• zainstalowane środowisko JAVAw wersjimin. 1.8 (jre),• w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalowaćdodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,•oprogramowanie SzafirHost w systemieoperacyjnym.Powyższe wymagania wraz ze szczegółowym opisem znajdują się w Instrukcjiużytkownika Wykonawcy na stronie internetowej:https://portal.smartpzp.pl/spwk/elearning 6.Użycieprzez Wykonawcę środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione oduprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynieinternetowej przyzakładaniu profilu Wykonawcy.7.Korzystanie z Systemu przez Wykonawcówjestbezpłatne. 8.Wykonawcyprzysługujeprawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie technicznewkwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i emailowym nazasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu. Wykonawcyzobowiązani są do bieżącego śledzenia ewentualnych zmian technicznych w Systemie.9.W sytuacjiawarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację zapomocą poczty elektronicznej na adres emailowy:zp@powiat.krakow.pl (nie dotyczy składania ofert,które należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem systemu). 10.Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemumożna przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowanych do archiwum (ZIP)zawierający wiele pojedynczych plików.11.W przypadku przekazywania plików skompresowanych zalecasię podpisanie każdego dokumentu odrębnie (nie należy podpisywać skompresowanegopliku). 12.Zaleca się sprawdzenie poprawności podpisania plików przed wysłaniem ich w Systemie.Sprawdzenia można dokonać w Systemie w zakładce „Weryfikacja oprogramowania do podpisu"13.Zadatę przekazania oferty,wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeńlub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej orazinnych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.14.W celu zminimalizowaniapotencjalnych problemów technicznych z przesyłaniem dokumentów i ich weryfikacją Zamawiającyzaleca przesyłanie dokumentów w formacie .pdf

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Dane osobowe w Starostwie Powiatowym w Krakowie sąprzetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Unii Europejskiej, w szczególności zgodniez Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych), zwanym dalej „RODO” i przepisami krajowymi z zakresu ochrony danychosobowych.2. Administratorem Danych Osobowych jest Powiat Krakowski z siedzibą w Krakowie, Al.Słowackiego 20, 30-037 Kraków, tel. 12-633-49-06, adres e-mail: zarzad@powiat.krakow.pl3.Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się telefonicznie podnumerem (12) 39-79-509 lub wysyłając informację na adres e-mail iod@powiat.krakow.pl4.Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu związanym z postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego pn. „Usługa organizacji kursów zawodowych - 15 części zamówienia””, prowadzonym w trybie podstawowym. 5. Podstawą prawną ich przetwarzania jestPaństwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisyprawa:1) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019z późn. zm.),2) Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. wsprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415),3) rozporządzenie Ministra Rozwoju,Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protokołów postępowania oraz dokumentacjipostępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U.z 2020 r., poz. 2434),4) rozporządzenieMinistra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie ogłoszeń zamieszczanych wBiuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 2439),5) rozporządzenie Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie postępowania przy rozpoznawaniu odwołań przezKrajową Izbę Odwoławczą (Dz. U. poz. 2453),6) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym iarchiwach (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 217 z późn. zm.).6. Odbiorcami danych, czyli podmiotami którymdane osobowe będą ujawnione są: będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania 7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie przez okres 5 lat w ArchiwumZakładowym Starostwa Powiatowego w Krakowie zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt dladanej grupy archiwalnej zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym iarchiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcjikancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresudziałania archiwów zakładowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. W przypadkach określonych przepisami prawa osobie,której dane są przetwarzane przysługują niżej wymienione uprawnienia:1) prawo dostępu do danychosobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,2) prawo do sprostowania (poprawienia)danych osobowych w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne, przy czym skorzystanieprzez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którymmowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresieniezgodnym z ustawą.3) prawo do ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ichprzetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do usunięcia danych osobowych (tzw. prawo dobycia zapomnianym), przy czym w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądaniaograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.4) prawo do wniesieniaskargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyprzetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem prawa, w tym przepisów RODO.9.Podanie danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji, gdy podstawę przetwarzania danych stanowiprzepis prawa lub zawierana między stronami umowa. W takim przypadku niepodanie danychosobowych uniemożliwi realizację czynności lub usługi, bądź zawarcie umowy. 10. Przy przetwarzaniudanych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji iprofilowania.11. Zgodnie z treścią art. 18 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Administrator udostępnia dane osobowe, o którychmowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.10) ), zwanegodalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, októrych mowa w dziale IX ustawy, do upływu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BSR.042.7.10.2020

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 15

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu na uprawnienia G1 w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych (uprawnienia SEP) do 1KV i egzamin kwalifikacyjny (G1 - eksploatacja) dla 45 uczniów i uczennic Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie biorących udział w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II”;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-15 do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów (w każdej części zamówienia):1) Cena brutto wykonania zamówienia w złotych 2) Liczba instruktorów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba instruktorów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów (w każdej części zamówienia):1) Cena brutto wykonania zamówienia w złotych 2) Liczba instruktorów

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu prawa jazdy kat. B wraz z egzaminem dla 20 uczniów i uczennic w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie biorących udział w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II”;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba instruktorów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

jak w części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu kierowcy wózka jezdniowego z napędem silnikowym (wózka widłowego) - z wymianą butli i egzaminem UDT dla 20 uczniów i uczennic w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie biorących udział w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-15 do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba instruktorów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

jak w części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu i egzaminu z wiedzy teoretycznej oraz szkolenie i egzamin praktyczny dla pilota bezzałogowego statku powietrznego w odniesieniu do Krajowego Scenariusza Standardowego NSTS-01 dla 10 uczniów i uczennic w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie biorących udział w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-15 do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba instruktorów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

jak w części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu barmańskiego I stopnia dla 20 uczniów i uczennic w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie biorących udział w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II”;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-15 do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba instruktorów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

jak w części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu barmańskiego I stopnia dla 50 uczniów i uczennic w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie biorących udział w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie II"

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-15 do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba instruktorów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

jak w części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu kierowcy wózka jezdniowego z napędem silnikowym (wózka widłowego) - z wymianą butli i egzaminem UDT dla 10 uczniów i uczennic w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie biorących udział w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie II”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-15 do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba instruktorów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

jak w części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu prawa jazdy kat. B wraz z egzaminem dla 30 uczniów i uczennic w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie biorących udział w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie II”;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba instruktorów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

jak w części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu kierowcy wózka jezdniowego z napędem silnikowym (wózka widłowego) - z wymianą butli i egzaminem UDT dla 20 uczniów i uczennic w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Giebułtowie biorących udział w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie II”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-15 do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba instruktorów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

jak w części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu prawa jazdy kat. B wraz z egzaminem dla 20 uczniów i uczennic w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Giebułtowie biorących udział w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie II”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba instruktorów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

jak w części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja kurs na uprawnienia G1 w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych (uprawnienia SEP) do 1KV i egzaminu kwalifikacyjnego (G1 - eksploatacja) dla 20 uczniów i uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach biorących udział w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-15 do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba instruktorów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

jak w części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu i egzaminu z wiedzy teoretycznej oraz szkolenie i egzamin praktyczny dla pilota bezzałogowego statku powietrznego w odniesieniu do Krajowego Scenariusza Standardowego NSTS-01 dla 5 uczniów i uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach biorących udział w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-15 do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba instruktorów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

jak w części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu prawa jazdy kat. B wraz z egzaminem dla 40 uczniów i uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach biorących udział w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba instruktorów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

jak w części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu prawa jazdy kat. B wraz z egzaminem dla 20 uczniów i uczennic Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale biorących udział w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba instruktorów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

jak w części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu na uprawnienia G1 w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych (uprawnienia SEP) do 1KV i egzaminu kwalifikacyjnego (G1 - eksploatacja) dla 30 uczniów i uczennic Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale biorących udział w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-15 do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: jak w części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba instruktorów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

jak w części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymb) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;d) zdolności technicznej lub zawodowej.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:1) warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeśli:a) wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w przeprowadzeniu co najmniej:w części 1 2 kursów na uprawnienia G1 w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych (uprawnienia SEP) do 1KV każdorazowo o wymiarze godzinowym nie mniejszym niż 80% minimalnego wymiaru godzinowego kursu podanego w opisie przedmiotu zamówienia (czyli nie mniej niż 32 godziny lekcyjne; 32 x 45 minut) w części 2 2 kursów prawa jazdy kategorii B każdorazowo o wymiarze godzinowym nie mniejszym niż wymagany (60 godzin).w części 3 2 kursów kierowcy wózka jezdniowego z napędem silnikowym (wózka widłowego) - z wymianą butli każdorazowo o wymiarze godzinowym nie mniejszym niż 80% minimalnego wymiaru godzinowego kursu podanego w opisie przedmiotu zamówienia (czyli nie mniej niż 31 godzin lekcyjnych; 31 x 45 minut) w części 4 2 kursów operatorów dronów różnych kategorii każdorazowo o wymiarze godzinowym nie mniejszym niż 80% minimalnego wymiaru godzinowego kursu podanego w opisie przedmiotu zamówienia (czyli nie mniej niż 13 godzin) w części 5 2 kursów barmańskich I stopnia każdorazowo o wymiarze godzinowym nie mniejszym niż 80% minimalnego wymiaru godzinowego kursu podanego w opisie przedmiotu zamówienia (czyli nie mniej niż 24 godzin lekcyjnych; 24 x 45 minut) w części 6 2 kursów barmańskich I stopnia każdorazowo o wymiarze godzinowym nie mniejszym niż 80% minimalnego wymiaru godzinowego kursu podanego w opisie przedmiotu zamówienia (czyli nie mniej niż 24 godzin lekcyjnych; 24 x 45 minut) w części 7 2 kursów kierowcy wózka jezdniowego z napędem silnikowym (wózka widłowego) - z wymianą butli każdorazowo o wymiarze godzinowym nie mniejszym niż 80% minimalnego wymiaru godzinowego kursu podanego w opisie przedmiotu zamówienia (czyli nie mniej niż 31 godzin lekcyjnych; 31 x 45 minut) w części 8 2 kursów prawa jazdy kategorii B każdorazowo o wymiarze godzinowym nie mniejszym niż wymagany (60 godzin)w części 9 2 kursów kierowcy wózka jezdniowego z napędem silnikowym (wózka widłowego) - z wymianą butli każdorazowo o wymiarze godzinowym nie mniejszym niż 80% minimalnego wymiaru godzinowego kursu podanego w opisie przedmiotu zamówienia (czyli nie mniej niż 31 godzin lekcyjnych; 31 x 45 minut) w części 10 2 kursów prawa jazdy kategorii B każdorazowo o wymiarze godzinowym nie mniejszym niż wymagany (60 godzin)w części 11 2 kursów na uprawnienia G1 w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych (uprawnienia SEP) do 1KV każdorazowo o wymiarze godzinowym nie mniejszym niż 80% minimalnego wymiaru godzinowego kursu podanego w opisie przedmiotu zamówienia (czyli nie mniej niż 32 godziny lekcyjne; 32 x 45 minut) w części 12 2 kursów operatorów dronów różnych kategorii każdorazowo o wymiarze godzinowym nie mniejszym niż 80% minimalnego wymiaru godzinowego kursu podanego w opisie przedmiotu zamówienia (czyli nie mniej niż 13 godzin) w części 13 2 kursów prawa jazdy kategorii B każdorazowo o wymiarze godzinowym nie mniejszym niż wymagany (60 godzin)w części 14 2 kursów prawa jazdy kategorii B każdorazowo o wymiarze godzinowym nie mniejszym niż wymagany (60 godzin)w części 15 2 kursów na uprawnienia G1 w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych (uprawnienia SEP) do 1KV każdorazowo o wymiarze godzinowym nie mniejszym niż 80% minimalnego wymiaru godzinowego kursu podanego w opisie przedmiotu zamówienia (czyli nie mniej niż 32 godziny lekcyjne; 32 x 45 minut) b) wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jednym instruktorem (w każdej części zamówienia) posiadającym aktualne uprawnienia do:Część 1 prowadzenia części praktycznej kursu na uprawnienia G1 w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych (uprawnienia SEP) do 1KV (G1 - eksploatacja) i posiadających min. 40 godzin lekcyjnych (1 h = 45 minut) doświadczenia w prowadzeniu części praktycznej ww. kursu Część 2 prowadzenia części praktycznej kursu prawa jazdy kat. B i posiadających min. 60 godzin doświadczenia w prowadzeniu części praktycznej ww. kursu Część 3 prowadzenia części praktycznej kursu kierowcy wózka jezdniowego z napędem silnikowym (wózka widłowego) - z wymianą butli i posiadających min. 24 godzin lekcyjnych (1 h = 45 minut) doświadczenia w prowadzeniu części praktycznej ww. kursu Część 4 prowadzenia części praktycznej kursu dla pilota bezzałogowego statku powietrznego w odniesieniu do Krajowego Scenariusza Standardowego NSTS-01 i posiadających min. 8 godzin doświadczenia w prowadzeniu części praktycznej ww. kursu Część 5 prowadzenia części praktycznej kursu barmańskiego I stopnia i posiadających min. 30 godzin doświadczenia w prowadzeniu części praktycznej ww. kursu Część 6 prowadzenia części praktycznej kursu barmańskiego I stopnia i posiadających min. 30 godzin doświadczenia w prowadzeniu części praktycznej ww. kursu Część 7 prowadzenia części praktycznej kursu kierowcy wózka jezdniowego z napędem silnikowym (wózka widłowego) - z wymianą butli i posiadających min. 24 godzin lekcyjnych (1 h = 45 minut) doświadczenia w prowadzeniu części praktycznej ww. kursu Część 8 prowadzenia części praktycznej kursu prawa jazdy kat. B i posiadających min. 60 godzin doświadczenia w prowadzeniu części praktycznej ww. kursu Część 9 prowadzenia części praktycznej kursu kierowcy wózka jezdniowego z napędem silnikowym (wózka widłowego) - z wymianą butli i posiadających min. 24 godzin lekcyjnych (1 h = 45 minut) doświadczenia w prowadzeniu części praktycznej ww. kursu Część 10 prowadzenia części praktycznej kursu prawa jazdy kat. B i posiadających min. 60 godzin doświadczenia w prowadzeniu części praktycznej ww. kursu Część 11 prowadzenia części praktycznej kursu na uprawnienia G1 w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych (uprawnienia SEP) do 1KV (G1 - eksploatacja) i posiadających min. 40 godzin lekcyjnych (1 h = 45 minut) doświadczenia w prowadzeniu części praktycznej ww. kursu Część 12 prowadzenia części praktycznej kursu dla pilota bezzałogowego statku powietrznego w odniesieniu do Krajowego Scenariusza Standardowego NSTS-01 i posiadających min. 8 godzin doświadczenia w prowadzeniu części praktycznej ww. kursu Część 13 prowadzenia części praktycznej kursu prawa jazdy kat. B i posiadających min. 60 godzin doświadczenia w prowadzeniu części praktycznej ww. kursu Część 14 prowadzenia części praktycznej kursu prawa jazdy kat. B i posiadających min. 60 godzin doświadczenia w prowadzeniu części praktycznej ww. kursu Część 15 prowadzenia części praktycznej kursu na uprawnienia G1 w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych (uprawnienia SEP) do 1KV (G1 - eksploatacja) i posiadających min. 40 godzin lekcyjnych (1 h = 45 minut) doświadczenia w prowadzeniu części praktycznej ww. kursu

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;chyba, że wykonawca wskaże dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy.2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy złożyć według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w danej części zamówienia do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Powyższy wykaz należy złożyć według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Powyższy wykaz należy złożyć według wzoru, stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ,Uwaga: W przypadku złożenia wraz z ofertą „Listy instruktorów” oraz wskazanie osoby na potwierdzenie spełniania warunku, Zamawiający odstąpi od żądania „Wykazu osób”.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Jeśli Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu udostępniającego zasoby - składa oświadczenie wskazane w załączniku nr 4 do SWZ.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. W przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formiepisemnej pod rygorem nieważności. 2. Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy orazwarunków ich wprowadzenia zostały określone w treści par. 13 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/spwk/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Uwaga dot. kryterium "Liczba instruktorów": Wykonawca w Formularzu oferty podaje liczbę wszystkich instruktorów w danej części przewidzianych do realizacji zamówienia (zarówno instruktora na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu jak i dodatkowych instruktorów). W przypadku wskazania w Formularzu oferty większej liczby osób niż 1, Wykonawca załącza wraz z ofertą wypełnioną „Listę instruktorów” zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ.2. Termin wykonania zamówienia w częściach 2, 8, 10, 13, 14 zamówienia: od dnia podpisania umowy do maks. 30.11.2021 r.
2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam gimnazjum dla dorosłych - Jawiszowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam gimnazjum dla dorosłych. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI