Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
U/04/2022 Usługi szkoleniowe dla kadry dydaktycznej, studentów i dla kadry technicznej WCSM w ramach projektu „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o WCSM Uniwersytetu Opolskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
U/04/2022 Usługi szkoleniowe dla kadry dydaktycznej, studentów i dla kadry technicznej WCSM w ramach projektu „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o WCSM Uniwersytetu Opolskiego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e83d62a0-90b5-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037116/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 [42a] Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Wieloprofilowe Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Umowa nr: POWR.05.03.00-00-0003/18-00 z dnia 24.04.2019 r., okres realizacji od: 2018-11-02 do: 2023-06-30
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/575243
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/575243
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt. 12 SWZ.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Wykonawcą
a Zamawiającym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/575243, zwana dalej platformą zakupową
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040
Opole.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel.
77 452 7099, email:iod@uni.opole.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – co oznacza, że
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr U/04/2022 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6.Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7.W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany.
8. POSIADAJĄ PAŃSTWO:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Państwa dotyczących;
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych;
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że
przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. NIE PRZYSŁUGUJE PAŃSTWU:
9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust.2 i 3 ustawy. Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
1. Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2. Na mocy art. 19ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U/04/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1, pn.: Usługa szkoleniowa - Instruktor symulacji niskiej wierności w zakresie umiejętności technicznych i chirurgicznych.
Opis przedmiotu zamówienia: stanowi załącznik nr 1A do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2, pn.: Usługa szkoleniowa - Symulacja wysokiej wierności w naukach niezabiegowych
i zabiegowych.
Opis przedmiotu zamówienia: stanowi załącznik nr 1B do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 3, pn.: Usługa szkoleniowa - Symulacja wysokiej wierności w pielęgniarstwie specjalistycznym. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 4, pn.: Usługa szkoleniowa - Symulacja wysokiej wierności z pacjentem standaryzowanym. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1D do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 5, pn.: Usługa szkoleniowa -Techniki psychologiczne w kształceniu symulowanym. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1E do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 6, pn.: Usługa szkoleniowa - Przygotowanie i prowadzenie egzaminu OSCE w naukach niezabiegowych i zabiegowych.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1F.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 7, pn.: Usługa szkoleniowa - Przygotowanie i prowadzenie egzaminu OSCE w pielęgniarstwie specjalistycznym.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1G.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 8, pn.: Usługa szkoleniowa - Instruktor scenariuszy kształcenia symulacyjnego.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1H.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 9, pn.: Usługa szkoleniowa - szkolenia dla studentów Kierunku Lekarskiego i Kierunku Pielęgniarstwa ze służbami ratowniczymi. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1I do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Liczba zrealizowanych szkoleń dla studentów ze służbami ratowniczymi (w tym: Policja, Straż Pożarna, Ratownictwo Medyczne) w czasie których wykorzystywano nauczanie metodą symulacji medycznej, w okresie ostatnich pięciu [ 5 ] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - wskazaną w pkt. 5.2.4.3.1 lit. a SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń dla studentów ze służbami ratowniczymi (w tym: Policja, Straż Pożarna, Ratownictwo Medyczne) w czasie których wykorzystywano nauczanie metodą symulacji medycznej, w okresie ostatnich pięciu [ 5 ] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - wskazaną w pkt. 5.2.4.3.1 lit. a SWZ
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 10, pn.: Usługa szkoleniowa - szkolenia dla techników WCSM.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1J do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktacja badanej oferty= Liczba punktów
w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej będą uznane za spełnione jeżeli
w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził:*
a) w odniesieniu do części nr 1:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną w kształceniu,
o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 20 000,00 złotych brutto każda
b) w odniesieniu do części nr 2:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną w kształceniu,
o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 25 000,00 złotych brutto każda
c) w odniesieniu do części nr 3:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną w kształceniu,
o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 25 000,00 złotych brutto każda
d) w odniesieniu do części nr 4:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną w kształceniu,
o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 20 000,00 złotych brutto każda
e) w odniesieniu do części nr 5:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną w kształceniu,
o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 7 000,00 złotych brutto każda
f) w odniesieniu do części nr 6:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną w kształceniu,
o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 10 000,00 złotych brutto każda
g) w odniesieniu do części nr 7:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną w kształceniu,
o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 10 000,00 złotych brutto każda
h) w odniesieniu do części nr 8:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną w kształceniu,
o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 20 000,00 złotych brutto każda
i) w odniesieniu do części nr 9:
co najmniej trzy [3] eventy/obozy/szkolenia dla studentów ze służbami ratowniczymi (w tym: Policja, Straż Pożarna, Ratownictwo Medyczne) w czasie których wykorzystywano nauczanie metodą symulacji medycznej, o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 25 000,00 złotych brutto każda
j) w odniesieniu do części nr 10:
co najmniej trzy [3] szkolenia dla dydaktyków (nauczycieli akademickich) lub kadry medycznej lub instruktorów symulacji medycznej lub techników symulacji medycznej wykorzystujące metodę nauczania symulacją medyczną
w kształceniu, o wartości faktycznie zrealizowanej co najmniej 10 000,00 złotych brutto każda
oraz
A) w odniesieniu do części nr 1-8:
Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia:
1. co najmniej jedną [1] osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika szkoleń – trener 1, który łącznie:
a) Posiada tytuł naukowy: co najmniej dr nauk medycznych lub dr nauk
o zdrowiu
b) w okresie ostatnich dwóch [2] lat przed terminem składania ofert był kierownikiem minimum dziesięciu [10] szkoleń z zakresu symulacji medycznej dla kadry dydaktycznej
c) w okresie ostatnich pięciu [5] lat przed terminem składania ofert - posiada co najmniej pięcio- [5]-letnie doświadczenie w pracy jako dydaktyk w Centrum Symulacji Medycznej
d) w okresie ostatnich dwóch [2] lat przed terminem składania ofert był członkiem komisji egzaminacyjnej podczas minimum czterech [4] egzaminów OSCE
2. co najmniej dwiema [2] osobami, które będą pełniły funkcję Trenerów (2), z których każdy łącznie:
a) posiada wykształcenie wyższe medyczne (ratownictwo medyczne i/lub pielęgniarstwo i/lub lekarz medycyny)
b) jest instruktorem symulacji medycznej
c) w okresie ostatnich dziesięciu [10] lat przed terminem składania ofert - posiada co najmniej pięcio- [5]-letnie doświadczenie w pracy jako pielęgniarz/rka lub ratownik medyczny lub lekarz, w polskiej jednostce ochrony zdrowia
d) w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert - posiada co najmniej jedno- [1]-roczne doświadczenie w realizacji zajęć dydaktycznych dla studentów jako instruktor z wykorzystaniem symulacji medycznej, w warunkach centrum symulacji medycznej na polskiej uczelni medycznej
e) w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert brał czynny udział w przeprowadzeniu egzaminu/egzaminów dyplomowego/ dyplomowych OSCE dla co najmniej pięćdziesięciu [50] studentów kierunku: pielęgniarstwa lub położnictwa lub lekarskiego, w polskim Centrum Symulacji Medycznej
3. jedną [1] osobą, która będzie pełniła funkcję Trenera (3), który łącznie:
a) posiada wykształcenie wyższe medyczne (ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo lub lekarz medycyny)
b) jest instruktorem symulacji medycznej
c) w okresie ostatnich sześciu [6] lat przed terminem składania ofert - posiada co najmniej pięcio- [5]-letnie doświadczenie w pracy jako pielęgniarz/rka lub ratownik medyczny, w polskiej jednostce ochrony zdrowia
d) w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert - posiada co najmniej dwu- [2]-letnie doświadczenie w realizacji zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem symulacji medycznej jako instruktor symulacji medycznej dla kierunku lekarskiego oraz kierunku pielęgniarstwo lub ratownictwo medyczne
e) w okresie ostatnich dwóch [2] lat przed terminem składania ofert przeprowadził minimum jeden [1] egzamin dyplomowy OSCE dla studentów kierunku pielęgniarstwa w polskim Centrum Symulacji Medycznej
f) co najmniej trzydziesto- [30]-godzinne doświadczenie w pracy jako pacjent standaryzowany w polskim Centrum Symulacji Medycznej
g) w okresie ostatnich dwóch [2] lat przed terminem składania ofert -przeprowadził co najmniej szesnasto- [16] godzinne minimum dwa [2] szkolenia dla kadry dydaktycznej z symulacji medycznej z wykorzystaniem pacjentów standaryzowanych
4. jedną [1] osobą, która będzie pełniła funkcję Trenera (4), który łącznie:
a) posiada wykształcenie wyższe medyczne co najmniej 2 kierunków, w tym psychologia oraz ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo;
b) w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert posiada co najmniej dwu- [2]-letnie doświadczenie jako wykładowca akademicki
c) w okresie ostatnich trzech [3] lat przed terminem składania ofert posiada co najmniej dwu- [2]-letnie doświadczenie w prowadzeniu jako instruktor symulacji medycznej zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem symulacji medycznej w warunkach Centrum Symulacji Medycznej
d) w okresie ostatnich dwunastu [12] lat przed terminem składania ofert posiada co najmniej cztero- [4]-letnie doświadczenie w pracy jako ratownik medyczny lub pielęgniarka/pielęgniarz, w polskiej jednostce ochrony zdrowia
B. w odniesieniu do części nr 9:
Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia osoby, które przeprowadzą szkolenia wraz z egzaminem, tj.:
1. co najmniej sześcioma [6] osobami skierowanymi do realizacji zamówienia będącymi ratownikami medycznymi lub pielęgniarkami/ pielęgniarzami, tj.:
a) w tym co najmniej dwiema [2] osobami , które w okresie ostatnich dziesięciu [10] lat przed terminem składania ofert posiadają minimum pięcio- [5] letnie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach interwencyjnych na stanowisku interwencyjnym Państwowej Straży Pożarnej, oraz w okresie ostatnich pięciu [5] lat przed terminem składania ofert przeprowadziły co najmniej trzy [3] szkolenia z zakresu ratownictwa medycznego dla personelu medycznego
b) w tym co najmniej dwiema [2] osobami, które w okresie ostatnich dziesięciu [10] lat przed terminem składania ofert posiadają minimum pięcio- [5] letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu medycznych czynności ratunkowych w zespołach ratownictwa medycznego lub zajmują się zawodowo nauczaniem medycznych czynności ratunkowych na poziomie akademickim
c) w tym co najmniej dwiema [2] osobami, które w okresie ostatnich szesnastu [16] lat przed terminem składania ofert posiadają minimum pięcio- [5] letni staż służby w Policji.
C. w odniesieniu do części nr 10:
Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną [1] osobę , która:
a) posiada wykształcenie wyższe
b) w okresie ostatnich pięciu [5] lat przed terminem składania ofert posiada co najmniej trzy- [3]-letnie doświadczenie w pracy jako technik symulacji medycznej w Centrum Symulacji Medycznej w polskiej uczelni prowadzącej kształcenie na kierunkach medycznych, gdzie wykorzystywała symulację medyczną w pracy ze studentami
c) posiada znajomość co najmniej dwóch [2] programów do obsługi symulatorów wysokiej wierności
d) w okresie ostatnich pięciu [5] lat przed terminem składania ofert doradzała
i współpracowała w zakresie funkcjonowania i przygotowania pracy Centrum Symulacji Medycznej [CSM] z co najmniej dwoma [2] CSM funkcjonującymi w Polsce.
*W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość usług nie sumuje się, warunek musi spełnić jeden z podmiotów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
Jeżeli dotyczy: Wykonawca korzystający z zasobów podmiotów udostępniających zobowiązany będzie dostarczyć oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego podmiotów udostępniających zasoby
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę (warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał dostarczenia:
1. Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech [3] lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, zgodnie z treścią załącznika nr 6A-6J do SWZ (odpowiednio do części nr 1-10).
2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią załącznika nr 5A do SWZ (odpowiednio do części nr 1-8) oraz załącznika nr 5B do SWZ (dot. części nr 9) oraz załącznika nr 5C do SWZ (dot. części nr 10).
dotyczy części nr 1-8: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Wykaz osób odpowiednio do części, w których składa ofertę, z zastrzeżenie sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę do więcej niż jednej części postępowania kieruje do realizacji każdej z nich te same osoby (o czym Wykonawca winien wyraźnie poinformować). Wykonawca zobowiązany jest w treści dokumentu wyraźnie wskazać, której części postępowania dotyczy przedłożony podmiotowy środek dowodowy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
A) dotyczy części nr 1-8: Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiotowe środki dowodowe, niezbędne do potwierdzenia zgodności z kryteriami oceny ofert określonym w pkt. 19.2.2 SWZ, tj.:
1. Lista osób skierowanych do realizacji zamówienia* wraz ze wskazaniem funkcji, jakie te osoby będę pełniły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia i wskazaniem kwalifikacji (wzór Listy osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ). Wykonawca zobowiązany jest złożyć Listę osób skierowanych do realizacji zamówienia odpowiednio do części, w których składa ofertę, z zastrzeżenie sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę do więcej niż jednej części postępowania kieruje do realizacji każdej z nich te same osoby. Wykonawca zobowiązany jest w treści dokumentu wyraźnie wskazać, której części postępowania dotyczy przedłożony przedmiotowy środek dowodowy. Brak wskazania lub niejednoznaczność wskazania przez Wykonawcę, której części dotyczy przedmiotowy środek dowodowy może skutkować odrzuceniem oferty z postępowania – Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli Zamawiający nie będzie wstanie określić której części postępowania dotyczy przedmiotowy środek dowodowy.
2. W przypadku niedostarczenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. A. pkt. 1 oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
*Osoby wskazane przez Wykonawcę w Liście osób skierowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 1.1 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest także wykazać celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 5.2.4.2 SWZ.
B) dotyczy części nr 9: Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiotowe środki dowodowe, niezbędne do potwierdzenia zgodności z kryteriami oceny ofert określonym w pkt. 19.2.4 SWZ, tj.:
Lista osób skierowanych do realizacji zamówienia** wraz ze wskazaniem funkcji, jakie te osoby będę pełniły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia i wskazaniem kwalifikacji (wzór Listy osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ)
1. W przypadku niedostarczenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. B pkt. 1oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
**Osoby wskazane przez Wykonawcę w Liście osób skierowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 1.2 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest także wykazać celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 5.2.4.3.1 lit. a SWZ.
C) dotyczy części nr 10: Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiotowe środki dowodowe, niezbędne do potwierdzenia zgodności z kryteriami oceny ofert określonym w pkt. 19.2.6 SWZ, tj.:
Lista osób skierowanych do realizacji zamówienia*** wraz ze wskazaniem kwalifikacji osoby skierowanej do realizacji zamówienia (wzór Listy osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ)
1. W przypadku niedostarczenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. C oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
***Osoby wskazane przez Wykonawcę w Liście osób skierowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 1.3 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest także wykazać celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 5.2.4.4 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
ZAWARTOŚĆ OFERTY:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru*** - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
4. Pełnomocnictwo* dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
5. Przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z pkt. 8 SWZ - sekcja "Wykaz przedmiotowych środków dowodowych" niniejszego ogłoszenia.
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów udostępniających dostarczają dodatkowo - jeżeli dotyczy:
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik nr 8 do SWZ).
7. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.3 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ).
8. Odpis lub informacja z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru*** - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu podmiotu udostępniającego jest umocowana do jego reprezentowania.
9. Pełnomocnictwo* dla osoby reprezentującej podmiot udostępniający (w sytuacji, gdy dokumenty właściwe dla podmiotu udostępniającego podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
Ponadto w sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy:
10. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – (załącznik nr 7 do SWZ).
11. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.2 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ).
12. Pełnomocnictwo** dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, pkt. 3 stosuje się)
** Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
***Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – dotyczy także Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również podmiotów udostępniających zasoby.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego tych podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków określonych:
a) w pkt 5.2.4.1 SWZ musi spełnić w całości co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - odpowiednio do części,
b) w pkt 5.2.4.2 SWZ lub w pkt 5.2.4.3 SWZ lub w pkt 5.2.4.4 SWZ może wykazać dowolny Wykonawca spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.Wymogi dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
a) Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Zamawiający określa, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 7 do SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w postępowaniu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia - dot siły wyższej został określony w §8 Projektu umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/575243
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-31