Szkolenia zawodowe – podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Szkolenia zawodowe – podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGniezno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2022-09-05
  • ZamawiającyCentrum Kształcenia Zawodwego i Ustawicznego
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00320887
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenia zawodowe – podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodwego i Ustawicznego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384091947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614265341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckziu.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ckziu.gniezno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenia zawodowe – podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee408b0e-24ae-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00320875/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Szkolenia zawodowe dla uczniów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Zawodowy sukces – nowa jakość w zawodzie” nr RPWP.08.03.01-30-0027/18 w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia oraz szkolenia zawodowego do potrzeb rynku, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży - tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: sekretariat@ckziu.gniezno.pl
2. Adres skrzynki na ePUAP: /SPGNIEZNO/SkrytkaESP (Starostwo Powiatowe w Gnieźnie).
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Lilianna Praczyk, e-mail: sekretariat@ckziu.gniezno.pl
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie, ul. Juliusza Słowackiego 45/47, 62-200 Gniezno;
• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie jest Pan/i Sebastian Łabowski, kontakt: inspektor@bezpieczne-dane.eu;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;

• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;

• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

• Posiada Pan/Pani:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

• nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych,których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CKZiU.272.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) CZĘŚĆ I: Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe - monter instalacji PV.

a) Przedmiot zamówienia:
Celem szkolenia jest uzupełnienie przez uczestników nabytej w szkole wiedzy oraz kwalifikacji zawodowych i uprawnień zwiększających ich szanse na przyszłe zatrudnienie.
Przedmiotem części jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia montera instalacji PV. Szkolenie to kwalifikuje do bezpiecznego i skutecznego montażu efektywnych systemów fotowoltaicznych skupiających się na praktycznych umiejętnościach montażowych elektrowni fotowoltaicznych – na szkoleniu montażu (krok po kroku) instalacji dachowej/gruntowej w różnych wariantach. Szkolenie winno zakończyć się egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym przez UDT i uzyskaniem certyfikatu / świadectwa / zaświadczenia potwierdzającego nabyte kwalifikacje. Certyfikaty / świadectwa / zaświadczenia i inne dokumenty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji powinny być rozpoznawalne i uznawane w Polsce oraz na terenie UE.

Zakres programowy szkolenia:
• podstawy prawne dotyczące stosowania systemów fotowoltaicznych,
• podstawowe właściwości fizyczne i zasada działania systemów fotowoltaicznych,
• zasady doboru systemów fotowoltaicznych,
• montaż i regulacja instalacji systemu fotowoltaicznego,
• wydajność systemów fotowoltaicznych,
• czynności związane z modernizacją i utrzymaniem systemów fotowoltaicznych.

b) Uczestnicy:
• liczba uczestników: 5 uczniów szkół ponadpodstawowych;
• wskazana liczba uczestników jest szacunkowa. Zamawiający dopuszcza ograniczenie liczby uczestników. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeszkolone osoby. Zamawiający gwarantuje następującą liczbę uczestników: 4.

c) Liczba grup szkoleniowych: 1 grupa.

d) Liczba godzin zajęć: 40 h wg następującego podziału: 20 h zajęć teoretycznych, 20 h zajęć praktycznych.
Przewidziane są średnio 4 godziny zajęć dziennie, co przedkłada się na 10 dni szkoleniowych.
Długość przerw jest ustalana w sposób indywidualny i elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji zatwierdzenia programu we właściwym Urzędzie Dozoru Technicznego.
Maksymalny dopuszczalny poziom nieobecności Uczestnika określa Wykonawca (jednak nie może być on większy niż 20%).

e) Miejsce przeprowadzenia zajęć: pracownie CKZiU w Gnieźnie, ul. Słowackiego 45/47 lub inne, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
Zamawiający dopuszcza organizację zajęć praktycznych w miejscu innym niż pracownie CKZiU w Gnieźnie. Wykonawca jest odpowiedzialny za dowiezienie uczniów do miejsca prowadzonych zajęć i odwiezienie do CKZiU po ich zakończeniu.

f) Pracownie udostępniane przez Zamawiającego:

Zamawiający udostępnia do przeprowadzenia zajęć pracownie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie z wyposażeniem.

g) Szczegółowe wymogi dot. materiałów dla uczestników zapewnianych przez Wykonawcę:
• Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe (zawierających pełną treść objętą programem szkolenia w wersji papierowej: podręcznik i / lub skrypt) – dla każdego uczestnika;
• Wykonawca zapewnia materiały zużywalne na zajęciach (przewody elektryczne, kable solarne, systemy mocujące, łączniki, szyny, uchwyty, mocowania PV, kątowniki itp.).

h) Wykonawca zapewnia badania lekarskie dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiające uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego możliwość przystąpienia do szkolenia. Wykonawca skieruje uczestników projektów na badania lekarskie przed rozpoczęciem kursu;

i) Szczegółowe wymogi dot. środków ochrony osobistej zapewnianych przez Wykonawcę:
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia następujących środków ochrony osobistej dla każdego uczestnika na czas trwania szkolenia:
• ubrania robocze, tj. bluza, spodnie, buty – 1 komplet;
• kamizelka odblaskowa – 1 szt.,
• rękawice robocze – 1 para,
• okulary ochronne – 1 szt.,
• mydło – 1 szt.,
• pasta myjąca min. 500 g - 1 szt.,
• ręcznik papierowy (rolka) – 4 szt.

j) Informacje dot. egzaminu:
W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego przed odpowiednim organem, w tym kosztów dojazdu uczestników na egzamin. Wykonawca pokrywa koszt jednokrotnego podejścia uczestnika do egzaminu (Wykonawca nie pokrywa kosztów ewentualnych egzaminów poprawkowych).

k) Pozostałe informacje:
Zamawiający zapewnia:
• catering dla uczestników (w czasie przerwy kawowej – zgodnie z przyjętym harmonogramem szkoleń);
• materiały szkoleniowe: teczkę, notatnik oraz długopis dla każdego uczestnika.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Cena brutto za 1 uczestnika szkolenia zawodowego (C) – 60% (60 pkt.)
- Termin płatności FV / rachunku (T) – 40% (40 pkt.)


Wzór:

C = (Cmin/Cof) * 100 * 60%

gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie


T=

Termin płatności FV / rachunku zaoferowany przez Wykonawcę:
• 14 dni: 0 pkt.
• 21 dni: 20 pkt.
• 30 dni: 40 pkt.

W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym terminu płatności FV / rachunku, Zamawiający przyzna 0 pkt. w danym kryterium.


2. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w oparciu o ww. kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności FV / rachunku (T)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe – spawanie gazowe.

a) Przedmiot zamówienia:
Celem szkolenia jest uzupełnienie przez uczestników nabytej w szkole wiedzy oraz kwalifikacji zawodowych i uprawnień zwiększających ich szanse na przyszłe zatrudnienie.
Przedmiotem części jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ze spawania gazowego. Szkolenie winno zakończyć się przystąpieniem do egzaminu i uzyskaniem certyfikatu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub równoważnym.

Zakres programowy szkolenia:
• bezpieczeństwo i higiena pracy,
• materiały dodatkowe do spawania,
• oznaczanie i wymiarowanie spoin,
• metody przygotowania złączy do spawania,
• kwalifikowanie spawaczy,
• zagadnienia wytwarzania stali,
• spawalność stali,
• skurcz, naprężenia i odkształcenia,
• niezgodności spawalnicze,
• przegląd procesów spawania,
• zapewnienie jakości w spawalnictwie,
• budowa i użytkowanie urządzeń do spawania gazowego,
• zajęcia praktyczne.

b) Uczestnicy:
• liczba uczestników: 32 uczniów szkół ponadpodstawowych, w tym:
- w roku 2022: 16 osób
- w roku 2023: 16 osób
• uczestnicy będą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 14.04.2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych oraz Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 1.12.1990 r. w sprawie wykazu prac wzbronionych młodocianym, jak również przepisów szczegółowych dotyczących kwalifikacji zawodowych:
ukończone 18 lat, wykształcenie co najmniej podstawowe, zaświadczenie lekarskie wydane przez lekarza medycyny pracy (badanie lekarskie zapewnia Wykonawca), stwierdzające zdolność kandydata do odbycia kursu
• wskazana liczba uczestników jest szacunkowa. Zamawiający dopuszcza ograniczenie liczby uczestników. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeszkolone osoby. Zamawiający gwarantuje następującą liczbę uczestników: 30.

c) Liczba grup szkoleniowych: 4 grupy.

d) Liczba godzin zajęć dla 1 grupy: 127 h wg następującego podziału: 31 h zajęć teoretycznych, 96 h zajęć praktycznych.

Łącznie: 508 h zajęć dla 4 grup.
Przewidziane są średnio 4 godziny zajęć dziennie, co przedkłada się na 32 dni szkoleniowe dla każdej grupy.
Długość przerw jest ustalana w sposób indywidualny i elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć).
Maksymalny dopuszczalny poziom nieobecności Uczestnika określa Wykonawca (jednak nie może być on większy niż 20%).

e) Miejsce przeprowadzenia zajęć: pracownie CKZiU w Gnieźnie, ul. Słowackiego 45/47.

f) Pracownie udostępniane przez Zamawiającego:

Zamawiający udostępnia do przeprowadzenia zajęć pracownie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie z wyposażeniem.

g) Szczegółowe wymogi dot. materiałów dla uczestników zapewnianych przez Wykonawcę:
• Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe (zawierających pełną treść objętą programem szkolenia w wersji papierowej: podręcznik i / lub skrypt) – dla każdego uczestnika;
• Wykonawca zapewnia materiały zużywalne na zajęciach (m.in. butle tlenowe i acetylenowe, drut spawalniczy, stal węglowa z cięciem, tarcze do cięcia i szlifowania, odtłuszczacze, czyściwo).

h) Wykonawca zapewnia badania lekarskie dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiające uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego możliwość przystąpienia do szkolenia. Wykonawca skieruje uczestników projektów na badania lekarskie przed rozpoczęciem kursu;

i) Szczegółowe wymogi dot. środków ochrony osobistej zapewnianych przez Wykonawcę:
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia następujących środków ochrony osobistej dla każdego uczestnika na czas trwania szkolenia:
• kombinezon ochronny – 1 szt.,
• rękawice robocze – 1 para,
• okulary ochronne – 1 szt.,
• mydło – 1 szt.,
• pasta myjąca min. 500 g - 1 szt.,
• ręcznik papierowy (rolka) – 4 szt.

j) Informacje dot. egzaminu:
W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego przed odpowiednim organem, w tym kosztów dojazdu uczestników na egzamin. Wykonawca pokrywa koszt jednokrotnego podejścia uczestnika do egzaminu (Wykonawca nie pokrywa kosztów ewentualnych egzaminów poprawkowych).

k) Pozostałe informacje:
Zamawiający zapewnia:
• catering dla uczestników (w czasie przerwy kawowej – zgodnie z przyjętym harmonogramem szkoleń);
• materiały szkoleniowe: teczkę, notatnik oraz długopis dla każdego uczestnika.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Cena brutto za 1 uczestnika szkolenia zawodowego (C) – 60% (60 pkt.)
- Termin płatności FV / rachunku (T) – 40% (40 pkt.)


Wzór:

C = (Cmin/Cof) * 100 * 60%

gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie


T=

Termin płatności FV / rachunku zaoferowany przez Wykonawcę:
• 14 dni: 0 pkt.
• 21 dni: 20 pkt.
• 30 dni: 40 pkt.

W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym terminu płatności FV / rachunku, Zamawiający przyzna 0 pkt. w danym kryterium.


2. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w oparciu o ww. kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności FV / rachunku (T)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III: Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe – wózki jezdniowe.

a) Przedmiot zamówienia:
Celem szkolenia jest uzupełnienie przez uczestników nabytej w szkole wiedzy oraz kwalifikacji zawodowych i uprawnień zwiększających ich szanse na przyszłe zatrudnienie.
Przedmiotem części jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia na operatora wózków jezdniowych.
Szkolenie umożliwia zdobycie uprawnień operatora wózków jezdniowych, realizowane będzie zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 10.05.2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym i wymogami UDT. Szkolenia winno zakończyć się egzaminem zewnętrznym i uzyskaniem certyfikatu wydanego przez UDT lub równoważnego.

Zakres programowy szkolenia:
• typ stosowanych wózków jezdniowych,
• budowa wózka,
• czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózka,
• czynności kierowcy w czasie pracy wózkami,
• wiadomości w zakresie ładunkoznawstwa,
• wiadomości z zakresu BHP,
• wiadomości o dozorze technicznym,
• akty prawne i warunki techniczne dozoru technicznego,
• praktyczna nauka jazdy wózkiem.

b) Uczestnicy:
• liczba uczestników: 32 uczniów szkół ponadpodstawowych
• uczestnicy będą spełniać następujące warunki:
ukończone 18 lat, wykształcenie co najmniej podstawowe, zaświadczenie lekarskie (badanie lekarskie zapewnia Wykonawca), stwierdzające zdolność kandydata do odbycia kursu;
• wskazana liczba uczestników jest szacunkowa. Zamawiający dopuszcza ograniczenie liczby uczestników. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeszkolone osoby. Zamawiający gwarantuje następującą liczbę uczestników: 30

c) Liczba grup szkoleniowych: 4 grupy po 8 uczestników każda.

d) Liczba godzin zajęć dla 1 grupy: 55 h wg następującego podziału: 34 h zajęć teoretycznych, 21 h zajęć praktycznych.

Łącznie: 220 h zajęć dla czterech grup.
Przewidziane są średnio 4 godziny zajęć dziennie, co przedkłada się na 13 dni szkoleniowych dla każdej grupy.
Długość przerw jest ustalana w sposób indywidualny i elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć).
Maksymalny dopuszczalny poziom nieobecności Uczestnika określa Wykonawca (jednak nie może być on większy niż 20%).

e) Miejsce przeprowadzenia zajęć: pracownie CKZiU w Gnieźnie, ul. Słowackiego 45/47.

f) Pracownie udostępniane przez Zamawiającego:

Zamawiający udostępnia do przeprowadzenia zajęć pracownie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie z wyposażeniem.

g) Szczegółowe wymogi dot. materiałów dla uczestników zapewnianych przez Wykonawcę:
• Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe (zawierających pełną treść objętą programem szkolenia w wersji papierowej: podręcznik i / lub skrypt) – dla każdego uczestnika;
• Wykonawca zapewnia materiały zużywalne na zajęciach.

h) Wykonawca zapewnia badania lekarskie dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiające uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego możliwość przystąpienia do szkolenia. Wykonawca skieruje uczestników projektów na badania lekarskie przed rozpoczęciem kursu;

i) Szczegółowe wymogi dot. środków ochrony osobistej zapewnianych przez Wykonawcę:
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia następujących środków ochrony osobistej dla każdego uczestnika na czas trwania szkolenia:
• kamizelka odblaskowa – 1 szt.

j) Informacje dot. egzaminu:
W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego przed odpowiednim organem, w tym kosztów dojazdu uczestników na egzamin. Wykonawca pokrywa koszt jednokrotnego podejścia uczestnika do egzaminu (Wykonawca nie pokrywa kosztów ewentualnych egzaminów poprawkowych).

k) Pozostałe informacje:
Zamawiający zapewnia:
• catering dla uczestników (w czasie przerwy kawowej – zgodnie z przyjętym harmonogramem szkoleń);
• materiały szkoleniowe: teczkę, notatnik oraz długopis dla każdego uczestnika.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Cena brutto za 1 uczestnika szkolenia zawodowego (C) – 60% (60 pkt.)
- Termin płatności FV / rachunku (T) – 40% (40 pkt.)


Wzór:

C = (Cmin/Cof) * 100 * 60%

gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie


T=

Termin płatności FV / rachunku zaoferowany przez Wykonawcę:
• 14 dni: 0 pkt.
• 21 dni: 20 pkt.
• 30 dni: 40 pkt.

W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym terminu płatności FV / rachunku, Zamawiający przyzna 0 pkt. w danym kryterium.


2. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w oparciu o ww. kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności FV / rachunku (T)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV: Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe – kurs obsługi i programowania obrabiarek sterowanych numerycznie CNC

a) Przedmiot zamówienia:
Celem szkolenia jest uzupełnienie przez uczestników nabytej w szkole wiedzy oraz kwalifikacji zawodowych i uprawnień zwiększających ich szanse na przyszłe zatrudnienie.
Przedmiotem części jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia na obsługi i programowania obrabiarek sterowanych numerycznie CNC.
Szkolenia winno zakończyć się egzaminem zewnętrznym i uzyskaniem certyfikatu TUV lub równoważnego.

Zakres programowy szkolenia:
• Przepisy BHP podczas pracy na obrabiarkach CNC
• Odmiany budowy i zasada działania obrabiarek CNC
• Punkty charakterystyczne obrabiarek CNC
• Wyposażenie i oprzyrządowanie obrabiarek CNC
• Narzędzia skrawające i pomiarowe wykorzystywane podczas pracy na obrabiarkach CNC
• Obsługa symulatora CNC (oprogramowanie Sinumerik)
• Pisanie programów obróbczych przykładowych detali
• Edycja programów obróbczych
• Przygotowanie obrabiarki CNC, narzędzi skrawających
• Mocowanie, bazowanie, wykonywanie elementów zgodnie z dokumentacją techniczną (minimum 45h)

b) Uczestnicy:
• liczba uczestników: 40 uczniów szkół ponadpodstawowych, w tym:
- w roku 2022: 32 osoby
- w roku 2023: 8 osób
• uczestnicy będą spełniać następujące warunki:
wykształcenie co najmniej podstawowe, zaświadczenie lekarskie (badanie lekarskie zapewnia Wykonawca), stwierdzające zdolność kandydata do odbycia kursu, w kursie udział wezmą uczniowie niepełnoletni;
• wskazana liczba uczestników jest szacunkowa. Zamawiający dopuszcza ograniczenie liczby uczestników. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeszkolone osoby. Zamawiający gwarantuje następującą liczbę uczestników: 38

c) Liczba grup szkoleniowych: 5 grup po 8 uczestników każda.

d) Liczba godzin zajęć dla 1 grupy: 90 h, w tym zajęć praktycznych 60 h i teoretycznych 30 h. Łącznie: 450 h zajęć dla pięciu grup.
Przewidziane są średnio 4-5 godzin zajęć dziennie, co przedkłada się na 18-20 dni szkoleniowych dla każdej grupy.
Długość przerw jest ustalana w sposób indywidualny i elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć).
Maksymalny dopuszczalny poziom nieobecności Uczestnika określa Wykonawca (jednak nie może być on większy niż 20%).

e) Miejsce przeprowadzenia zajęć: pracownie CKZiU w Gnieźnie, ul. Słowackiego 45/47.

f) Pracownie udostępniane przez Zamawiającego:

Zamawiający udostępnia do przeprowadzenia zajęć pracownie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie z wyposażeniem tj. 8 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem szkoleniowym (Sinutrain) oraz frezarka i tokarka CNC z oprogramowaniem Sinumerik.

g) Szczegółowe wymogi dot. materiałów dla uczestników zapewnianych przez Wykonawcę:
• Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe (zawierających pełną treść objętą programem szkolenia w wersji papierowej: podręcznik i / lub skrypt) – dla każdego uczestnika;
• Wykonawca zapewni komplet narzędzi potrzebnych do przeprowadzenia zajęć (oprawki, narzędzia skrawające, przyrządy pomiarowe, oprzyrządowanie pomocnicze).

h) Wykonawca zapewnia badania lekarskie dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiające uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego możliwość przystąpienia do szkolenia. Wykonawca skieruje uczestników projektów na badania lekarskie przed rozpoczęciem kursu;

i) Szczegółowe wymogi dot. środków ochrony osobistej zapewnianych przez Wykonawcę:
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia następujących środków ochrony osobistej dla każdego uczestnika na czas trwania szkolenia:
• okulary ochronne – min. 1 szt na stanowisko.

j) Informacje dot. egzaminu:
W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego przed odpowiednim organem, w tym kosztów dojazdu uczestników na egzamin. Wykonawca pokrywa koszt jednokrotnego podejścia uczestnika do egzaminu (Wykonawca nie pokrywa kosztów ewentualnych egzaminów poprawkowych).

k) Pozostałe informacje:
Zamawiający zapewnia:
• catering dla uczestników (w czasie przerwy kawowej – zgodnie z przyjętym harmonogramem szkoleń);
• materiały szkoleniowe: teczkę, notatnik oraz długopis dla każdego uczestnika.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Cena brutto za 1 uczestnika szkolenia zawodowego (C) – 60% (60 pkt.)
- Termin płatności FV / rachunku (T) – 40% (40 pkt.)


Wzór:

C = (Cmin/Cof) * 100 * 60%

gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie


T=

Termin płatności FV / rachunku zaoferowany przez Wykonawcę:
• 14 dni: 0 pkt.
• 21 dni: 20 pkt.
• 30 dni: 40 pkt.

W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym terminu płatności FV / rachunku, Zamawiający przyzna 0 pkt. w danym kryterium.


2. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w oparciu o ww. kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności FV / rachunku (T)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z Ofertą (zał. nr 1 do SWZ) Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
b) oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy oraz ich oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, (jeżeli dotyczy);
c) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 3 do SWZ).
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia,zmiany lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu, wszczegółach danego postępowania. 3. Adres skrzynki na ePUAP: /SPGNIEZNO/SkrytkaESP (Starostwo Powiatowe w Gnieźnie).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-05 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu języka polskiego
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia kurs języka polskiego dla Ukraińców na poziomie podstawowym w wymiarze 120 godzin dydaktycznych dla 2 grup 10-osobowych (łącznie 20 uczestników), średnio 30 spotkań po 4 godziny dydaktyczne, średnio 3 razy w tygodniu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI