Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenia z promocji i popularyzacji nauki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia z promocji i popularyzacji nauki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-946ec988-f322-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019869/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 usługi szkolenia pracowników
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://e-propublico.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Morski w Gdyni. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CRZP/53/2024/AZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji nauczycieli akademickich Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w zakresie popularyzacji i promocji nauki w obszarze komunikacji naukowej i wystąpień publicznych. Grupę docelową stanowią nauczyciele akademiccy często z doświadczeniem w prezentacji swoich osiągnięć na konferencjach naukowych i publikacji
w czasopismach naukowych oraz działalności dydaktycznej.
Harmonogram szkolenia:
" Dzień I - wykład (5 godzin zegarowych) realizowany w jednej grupie 40 osobowej
" Dzień II - warsztaty (5 godzin zegarowych) realizowane w czterech grupach 10 osobowych.
RAZEM: 25 godzin zegarowych.
Zagadnienia:
" co to znaczy promować i popularyzować naukę i dlaczego powinno się to robić (perspektywa badacza/nauczyciela, uczelni oraz odbiorcy)?
" sposoby promocji i popularyzacji nauki (przygotowywanie prezentacji (np. slajdy), przygotowanie krótkiego interesującego filmiku o osiągnięciach naukowych, tworzenie tekstów popularyzatorskich, itp);
" przygotowanie prezentacji/wystąpienia publicznego, podstawowe zasady wystąpień publicznych, wybór działań i środków przekazu, dostosowanie treści do odbiorcy, podstawowe błędy, narzędzia do wykorzystania w wystąpieniu);
" efektywna prezentacja: opracowanie scenariusza wystąpienia, kreowanie wizerunku
i indywidualnego stylu przemawiania, głos, postawa, mowa ciała, gestykulacja, dynamika wystąpienia, sposoby walki z tremą/ stresem, kontrolowanie emocji, tworzenie dobrej atmosfery wystąpienia, zarządzanie czasem;
" dopasowanie do audytorium: zidentyfikowanie odbiorców wystąpienia/prezentacji - dzieci, młodzież, dorośli i odpowiednie zróżnicowanie przekazywanych treści;
" zarządzanie audytorium i angażowanie odbiorców: psychologia pierwszego wrażenia, budowanie kontaktu z audytorium i techniki podtrzymywania uwagi słuchaczy/ widzów (np. zasada konkretności, efekt przybliżenia, efekt sensacji, poruszanie się na płaszczyźnie konfliktu), wpływanie na zainteresowanie i aktywność odbiorców, przykucie i utrzymywanie uwagi odbiorców, umiejętność dyskusji w grupie, odpowiedni dobór argumentacji;
" trudne/ nieoczekiwane sytuacje podczas autoprezentacji: błędy i ich eliminowanie, zachowanie w przypadku problemów technicznych, rozładowanie napięcia, opanowanie niepotrzebnych emocji, celna riposta na dowcipy i docinki słuchaczy, radzenie sobie z oporem odbiorców, kreatywne rozwiązywanie ew. problemów;
" atrakcyjne metody upowszechniania wiedzy za pośrednictwem nowoczesnych kanałów komunikacji: FB, IG, LinkedIn, X, radio, TV, TikTok, Youtube itp., służących przekazywaniu treści naukowych szerokiej grupie odbiorców, tworzenie interesujących, prostych i zwięzłych treści, uzupełnienie odpowiednim zdjęciem, grafiką, muzyką
z zabezpieczeniem praw autorskich wykonawców etc.
" przedstawienie wiedzy dotyczącej ochrony prawnej osób popularyzujących
i komunikujących naukę;
" zachowanie praw autorskich w przypadku wykorzystywania cudzych zdjęć, grafiki, muzyki, odpowiednie informowanie o wykorzystywaniu cudzej własności intelektualnej w danej prezentacji etc.;
" praktyczne ćwiczenia przygotowujące słuchaczy do wystąpień publicznych związanych z popularyzacją i promocją nauki oraz przygotowywania materiału na potrzeby mediów społecznościowych.
Podstawowe informacje:
1. Miejsce szkolenia - siedziba Uniwersytetu Morskiego w Gdyni, ul. Morska 81-87, Gdynia; Zamawiający zapewnia salę
2. Termin szkolenia: od dnia podpisania umowy do końca maja 2024 r w terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego
3. Wymiar czasowy szkolenia: 1 dzień roboczy w godzinach 8.00-14:00 (z uwzględnieniem przerw) - część teoretyczna (1 grupa), oraz do 4 dni roboczych w godzinach 8.00-19.00 - część praktyczna (4 grupy). Dopuszczalne jest ustalenie innych godzin szkolenia niemniej wymagana jest zgoda Zamawiającego.
4. Forma szkolenia: stacjonarne; część teoretyczna - wykład; część praktyczna - warsztat
5. Liczba uczestników: 40 osób (wykład - 1 grupa 40 osób, warsztat - 4 grupy po 10 osób)
6. Wykonawca jest zobligowany do:
- Zapewnienie odpowiedniego sprzętu gwarantującego realizację praktycznej części szkolenia, tj. sprzęt elektroniczny niezbędny do zrealizowania obu części szkolenia;
- Wykonania dokumentacji szkolenia w postaci dokumentacji fotograficznej;
- Dostarczenia materiałów szkoleniowych dla uczestników, w tym planu szkolenia;
- Sporządzenia listy obecności w trakcie zajęć;
- Dostarczenia imiennych certyfikatów dla uczestników potwierdzających ukończenie szkolenia;
- Zapewnienia kawy/herbaty oraz drobnego poczęstunku w trakcie przerw;
- Opatrzenia informacją o źródłach finansowania szkolenia wraz z wymaganymi logotypami certyfikatów, list obecności, materiałów szkoleniowych oraz innych materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia.
7. Zajęcia muszą być prowadzone z uwzględnieniem charakterystyki grupy docelowej (kadra badawczo-dydaktyczna Uniwersytetu Morskiego), przez co należy rozumieć dopasowanie omawianych zagadnień, przykładów, metod lub narzędzi do aspektów związanych z popularyzacją treści naukowych i prezentacji naukowców.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe konsultacje
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu szkoleń tożsamych tematycznie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji nauczycieli akademickich Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w zakresie popularyzacji i promocji nauki w obszarze wystąpień przed kamerą (w tym online, webinaria, wywiad) oraz prezentacji audio i wideo osiągnięć i potencjału naukowców i zespołów badawczych. Grupę docelową stanowią nauczyciele akademiccy często z doświadczeniem w prezentacji swoich osiągnięć na konferencjach naukowych i publikacji
w czasopismach naukowych oraz działalności dydaktycznej.
Harmonogram szkolenia:
" Dzień I - wykład (5 godzin zegarowych) realizowany w jednej grupie 40 osobowej
" Dzień II - warsztaty (5 godzin zegarowych) realizowane w czterech grupach 10 osobowych.
RAZEM: 25 godzin zegarowych.
Zagadnienia:
" wystąpienia publiczne i autoprezentacja przed mikrofonem i kamerą;
" przygotowanie do wystąpień publicznych i autoprezentacji (budowanie struktury wypowiedzi, jasny przekaz, spójność wypowiedzi, zarządzanie czasem, wspomaganie się narzędziami do prezentacji);
" kreowanie wizerunku i indywidualnego stylu przemawiania, emisja głosu, dykcja, mimika twarzy, gestykulacja, postawa, mowa ciała, opanowanie tremy lub stresu, wygląd zewnętrzny dopasowany do wystąpienia przed kamerą (strój, makijaż, fryzura), odpowiednie ustawienie kamery, mikrofonu;
" przegląd możliwych technik prezentacji i zasady doboru odpowiednich narzędzi prezentacyjnych do odbiorcy;
" tworzenie scenariuszy wypowiedzi, filmów;
" nagrywanie krótkich filmików prezentujących dane osiągnięcia naukowe indywidualnych osób oraz zespołów badawczych;
" udostępnianie materiałów filmowych np. na Youtubie;
" transmisja online wykładu/prezentacji;
" ćwiczenia praktyczne przed kamerą, nagranie wypowiedzi uczestników i ich analiza, mocne i słabe strony, wyeliminowanie błędów, wskazanie obszarów do udoskonalenia.
Podstawowe informacje:
1. Miejsce szkolenia - siedziba Uniwersytetu Morskiego w Gdyni, ul. Morska 81-87, Gdynia; Zamawiający zapewnia salę
2. Termin szkolenia: od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2024 r. w terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego.
3. Wymiar czasowy szkolenia: 1 dzień roboczy w godzinach 8.00-14:00 (z uwzględnieniem przerw) - część teoretyczna (1 grupa), oraz do 4 dni roboczych w godzinach 8.00-19.00 - część praktyczna (4 grupy). Dopuszczalne jest ustalenie innych godzin szkolenia niemniej wymagana jest zgoda Zamawiającego.
4. Forma szkolenia: stacjonarne; część teoretyczna - wykład; część praktyczna - warsztat.
5. Liczba uczestników: 40 osób (wykład - 1 grupa 40 osób, warsztat - 4 grupy po 10 osób).
6. Wykonawca jest zobligowany do:
- Zapewnienie odpowiedniego sprzętu gwarantującego realizację praktycznej części szkolenia, tj. sprzęt elektroniczny niezbędny do zrealizowania obu części szkolenia;
- Wykonania dokumentacji szkolenia w postaci dokumentacji fotograficznej;
- Dostarczenia materiałów szkoleniowych dla uczestników, w tym planu szkolenia;
- Sporządzenia listy obecności w trakcie zajęć;
- Dostarczenia imiennych certyfikatów dla uczestników potwierdzających ukończenie szkolenia;
- Zapewnienia kawy/herbaty oraz drobnego poczęstunku w trakcie przerw;
- Opatrzenia informacją o źródłach finansowania szkolenia wraz z wymaganymi logotypami certyfikatów, list obecności, materiałów szkoleniowych oraz innych materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia.
7. Zajęcia muszą być prowadzone z uwzględnieniem charakterystyki grupy docelowej (kadra badawczo-dydaktyczna Uniwersytetu Morskiego), przez co należy rozumieć dopasowanie omawianych zagadnień, przykładów, metod lub narzędzi do aspektów związanych z popularyzacją treści naukowych i prezentacji naukowców.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe konsultacje
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia w prowadzeniu szkoleń tożsamych tematycznie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca powinien wykazać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 10 zamówień rocznie, polegających na przeprowadzeniu grupowych szkoleń (min. 10 osób), każde w takim samym lub większym wymiarze, w temacie lub/i treści, zgodnej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powinien dysponować osobą (trener skierowany do przeprowadzenia szkolenia) o następujących kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu:
- udokumentowane doświadczenie w minimalnym wymiarze 100 godzin rocznie prowadzenia zajęć w temacie zgodnym z zagadnieniami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w tym co najmniej 3 szkolenia trwające minimum 5 godzin każde zrealizowanych w jednym dniu kalendarzowym dla jednej grupy uczestników;
- wyższe wykształcenie;
- wymagane kwalifikacje i uprawnienia zbieżne z tematyką szkolenia.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.; Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-16 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Projekt finansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki
w ramach Programu „Społeczna odpowiedzialność nauki II"